Täna trenni tehes sõitsin vist mingist orast üle, rehv hakkas koledal kombel sisisema. Auk otseselt suur ei tundunud, aga sees olevast piimast igal juhul ei piisanud, et õhku kinni hoida. Lasin rehvi parandusvahtu täis ja jõudsin õnneks koju. Hetkel rehv enam ei sisise.
Nüüd küsimus targematele: Kui hommikul on näha, et rehv on pidama jäänud, kas siis võin rahumeeli edasi sõita või tingib see torkeauk ikkagi uue rehvi soetamise? Samuti huvitab, kas sellest vahust peaks rehvi sees lahti saama ja uue piima asemele panema või mitte?
Tublessi torkeauk
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Re: Tublessi torkeauk
Kui auk suur ei ole proovi seestpoolt ära lappida, äkki annab mingit edu, endal vähemalt toimis aga auk oli külje peal ja suhteliselt väike ka
Re: Tublessi torkeauk
Joo ennast korralikult täis nii et hommikuks midagi ei mäleta.Järgmised päevad sõidad rahuliku südamega ja sama kummiga edasi.Auk on ilusti kinni jäänud ja vaht piimaks muutunud. Nii lihtne see ongi.
Re: Tublessi torkeauk
No midagi sellist ma põhimõtteliselt lootsingimetslane kirjutas:Joo ennast korralikult täis nii et hommikuks midagi ei mäleta.Järgmised päevad sõidad rahuliku südamega ja sama kummiga edasi.Auk on ilusti kinni jäänud ja vaht piimaks muutunud. Nii lihtne see ongi.
Re: Tublessi torkeauk
kas sellest vahust peaks rehvi sees lahti saama ja uue piima asemele panema või mitte?
Re: Tublessi torkeauk
Kuulub mittepõlevate hooldustööde nimistusse, vaata lähemalt tubelessi puhastamise teemast