illustreeriv pilt http://www.cube.eu/bikes/mtb-hardtail/e ... pc-slt-29/ sellise cube alt.

Tänud põhjaliku ülevaate eest. Just selliseid kirjatükke tahaks rohkem siin foorumis lugeda.viljar75 kirjutas:Jah olen väga hea veerevusega.Metsas pole veel käinud, aga tundub see mis kirjutatakse vastab tõele
Rõhutab mitmeid kordi et see sobib kuivale ja tugevale pinnale kõige paremini või siis tagumiseks kummiks ja veel, et madalama rõhuga kannatab ka vähe porisemaid lõike teha kuigi mitte super juhitavusega. 1.8bariga pidavat see ehtne MTB kumm olema, mitte nagu FFmart kirjutas:Tänud põhjaliku ülevaate eest. Just selliseid kirjatükke tahaks rohkem siin foorumis lugeda.viljar75 kirjutas:Jah olen väga hea veerevusega.Metsas pole veel käinud, aga tundub see mis kirjutatakse vastab tõele
Ära on tüüdanud sellised pikad ja lohisevad heietused, nagu näiteks see siin:
http://www.twentynineinches-de.com/2013 ... eindrucke/
See on sul ju Performance variant. promojutus räägitakse ilmselt EVO versiooni kaalust.mart kirjutas:650b/27,5" 2,1" laiusega on promojutus kaaluks 385g.
Kaalusin ära, tegelt 15% raskem.
MarttiM kirjutas:kui torkekindlus oleks sinna RR kanti, siis kaaluksin.........
Kas piim oli värske või natuke tilgastanud?rainerhq kirjutas:Mis pöia peal kumm oli ja mis piimaga?
Jah, ma sain selle helerohelise keefiriga oma kusagil mujal kummiteemas kurdetud Roni ka esimese raksuga pidama, hoiab nädala sõidetavat rõhku.Alvaro kirjutas: Minu loteriivõit tuli ühe pudeli Joe äkilise keefiriga - jäi esimese korraga pidama.
Noup, need on kõige "kergemad" TL-Ready rehvid. Kust neid saada on, pole enam teada. Hawaii 29 SL alt võeti ka juba ärarainerhq kirjutas:@ oru
Need ei ole RaceGuard`id? Kus neid saada on?
tjah,veloson kirjutas:Aga miks seda paberist varianti üldse kaaluda? Mida me teeme nende peotäie grammidega?
Kallis Kuldar,Kuldar kirjutas: tjah,
aga miks sellist postitust teha? Mida me teeme selle tähtede jadaga?
Snakeskin ei kaitse millegi eest.martr kirjutas:Siin ühes teises teemas oli küsitud, kuid vastuseta: kumba eelistada, kas Snakeskin või Raceguard'i?
Tahan tagumiseks rehviks 29-le. Mind kaaluvahe niiväga ei morjenda, kuivõrd vastupidavus. Endal ikkagi 100kg turjal.
Siiani kogemus FF Snakeskiniga ning need esirehvina kulusid külje pealt ära. Algul mingi koht läks karvaseks ning lõpuks tuli muna välja (sisekummiga kasutan).
Täpselt nii, et kui tahad tubelessina kasutada siis võta Snakeskin ja saad palju töökindlama isendi.Miki-Hiir kirjutas:SnakeSkin tähendab võrreldes LiteSkin'iga paksemaid külgseinu. LiteSkin'i häda oli, et rehv on väga kerge ja õhuke ning külje pealt torge on kerge mingi oksa või terava kivi tõttu tulema. SnakeSkin'iga tehti küljed veidi paksemaks tagasi aga rehv on ka ~50g raskem.
Tubelessina SnakeSkin pidas kohe algul ka ilma piimata enamvähem õhku, LiteSkin'i küljed on nii õhukesed, et sisuliselt sekunditega kaotas ilma piimata rõhu.
http://www.schwalbe.com/en/produkt-features.html
Väga värsketele kogemustele (viimase 3 nädala saaga) tuginedes ütlen, et mul läks vastupidi. Liteskin-i läks eelmisel aastal piim sisse ja hakkas pidama esimesest matsust. Pumpasin vast 1x kuus. Sõitsin kõiksugu sado-maso radu ja katki ei läinud. (ju oli omajagu õnne) Nüüd oli vaja kulunud rehv välja vahetada ja otsustasin RaceGuard-i kasuks. Üks häda ja viletsus! Rehvi külgseinad on seest poolt sellised libedad-rasvased (?) millele piim külge ei jää. Sõidu ajal pole probleeme aga seistes tühjeneb rehv ühe ööga.pg002a kirjutas:Täpselt nii, et kui tahad tubelessina kasutada siis võta Snakeskin ja saad palju töökindlama isendi.Miki-Hiir kirjutas:SnakeSkin tähendab võrreldes LiteSkin'iga paksemaid külgseinu. LiteSkin'i häda oli, et rehv on väga kerge ja õhuke ning külje pealt torge on kerge mingi oksa või terava kivi tõttu tulema. SnakeSkin'iga tehti küljed veidi paksemaks tagasi aga rehv on ka ~50g raskem.
Tubelessina SnakeSkin pidas kohe algul ka ilma piimata enamvähem õhku, LiteSkin'i küljed on nii õhukesed, et sisuliselt sekunditega kaotas ilma piimata rõhu.
http://www.schwalbe.com/en/produkt-features.html
Kogemus eelmisel hooajal Liteskiniga, mis tubelessina ei jäänudki korralikul rõhku pidama, vahet polnud mida sisse sai kallatud või palju kallatud.
See hooaeg võtsin Snakeskini ja ei mingisugust probleemi rõhu kaoga, toimib ülihästi.
Milliste Thunder Burtidega sul täpsemalt selline kogemus on? Neid on erinevaid, eri materjalist mis käituvad ka sellest tingituna erinevalt. Ainult muster on neil sama.JLansa kirjutas:Sõitsin ka Thunder Burtidega päris pikka aega, alguses õhukummidega ja siis ilma (kui sain TR jooksud).
positiivse külje pealt: hea kiire.
negatiivne:
1/ kehv materjal (loe paberist rehvid). Kivi lõikas prao sisse.
2/ piimaga pidama saamine on paras ooper.
3/ kurvis võib alt ära minna
ostsin nüüd Maxxis aspen - panin esimese korraga pumbaga TL peale piimaga ja kohe peavad. lisaks super pidamine kurvides ja kiirust nagu ka jagub...
vaadates FF ja TB rikutud sõite viimastel EC ettappidel jääb ainult mõistatada, miks eliit neid alla topib???