Rocket Roni kogemused
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Rocket Roni kogemused
Tervitused...
Nimelt olen värske 29" Cube omanik ja Saksamaal nüüd esimesed 200km sõidetud sellega. Rattal on siis algselt all Rocket Ronid (sisekummiga) Aga kuidagi ei saa rahul olla nendega. Nimelt kurvides ei ole üldse pidamist - kogu aeg tahab natukenegi järsemates kurvides esiratas alt ära minna. Pinnast on erinevat olnud, kuid käitumine sama olnud - esimesed ilmad olid väga mudased, siis oli eriti hull. Nüüd natuke kuivem periood olnud ning ära kuivanud pinnas, kuid endiselt kuivand mudastel kurvides ei saa ka päris julgeks minna
endiselt kaob pidamine ära. Samuti täheldanud sama asja ka killustiku/kruusastel/kergetes liivastes kurvides.
Olen proovinud ka erineva rõhuga nii 1,8 psi, 2,0 ... eile oli ees 2,2 ja taga 2,4... ikka sama teema.
Lisaks sellele olen esimese 200km jooksul ka 3 sisekummi ära lõhkunud. Tundub, et Rocket Roni torkekindlus ei ole just kõige parem.
Lugesin MTBRi reviewsid ka antud kummide rehvide kohta ja seal oli palju sarnase kogemusega velosõpru.
Ootaks teie tagasisidet ja arvamusi/kogemusi RR-i käitumise ja vastupidavuse kohta.
Siim
Nimelt olen värske 29" Cube omanik ja Saksamaal nüüd esimesed 200km sõidetud sellega. Rattal on siis algselt all Rocket Ronid (sisekummiga) Aga kuidagi ei saa rahul olla nendega. Nimelt kurvides ei ole üldse pidamist - kogu aeg tahab natukenegi järsemates kurvides esiratas alt ära minna. Pinnast on erinevat olnud, kuid käitumine sama olnud - esimesed ilmad olid väga mudased, siis oli eriti hull. Nüüd natuke kuivem periood olnud ning ära kuivanud pinnas, kuid endiselt kuivand mudastel kurvides ei saa ka päris julgeks minna
endiselt kaob pidamine ära. Samuti täheldanud sama asja ka killustiku/kruusastel/kergetes liivastes kurvides.
Olen proovinud ka erineva rõhuga nii 1,8 psi, 2,0 ... eile oli ees 2,2 ja taga 2,4... ikka sama teema.
Lisaks sellele olen esimese 200km jooksul ka 3 sisekummi ära lõhkunud. Tundub, et Rocket Roni torkekindlus ei ole just kõige parem.
Lugesin MTBRi reviewsid ka antud kummide rehvide kohta ja seal oli palju sarnase kogemusega velosõpru.
Ootaks teie tagasisidet ja arvamusi/kogemusi RR-i käitumise ja vastupidavuse kohta.
Siim
Re: Rocket Roni kogemused
Tere Siim,
Minul olid ka esimesel tõsisemal ratta all Rocketid ja sõitsin nendega ~1000km kuni sõbra soovitusel panin alla Furious Fredi.
Rocketi pidamine oli minu jaoks alati super kuid veeremine võrreldes Frediga väga vaevline.
Fred 2.25 pidamine oli pea alati ideaalne va. märja pika muru peal. Kumm kandis end väga hästi kõige muda ja liiva peal.
Minu soovitus oleks lihvida hoopis oma sõidutehnikat ,sest nende kummide süüks ei saa kindlasti kehva pidamist ajada.
Kindlasti saad ka paremaks nendega veeremise tehes need tubelessiks.
Henry
Minul olid ka esimesel tõsisemal ratta all Rocketid ja sõitsin nendega ~1000km kuni sõbra soovitusel panin alla Furious Fredi.
Rocketi pidamine oli minu jaoks alati super kuid veeremine võrreldes Frediga väga vaevline.
Fred 2.25 pidamine oli pea alati ideaalne va. märja pika muru peal. Kumm kandis end väga hästi kõige muda ja liiva peal.
Minu soovitus oleks lihvida hoopis oma sõidutehnikat ,sest nende kummide süüks ei saa kindlasti kehva pidamist ajada.
Kindlasti saad ka paremaks nendega veeremise tehes need tubelessiks.
Henry
Re: Rocket Roni kogemused
Aga mis kummiga sa enne sõitsid? Millega sa Roni võrdled? Minu enda võrdlusbaas on ülinapp, aga Ron (küll 26" variant) on minu jaoks alati piisavalt hästi pidanud. Eelmisel aastal lõhukusin tagumise ära ja panin uue mustriga Racing Ralphi asemele. Läks oluliselt kiiremaks, aga märja ja mudase pinna peal halvenes pidamine oluliselt.
Re: Rocket Roni kogemused
mul on küll 26" 2.25 kogemus ja minu jaoks on need kummid nagu maha naelutatud. kahjuks ka seal kus kiirust vaja muidugi. seega mina küll sellist kogemust jagada ei saa.
Re: Rocket Roni kogemused
Olen siselohviga RoRoni 1.85 esimese ratta all kasutanud, et seal pidamine kindlam oleks. Purunemisi pole olnud, aga väga palju ei ole teravat pinnast ka olnud ning kasutan kõrgemat rõhku kui all kirjeldatud.
Mis kiirustel kurvi lähed? Kuidas kurvitehnika trajektoori mõttes on? Kuhu raskuse asetad (ette-taha-keskele-kõrvale), väntamisega kurvid või ilma, ratta kalle?
Mis kiirustel kurvi lähed? Kuidas kurvitehnika trajektoori mõttes on? Kuhu raskuse asetad (ette-taha-keskele-kõrvale), väntamisega kurvid või ilma, ratta kalle?
Re: Rocket Roni kogemused
Varem oli mul 2008 Scott Scale 60 ja seal olid Maxxised all. Kohe ei saa öelda, mis mark all oli - lasen kodustel vaadata õhtul, mis seal hetkel all on.arnea kirjutas:Aga mis kummiga sa enne sõitsid? Millega sa Roni võrdled? Minu enda võrdlusbaas on ülinapp, aga Ron (küll 26" variant) on minu jaoks alati piisavalt hästi pidanud. Eelmisel aastal lõhukusin tagumise ära ja panin uue mustriga Racing Ralphi asemele. Läks oluliselt kiiremaks, aga märja ja mudase pinna peal halvenes pidamine oluliselt.
Tellisin ära Nobby Nici ja täna teen ka tellimuse Maxxis Ardenti rehvidele. Teen võrdlust nendega ja annan teada.
Re: Rocket Roni kogemused
Kuna elan Saksamaal ja siinne maastik on nagu lõuna-eesti kuppelmaastik ainult kõrgustevahed on suuremad, siis palju on üles alla sõitmist ehk laskumised kohati väga kiiredMis kiirustel kurvi lähed? Kuidas kurvitehnika trajektoori mõttes on? Kuhu raskuse asetad (ette-taha-keskele-kõrvale), väntamisega kurvid või ilma, ratta kalle?
- varieeruvad 25 km/h - 40 km/h-ni. Muidugi tulen ka 50ga mäest alla, aga siis kurvides võtan hoo maha kuna kindlus puudub kurvide võtmisel (rehvid ei pea - täpsustan esirehv just)
Kurvi trajektoor? Eks ma olen püüdnud sisekurve lõigata ja siis kurvist väljudes väljapoole vajuda, aga olen püüdnud ka väljast sisse lõigata - saan sama efekti järsematel pööretel. Ehk täpsustad, mida soovid teada veel?
Raskuse asetamine - pedaalid paralleelselt, raskus ette ja sihukeses pooleldi püsti asendis. Kiiremates järsemates kurvides ei istu, aga lauskmaal sõites ja siis kurve sõites olen ka istuvas asendis. Kurvides samuti kallutan vahel ratast kurvi poole...
Ennast algajaks ei pea (mõningaid aastaid juba sõitnud) ja rattatehnika kõige kehvem ka pole.
Siim
Re: Rocket Roni kogemused
Kunagi kui tubeless kummid tulid, oli ka siin foorumis juttu kasutajate kogemustest sama mudeli tubeless ja sisekummiga variantide täiesti erinevast käitumisest.
Re: Rocket Roni kogemused / kurvitehnika
Sisekurvi lõikamisel on esiratas vastamisi suuremate külgsuunaliste jõududega ja pidurdab (samamoodi nagu kallutamise asemel puhtalt lenksu keerates kurvi võttes), põhjustades seega rohkem libisemist kui ideaaltrajektoori puhul. Maastikul kipub ideaaltrajektoor olema muidugi hoopis sealpool juurikat või kuivemat mätast mööda ja alles jääb ainult kompromiss. Rattal see vist suurem probleem pole, aga oluline on kiirus enne kurvi nii sättida, et saaks pidurilinkide piidlemise asemel korralikult kahvlist kinni hoida ja pilgu ette suunata.
Eelmise kommentaari põhjal juba jälgida oma tegevust ilmselt piisavalt. Ette ja kõrvale kallutamine on kindlasti hea, püstises asendis ei pruugi see muidugi alati ka keharaskust piisavalt ette viia. Võid proovida rohkem väliskurvi poolsele pedaalile toetumist.
Eelmise kommentaari põhjal juba jälgida oma tegevust ilmselt piisavalt. Ette ja kõrvale kallutamine on kindlasti hea, püstises asendis ei pruugi see muidugi alati ka keharaskust piisavalt ette viia. Võid proovida rohkem väliskurvi poolsele pedaalile toetumist.
Re: Rocket Roni kogemused
Et liiga Roni-teemast välja ei lendaks, siis lingid varasemale:
Siin kahtlustatakse, et madalal rõhul RoRo pidamine maapinnaga parem kui pöiaga viewtopic.php?f=19&t=31347&hilit=rocket
Siin arvatakse, et RoRo peab mudas, aga mitte kõval pinnasel viewtopic.php?f=19&t=33781&hilit=rocket
Veel viewtopic.php?f=19&t=35610&hilit=rocket ja viewtopic.php?f=19&t=22317&hilit=rocket
Siin kahtlustatakse, et madalal rõhul RoRo pidamine maapinnaga parem kui pöiaga viewtopic.php?f=19&t=31347&hilit=rocket
Siin arvatakse, et RoRo peab mudas, aga mitte kõval pinnasel viewtopic.php?f=19&t=33781&hilit=rocket
Veel viewtopic.php?f=19&t=35610&hilit=rocket ja viewtopic.php?f=19&t=22317&hilit=rocket
Re: Rocket Roni kogemused
Ma pakun, et sa ise vastasid oma küsimusele ja kui tuled RoRo'ga kodumaale tagasi, siis kaob ka see pidamise probleem ärakahwel kirjutas:Kuna elan Saksamaal ja siinne maastik on nagu lõuna-eesti kuppelmaastik ainult kõrgustevahed on suuremad, siis palju on üles alla sõitmist ehk laskumised kohati väga kiired
Ise pean rehvi pigem "liiga hästi" pidavaks Eesti tingimustes ja seepärast mulle selline muster meeldibki.
Laskumise tehnikat saad harjutada nii kõige paremini, kui mõne sõbraga on sul võimalik mäest võidu alla sõita. Usu, areng on kiire Kui lähed kiiresse kurvi ja on mängu maad, siis proovi liikumise trajektoorile vastu keerata (nagu autogagi teinekord kruusal võib juhtuda). Samas siin Põhja-Eestis on hea targutada, Alpis hoiaks suu rohkem kinni juba
Re: Rocket Roni kogemused
Ja teine vana teema üles.
Kas on olemas ka laiemat kui 2.25 Rocket Roni (või sarnast)? Mulle see rehv meeldib väga, aga tahaks metsas sumpamiseks veel laiemat
Sobiks 2.4 või 2.5 isegi. Kiire otsinguga ei leidnud midagi sobivat.
Kas on olemas ka laiemat kui 2.25 Rocket Roni (või sarnast)? Mulle see rehv meeldib väga, aga tahaks metsas sumpamiseks veel laiemat
Sobiks 2.4 või 2.5 isegi. Kiire otsinguga ei leidnud midagi sobivat.
Sõidan siis kui tahan...
Re: Rocket Roni kogemused
Continentali X-King sarnaneb Rocket Roniga ja peaks ka 2.4 laiust saada olema
Re: Rocket Roni kogemused
Leidsin soovitud 2.4 laiusega RR'id ja teistele võrdluseks 2.25'ga pilt ka.
Ütleme nii, et enam suurem laiem rehv minu rattale alla ei mahukski.
Ütleme nii, et enam suurem laiem rehv minu rattale alla ei mahukski.
Sõidan siis kui tahan...
Re: Rocket Roni kogemused
Tasuks vaadata ka, et ega stem liiga pikk ei juhtu olema. Lisaks ehk veel lai lenks ja suur ratas vajavad 26" pealt tulles harjumist. Ja mida pikem stem, seda järsemalt peaks ratas pööramisele reageerima. Ise vahetasin algse 110-e vist 75-st vastu ja sõit metsas kohe mõnusam.
Re: Rocket Roni kogemused
See on nüüd küll OT jutt siin teemas, kuid tõepoolest rataste läbimõõt muutus laiemate/suuremate rehvide tõttu tuntavalt. Vanad tuttavad rajad, kus olin harjunud mingi käigu/kadentsiga sõitma vajasid ringi häälestumist. Sama käigu/kadentsiga oli raskem vändata ja kiirus suurem ning sama kiiresti sõitmiseks pidi käigu alla vahetama. Ja see muudatus tänu rehvidele ei olnud antud juhul üldse suur. Vaid lisandunud 3cm (u. 0.15%) iga rattapöörde kohta.
Sõidan siis kui tahan...
Re: Rocket Roni kogemused
Oled ka mõõtnud, kui laiad need 2.4 sed reaalselt on? Minu 2.35 on mõõtes pigem 2.2(55-56mm). Eks siin võib mõjutajaks olla ka pöia laius...