Tubeless kumm linnasõiduks
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Tubeless kumm linnasõiduks
Soovitage palun igapäevakasutusse kummi. Valdavas enamuses linnasõit, asfalt. Aga tahetakse minna ka Harku metsa tuhateede taolistele radadele. Läheb alla Specialized Divergele. Paigaldatud porilauad. 33 laiuses cyclocrossi kumm (All Terrane) mahtus väga vabalt alla. 35 ilmselt kah. Jooksudel on 22mm siselaiusega hookless pöiad, tuleb tubeless.
Re: Tubeless kumm linnasõiduks
Isiklikult valiks kas Pirelli (Cinturato Velo või P ZERO 4S) või Conti GrandPrix 5000 AS TR. P Zero on saadaval kuni 32 mm lai, teised kuni 35 mm. Veerevuselt jääb Cinturato teistele kindlasti miiliga alla aga see-eest peaks olema vastupidavam. Hooklessile sobivad kõik.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Tubeless kumm linnasõiduks
Tyre clearance is a decent 42mm for 700C wheels,
https://road.cc/content/review/261346-s ... ns-diverge
https://road.cc/content/review/261346-s ... ns-diverge
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: Tubeless kumm linnasõiduks
Mart, sa unustasid porikad
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Tubeless kumm linnasõiduks
Jah, porikad on vajalikud. Võtan 35mm Cinturato. Aitäh!
Re: Tubeless kumm linnasõiduks
Oleksin soovitanud Specialized Pathfinder 38mm, kiire rehv. Minu divergel on ka originaal-porikad (kitsad, mnt omad) ja 38mm mahub täpselt
Re: Tubeless kumm linnasõiduks
Sain need Cinturatod kätte. Vanema, 22mm siselaiusega Roval Control pöia peale saamisega oli tükk tegu. Üle randi läks aga ei tahtnud kuidagi pöia äärele tõusta. Fairy-veega ja mudides sai lõpuks peale. Maastikuratta kummidega pole sellist janti ammu olnud.
Re: Tubeless kumm linnasõiduks
Korralik >50L paagiga kompressor aitab, ventiili sisu välja keerata.
Kui üle randi läheb kehvasti, siis on pigem hea, õhu sisse saamine peaks lihtsam olema.
Kuskil kompressorit kaugel võib küll probleem tekkida kui rehv on vaja maha võtta.
Selles osas on Conti-d kõige paremad, et üldiselt saab tavalise pumbaga peale ja peab ka ilma piimata õhku.
Kui üle randi läheb kehvasti, siis on pigem hea, õhu sisse saamine peaks lihtsam olema.
Kuskil kompressorit kaugel võib küll probleem tekkida kui rehv on vaja maha võtta.
Selles osas on Conti-d kõige paremad, et üldiselt saab tavalise pumbaga peale ja peab ka ilma piimata õhku.
Müüa Veloflex MNT rehvid: viewtopic.php?f=144&t=84505&p=387357#p387357
Re: Tubeless kumm linnasõiduks
Pole see Conti ka mingi imetoode. Alles ma siin pusisin ühe Grand Prix 5000 S TR-ga. Rehvi sain pöia peale aga no randi taha ei hüppa (aga õhku pidas). Lõpuks lõin käega, sest omast arust olin kõike proovinud. Asi oli nii hull, et selja taga sõitjad ütlesid, et mul on jooks kõver
Siis tuli aga põhjus sama rehv uuesti maha võtta ja kui uuesti peale panin, siis läks hopsti randi taha.
Siis tuli aga põhjus sama rehv uuesti maha võtta ja kui uuesti peale panin, siis läks hopsti randi taha.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Tubeless kumm linnasõiduks
Sellises olukorras on heaks abiliseks "Tire Montage Fluid" mille pihustad rehvi äärtele ja mure unustatud.
Re: Tubeless kumm linnasõiduks
See on parem kui fairy-vesi?
Re: Tubeless kumm linnasõiduks
proovisin ka erinevaid libesteid, tol hetkel randi taha ei saanud. Aga kuna õhku pidas, siis ma alguses kahtlustasin, et äkki on rehvi karkass saanud vigastada ja rehv viskabki. Kui aga teistkordsel rehvi peale monteerimisel oli sirge, siis sain aru, et ju siis eelmine kord oli ikka halvasti peale läinud.
If everything's under control, you're going too slow!