Slick vs universaalkumm
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Slick vs universaalkumm
Kas oleks mõtet vahetada universaalkumme asfaldikummide vastu, kui sõidan ka kruusal? Praegu on mingid Kenda universaalid (26" 1.92), tahaks panna alla 1.55 laiused asfaldikummid, kuid arvan, et nendega on kruusal halb sõita.
Kes pärast naerab, naerab pärast
Re: Slick vs universaalkumm
1.55" on ca 40mm lai kumm. Kui sa just igapäevaselt rusikasuuruste kividega kruusateel (nagu on Vormsil ja Ristna säärel Hiiumaal) sõitma ei hakka, siis pole hullu, kannatad ära. Eelnimetatud kruusakaid on edukalt läbitud ka max täis löödud 32mm kummidega.mcrae kirjutas:Kas oleks mõtet vahetada universaalkumme asfaldikummide vastu, kui sõidan ka kruusal? Praegu on mingid Kenda universaalid (26" 1.92), tahaks panna alla 1.55 laiused asfaldikummid, kuid arvan, et nendega on kruusal halb sõita.
PS: kui oskad - tee oma avatar nõutavasse mõõtu. Too laiutab nagu padakonn teiste vahel.
Viimati muutis mart, 21. 07. 2004. 10:11, muudetud 1 kord.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: Slick vs universaalkumm
[quote="mart1.55" on ca 40mm lai kumm[/quote]
Ma mõtlesin 1.55 cm, mitte 1.55"
P.S. Tegin ka avatari väiksemaks
Ma mõtlesin 1.55 cm, mitte 1.55"
P.S. Tegin ka avatari väiksemaks
Kes pärast naerab, naerab pärast
Re: Slick vs universaalkumm
Möhh, mis imekumm sellises mõõdus on?mcrae kirjutas: Ma mõtlesin 1.55 cm, mitte 1.55"
Seni teadsin, et 2,5cm on kõige peenem MTB kumm:
26 x 1.00 (25-559) Continental Grand Prix
Narrow racing slick for MTBs, great pedigree as a road racing tyre. Max inflation 120 psi, weight 269g
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
vabandust, minu viga. 1.55 cm peaks isegi velje laiusest kitsam olema. Mõõt 26x1.00 peaks olema üdini tollides, mitte nagu autorehvidel (koos tollid ja cm-d).
Tegelikult tahtsin küsida hoopis seda, kas asfaldimustriga on kruusateel väga libe sõita. Mingisugused kogemused on olemas (ka kukkumise näol), kuid neil puhkudel oli rehv väga kulunud. Mõtlen umbes taolisi rehve nagu on http://www.kendausa.com/bicycle/comfort.cfm?p=0303.
Tegelikult tahtsin küsida hoopis seda, kas asfaldimustriga on kruusateel väga libe sõita. Mingisugused kogemused on olemas (ka kukkumise näol), kuid neil puhkudel oli rehv väga kulunud. Mõtlen umbes taolisi rehve nagu on http://www.kendausa.com/bicycle/comfort.cfm?p=0303.
Kes pärast naerab, naerab pärast
Siin on pikalt slicki juttu:mcrae kirjutas:kas asfaldimustriga on kruusateel väga libe.
viewtopic.php?p=20656#20656
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Ma arvan, et oleneb kivide suurusest. Kui on pisikesed, siis on OK. Kui kivid on suured, siis võivad kivid vastu pöida taguda. Igatahes suvel sai päris suurte kividega kruusateedel sõidetud ja 26x1.75" IMPAC RUNWAY sai ilusasti hakkama. Sel on küll väiksed sooned sees, kuid ma arvan, et täisslick oleks samamoodi hakkama saanud. Ma ei tea, kas ma nendele teedele 1" rehvidega oleks tahtnud minna - pöiad oleksid vist täkkeid täis olnud. 1.4" julgeks küll.
Kunagi sai nubludega rehv just kruusas sõitmise jaoks välja vahetatudki. Nimelt kippus esiratas nublude tõttu kiskuma - Rocksteril või sel Impacil seda probleemi polnud. 1.75" rehviga sõitsin seetõttu, et ratas oli pakke täis. Niisama vuraksin kruusateedel ja metsateedel 1.4"-1.5" rehvidega ja asfaldil 1" rehvidega. Samas, kui vibratsioon muret teeb, siis suuremad rehvid vedrutavad rohkem. Pehmele pinnasele pole vist alla 1.75" rehvidega asja ja liiva sees võiks olla 1.95" või laiem. Siis läheb ka mustrit tarvis.
Kunagi sai nubludega rehv just kruusas sõitmise jaoks välja vahetatudki. Nimelt kippus esiratas nublude tõttu kiskuma - Rocksteril või sel Impacil seda probleemi polnud. 1.75" rehviga sõitsin seetõttu, et ratas oli pakke täis. Niisama vuraksin kruusateedel ja metsateedel 1.4"-1.5" rehvidega ja asfaldil 1" rehvidega. Samas, kui vibratsioon muret teeb, siis suuremad rehvid vedrutavad rohkem. Pehmele pinnasele pole vist alla 1.75" rehvidega asja ja liiva sees võiks olla 1.95" või laiem. Siis läheb ka mustrit tarvis.