sai kevadel ostetud uus ratas- author traction ja all olid ritchey inno vaderid.
nüüdseks läbitud 5k+ ja tagakummist ei ole eriti midagi alles, rakkes pidin kõik suuremad tõusud jalgsi võtma, sest muidu käis ratas all ringi
soovi oleks siis osta universaalkummi, mis peaks kõikidel elionidel rahuldavalt vastu. kruus/asfalt/muda/liiv :]
ei näe põhjust osta iga raja jaoks uut kummi, sest vahetamisega kaasnevad omad riskid ja kuna ei viitsi varukummiga sõita siis kummi purunemine ei ole väga teretulnud.
kuna sõidan teise saja teises pooles siis vast 500 võiks uue tagakummi eest välja käia küll
soovitavalt poe asukoht tartus:]
soovitage uut kummi
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
5k km peal ei ole kummi kulumine mingi ime.
Näiteks Continental Twister peaks sobima, Schwalbe Racing Ralph on kindla peale minek , aga maksab ca 150.- rohkem kui sinu soovitud hind
Vaata ka viewtopic.php?t=7348
Näiteks Continental Twister peaks sobima, Schwalbe Racing Ralph on kindla peale minek , aga maksab ca 150.- rohkem kui sinu soovitud hind
Vaata ka viewtopic.php?t=7348
Zero the Hero
viewtopic.php?t=7348#67155
kummiteema
"racing ralph on kindla peale minek" all mõeldi seda, et see on üks parimaid võistluskumme igasugustes tingimustes, asfaldi peal kulub see aga suhteliselt pehme segu tõttu väga kiiresti, kindlasti tasuks omada asfaldil trenni tegemiseks eraldi kumme.....
edasi loe minu ja teiste postitustest eelpoolmainitud teemas
kummiteema
"racing ralph on kindla peale minek" all mõeldi seda, et see on üks parimaid võistluskumme igasugustes tingimustes, asfaldi peal kulub see aga suhteliselt pehme segu tõttu väga kiiresti, kindlasti tasuks omada asfaldil trenni tegemiseks eraldi kumme.....
edasi loe minu ja teiste postitustest eelpoolmainitud teemas