Continental

Kummidele kohe oma foorum ;-)
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kasutaja avatar
Arbo
Rattur
Postitusi: 602
Liitunud: 02. 05. 2003. 08:41

Postitus Postitas Arbo » 18. 08. 2003. 14:05

tann kirjutas:Mul ka twister pro ust variant, aga kordagi pole nendega veel sõitnud.....siiamaani olen oma michelin jet s'idega sõitnud, sest tean, et need on head(veeremine hea ja tänu laiusele kannavad liivas hästi, mida tec'i sõitudel ikka jagub)........mõtlesin, et nüüd rakverre panen continentalid alla, sest seal nagu rohkem ronimist ja üldse üles-alla sõitmist, et peaks parem olema........kui loen, et ntx tarmol juba kolm korda see aasta kumm läinud :shock: , siis tekib kerge mure, et kas nii kehv kumm siis :?: .......loodan igaljuhul, et ust on natuke vastupidavam :wink: .......sest enamus hawaii teamist sõidab ju ka nendega ja kui see kumm kehv oleks, siis sellega ei sõidetaks egavõidetaks ju :P
Kas Jet S UST on laiem ja liivas paremini kandev kui Twister UST?

tann
Rattur
Postitusi: 372
Liitunud: 05. 08. 2003. 15:11

Postitus Postitas tann » 18. 08. 2003. 14:29

Arbo kirjutas:
tann kirjutas:Mul ka twister pro ust variant, aga kordagi pole nendega veel sõitnud.....siiamaani olen oma michelin jet s'idega sõitnud, sest tean, et need on head(veeremine hea ja tänu laiusele kannavad liivas hästi, mida tec'i sõitudel ikka jagub)........mõtlesin, et nüüd rakverre panen continentalid alla, sest seal nagu rohkem ronimist ja üldse üles-alla sõitmist, et peaks parem olema........kui loen, et ntx tarmol juba kolm korda see aasta kumm läinud :shock: , siis tekib kerge mure, et kas nii kehv kumm siis :?: .......loodan igaljuhul, et ust on natuke vastupidavam :wink: .......sest enamus hawaii teamist sõidab ju ka nendega ja kui see kumm kehv oleks, siis sellega ei sõidetaks egavõidetaks ju :P
Kas Jet S UST on laiem ja liivas paremini kandev kui Twister UST?
Ühe kohapealt jäi mu jutt jah natuke arusaamatuks.......vabandused........nimelt see Twister on mul jah UST aga Michelin Jet S'id on sisekummiga variant........aga siis vastuseks sulle: Jet S'id on laiemad küll, ntx ebamugav on natuke ratast alt ära võtta, sest kumm on nii lai, et jääb pidurite vahele kinni natuke, aga kerge raputusega on see probleem lahendatav.......Twister aga mahub pidurite vahelt ilusti läbi(mõõt: jet s 2.0/twister 1.9)........kuna michelinil aga muster põhimõtteliselt puudub, siis kannab ta jah liiva peal paremini, sest nubludega kumm nagu lõikab rohkem liiva sisse........laiem ja siledam kumm, aga jääb liiva peale kandma........kui kevadel ja sügisel sõitsin mingite specialized'i porikummidega(1.9), siis oli kohe kõvasti tunda, kuidas liiv hoogu pidurdab st kumm vajus ja kiilus nagu liiva sisse.....micheliniga seda muret aga pole olnud...........twisterit tuleb minul aga veel katsetada :) .........michelin jet s'idega olen sõitnud alates 2001 aasta Tartu RM'ist ja olen siiani väga rahul (nüüd on muidugi teine paar juba kasutusel)

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11889
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 18. 08. 2003. 18:04

Kirsa kirjutas: Eile olid igaks juhuks varukumm ja pump küll kaasas ning mitu kõva matsu tegi tagaratas, aga ei üht muret.
kui tunned kõvu matse siis natuke veel kõvem mats annabki snakebite.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Vasta

Mine “Kummid”