1. leht 1-st
Postitatud: 21. 04. 2005. 13:32
Postitas mart
MarkoS kirjutas:OK!
Loomulikult on mul varuvariant laduda uuesti X221 või analoogi peale, aga eks elu peab ikka edasi minema.
Kui tahad eriti suurt hüpet edasi teha, siis jäta UST versioon vahele ja vaata juba
Tufo MTB kummi suunas
Siin tsehhikeelne jutuke+pildid kummist
Postitatud: 21. 04. 2005. 13:52
Postitas MarkoS
No tehnikadoktor ei lase ka mitte tööd teha
Vot see juba on midagi
Siinkohal kolm küsimust, mida ei suutnud kohe esimese matsuga välja lugeda:
1. Kas sobib ka tavapöiale?
2. Kust saab?
3. Hind?
Postitatud: 21. 04. 2005. 14:23
Postitas cowrider
Kui
more info peale klikkida, siis saab ka täiendavat ingliskeelset informatsiooni.
http://www.poshbikes.com/product.php?id=102
Postitatud: 21. 04. 2005. 15:18
Postitas Arbo
Põnev asi, kas ta just maastikul paremini veereb, kuid teel kindlasti.
Huvitav, kas sellega sõitmine käib peamiselt
nii
Postitatud: 21. 04. 2005. 15:25
Postitas mart
MarkoS kirjutas:
1. Kas sobib ka tavapöiale?
2. Kust saab?
3. Hind?
1. sobib 17-19mm sisemõõdule st enamusele MTB pöidadest
2. kiirkõne+mail Tufosse - Estoniaga ja balticuga kontakt puudub. Tuleb tellida euroopast. Lubasid saata poodide nimekirja.
3. 4-ne pakike, siis 218+transa 30eur siit poest>
TUFO MTB CS XC 1, Preis fuer 4 Stueck, 218.00 EUR
http://www.veloflexdirekt.net.tc/
Postitatud: 21. 04. 2005. 16:02
Postitas MarkoS
Hinda tal muidugi on
Samas Start So??e ajad tulevad meelde - eriti need korrad, kus rehvi ei viitsinud pöiale kinni liimida. Ja kui rõhku ka vähe sees oli, siis kurvis ei olnud just kõige meeldivam tunne.
Postitatud: 22. 04. 2005. 07:41
Postitas Kuldar
Tufo Clincher XC1 26x1,95 on soome netipoes
http://www.et-sports.com/latest/et-sports.html
Voimansiirto > renkaat(xc) > tufo
Maanteel on tubular-kummid juba kaua turul olnud: Hutchinson, Vittoria Evo, Tufo etc., aga laia läbilööki pole tulnud.
Oskab keegi seletada, milles see "tiigrihüpe" seisneb e. mille arvelt need väidetavalt paremad veeremisomadused ja kasutamismugavus tulevad?
Postitatud: 22. 04. 2005. 08:30
Postitas tarmo
Kuldar kirjutas:T
Maanteel on tubular-kummid juba kaua turul olnud: Hutchinson, Vittoria Evo, Tufo etc., aga laia läbilööki pole tulnud.
Mida sa läbilöögi all mõtled? Minu teada veel mõnda aega tagasi ainult nendega sõidetigi. Ja ka praegu sõidavad mitmed profid nendega. Sellest oli pikemalt juttu kui räägiti eelmisel aastal Tuuril kasutuses olnud tehnikast. Seal uhasid paljud tubularidega.
Postitatud: 22. 04. 2005. 08:41
Postitas erikr
eks see tubular ole mnt mehe tubeless.
küll aga tekitab küsimusi mtb tubular kummi lõhkumise puhul, kui vaht ei aita siis pead uue kummi peale panema. seega pead seda ka kogu aeg kaasa tassima.
Postitatud: 22. 04. 2005. 08:46
Postitas Ermo
.
Postitatud: 22. 04. 2005. 09:33
Postitas mart
Seniks, kui pole ise Tufo MTB-d näppida/proovida saanud, peab kirjapanduga leppima:
Eelised:
1.lihtne vahetada (saab hakkama ilma tööriistade ja tugevate näppudeta, pealepanekul võimatu kummi lõhkuda)
kummivahetus õpetus ja videoklipp
2. Snakebite praktiliselt võimatu
3. Sobib tava- ja USTpöiaga (pöiapael tuleb eemaldada, ei pea jälgima pöiale ettenähtud max kummirõhku)
puudused:
1. hind (ca 2x kõrgem)
2. kaal suht suur (610- 630g 26X1.95)
3. hetkel Tufol vaid semi-slikk muster pakkuda
4. Kui auk suurem kui 2mm, siis vaht/lateks enam ei aita > kumm utiili
ebamäärane:
kas tuleb tühjana pöialt maha või ei - jutud seinast seina:
The ?Tubular Clincher? works on clincher rims and is designed to offer many of the advantages of a tubular tire without the glue and preparation usually required. Like a tubular tire, they are virtually impossible to puncture during installation and will not roll off the rim in the event of a high speed flat. The only compromise is that they are a few ounces heavier than the lightest clincher tire and tube options.
Postitatud: 22. 04. 2005. 09:59
Postitas KaupoR
see 50 seki klipp on mõnusate konksueda
see ei sisalda ju kummi maha võtmist, kasutada oli suur põrandapump ja lõpus ei löödud kasutamiseks vajalikku rõhku sisse. Aga sellegipoolest käis asi väga käppelt.
Postitatud: 22. 04. 2005. 10:22
Postitas MarkoS
Rehvi mahajooksmisest pöialt:
Kui nüüd õpetust uskuda, siis on näha, et rehvil on ka lukustus olemas, mis jääb ilusti pöia ääre taha pidama. Sosse pöial pole sellist kohtagi, kuhu pidama jääda - aitab ainult liim. Kui ma nüüd hästi mäletan, siis kasutatakse tänapäevalgi liimimistehnikat carbonjooksude puhul (jutt siis MNT'st). Selle rehvi suurimaks eeliseks on vast siiski rõhk, mida sinna sisse "puhuda" võib ehk tänu millele ka veeremisomadused kõvasti paranevad.
Parandage kui midagi valesti aru olen saanud!
Postitatud: 22. 04. 2005. 14:56
Postitas Kuldar
tarmo kirjutas:Kuldar kirjutas:T
Maanteel on tubular-kummid juba kaua turul olnud: Hutchinson, Vittoria Evo, Tufo etc., aga laia läbilööki pole tulnud.
Mida sa läbilöögi all mõtled? Minu teada veel mõnda aega tagasi ainult nendega sõidetigi. Ja ka praegu sõidavad mitmed profid nendega. Sellest oli pikemalt juttu kui räägiti eelmisel aastal Tuuril kasutuses olnud tehnikast. Seal uhasid paljud tubularidega.
Läbilöögi all pidasin silmas massilist kasutamist.
Ma ei näe ühtki vettpidavat seletust tubulari eelistest tavakummi ja bike-tubelessi ees.
Ok, mnt kummi puhul kaob ära hõõrdetakistus, mis tekib sisekummi ja väliskummi vahel, suurema rõhu võimaldamine veeremisomaduste parandamiseks on positiivne teatud piirini s.t. 8 atist edasi kaob kummi vibratsiooni summutav funktsioon ja veeretakistus pigem suureneb.
Aga baigil võrreldes tubelessiga? Veerev mass samas suurusjärgus, sisehõõrdumine (praktiliselt) puudub mõlemil.
Tiigrihüpe? Hüppab küll, aga hüppamise lustist - edasiminek pole märgatav.
Postitatud: 26. 04. 2005. 11:48
Postitas mart
Naised saunas rääkisid, et Thomas Frischknecht sõitis end viiendaks Tufo tubular-clintcher kummidega. kusjuures eelneval ööl oli rada kõvasti vihma saanud.
http://www.cyclingnews.com/mtb.php?id=m ... rldcup1052
Postitatud: 25. 01. 2006. 17:21
Postitas mart
MarkoS kirjutas: Kui ma nüüd hästi mäletan, siis kasutatakse tänapäevalgi liimimistehnikat carbonjooksude puhul (jutt siis MNT'st).
Veebruaris/märtsis peab hakkama hoolikalt MTB tippude karbonjookse ja kumme jälgima, nii mõnigi võib sarnastega rajal olla:
TUFO XC CARBON WHEELSET MTB + TUBULAR TIRES
http://www.velo-direct.ch/44_pdf/280711.pdf
http://www.velo-direct.ch/41_fotos/FE-280781-l.jpg
Postitatud: 25. 01. 2006. 23:31
Postitas Kuldar
Hinnad (velo-direct) on tasemel:
TUFO XC CARBON WHEELSET MTB Collé - Radsatz komplett (Paar)
2499.00 ? /set
TUFO MTB-Collé XC-2 Profil 26" x 1.95
229.00 ?
http://www.tufo.com/news_big.jpg
<1400g / wheelset on juba midagi weenie-custom tasandilt.
Postitatud: 26. 01. 2006. 00:34
Postitas mart
Kuldar kirjutas:Hinnad (velo-direct) on tasemel..
Komplekti hind paneb köhima (mõne pisema eesti rattapoe aasta kasum?!). Lihtinimesena/tehnikahuvilisena loodan, et teamid/persoonid saavad (promoks) ikka mõne komplekti katsetamiseks/nühkimiseks, et leheneegrid, piltnikud ja minusugused oma isu täidet saaksid.
PS. varsti sekkub siia teemasse tõsimeelne tulemusrattur Ermo, kes taaskord küsimärgistab tubulari kurvis pöial püsimise.
Kui möödund aastal sai süsinikjooksudest arutatud (hind, tarbijad, kvaliteet), siis igatahes Xenthis Kappa karbon (küll UST kummiga) on rahva sekka jõudnud:
http://nitweb4.nit.at/boschitz-nit-at/p ... s/Nero.JPG
Postitatud: 26. 01. 2006. 09:46
Postitas tarmo
mart kirjutas:[Lihtinimesena/tehnikahuvilisena loodan, et teamid/persoonid saavad (promoks) ikka mõne komplekti katsetamiseks/nühkimiseks, et leheneegrid, piltnikud ja minusugused oma isu täidet saaksid.
võib-olla mõnele world cup tasemel tiimile tõesti antakse neid proovida. meil selliseid tiime veel ei ole kellele tootjad varustust jagaksid.
Postitatud: 26. 01. 2006. 16:05
Postitas Kuldar
jpg pealt ei veerinud välja, aga
http://www.tufo.com/img/news/tufo_xc.pdf on loetavam -
for disc brakes only. Siis on see 1400g ikka kõva sõna.
OT:
kas cc ja mnt karbonpöidadel on pidurduspinnale lamineeritud mingi keraamiline kiht? või piduriklotsid karestavad seda ise?
Postitatud: 03. 07. 2006. 14:25
Postitas mart