1. leht 1-st
UST kumm ja tema noorem vend
Postitatud: 25. 04. 2006. 20:23
Postitas tõeline siga
Küsiks nende väheste (võibolla ma eksin) kes on proovinud tava kummi lateksi abiga tubelessiks teha. Sellest on ennegi siin foorumites juttu olnud kuid enamasti on asi soiku jäänud esmasõidu või ühekordse installimise järel. Uuriks nüüd kuidas reaalelus ka sellised non UST tubelessid kestavad ja Eesti tingimustes ennast õigustavad. Kas need, kes seda korra-paar proovinud on asjaga rahul või osutub purunemiskindluse/installeerimise vaev liig suureks, et asjaga jännata.
Postitatud: 25. 04. 2006. 20:45
Postitas Kirsa
Ma sõitsin septembri keskpigast oktoobri lõpuni nii.
Kummiks leader protection ja pöiaks bontrager tubeless.
0 probleemi.
Ainuke probleem on alguses kui vahtu ja seepi veel natuke välja ajab siis pidurid hakkavad karjuma, kui see möga pöia peal on.
See aasta sõitsin ka pirital sellise konfiga ning lähen ka saku 100 ja mulgile.
Re: UST kumm ja tema noorem vend
Postitatud: 26. 04. 2006. 08:02
Postitas lipamets
tõeline siga kirjutas:Küsiks nende väheste (võibolla ma eksin) kes on proovinud tava kummi lateksi abiga tubelessiks teha. Sellest on ennegi siin foorumites juttu olnud kuid enamasti on asi soiku jäänud esmasõidu või ühekordse installimise järel. Uuriks nüüd kuidas reaalelus ka sellised non UST tubelessid kestavad ja Eesti tingimustes ennast õigustavad. Kas need, kes seda korra-paar proovinud on asjaga rahul või osutub purunemiskindluse/installeerimise vaev liig suureks, et asjaga jännata.
Olen kasutanud poolteist aastat (10000-15000km läbisõidul) aastaringselt, nii tavalisel pöial, topelt pöial, kui ka tupeless pöial, vahet ei ole, täis püsib võrdselt kõigil pöidadel.Tavalistel ja tavalistel toppeltpöidadel on vajalik eelnevalt pöid seespoolt teibiga õhukindlaks teha.Täite vahuks on FINILEC, müüakse Statoili bensiinijaamades, ainus vaht, mis garanteerib kindlalt õhupidavuse pikema aja jooksul (max kuni pool aastat , muidugi vajalik vahepeal õhku juurde pumbata). Kummideks on Fast Freed light, FF sport ja Bontrageri slikid. Purunemiskindlus on sama nagu kummil ikka, ainuke vahe on selles, et kumm torke korral tühjeneb aeglaselt. Senini pole veel kordagi kummi purunemise tõttu teele jäänud. Puuduseks on kummi täimise küllalt kallis hind, pudelist vahust jätkub 2-4 täitmiseks. Ka kummi purunemisel kui ei ole kummis just silmaga nähtavat auku, tuleb kumm uuesti täita, et näha millisest paigast kumm purunenud, siis uuesti tühjaks lasta ja sissepoole lapp liimida. Pluss poolel on kergem kaal ja parem veerevus, tavalisele kummile küll tagasi ei taha minna.
Postitatud: 21. 05. 2006. 07:30
Postitas tõeline siga
Sai siis ka viimaks liitutud vaese mehe tubelessi klubiga ja tavalised 2.10 Racing Ralphid Stansiga USTiks tehtud. Enam-vähem kergelt sai nad kompressoriga Bontrageri UST pöiale aetud. Üllatusena ei lekkinud tavaline kumm külgede pealt üldse, sai Fairyga tükk aega meelitatud aga leket ei täheldanud. Samas esimese ööga oli õhu kadu siiski mingi 0.5 AT. Esimene testsõit ka tehtud nii kruusal kui juurikatel ja millegi üle kurta küll ei oska, olen rahul. Kuna purunemiskindluse kohta kogemus puudub siis pikemaid järldusi ei oska teha. Aga kui see kompott lõpuks ribadeks lendab siis annan teada mitu õnnelikku(?) km läbida õnnestus.