naelkummid, vtpiltiCorrosion kirjutas:laup sai naelad tagasi alla pandud ja puha.
kummidele st vä?
Talv ja naelad
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
ostsin poest niisugused:Corrosion kirjutas:Ostsid nagu kummid naeltage või oli mingi muu moodus??
Viimati muutis erikr, 09. 04. 2003. 10:00, muudetud 1 kord.
mul oleks eile hommikul sellisel hulgal naelu vaja läinud nagu Erik demos siin, kui mingil teelõigul oli tuul lume teepeale puhunud ja siis päevane päike selle pehmeks sulatanud ja siis öösel ära külmunud.............tundus nagu jääkoorikuga kruusatee mida on kasutanud vaid roomikmasinad...........ja kui ma lendasin sinna peale umb. 35km/h (tuul peaaegu tagant) peale hakkas tuul küljepealt puhuma ...sa nuga....lihtsalt puhus esirattaratta alt ära.....päris pika liu sai mööda seda f...ing pesulauda .........
Rom @ pool külge sinine
Rom @ pool külge sinine
neli rida nalu ja 345 fim tk. on hea hind, kuigi kus siis veel fimmide eest müüakse. Ise sai kunagi Hawaist soetatud Nokiad, 2 rida nalu ja 450 kr. tükk olid hind nagu autorehvidel juba. Paar talve sai sõidetud ja pidas väga hea. Võin kellegile sõbrahinnaga ära müüa kui soovi on.
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
enam ei müü. Vaadake ise kuidas hakkama saate .
Eilsest jälle naelad all
vot sellised: http://www.veloplus.ee/index.php?show=t ... ,75&id=540
Eilsest jälle naelad all
vot sellised: http://www.veloplus.ee/index.php?show=t ... ,75&id=540
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Kuidas on vahe tunda kahe realistel ja siis nelja realistel.Just mõtlen sõidukindluse osas.Ja kas hinnavahe(loodan et minu C-loogika kahekordse hinna taseme taga ei piirdu ainult topeltarv naeltega) kompenseerib parema pidamise?Ja vahest ka mõni koht , kus neid leidub, sest ilmselt mitte kõik poed ei suvatse neid oma müügiletile(mitte ainult ostseses mõttes muidugi) neid tuua.(a?la bahillade case)
olen nyyd vist juba 4-ndale? talvele vastu minemas selliste naeltega. Pidamine on nagu kännu taga ja nad ei kulu ka, olen nendega isegi Kakumäe ringe sõitnud. Nõmme tõusudest läheb enamus juhtudel üles. Vaid üks kord, kui oli lauskiilasjää ja sadas vihma, panin külje maha ning enam jalule ei saanud ka, liialt libe oli et seista
OU!!! kus on sellel kummil alles hind, aga visuaalselt mõjub küll vägeva kummina. Ise pole ma päris talvel sõitnud, eelmine aasta oli küll lumi nina aukudeni metsa vahel, kas mitte keeruline pole sõita kui ratas poolenisti lumme uppunud või on olemas lausa talvel velorajad mis spetsiaalselt kinnisõidetud?Arbo kirjutas:olen nyyd vist juba 4-ndale? talvele vastu minemas selliste naeltega. Pidamine on nagu kännu taga ja nad ei kulu ka, olen nendega isegi Kakumäe ringe sõitnud. Nõmme tõusudest läheb enamus juhtudel üles. Vaid üks kord, kui oli lauskiilasjää ja sadas vihma, panin külje maha ning enam jalule ei saanud ka, liialt libe oli et seista
cycling is fun, but...it`s deem hard work.
Ma pole nagu talvel enne rattaga trenni teinud, niisama olen ukerdanud natuke ja ei tea kuidas seegi aasta läheb, aga kui kevadel natuke sõitsin, siis sõitsin mingite porikummidega ja kui lund oli siis oli hea, kui aga jää, siis polnud midagi teha, tuli hoiduda järskudest liigutustest. Mõtlen lihtsalt, et kui prooviks see talv ära talikrossi ükskõik siis kas olen trenni teinud või mitte, et kui seal ntx naeltega sõita ei tohi, siis peaks ju harjutama ka ilma, sest tunnetus oleks siis kindlam, muidu võtad naelad ära ja paned muda kummid ja ei saa üldse hakkama
I was made for this...
miks ei tohi . Kas keegi teab. Loodan et selline igand lendab peagi ajaloo prügikasti nagu ka 28"mittelubamine mtb võistlustele.tann kirjutas:MaMõtlen lihtsalt, et kui prooviks see talv ära talikrossi ükskõik siis kas olen trenni teinud või mitte, et kui seal ntx naeltega sõita ei tohi, siis peaks ju harjutama ka ilma, sest tunnetus oleks siis kindlam, muidu võtad naelad ära ja paned muda kummid ja ei saa üldse hakkama
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Tohib küll naeltega sõita. Sel aastal vist esimest korda tohtis. Ise käisin, Rockster oli all....vägev elamus see talikross. Enne Elva maratoni tegin soojenduse ajal nostalgia mõttes ühe talikrossi ringi kah läbi....Andrus K kirjutas:miks ei tohi . Kas keegi teab. Loodan et selline igand lendab peagi ajaloo prügikasti nagu ka 28"mittelubamine mtb võistlustele.
Ega ma ei ütlegi, et naelu ei tohi kasutada, aga kuskilt kunagi lugesin(kevadel), et oli mingi mtb talikross olnud ja siis oli mingi tüüp võitnud ja siis kuna tal naelad olid, siis võeti sellepärast maha, kuigi kuskil reeglites polnud kirjas, et naeltega sõita ei tohi, aga kuna umbes kellelgi eriti polnud naelu, siis leiti, et tema ka ei tohi.........oleks siis et enne sõitu oleks öeldud, aga ei.............sellest ka kahtlus
I was made for this...
endal ka needsamad kummid, mõtlesin eelmine talv maha müüa aga ei müünud, pole veel kindel kas see aasta sõidan või siis müün tõesti maha.Andrus K kirjutas:Eilsest jälle naelad all
vot sellised: http://www.veloplus.ee/index.php?show=t ... ,75&id=540
need kummid on minu meelest väga head, olen neid siin kevadel ja sügisel ilma lumeta ka veic retsinud ja kõik naelad on sees ja kuskilt ei ole ka näha et kumm kulunud oleks, ainuke probleem on see et naelad on tal kahes reas keskel... kiireid kurve võttes pole mingit pidamist sest naelad ei ulatu eriti maha.. rääkimata sellest et ma niivõrd kerge et naelu eriti jää sisse ei suru kah... aga kasu on neist küll, kuigi paksus lumes on laiast liivakummist rohkem kasu (need kummid ka üsna peenikesed)
loomulikult võta 4-realised naelad, kui võimalusi on. Kakumäe ringil kulgedes saab 2-realistega hakkama, kuid kui tahad võistlustest nagu I Iru triatlon (eeldatavalt palju kurvitamist niiskel/jäisel asfaldil) osa võtta, siis kindlasti 4 realised.maanus kirjutas:Vaatasin täna kahte sorti Shwalbe naelu kõrvuti käes, et siis neljast ja kahest.Kaheste hind meeldis tunduvalt rohkem kui neljaste oma aga ei oska ju ette kujutada kui palju parem on neljane selle topelt hinna eest kahesest , s.t. pidamine sõites?
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Neljarealine oli arvatavasti ICE SPICER, 54-559, 304 naelamaanus kirjutas:Vaatasin täna kahte sorti Shwalbe naelu kõrvuti käes, et siis neljast ja kahest.Kaheste hind meeldis tunduvalt rohkem kui neljaste oma aga ei oska ju ette kujutada kui palju parem on neljane selle topelt hinna eest kahesest , s.t. pidamine sõites?
ja kaherealine SNOW STUD, 50-559, ca 100 naela. Viimane on nn tänavakumm st asfaldil sõites naelad praktiliselt vastu teed ei ulatu. Kiilasjääl võib üllatusi tulla. Nael aga ju selleks ongi, et libeduse eest kaitsta. Kuna sul on MTB, siis kogu veel raha ja osta ikka ülemise otsa kummid. Ja soovitavalt Nokian-id kõvasulam naeltega. Kõvasulami puhul saad kulumatult sõita ka haljal asfaldil. Korralikul kummil peab kaks sisemist rida olema koguaeg teepinnaga kontaktis, välimised kaks hakkavad tööle, kui võtad kurvi või tahad roopast välja sõita.
Ilmselt on sul õigus, kuid ma just mõtlesin, et kui just väga suure rõhuga ei sõida siis need kahesed minu all kokkupuute pinnasega saavad, ise asi on kui tugeva.Kuuldes Nokia nime , virvendavad silmade ees mul juba ühe kummi eest välja käidava summa numbrid neljakohalistena.Hakka või mõtlema et Artic club polegi kallis.
maanus kirjutas:Ilmselt on sul õigus, kuid ma just mõtlesin, et kui just väga suure rõhuga ei sõida siis need kahesed minu all kokkupuute pinnasega saavad, ise asi on kui tugeva.Kuuldes Nokia nime , virvendavad silmade ees mul juba ühe kummi eest välja käidava summa numbrid neljakohalistena.Hakka või mõtlema et Artic club polegi kallis.
Aga kui neljarealiseid kalliks pead siis võid kaaluda veel varianti, et nelja reaga ette ja kahe reaga taha.
Minul naelu pole ja ilmselt ei plaani hankida kah Vaja raha ArcticClubi jaoks hoida ....
Tuleks ilmselt isegi artic clubi aga paljalt väntamise eest pea kilo välja laduda ka pole mõtekas, kuna suuremat mõnu ei oska ujumisest tunda.See on see kui oled kahe koogitüki vahel aga ainult ühte saad lubada(ja sedagi rihma pingutades).Kas rattas talvel väljas koos kõigi emotsioonidega või füüsiline lõbu koos väikese põhja ladumisega sees.
Oot-oot mehed, kas viinamarjad on hapud?tarmo kirjutas:õieti teed kah talvel on ilma naeladeta palju lõbusam ja ka kasulikum.UrmasL kirjutas:
Minul naelu pole ja ilmselt ei plaani hankida kah
endal ka pole ja ei ostagi.
Kui ma ei eksi, siis mõlemad olete tänavu mitmeratta omanikuks hakanud ja 2003 a. eelarve ületanud. Arvatavasti olete nüüd aastalõpuni makaronide ja kukesupi peal . Mind ajaks kah närvi, kui miskid vennad ikka veel tuhandeid tuulutavad, et talvel naeltega krõbistada.
Ei poolda sellist varianti. Kummide hinnavahe on ca 500 krooni, mis ärajagatuna 3-5 talve peale pole mainimisväärt. Kui raha lugeda, siis õigem oleks alustada kvaliteetsest esikummist ja hiljem samaväärsest tagakummist.UrmasL kirjutas: Aga kui neljarealiseid kalliks pead siis võid kaaluda veel varianti, et nelja reaga ette ja kahe reaga taha.
ei mart, sa oled täisesti valesti aru saanud. eelarvega pole siin midagi pistmist, makaronide on peal olen nagunii pidevalt , sest makaron on hea ja vajalik minusugusele. kukesupist ei pea lugumart kirjutas: Oot-oot mehed, kas viinamarjad on hapud?
Kui ma ei eksi, siis mõlemad olete tänavu mitmeratta omanikuks hakanud ja 2003 a. eelarve ületanud. Arvatavasti olete nüüd aastalõpuni makaronide ja kukesupi peal . Mind ajaks kah närvi, kui miskid vennad ikka veel tuhandeid tuulutavad, et talvel naeltega krõbistada.
tegelt on küss selles, et talisõit on minu jaoks oodatud sündmus tänu lumele ja külmale ilmale. kaifin talvel metsas sõitmist, tänavale ei roni. sportlikust küljest vaadatuna on talisõit hea rattavalitsemise õppetund(ilma naelteta loomulikult) ja viimase peal fiiling on talvel ringi sumada ja kihutada nö. piiri peal, sest kunagi ei näe mis lume all on. kui nüüd nael alla panna, siis kaob kogu talvine lõbu.
kes kukub suvel, see kukub ka talvel - naelaga või ilma
hea näide on erikt ja tiimo, kes talvisel EMV-l kuld- ja hõbemedaliga koha naelaomanikele kätte näitasid
kogu see lugu kehtib xc kohta, linnatänavad on teine lugu ja siin ma sõna ei võta.
Lisaks võib mõni mittenael kumm olla naelkummist talvel isegi parema pidamisega. Vähemalt lumes. Näiteks sellised:
http://www.supergo.com/profile.cfm?LPRO ... at_id=7604
http://www.supergo.com/profile.cfm?LPRO ... at_id=7604
Ise ka ei plaani naelu osta, aga Tarmo poindi peale ka ei tulnud, olgu selle oskusega kuda on, aga mäest tahaks ikka yles saada ja elusalt alla.
http://www.supergo.com/profile.cfm?LPRO ... at_id=7604
http://www.supergo.com/profile.cfm?LPRO ... at_id=7604
Ise ka ei plaani naelu osta, aga Tarmo poindi peale ka ei tulnud, olgu selle oskusega kuda on, aga mäest tahaks ikka yles saada ja elusalt alla.
Mul on MTB rattal WormDrive kummid. Suhteliselt siledad ja sõidan nendega XC-st maratonideni ja igal aastaajal. Aga jah, talvel ma metsas ei sõida küll aga maanteel ja kruusakatel sõites hakkad naelkummidele mõtlema kui 3x ühe trenni jooksul kukud. Vähene oskus? Ei tea, võimalik. Aga mõnikord vaatad et valitsed ratast aga siis äkki oled siruli, eriti kui värskele jääle on vihma sadanud. Ja mõnikord optimiseerid kiiruse vastavalt tee libedusele ja kõik on OK kuid siis korraga kargab kuskilt mingi peni välja - ka selle pärast on kukutud. Kui makaronidest raha üle jääb siis kavatsen vbla sel aastal isegi soetada midagi hääd ja pidavat. Teiste kogemustele toetudes arvan et 2-realised oleks mulle täiesti akuraatsed.
nii, see oli küll valustarmo kirjutas:kes kukub suvel, see kukub ka talvel - naelaga või ilma
kui investeeringust rääkida siis mardi point on õige. korralik naelkumm kestab aastaid, minu WXC300 pole 2 talve järel mingeid kulumise märke ilmutanud. jää ja lumi ei kuluta kummi ega naela. kuigi on sõidetud ka kakuka ringi ja varakevadist maanteed.
pole ennem talvel rattaga sõitnud. nüüd mõtlesin et sõidaks.
lugesin kõik eelneva läbi ja tegin otsuse et kuna ma ainult metsas sõidan siis ma kah ikka naela ei osta.
kuna paks lumi maas ja sõita kohe vaja siis nüüd konkreetne küsimus et millist parimat mittenaela osta? ja kust selle saab, kiiresti.
lugesin kõik eelneva läbi ja tegin otsuse et kuna ma ainult metsas sõidan siis ma kah ikka naela ei osta.
kuna paks lumi maas ja sõita kohe vaja siis nüüd konkreetne küsimus et millist parimat mittenaela osta? ja kust selle saab, kiiresti.
oma tagasihoidlikest kogemustest väidaks, et -5 kuni -15 on parim temperatuur. allapoole ja ülespoole muutub kinnitrambitud lumi millegipärast liig libedaks.priidik kirjutas:ja siis seda et olen tähele pannud et alates -15 kraadist on jää juba nii kare et tavakumm peab hästi aga sealt soojema suunas tahaks küll naela.
Mis teha kui rahvas metsale lähedal elab.Täna tulin ,jalamees nagu ma olen, koju ja panin tähele, et ega vahet pole kus sõidaksid (sõidutee ja kõnni/rattatee) , jää on kõikjal.Ja mul kulub sellest alast metsa jõudmiseks oma tükk aega kui ilma naelata sõita (ka talutada rattast).Arvan, et naelad on vältimatu ost, valida tuleb ainult markide vahel sest ka read olen paika pannud.Praegu on Swalbed(mis iganes kirjapilt) 790.- letihinnaga silma jäänud.
Viimati muutis maanus, 22. 10. 2003. 22:49, muudetud 1 kord.
Hullud. Sõidavad rattaga ka talvel. Kujutan ette, et ise oleks kevadeks siis rattast nii tüdinenud, et ei võtaks teda enne rattarallit garaazist väljagi. Talve kasutatakse ikka suuskamiseks ning peki kogumiseks, et kevadel värske vaimuga ratast sõtkuda. Siiani pole küll tekkinud vajadust naelkummi järele, sest maanteele ma mingi lume või jääga ei igatse. Mis trenni vms. sa ikka teed, kui väljas -10 ja sada kilo riideid seljas. Ma ei usu, et sellest tulemusele just eriti palju kasu oleks ning vaimne pool on samuti masendav nähes mööda kihutavaid autosi sind lumelörtsiga pritsimas.
- Väntan visaduse levialas -
ma ei mõista millest sa räägid.surfar kirjutas:Hullud. Sõidavad rattaga ka talvel. Kujutan ette, et ise oleks kevadeks siis rattast nii tüdinenud, et ei võtaks teda enne rattarallit garaazist väljagi. Talve kasutatakse ikka suuskamiseks ning peki kogumiseks, et kevadel värske vaimuga ratast sõtkuda. Siiani pole küll tekkinud vajadust naelkummi järele, sest maanteele ma mingi lume või jääga ei igatse. Mis trenni vms. sa ikka teed, kui väljas -10 ja sada kilo riideid seljas. Ma ei usu, et sellest tulemusele just eriti palju kasu oleks ning vaimne pool on samuti masendav nähes mööda kihutavaid autosi sind lumelörtsiga pritsimas.
mida sa ikka suuskad kui külm ja 120 kg riideid seljas kogu fun ongi ju selles et talvel on teistmoodi sõita kui suvel. ning üks eelis veel- kui on libe oled sunnitud aeglasemalt so madala pulsiga sõitma, millest koosnebki omakorda põhja ladumine.surfar kirjutas:Talve kasutatakse ikka suuskamiseks ning peki kogumiseks, et kevadel värske vaimuga ratast sõtkuda. -- Mis trenni vms. sa ikka teed, kui väljas -10 ja sada kilo riideid seljas. .
No ega jah, igaüks peab ikka oma tee võidule leidma. Mina lihtsalt eelistan talvel põhja ladumist basseinis, suusarajal, jooksurajal, jõusaalis, korvpalli-, võrkpallisaalis vms. kohas. Sellega välistan rattasõidu vastikuks muutumist enda jaoks. Küll kevadel ka jõuab sadulat nühkida ning viimastel aastatel pole mind enam motiveerinud see, kas olen Rattarallil 90. või 110. Ettepoole pole enam kaks viimast aastat suutnud end punnitada.jahkah kirjutas: .... ning üks eelis veel- kui on libe oled sunnitud aeglasemalt so madala pulsiga sõitma, millest koosnebki omakorda põhja ladumine.
- Väntan visaduse levialas -
Eks ta õige ole jah aga kui märtsis on veel lumi maas ja trennni on vaja juba teha siis ........surfar kirjutas: No ega jah, igaüks peab ikka oma tee võidule leidma. Mina lihtsalt eelistan talvel põhja ladumist basseinis, suusarajal, jooksurajal, jõusaalis, korvpalli-, võrkpallisaalis vms. kohas. Sellega välistan rattasõidu vastikuks muutumist enda jaoks. Küll kevadel ka jõuab sadulat nühkida ning viimastel aastatel pole mind enam motiveerinud see, kas olen Rattarallil 90. või 110. Ettepoole pole enam kaks viimast aastat suutnud end punnitada.
TRR polegi ju enam rahvaüritus. Minu jaoks kategoorias 'treening-võistlus'
Tuleb ikka edasi suusatadapriidik kirjutas: .... aga kui märtsis on veel lumi maas ja trennni on vaja juba teha siis ........
Sellest on muidugi tuline kahju, et Neliküritusel unustatakse juba ära, kellele on need võistlused mõeldud. Koguneb ju paar tuhat inimest näiteks peale rattarallit telekate ette, lootuses end vilksamisi näha. Selles tuleb aga neil igal aastal pettuda, sest näidatakse heal juhul viite esimest ning tehakse nendega intervjuusi teemal: "kui raske sõit oli?" ning need näod, kes selle ürituse hinge sees hoiavad unustatakse täielikult. Kujutan ette, et Jassil oleks täielikult savi, kas temaga tehakse väike klipp või ei, aga selle asemel võiks eetriaega kulutada hoopis keskmike ja tagumise otsa rahva näitamiseks. Minule on küll jäänud mulje, et tähelepanu on tõmmatud 20-30nele esimesele ning ülejäänud 2000 on selline mõttetu mass, kes ei saa aru, et need võistlused pole asjaarmastajatele.priidik kirjutas: TRR polegi ju enam rahvaüritus. Minu jaoks kategoorias 'treening-võistlus'
Sorry, et läksin jälle hoogu ning ei pea teemast üldse kinni.
- Väntan visaduse levialas -
mmm.. selle kohta ütlevad klassikud, et pole halba ilma vaid halb varustus. Kuigi, ega ma ilmselt isegi enne kevadet enam ratta selga ei roni. Talve kasutan suusatamiseks. Varustuse jutt kehtib muidugi igal alal.surfar kirjutas:Mis trenni vms. sa ikka teed, kui väljas -10 ja sada kilo riideid seljas.
Oddo
On olemas üks igivana retsept, kuidas kumm talvel pidama saada.
Võtad kaks-kolm vana/väljaveninud ketti ja ühendad nad üheks pikaks kokku. Lased kummist niipalju õhku välja, et too vaid kuju hoiab. Paned keti kummi keskkohale ja ühendad lülid. Kett jääb pinguga kummile. Pumpad kummi täis ja tuld. Libedal ja otse sõites sõidad praktiliselt keti peal. Ise proovinud pole, aga külapoistel olen all näinud ja maha taoline kett ei tule..
Võtad kaks-kolm vana/väljaveninud ketti ja ühendad nad üheks pikaks kokku. Lased kummist niipalju õhku välja, et too vaid kuju hoiab. Paned keti kummi keskkohale ja ühendad lülid. Kett jääb pinguga kummile. Pumpad kummi täis ja tuld. Libedal ja otse sõites sõidad praktiliselt keti peal. Ise proovinud pole, aga külapoistel olen all näinud ja maha taoline kett ei tule..
mis sa tahad öelda, et ma jätan Arcticusse minnes sellise ratta klubi ette seisma või????mart kirjutas:On olemas üks igivana retsept, kuidas kumm talvel pidama saada.
Võtad kaks-kolm vana/väljaveninud ketti ja ühendad nad üheks pikaks kokku. Lased kummist niipalju õhku välja, et too vaid kuju hoiab. Paned keti kummi keskkohale ja ühendad lülid. Kett jääb pinguga kummile. Pumpad kummi täis ja tuld. Libedal ja otse sõites sõidad praktiliselt keti peal. Ise proovinud pole, aga külapoistel olen all näinud ja maha taoline kett ei tule..
Tiba offtopic:
http://www.ramsays-online.com/treadonline/
vt videod
sealt leiab pimedas sõidu ja talve sõidu klipid. Üllatavalt hea kvaliteediga ja vist kiivrikaameraga ülesse võetud
http://www.ramsays-online.com/treadonline/
vt videod
sealt leiab pimedas sõidu ja talve sõidu klipid. Üllatavalt hea kvaliteediga ja vist kiivrikaameraga ülesse võetud
Talvel on ikka võimalik ennast nii vigaseks sõita, et ei liigu ka pärast... Ja on ka külmetamise oht, mis sõidu ajal on väiksem aga sõitjast mitte olenevatel põhjustel peatumine pikaks ajaks võib tuua tõsise külmetushaiguse. Nagu sai trennis käidud oi oi mitu päeva tagasi ja nüüd tõsine mis iganeskeeruline haigus vaevab (palavik, iiveldus jne) siukseid pikki retki talvel rattaga ette võtta on riskantne, sest erinevatel põhjustel võib jääda lume/külma kätte vangi..
No Pain No Gain
Ju siis ma ei küündi nii "kõrgele" tasemele..... naivism on vähemalt aus.Andrus K kirjutas:mõnikord on mul tunne, et keegi teeb siin meie üle nalja. Ühe ja sama foorumlase sõnavõtud on kord (siiski enamasti) lapsikult naiivsed, teinekord nagu juba küpse mõistuse genereeritud
Sry mul on julmalt s..t olla ja talvel tuleks minu arust sõita mõistusega aga c mon take it easy...
No Pain No Gain