1. leht 2-st
Postitatud: 08. 04. 2003. 20:20
Postitas erikr
Corrosion kirjutas:laup sai naelad tagasi alla pandud ja puha.
kummidele st vä?
naelkummid, vt
pilti
Postitatud: 08. 04. 2003. 20:41
Postitas Corrosion
Ostsid nagu kummid naeltage või oli mingi muu moodus??
Postitatud: 08. 04. 2003. 20:50
Postitas erikr
Corrosion kirjutas:Ostsid nagu kummid naeltage või oli mingi muu moodus??
ostsin poest
niisugused:
Postitatud: 08. 04. 2003. 21:01
Postitas Corrosion
Palju plekkisid siis ka??
Postitatud: 08. 04. 2003. 21:10
Postitas erikr
Corrosion kirjutas:Palju plekkisid siis ka??
345 FIM tk, tiba odavam kui siinmail
Postitatud: 09. 04. 2003. 08:10
Postitas Rom
mul oleks eile hommikul sellisel hulgal naelu vaja läinud nagu Erik demos siin, kui mingil teelõigul oli tuul lume teepeale puhunud ja siis päevane päike selle pehmeks sulatanud ja siis öösel ära külmunud.............tundus nagu jääkoorikuga kruusatee mida on kasutanud vaid roomikmasinad...........ja kui ma lendasin sinna peale umb. 35km/h (tuul peaaegu tagant) peale hakkas tuul küljepealt puhuma ...sa nuga....lihtsalt puhus esirattaratta alt ära.....päris pika liu sai mööda seda f...ing pesulauda
.........
Rom @ pool külge sinine
Postitatud: 12. 04. 2003. 16:29
Postitas Corrosion
Very unlucky siis. Mul umbes sama lugu ainult lõrtsi seguse lumega mida oli u 30 cm jagu. Pidin ääre péalt suure hooga sõites selili käima, mul suvekummid all ju.
Pirital tundusin ma too päev a?inuke hull olevat, kuna lund sadas ja kylm oli kaa.
Postitatud: 19. 05. 2003. 15:47
Postitas Andrus K
neli rida nalu ja 345 fim tk. on hea hind, kuigi kus siis veel fimmide eest müüakse. Ise sai kunagi Hawaist soetatud Nokiad, 2 rida nalu ja 450 kr. tükk olid
hind nagu autorehvidel juba. Paar talve sai
sõidetud ja pidas väga hea. Võin kellegile sõbrahinnaga ära müüa kui soovi on.
Postitatud: 20. 10. 2003. 13:56
Postitas Andrus K
enam ei müü. Vaadake ise kuidas hakkama saate
.
Eilsest jälle naelad all
vot sellised:
http://www.veloplus.ee/index.php?show=t ... ,75&id=540
Postitatud: 20. 10. 2003. 14:31
Postitas maanus
Kuidas on vahe tunda kahe realistel ja siis nelja realistel.Just mõtlen sõidukindluse osas.Ja kas hinnavahe(loodan et minu C-loogika kahekordse hinna taseme taga ei piirdu ainult topeltarv naeltega) kompenseerib parema pidamise?Ja vahest ka mõni koht , kus neid leidub, sest ilmselt mitte kõik poed ei suvatse neid oma müügiletile(mitte ainult ostseses mõttes muidugi) neid tuua.(a?la bahillade case)
Postitatud: 20. 10. 2003. 14:59
Postitas Arbo
olen nyyd vist juba 4-ndale? talvele vastu minemas
selliste naeltega. Pidamine on nagu kännu taga ja nad ei kulu ka, olen nendega isegi Kakumäe ringe sõitnud. Nõmme tõusudest läheb enamus juhtudel üles. Vaid üks kord, kui oli lauskiilasjää ja sadas vihma, panin külje maha ning enam jalule ei saanud ka, liialt libe oli et seista
Postitatud: 20. 10. 2003. 15:08
Postitas profit4
Arbo kirjutas:olen nyyd vist juba 4-ndale? talvele vastu minemas
selliste naeltega. Pidamine on nagu kännu taga ja nad ei kulu ka, olen nendega isegi Kakumäe ringe sõitnud. Nõmme tõusudest läheb enamus juhtudel üles. Vaid üks kord, kui oli lauskiilasjää ja sadas vihma, panin külje maha ning enam jalule ei saanud ka, liialt libe oli et seista
OU!!!
kus on sellel kummil alles hind, aga visuaalselt mõjub küll vägeva kummina. Ise pole ma päris talvel sõitnud, eelmine aasta oli küll lumi nina aukudeni metsa vahel, kas mitte keeruline pole sõita kui ratas poolenisti lumme uppunud või on olemas lausa talvel velorajad mis spetsiaalselt kinnisõidetud?
Postitatud: 20. 10. 2003. 15:09
Postitas tann
Ma pole nagu talvel enne rattaga trenni teinud, niisama olen ukerdanud natuke ja ei tea kuidas seegi aasta läheb, aga kui kevadel natuke sõitsin, siis sõitsin mingite porikummidega ja kui lund oli siis oli hea, kui aga jää, siis polnud midagi teha, tuli hoiduda järskudest liigutustest. Mõtlen lihtsalt, et kui prooviks see talv ära talikrossi ükskõik siis kas olen trenni teinud või mitte, et kui seal ntx naeltega sõita ei tohi, siis peaks ju harjutama ka ilma, sest tunnetus oleks siis kindlam, muidu võtad naelad ära ja paned muda kummid ja ei saa üldse hakkama
Postitatud: 20. 10. 2003. 15:17
Postitas Andrus K
tann kirjutas:MaMõtlen lihtsalt, et kui prooviks see talv ära talikrossi ükskõik siis kas olen trenni teinud või mitte, et kui seal ntx naeltega sõita ei tohi, siis peaks ju harjutama ka ilma, sest tunnetus oleks siis kindlam, muidu võtad naelad ära ja paned muda kummid ja ei saa üldse hakkama
miks ei tohi
. Kas keegi teab. Loodan et selline igand lendab peagi ajaloo prügikasti nagu ka 28"mittelubamine mtb võistlustele.
Postitatud: 20. 10. 2003. 15:21
Postitas UrmasL
Andrus K kirjutas:miks ei tohi
. Kas keegi teab. Loodan et selline igand lendab peagi ajaloo prügikasti nagu ka 28"mittelubamine mtb võistlustele.
Tohib küll naeltega sõita. Sel aastal vist esimest korda tohtis. Ise käisin, Rockster oli all....vägev elamus see talikross. Enne Elva maratoni tegin soojenduse ajal nostalgia mõttes ühe talikrossi ringi kah läbi....
Postitatud: 20. 10. 2003. 16:04
Postitas tann
Ega ma ei ütlegi, et naelu ei tohi kasutada, aga kuskilt kunagi lugesin(kevadel), et oli mingi mtb talikross olnud ja siis oli mingi tüüp võitnud ja siis kuna tal naelad olid, siis võeti sellepärast maha, kuigi kuskil reeglites polnud kirjas, et naeltega sõita ei tohi, aga kuna umbes kellelgi eriti polnud naelu, siis leiti, et tema ka ei tohi.........oleks siis et enne sõitu oleks öeldud, aga ei.............sellest ka kahtlus
Postitatud: 20. 10. 2003. 16:34
Postitas Cyc
endal ka needsamad kummid, mõtlesin eelmine talv maha müüa aga ei müünud, pole veel kindel kas see aasta sõidan või siis müün tõesti maha.
need kummid on minu meelest väga head, olen neid siin kevadel ja sügisel ilma lumeta ka veic retsinud ja kõik naelad on sees ja kuskilt ei ole ka näha et kumm kulunud oleks, ainuke probleem on see et naelad on tal kahes reas keskel... kiireid kurve võttes pole mingit pidamist sest naelad ei ulatu eriti maha.. rääkimata sellest et ma niivõrd kerge et naelu eriti jää sisse ei suru kah... aga kasu on neist küll, kuigi paksus lumes on laiast liivakummist rohkem kasu (need kummid ka üsna peenikesed)
Postitatud: 20. 10. 2003. 22:36
Postitas jahkah
sai kasutatud kolm aastat noki hakkapeliita a10. rohkem tänavasõidu kumm. kuid lõpuks hakkasid naelad hoopis sissepoole tulema.
Postitatud: 21. 10. 2003. 19:36
Postitas maanus
Vaatasin täna kahte sorti Shwalbe naelu kõrvuti käes, et siis neljast ja kahest.Kaheste hind meeldis tunduvalt rohkem kui neljaste oma aga ei oska ju ette kujutada kui palju parem on neljane selle topelt hinna eest kahesest , s.t. pidamine sõites?
Postitatud: 22. 10. 2003. 06:43
Postitas Andrus K
maanus kirjutas:Vaatasin täna kahte sorti Shwalbe naelu kõrvuti käes, et siis neljast ja kahest.Kaheste hind meeldis tunduvalt rohkem kui neljaste oma aga ei oska ju ette kujutada kui palju parem on neljane selle topelt hinna eest kahesest , s.t. pidamine sõites?
loomulikult võta 4-realised naelad, kui võimalusi on. Kakumäe ringil kulgedes saab 2-realistega hakkama, kuid kui tahad võistlustest nagu I Iru triatlon (eeldatavalt palju kurvitamist niiskel/jäisel asfaldil) osa võtta, siis kindlasti 4 realised.
Postitatud: 22. 10. 2003. 09:36
Postitas mart
maanus kirjutas:Vaatasin täna kahte sorti Shwalbe naelu kõrvuti käes, et siis neljast ja kahest.Kaheste hind meeldis tunduvalt rohkem kui neljaste oma aga ei oska ju ette kujutada kui palju parem on neljane selle topelt hinna eest kahesest , s.t. pidamine sõites?
Neljarealine oli arvatavasti ICE SPICER, 54-559, 304 naela
ja kaherealine SNOW STUD, 50-559, ca 100 naela. Viimane on nn tänavakumm st asfaldil sõites naelad praktiliselt vastu teed ei ulatu. Kiilasjääl võib üllatusi tulla. Nael aga ju selleks ongi, et libeduse eest kaitsta. Kuna sul on MTB, siis kogu veel raha ja osta ikka ülemise otsa kummid. Ja soovitavalt Nokian-id
kõvasulam naeltega. Kõvasulami puhul saad kulumatult sõita ka haljal asfaldil. Korralikul kummil peab kaks sisemist rida olema koguaeg teepinnaga kontaktis, välimised kaks hakkavad tööle, kui võtad kurvi või tahad roopast välja sõita.
Postitatud: 22. 10. 2003. 09:47
Postitas maanus
Ilmselt on sul õigus, kuid ma just mõtlesin, et kui just väga suure rõhuga ei sõida siis need kahesed minu all kokkupuute pinnasega saavad, ise asi on kui tugeva.Kuuldes Nokia nime , virvendavad silmade ees mul juba ühe kummi eest välja käidava summa numbrid neljakohalistena.Hakka või mõtlema et Artic club polegi kallis.
Postitatud: 22. 10. 2003. 10:10
Postitas UrmasL
maanus kirjutas:Ilmselt on sul õigus, kuid ma just mõtlesin, et kui just väga suure rõhuga ei sõida siis need kahesed minu all kokkupuute pinnasega saavad, ise asi on kui tugeva.Kuuldes Nokia nime , virvendavad silmade ees mul juba ühe kummi eest välja käidava summa numbrid neljakohalistena.Hakka või mõtlema et Artic club polegi kallis.
Aga kui neljarealiseid kalliks pead siis võid kaaluda veel varianti, et nelja reaga ette ja kahe reaga taha.
Minul naelu pole ja ilmselt ei plaani hankida kah
Vaja raha ArcticClubi jaoks hoida ....
Postitatud: 22. 10. 2003. 10:15
Postitas tarmo
UrmasL kirjutas:
Minul naelu pole ja ilmselt ei plaani hankida kah
õieti teed kah
talvel on ilma naeladeta palju lõbusam ja ka kasulikum.
endal ka pole ja ei ostagi.
Postitatud: 22. 10. 2003. 10:38
Postitas maanus
Tuleks ilmselt isegi artic clubi aga paljalt väntamise eest pea kilo välja laduda ka pole mõtekas, kuna suuremat mõnu ei oska ujumisest tunda.See on see kui oled kahe koogitüki vahel aga ainult ühte saad lubada(ja sedagi rihma pingutades).Kas rattas talvel väljas koos kõigi emotsioonidega või füüsiline lõbu koos väikese põhja ladumisega sees.
Postitatud: 22. 10. 2003. 10:46
Postitas mart
tarmo kirjutas:UrmasL kirjutas:
Minul naelu pole ja ilmselt ei plaani hankida kah
õieti teed kah
talvel on ilma naeladeta palju lõbusam ja ka kasulikum.
endal ka pole ja ei ostagi.
Oot-oot mehed, kas viinamarjad on hapud?
Kui ma ei eksi, siis mõlemad olete tänavu mitmeratta omanikuks hakanud ja 2003 a. eelarve ületanud. Arvatavasti olete nüüd aastalõpuni makaronide ja kukesupi peal
. Mind ajaks kah närvi, kui miskid vennad ikka veel tuhandeid tuulutavad, et talvel naeltega krõbistada.
Postitatud: 22. 10. 2003. 11:49
Postitas mart
UrmasL kirjutas:
Aga kui neljarealiseid kalliks pead siis võid kaaluda veel varianti, et nelja reaga ette ja kahe reaga taha.
Ei poolda sellist varianti. Kummide hinnavahe on ca 500 krooni, mis ärajagatuna 3-5 talve peale pole mainimisväärt. Kui raha lugeda, siis õigem oleks alustada kvaliteetsest esikummist ja hiljem samaväärsest tagakummist.
Postitatud: 22. 10. 2003. 12:00
Postitas tarmo
mart kirjutas:
Oot-oot mehed, kas viinamarjad on hapud?
Kui ma ei eksi, siis mõlemad olete tänavu mitmeratta omanikuks hakanud ja 2003 a. eelarve ületanud. Arvatavasti olete nüüd aastalõpuni makaronide ja kukesupi peal
. Mind ajaks kah närvi, kui miskid vennad ikka veel tuhandeid tuulutavad, et talvel naeltega krõbistada.
ei mart, sa oled täisesti valesti aru saanud. eelarvega pole siin midagi pistmist, makaronide on peal olen nagunii pidevalt
, sest makaron on hea ja vajalik minusugusele. kukesupist ei pea lugu
tegelt on küss selles, et talisõit on minu jaoks oodatud sündmus tänu lumele ja külmale ilmale. kaifin talvel metsas sõitmist, tänavale ei roni. sportlikust küljest vaadatuna on talisõit hea rattavalitsemise õppetund(ilma naelteta loomulikult) ja viimase peal fiiling on talvel ringi sumada ja kihutada nö. piiri peal, sest kunagi ei näe mis lume all on. kui nüüd nael alla panna, siis kaob kogu talvine lõbu.
kes kukub suvel, see kukub ka talvel - naelaga või ilma
hea näide on erikt ja tiimo, kes talvisel EMV-l kuld- ja hõbemedaliga koha naelaomanikele kätte näitasid
kogu see lugu kehtib xc kohta, linnatänavad on teine lugu ja siin ma sõna ei võta.
Postitatud: 22. 10. 2003. 13:00
Postitas Kirsa
Lisaks võib mõni mittenael kumm olla naelkummist talvel isegi parema pidamisega. Vähemalt lumes. Näiteks sellised:
http://www.supergo.com/profile.cfm?LPRO ... at_id=7604
http://www.supergo.com/profile.cfm?LPRO ... at_id=7604
Ise ka ei plaani naelu osta, aga Tarmo poindi peale ka ei tulnud, olgu selle oskusega kuda on, aga mäest tahaks ikka yles saada ja elusalt alla.
Postitatud: 22. 10. 2003. 14:17
Postitas priidik
Mul on MTB rattal WormDrive kummid. Suhteliselt siledad ja sõidan nendega XC-st maratonideni ja igal aastaajal. Aga jah, talvel ma metsas ei sõida küll aga maanteel ja kruusakatel sõites hakkad naelkummidele mõtlema kui 3x ühe trenni jooksul kukud. Vähene oskus? Ei tea, võimalik. Aga mõnikord vaatad et valitsed ratast aga siis äkki oled siruli, eriti kui värskele jääle on vihma sadanud. Ja mõnikord optimiseerid kiiruse vastavalt tee libedusele ja kõik on OK kuid siis korraga kargab kuskilt mingi peni välja - ka selle pärast on kukutud. Kui makaronidest raha üle jääb siis kavatsen vbla sel aastal isegi soetada midagi hääd ja pidavat. Teiste kogemustele toetudes arvan et 2-realised oleks mulle täiesti akuraatsed.
Postitatud: 22. 10. 2003. 14:18
Postitas priidik
ja siis seda et olen tähele pannud et alates -15 kraadist on jää juba nii kare et tavakumm peab hästi aga sealt soojema suunas tahaks küll naela.
Postitatud: 22. 10. 2003. 14:23
Postitas erikr
tarmo kirjutas:kes kukub suvel, see kukub ka talvel - naelaga või ilma
nii, see oli küll valus
kui investeeringust rääkida siis mardi point on õige. korralik naelkumm kestab aastaid, minu WXC300 pole 2 talve järel mingeid kulumise märke ilmutanud. jää ja lumi ei kuluta kummi ega naela. kuigi on sõidetud ka kakuka ringi ja varakevadist maanteed.
Postitatud: 22. 10. 2003. 14:34
Postitas Ermo
.
Postitatud: 22. 10. 2003. 16:35
Postitas myrk
pole ennem talvel rattaga sõitnud. nüüd mõtlesin et sõidaks.
lugesin kõik eelneva läbi ja tegin otsuse et kuna ma ainult metsas sõidan siis ma kah ikka naela ei osta.
kuna paks lumi maas ja sõita kohe vaja siis nüüd konkreetne küsimus et millist parimat mittenaela osta? ja kust selle saab, kiiresti.
Postitatud: 22. 10. 2003. 19:42
Postitas jahkah
priidik kirjutas:ja siis seda et olen tähele pannud et alates -15 kraadist on jää juba nii kare et tavakumm peab hästi aga sealt soojema suunas tahaks küll naela.
oma tagasihoidlikest kogemustest väidaks, et -5 kuni -15 on parim temperatuur. allapoole ja ülespoole muutub kinnitrambitud lumi millegipärast liig libedaks.
Postitatud: 22. 10. 2003. 19:43
Postitas tann
tarmo kirjutas:UrmasL kirjutas:
Minul naelu pole ja ilmselt ei plaani hankida kah
õieti teed kah
talvel on ilma naeladeta palju lõbusam ja ka kasulikum.
endal ka pole ja ei ostagi.
Sama siin, ei mingeid naelu, sest see tõmbaks ju talvemõnudele kriipsu peale
Postitatud: 22. 10. 2003. 20:01
Postitas maanus
Mis teha kui rahvas metsale lähedal elab.Täna tulin ,jalamees nagu ma olen, koju ja panin tähele, et ega vahet pole kus sõidaksid (sõidutee ja kõnni/rattatee) , jää on kõikjal.Ja mul kulub sellest alast metsa jõudmiseks oma tükk aega kui ilma naelata sõita (ka talutada rattast).Arvan, et naelad on vältimatu ost, valida tuleb ainult markide vahel sest ka read olen paika pannud.Praegu on Swalbed(mis iganes kirjapilt) 790.- letihinnaga silma jäänud.
Postitatud: 22. 10. 2003. 20:54
Postitas surfar
Hullud. Sõidavad rattaga ka talvel. Kujutan ette, et ise oleks kevadeks siis rattast nii tüdinenud, et ei võtaks teda enne rattarallit garaazist väljagi. Talve kasutatakse ikka suuskamiseks ning peki kogumiseks, et kevadel värske vaimuga ratast sõtkuda. Siiani pole küll tekkinud vajadust naelkummi järele, sest maanteele ma mingi lume või jääga ei igatse. Mis trenni vms. sa ikka teed, kui väljas -10 ja sada kilo riideid seljas. Ma ei usu, et sellest tulemusele just eriti palju kasu oleks ning vaimne pool on samuti masendav nähes mööda kihutavaid autosi sind lumelörtsiga pritsimas.
Postitatud: 22. 10. 2003. 21:47
Postitas erikr
surfar kirjutas:Hullud. Sõidavad rattaga ka talvel. Kujutan ette, et ise oleks kevadeks siis rattast nii tüdinenud, et ei võtaks teda enne rattarallit garaazist väljagi. Talve kasutatakse ikka suuskamiseks ning peki kogumiseks, et kevadel värske vaimuga ratast sõtkuda. Siiani pole küll tekkinud vajadust naelkummi järele, sest maanteele ma mingi lume või jääga ei igatse. Mis trenni vms. sa ikka teed, kui väljas -10 ja sada kilo riideid seljas. Ma ei usu, et sellest tulemusele just eriti palju kasu oleks ning vaimne pool on samuti masendav nähes mööda kihutavaid autosi sind lumelörtsiga pritsimas.
ma ei mõista millest sa räägid.
Postitatud: 22. 10. 2003. 22:10
Postitas jahkah
surfar kirjutas:Talve kasutatakse ikka suuskamiseks ning peki kogumiseks, et kevadel värske vaimuga ratast sõtkuda. -- Mis trenni vms. sa ikka teed, kui väljas -10 ja sada kilo riideid seljas. .
mida sa ikka suuskad kui külm ja 120 kg riideid seljas
kogu fun ongi ju selles et talvel on teistmoodi sõita kui suvel. ning üks eelis veel- kui on libe oled sunnitud aeglasemalt so madala pulsiga sõitma, millest koosnebki omakorda põhja ladumine.
Postitatud: 22. 10. 2003. 22:27
Postitas surfar
jahkah kirjutas: .... ning üks eelis veel- kui on libe oled sunnitud aeglasemalt so madala pulsiga sõitma, millest koosnebki omakorda põhja ladumine.
No ega jah, igaüks peab ikka oma tee võidule leidma.
Mina lihtsalt eelistan talvel põhja ladumist basseinis, suusarajal, jooksurajal, jõusaalis, korvpalli-, võrkpallisaalis vms. kohas. Sellega välistan rattasõidu vastikuks muutumist enda jaoks. Küll kevadel ka jõuab sadulat nühkida ning viimastel aastatel pole mind enam motiveerinud see, kas olen Rattarallil 90. või 110. Ettepoole pole enam kaks viimast aastat suutnud end punnitada.
Postitatud: 22. 10. 2003. 22:50
Postitas priidik
surfar kirjutas: No ega jah, igaüks peab ikka oma tee võidule leidma.
Mina lihtsalt eelistan talvel põhja ladumist basseinis, suusarajal, jooksurajal, jõusaalis, korvpalli-, võrkpallisaalis vms. kohas. Sellega välistan rattasõidu vastikuks muutumist enda jaoks. Küll kevadel ka jõuab sadulat nühkida ning viimastel aastatel pole mind enam motiveerinud see, kas olen Rattarallil 90. või 110. Ettepoole pole enam kaks viimast aastat suutnud end punnitada.
Eks ta õige ole jah aga kui märtsis on veel lumi maas ja trennni on vaja juba teha siis ........
TRR polegi ju enam rahvaüritus. Minu jaoks kategoorias 'treening-võistlus'
Postitatud: 23. 10. 2003. 14:29
Postitas surfar
priidik kirjutas: .... aga kui märtsis on veel lumi maas ja trennni on vaja juba teha siis ........
Tuleb ikka edasi suusatada
priidik kirjutas: TRR polegi ju enam rahvaüritus. Minu jaoks kategoorias 'treening-võistlus'
Sellest on muidugi tuline kahju, et Neliküritusel unustatakse juba ära, kellele on need võistlused mõeldud. Koguneb ju paar tuhat inimest näiteks peale rattarallit telekate ette, lootuses end vilksamisi näha. Selles tuleb aga neil igal aastal pettuda, sest näidatakse heal juhul viite esimest ning tehakse nendega intervjuusi teemal: "kui raske sõit oli?" ning need näod, kes selle ürituse hinge sees hoiavad unustatakse täielikult. Kujutan ette, et Jassil oleks täielikult savi, kas temaga tehakse väike klipp või ei, aga selle asemel võiks eetriaega kulutada hoopis keskmike ja tagumise otsa rahva näitamiseks. Minule on küll jäänud mulje, et tähelepanu on tõmmatud 20-30nele esimesele ning ülejäänud 2000 on selline mõttetu mass, kes ei saa aru, et need võistlused pole asjaarmastajatele.
Sorry, et läksin jälle hoogu ning ei pea teemast üldse kinni.
Postitatud: 23. 10. 2003. 14:39
Postitas oddo
surfar kirjutas:Mis trenni vms. sa ikka teed, kui väljas -10 ja sada kilo riideid seljas.
mmm.. selle kohta ütlevad klassikud, et pole halba ilma vaid halb varustus.
Kuigi, ega ma ilmselt isegi enne kevadet enam ratta selga ei roni. Talve kasutan suusatamiseks. Varustuse jutt kehtib muidugi igal alal.
Postitatud: 23. 10. 2003. 14:59
Postitas mart
On olemas üks igivana retsept, kuidas kumm talvel pidama saada.
Võtad kaks-kolm vana/väljaveninud ketti ja ühendad nad üheks pikaks kokku. Lased kummist niipalju õhku välja, et too vaid kuju hoiab. Paned keti kummi keskkohale ja ühendad lülid. Kett jääb pinguga kummile. Pumpad kummi täis ja tuld. Libedal ja otse sõites sõidad praktiliselt keti peal. Ise proovinud pole, aga külapoistel olen all näinud ja maha taoline kett ei tule..
Postitatud: 23. 10. 2003. 15:13
Postitas Arbo
mart kirjutas:On olemas üks igivana retsept, kuidas kumm talvel pidama saada.
Võtad kaks-kolm vana/väljaveninud ketti ja ühendad nad üheks pikaks kokku. Lased kummist niipalju õhku välja, et too vaid kuju hoiab. Paned keti kummi keskkohale ja ühendad lülid. Kett jääb pinguga kummile. Pumpad kummi täis ja tuld. Libedal ja otse sõites sõidad praktiliselt keti peal. Ise proovinud pole, aga külapoistel olen all näinud ja maha taoline kett ei tule..
mis sa tahad öelda, et ma jätan Arcticusse minnes sellise ratta klubi ette seisma või????
Postitatud: 23. 10. 2003. 15:48
Postitas mart
Tiba offtopic:
http://www.ramsays-online.com/treadonline/
vt videod
sealt leiab pimedas sõidu ja talve sõidu klipid. Üllatavalt hea kvaliteediga ja vist kiivrikaameraga
ülesse võetud
Postitatud: 23. 10. 2003. 15:58
Postitas Corrosion
Talvel on ikka võimalik ennast nii vigaseks sõita, et ei liigu ka pärast... Ja on ka külmetamise oht, mis sõidu ajal on väiksem aga sõitjast mitte olenevatel põhjustel peatumine pikaks ajaks võib tuua tõsise külmetushaiguse. Nagu sai trennis käidud oi oi mitu päeva tagasi ja nüüd tõsine mis iganeskeeruline haigus vaevab (palavik, iiveldus jne) siukseid pikki retki talvel rattaga ette võtta on riskantne, sest erinevatel põhjustel võib jääda lume/külma kätte vangi..
Postitatud: 23. 10. 2003. 16:06
Postitas Andrus K
mõnikord on mul tunne, et keegi teeb siin meie üle nalja. Ühe ja sama foorumlase sõnavõtud on kord (siiski enamasti) lapsikult naiivsed, teinekord nagu juba küpse mõistuse genereeritud
Postitatud: 23. 10. 2003. 16:27
Postitas Corrosion
Andrus K kirjutas:mõnikord on mul tunne, et keegi teeb siin meie üle nalja. Ühe ja sama foorumlase sõnavõtud on kord (siiski enamasti) lapsikult naiivsed, teinekord nagu juba küpse mõistuse genereeritud
Ju siis ma ei küündi nii "kõrgele" tasemele..... naivism on vähemalt aus.
Sry mul on julmalt s..t olla ja talvel tuleks minu arust sõita mõistusega aga c mon take it easy...