1. leht 1-st
Vredestein kummid
Postitatud: 06. 03. 2007. 13:38
Postitas Puku
Vabandan, kui liiga reklaamiks läheb...
Rattapoes
XB3 on müügil (ja võimalus tellida) väga laias valikus Vredestein kumme nii maastiku- kui ka maanteeratastele. Kevad on kohe käes!
Kummivalikuga saate tutvuda klikates siin.
Re: Vredestein kummid
Postitatud: 06. 03. 2007. 16:13
Postitas mart
Mtb ülemise otsa kummid - tatistes oludes Tiger Claw ja tolmusel pinnal Killer Bee on eestis nii mõnelgi juba 2006 ää proovitud. Võistlus MTB kummide valik on 07 vredel laienenud - uudiseks on Black Panther, Bull Lock ja Claw XC-G.
Postitatud: 06. 03. 2007. 17:21
Postitas Olts
Tubelessi nagu pole vist???
Postitatud: 06. 03. 2007. 18:41
Postitas Aare
Olts kirjutas:Tubelessi nagu pole vist???
Kas tähisega TL ei ole tubeless?! Kaalu poolest just kui sobiks?!
Postitatud: 07. 03. 2007. 10:57
Postitas mart
Aare kirjutas:Olts kirjutas:Tubelessi nagu pole vist???
Kas tähisega TL ei ole tubeless?! Kaalu poolest just kui sobiks?!
TL ongi tubeless. 07 valikus on TL variandiga Killer Bee ja Claw XC-G.
2006 tubeless Killer Bee kaalud on 26x2.0"> 715g ja 26x2,4"> 873g. Ise kaalusin. 07 valikus neid mõõte enam ei leia
Re: Vredestein kummid
Postitatud: 09. 03. 2007. 14:11
Postitas Albert
mart kirjutas: Mtb ülemise otsa kummid - tatistes oludes Tiger Claw ja tolmusel pinnal Killer Bee on eestis nii mõnelgi juba 2006 ää proovitud. Võistlus MTB kummide valik on 07 vredel laienenud - uudiseks on Black Panther, Bull Lock ja Claw XC-G.
Vahva oleks proovijate kommentaare kuulda/lugeda. Olen isegi xb3-s neid kumme näppinud, üks Vredesteini kummide omapära tekitab küsimusi - nimelt kui suurem jagu mtbkumme on toeka äärega (pisut liialdades võiks öelda, et ristlõikelt kandilised), siis Vredesteini omad on kõik ümmargused nagu maanteekummid. Kuidas see ümarus kehvemates oludes kurvides toimib/mõjub?
Re: Vredestein kummid
Postitatud: 09. 03. 2007. 15:13
Postitas mart
Albert kirjutas:
... proovijate kommentaare kuulda/lugeda. ..küljed... ümmargused nagu maanteekummid. Kuidas see ümarus kehvemates oludes kurvides toimib/mõjub?
Madalad külgnublud hoiavad üllatavalt hästi, kui kumme liigtäis ei löö. Mul olid all (1.8bar taga ja 1,4bar ees) sisekummita tapjamesilased viimasel HE talvemaratonil ja ettenägematut altlibisemist ei täheldanud. Siin Killer Bee muljed, millega ühinen 100%.
http://weightweenies.starbike.com/phpBB ... 8032#98032
Re: Vredestein kummid
Postitatud: 09. 03. 2007. 15:15
Postitas Mati
Albert kirjutas:... üks Vredesteini kummide omapära tekitab küsimusi - nimelt kui suurem jagu mtbkumme on toeka äärega (pisut liialdades võiks öelda, et ristlõikelt kandilised), siis Vredesteini omad on kõik ümmargused nagu maanteekummid. Kuidas see ümarus kehvemates oludes kurvides toimib/mõjub?
Mida silmas pead? Külgmisi "nagasid"? Ilma nendeta on kurvid lühikesed küll. Samas on diameetrilt nii mõnedki mtb kummid küllaltki ümmargused (nt legendaarne Rockster).
Vrede kummid on jah "võistlussektoris" suht nigelate külgnagadega, aga pilt võib valetada. Endal tekkis huvi näppida Tiger Claw XC-G (tubeless), on seda letil?
Re: Vredestein kummid
Postitatud: 09. 03. 2007. 15:27
Postitas mart
Mati kirjutas:
Vrede kummid on jah "võistlussektoris" suht nigelate külgnagadega, aga pilt võib valetada.
pilt ei valeta, nagad ongi harjumatult madalad:
http://www.pinkbike.com/photo/1200990/
Re: Vredestein kummid
Postitatud: 11. 03. 2007. 19:28
Postitas Albert
Mati kirjutas:
Vrede kummid on jah "võistlussektoris" suht nigelate külgnagadega, aga pilt võib valetada. Endal tekkis huvi näppida Tiger Claw XC-G (tubeless), on seda letil?
a) loe Mardi soovitet ja viidatud foorumit, sääl kinnitavad kirjutajad, et pidamine kurvis on madala nagaga parem, kui tavapärase kõrge nagaga. Eks tõe selgitamiseks peab vist järgi proovima.
b) kui viimati xb3-s käisin, olid olemas Killer Beed ja Tiger Claw-d ilma XG-G -ta. Usutavasti kevade tulekuga täieneg ka kaubavalik.
Postitatud: 12. 03. 2007. 11:19
Postitas mart
soome foorumis samuti juttu killer beest:
Aluksi tuntuu matalan nappulan omaava rengas varsin mitään sanomaomalta, mutta ihmeekseni rengas piti ja mitä enemmän siihen alkoi luottaa sitä hauskemmalta ajo tuntui.
http://www.mtbcf.net/forum_viewtopic.php?7.9655
Re: Vredestein kummid
Postitatud: 01. 05. 2007. 09:59
Postitas Albert
mart kirjutas:
Madalad külgnublud hoiavad üllatavalt hästi, kui kumme liigtäis ei löö. Mul olid all (1.8bar taga ja 1,4bar ees) sisekummita tapjamesilased viimasel HE talvemaratonil ja ettenägematut altlibisemist ei täheldanud.
Viimasest arutelust on mõni aeg ja usutavasti hulga kilomeetreid mööda läinud. Kui madalaks need nublud tapjamesilastel kulunud on? Ehk teisisõnu - kui kiiresti kumm kulub?
Re: Vredestein kummid
Postitatud: 02. 05. 2007. 10:50
Postitas mart
Albert kirjutas:
Viimasest arutelust on mõni aeg ja usutavasti hulga kilomeetreid mööda läinud.... kui kiiresti kumm kulub?
Killer Beega sõidan vaid metsas. Maanteed on nendega keritud vaid ca 150km, äkkpidurdusi pole olnud/teinud, seega kulum on praktiliselt null.
Re: Vredestein kummid
Postitatud: 02. 05. 2007. 20:12
Postitas Albert
mart kirjutas: ... seega kulum on praktiliselt null.
Kõlab vahvasti! Käsin koduse köögikaaluga XB3-s kumme kaalumas
, UST Killer Bee, mis oleks pidanud olema 675 grammi, oli 678 - täiesti täpne tehasepoolne lubaduse täitmine tuleb selle kohta vist arvata, SL versioon oli tehase andmetest oma 30g kergemgi - hea tulemus.
Re: Vredestein kummid
Postitatud: 07. 05. 2007. 10:46
Postitas mar852
Albert kirjutas:mart kirjutas: ... seega kulum on praktiliselt null.
Kõlab vahvasti! Käsin koduse köögikaaluga XB3-s kumme kaalumas
, UST Killer Bee, mis oleks pidanud olema 675 grammi, oli 678 - täiesti täpne tehasepoolne lubaduse täitmine tuleb selle kohta vist arvata, SL versioon oli tehase andmetest oma 30g kergemgi - hea tulemus.
Tervitus.
Olen dilemma ees, kuna Twisteri muster otsas ja uued papud vaja osta.
Olen Twisteri UST-ga sõitnud 2 aastat kõik Elionid ja TRMid, nii kuiva kui märjaga. Plaan leida universaalne kumm.
Kuis Vredesteini kogemustega kodanikud kommenteeriksid UST Killer Bee-d. Kas neid kannatab võtta Twisteri asendajaks (kuna neid ei ole enam tootmises).
Või peaks siiski võtma Racing Ralphid/Conti Leaderid?
Re: Vredestein kummid
Postitatud: 07. 05. 2007. 10:50
Postitas KaupoR
Postitatud: 07. 05. 2007. 10:57
Postitas Kirsa
mar852, mul on täpselt sama mure. Twister on tootmisest maas ning midagi head asemele pole leidnud. Ralph ei kannata twisteriga võrreldes kiiruses kriitikat, ehk mingi 3.5 ati juures kus selline suur balloon enam ei õõutsu, lisab ujub savisel pinnasel kah väga ettearvamatult. Leader on hea, aga siiski aeglane. Niiskel/märjal XC rajal on hea valik, peab paremini ja ei pane eriti tähele et aeglasem on. Ma tean et maratoni jaoks on mõned mehed võtnud leaderi ja vaibanoa ning lõiganud kummi enda tarbeks sobivaks.
Tegelikult ma leidsin küll ühed kummid, mis võiksid olla sama kiired, aga neid pole saada
. Tegemist siis Bontrager Revolt Super X tubeless ready-dega 26x2.0".
Veel kiidetakse Hutchinsoni uut Piranha-t. Ma arvan et nii mõnigi HE sõitja oli nendega mulgil. Muster oli tõesti sobivalt madal ja kaal interneti väitel kerge. Aga profiil oli endiselt hutchinsonlikult kõrge ning võib tekitada alla 3 ati merehaigust.
Re: Vredestein kummid
Postitatud: 07. 05. 2007. 11:00
Postitas Kirsa
KaupoR kirjutas:mar852 kirjutas:Kas neid kannatab võtta Twisteri asendajaks (kuna neid ei ole enam tootmises).
Et-Bike.ee lehel väidetakse midagi muud:
Kood: Vali kõik
Continentali XC võistluskumm. Paljude sõitjate lemmik Eesti maastikurattavõistlustel. Tõeline maiuspala "kaalujälgijatele" on nüüdest tootmises tagasi!
Või pead sa silmas just Twistereid mitte Supersonicuid?
Supersonic ei ole UST!
Re: Vredestein kummid
Postitatud: 07. 05. 2007. 11:13
Postitas KaupoR
Kirsa kirjutas:Supersonic ei ole UST!
SORRY! Minu viga
Olen rikutud mõtlemisega, sest ma praegu otsin kummi, mida tubelessiks teha ja seepärast ajasin kõik sassi. Vabandust veelkord.
Postitatud: 07. 05. 2007. 11:17
Postitas Kirsa
Twistereid oli 5-t sorti: traadiga 560gr, kevlar PRO 450gr, kevlar PROtection 460gr, tubeless 700gr ning supersonic 340gr.
Nüüd on 5 asemel ainult üksainus tootmises - 340gr supersonic, mis aga on tubelessi ehitamiseks selgelt liiga õhuke. Tubelessiks ehitamiseks on kasutatud seda 460gr protectionit.
Postitatud: 07. 05. 2007. 11:22
Postitas P
Kirsa kirjutas:Twistereid oli 5-t sorti: traadiga 560gr, kevlar PRO 450gr, kevlar PROtection 460gr, tubeless 700gr ning supersonic 340gr.
Nüüd on 5 asemel ainult üksainus tootmises - 340gr supersonic, mis aga on tubelessi ehitamiseks selgelt liiga õhuke. Tubelessiks ehitamiseks on kasutatud seda 460gr protectionit.
eee, kui sa mõtlesid seda, et lateksiga tubelessiks teha, siis ei ole õhuke. ise tegin maxxis maxxlite 310 tubelessiks. väga õhuke kumm, aga null probleemi. peale oli raske saada.
Postitatud: 07. 05. 2007. 14:17
Postitas mart
Kirsa kirjutas:Twistereid oli 5-t sorti: traadiga 560gr, kevlar PRO 450gr, kevlar PROtection 460gr, tubeless 700gr ning supersonic 340gr.
Nüüd on 5 asemel ainult üksainus tootmises - 340gr supersonic, mis aga on tubelessi ehitamiseks selgelt liiga õhuke. Tubelessiks ehitamiseks on kasutatud seda 460gr protectionit.
P kirjutas:eee, kui sa mõtlesid seda, et lateksiga tubelessiks teha, siis ei ole õhuke. ise tegin maxxis maxxlite 310 tubelessiks. väga õhuke kumm, aga null probleemi. peale oli raske saada.
OT:
Kuna jutt vredesteinilt eemaldunud ja käib ülikergetest alternatiividest (mis koosnevad vaid kahest kihist nailonist ja kolmes kihist kummiliimist), siis üks töökindlam variant on:
440gr Notubes Crow + ca 70gr stans möginat:
http://www.wiggle.co.uk/ProductDetail.a ... row%20Tyre
Siin arutelu, kas tasub ülikerget kummi tubelessida:
http://messageboard.notubes.com/viewtop ... 5d3e072cf9
Postitatud: 07. 05. 2007. 15:45
Postitas Kirsa
P kirjutas:
eee, kui sa mõtlesid seda, et lateksiga tubelessiks teha, siis ei ole õhuke. ise tegin maxxis maxxlite 310 tubelessiks. väga õhuke kumm, aga null probleemi. peale oli raske saada.
On ikka probleem. Tubelessi põhieelis on turvalisus. St. et sa võid külma kõhuga igast saastast läbi ja üle sõita, ilma et peaks kummiparandus asjad kaasas olema või sellega hakkama aega raiskama.
Keskmine tubeless kumm on 700gr, 350gr on täpselt 2x vähem kummi... mina ei julgeks igatahes sellega metsa minna.
Postitatud: 07. 05. 2007. 15:52
Postitas P
Kirsa kirjutas:P kirjutas:
eee, kui sa mõtlesid seda, et lateksiga tubelessiks teha, siis ei ole õhuke. ise tegin maxxis maxxlite 310 tubelessiks. väga õhuke kumm, aga null probleemi. peale oli raske saada.
On ikka probleem. Tubelessi põhieelis on turvalisus. St. et sa võid külma kõhuga igast saastast läbi ja üle sõita, ilma et peaks kummiparandus asjad kaasas olema või sellega hakkama aega raiskama.
Keskmine tubeless kumm on 700gr, 350gr on täpselt 2x vähem kummi... mina ei julgeks igatahes sellega metsa minna.
No jah, minu eesmärk oligi ainult kaal - üritan võimalikult madala hoida. Aga seni pole midagi juhtunud, Mulgi Elion sai ka sõidetud nendega.
Postitatud: 08. 05. 2007. 08:23
Postitas mar852
P kirjutas:No jah, minu eesmärk oligi ainult kaal - üritan võimalikult madala hoida. Aga seni pole midagi juhtunud, Mulgi Elion sai ka sõidetud nendega.
Vaat-vaat
tundub, et poisid ei püsi grupis
Aga kuidas jäi Vredestein-i Killer Bee'ga? Kas keegi oskab nende kohta miskit kosta?
Postitatud: 08. 05. 2007. 10:17
Postitas erikr
mar852 kirjutas:
Aga kuidas jäi Vredestein-i Killer Bee'ga? Kas keegi oskab nende kohta miskit kosta?
viewtopic.php?p=163682#163682
ja mõned teised mardi postitused sel samal leheküljel.
Miillist kummi tubelessiks teha...
Postitatud: 09. 05. 2007. 12:33
Postitas tõeline siga
KaupoR kirjutas:Kirsa kirjutas:Supersonic ei ole UST!
SORRY! Minu viga
Olen rikutud mõtlemisega, sest ma praegu otsin kummi, mida tubelessiks teha ja seepärast ajasin kõik sassi. Vabandust veelkord.
OT. aga püüan nõu anda hr. KaupoR-le.
Pool eelmisest hooajast sõitsin tava Ralph pluss notubes lateks pluss UST Bontrager. Täiesti OK iga raja ja ilma jaoks Elionil minu arust. 2000 km ilma ühegi probleemita. Samuti olin prii muretsemisest kas, vihmaga ehk midagi "karvasemat " alla panna.
Sellel hooajal vahetasin Bontrageri Mavicu vastu ja ei suutnud enam tava kummi pöia peale saada. Peale Mulgit võtsin asja uuesti käsile ja... tuli välja, et 2007 Crossmax ST on eemaldatava ventiili sisuga, mis takistab oluliselt kiiret õhu sissevoolu (hädavajalik, et tavakummi pöia randile pressida). Kruttisin siis ventiili tühjaks ja naksti asi korras. Kuna lateksil see halb omadus, et aja jooksul kuivab ta kummi sees ära siis lahenes seda tüüpi ventiiliga ka lateksi lisamise probleem. Enam ei pea kummi maha võtma ja lateksiga lödistama.
Haanjas siis jällegi kergema jooksuga stardis.
Postitatud: 09. 06. 2007. 09:50
Postitas Kuldar
mart kirjutas:
2006 tubeless Killer Bee kaalud on 26x2.0"> 715g ja 26x2,4"> 873g. Ise kaalusin. 07 valikus neid mõõte enam ei leia :roll:
kah ise kaalusin 26x2.00" UST
664g ja 668g
et siis selles suhtes vägagi positiivne üllatus.
Postitatud: 09. 06. 2007. 09:55
Postitas Kirsa
Kuldar kirjutas:
kah ise kaalusin 26x2.00" UST
664g ja 668g
et siis selles suhtes vägagi positiivne üllatus.
See on tõesti hea uudis, sest mingisugune kataloog andis 2.0 UST kaaluks 790gr.
PS! Kas te ikka teate et vredestein kumme saab soodsalt Autopartnerist.
Postitatud: 10. 06. 2007. 09:52
Postitas Kuldar
Kirsa kirjutas:Kuldar kirjutas:
kah ise kaalusin 26x2.00" UST
664g ja 668g
et siis selles suhtes vägagi positiivne üllatus.
See on tõesti hea uudis, sest mingisugune kataloog andis 2.0 UST kaaluks 790gr.
mingi jura jah nende kaaludega, siin
http://www.bikesbaltic.com/product_info ... cts_id=427 kah ust 790g näidatud,
aga oma kaal on kuningas...
Eile tegin ka avamaatesti ära. Ma pole küll mingi peenike kummivana, aga hea lippega olid küll. Pakuks samasse klassi FF ja Twisteriga, aga lihtsalt pole muid slikke küljes olnud.
Kummid ostsin XB3 poest, niiöelda klassikaline trikk - käisin shima baigikingasid proovimas, aga poest välja tulin vrede kummidega:)
Postitatud: 26. 06. 2007. 11:34
Postitas mart
Siin jutuke Vrede MTB kummidest . Black Panther universaalkumm, Bull Lock mudakumm ja üllatuseks on Tiger Claw XC-G, mis lahterdatud kõva ja kuiva pinnase kummiks
http://www.toptimes.at/cms/bike/produkt ... tml?id=451
Postitatud: 26. 07. 2007. 12:42
Postitas mi.re
Eestikatel proovisin eelkõnelejate jutu põhjal selle va Killer Bee ära. Peab mainima, et pidas tõesti jube hästi. Pumpasin kummid küll veits liiga täis - nati üle 2,5 ati - ent liivast sain sellegipoolest edukalt läbi.
Postitatud: 16. 10. 2007. 12:11
Postitas mart
Vrede Killer Bee vahetas nime - nüüdsest
T-Lope
Re: Vredestein kummid
Postitatud: 09. 02. 2009. 11:20
Postitas brno
Ei leia Killer Bee kummide külgedelt kusagilt mõnda noolekest või muud viidet kummi veeremise suuna kohta, seega järeldan, et võib ükskõik mis pidi jooksma panna? Muster tundub ka mõlemat pidi veeremiseks sarnane olevat või on mul nende nublude uurimisest juba silme eest kirju.
Re: Vredestein kummid
Postitatud: 24. 02. 2009. 12:17
Postitas Rom
Kas siin lugejatest on keegi Black Pantheriga sõitnud?
Tundub olema sellise huvitava mustriga mis võiks sobida meie savisele pinnasele.
Re: Vredestein kummid
Postitatud: 24. 02. 2009. 13:12
Postitas Kuldar
furios fred võtab kohati kõhedaks või?:)
väsimatu Põld kimas nende 2,2 panteritega ringi, natuke pontsakamale poisile tundus hea valik olema (eriti hooaja lõpu poole).
vredel on väljas ka kiirema lippega ja tiba kergem
Black Panther Xtrac, kuigi UST2.0 on ikka pomm küll - 770g.
Uue sliki
Spotted Cat 2.00 kaalu jätan kommenteerimata.
Re: Vredestein kummid
Postitatud: 24. 02. 2009. 14:02
Postitas Mati
Vähemalt on jõutud arusaamani, et küljenuppudega on ikka seksikam.
Re: Vredestein kummid
Postitatud: 28. 02. 2009. 20:19
Postitas Rom
Kuldar kirjutas:furios fred võtab kohati kõhedaks või?:).....
kaalu ja võimsuse(iseenda) suhe on viimasel ajal paigast ära läind.
Ei viitsi-jõua enam niipalju võimelda pidamist otsides.
See uus Xtrac on ka hea avatud mustriga, aga jah 770g on palju küll.