Õnnestus üle pudelipõhja sõita. Tulemuseks - kolm sisselõiget, kaks suht pisikest ca 2mm seestpoolt vaadatuna ja 1 ca 4mm. Kumm maha ja paigad peale. aga kummitama jäi mõte, et autodel saab lappida ilma kummi eemaldamata. sobrasin netis ja leidsin sarnase lahenduse ka jalgrattale:
With the advent of tubeless tire technology, we're presented with another novel idea: The Genuine Innovations Tubeless Repair Kit. This consists of a tiny plug tool and five tiny self-vulcanizing tire plugs. At first glance they appear to be a joke. The whole kit is identical to a plug kit for automobile tires—only miniaturized. That said, let us tell you that the Genuine Innovations Tubeless Repair Kit does work….
It is super handy for ultra quick repairs of tubeless tires. It might not work for catastrophic tire damage. However, we’ve found that the plugs do a very good job of sealing holes and cuts that tire sealant will not do alone.
Jätkan otsingut, et leida poodi, kust osta/tellida saaks. Üks variant on http://www.funbike.at/ ca 5eur komplekt
Tore oleks kui ka eestis keegi ntx ET-bike selle paranduskomplekti oma kataloogi võtaks.
UST kummile prunt ette
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
UST kummile prunt ette
Viimati muutis mart, 25. 06. 2007. 15:56, muudetud 1 kord.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Paigad peale? Äkki valgustad tiba kuidas sa seda tegid? Olen ise proovinud ka lappida, aga rehv ju seest krobeline ja ei tea kui hea nakkuvusega pole. Samas seal niipalju materjali ei tundu olevat kui autorehvil, kus lihvitakse plats siledaks ja siis lapp peale.
Seda varianti ei proovinud, et väänad augu lahti ja liimid ta mingi kange akrülaatliimiga puhtalt (vigastuse sisepinnad lähevad kontakti) kinni?
Sul ju nüüd polügoon katsetusteks olemas. Märgid ära millise augu millega tohterdasid jne.
Seda varianti ei proovinud, et väänad augu lahti ja liimid ta mingi kange akrülaatliimiga puhtalt (vigastuse sisepinnad lähevad kontakti) kinni?
Sul ju nüüd polügoon katsetusteks olemas. Märgid ära millise augu millega tohterdasid jne.
- smilersforever
- Rattur
- Postitusi: 20
- Liitunud: 22. 11. 2006. 23:12
Mul on õnneks Vredesteini Killer Bee UST, mis keskosas mustri laiuselt on seestpoolt sile . Seega paikamisega problet polnud. Sise külgseinad on aga krobelised - nende paikamiseks peab miskit muud välja nuputama - ehk siis ringiga teema alguses tagasikonakona kirjutas:Paigad peale? Olen ise proovinud ka lappida, aga rehv ju seest krobeline
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Kas mõni nurgatagune üle50ne-vene-rahvusest-ühe-mehe rehvivärkstuba ei saa äkki abiks olla? Nemad peaks igasuguste heade ja odavate customlahendustega harjunud olema. Näiteks see, mis asub Kadaka Selveri lähedal Ehitajate tee ääres. Kui sul venekeelne smalltalk hästi välja tuleb, siis äkki leiad lahenduse?
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.
Noo-nii, alates juulist kasutab nii mõnigi aukude täitmiseks troppe, punne võimisiganes nimi neil on. Igaks puhuks riputan kasutusjuhise (tegu küll tsikli kummiga, seetõttu ava viilimist mitte vaadata). Rattal kõik sama, ainult miniatuursem.smilersforever kirjutas:kas saaks sellist asja tellida. Ma olen alati kõik hinnad ja kaubad saanud mida tahtnud.
http://www.parmidge.com/pokie/plugging.htm
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.