1. leht 2-st

Uus Racing Ralph

Postitatud: 03. 09. 2007. 13:30
Postitas Mati
Selline ta siis paistab:

Pilt

Cyclingnews'i tekst pildi alla ütleb, et peaks olema nüüd parema veerevusega ja pidamisega (eriti kurvis). Ega enne ei usu kui ise proovida saab.

Ja veel, mida ei viitsi tõlkida.
Both the Racing Ralph and Furious Fred are now also built with Schwalbe's exceptional Triple Compound technology which pairs a high-rebound (and fast rolling) base tread covered in a dual-density compound that has proven to hold up surprisingly well in the past.

Select models also get the tightly-woven Vectran breaker belt used in the road-going Ultremo, and optional Snakeskin-equipped versions also add further protection against sidewall damage. New Evo Tubeless casings on UST-compatible models supposedly drop 100g from last year's versions.

Re: Uus Racing Ralph

Postitatud: 06. 01. 2008. 17:01
Postitas Ratt
Kas sellise rehviga on hea sõita üldse tee peal? Kruusatee peal isegi näiteks. Tundub ju väga nupuline. Kas keskjoonelt sile poleks parem?

Re: Uus Racing Ralph

Postitatud: 06. 01. 2008. 17:14
Postitas Andrus K
Ratt kirjutas:Kas sellise rehviga on hea sõita üldse tee peal? Kruusatee peal isegi näiteks. Tundub ju väga nupuline. Kas keskjoonelt sile poleks parem?
kulla mees. Racing Ralph on kõige populaarsem mtb kumm eestis. Oludesse, kus mtb`d sihipäraselt kasutatakse. See on lihtsalt uuem versioon, kuid mõeldud ikka sama tüüpi radadele. (asfalt)tee peal sõidetakse slikkide või mnt`ga. keskelt siledam racing ralph poleks enam racing ralph aga kannab swalbe puhul nime fast fred ja on Elva ralliks väga hea.

Re: Uus Racing Ralph

Postitatud: 06. 01. 2008. 17:53
Postitas Ratt
Racing Ralph sobiks siis muidu kõikidele teistele Elioni etappidele peale Elva? Kusagilt lähedusest lugesin, et kogu sarja tuleks sõita suhteliselt sileda kummiga.

Minu suhteliselt sile kumm jättis mind ainult paaril korral hätta Elionil. Näiteks kui enne Otepää lõppu hakkas vihma tulema. Aga kruusa peal oleks ju sellise 'vuriseva' kummi takistus suurem igal pool?

Re: Uus Racing Ralph

Postitatud: 06. 01. 2008. 18:42
Postitas Mati
Ratt kirjutas:...Aga kruusa peal oleks ju sellise 'vuriseva' kummi takistus suurem igal pool?
Mies, oled sa seda kummi kunagi reaalelus käes hoidnud? Pole need nublud midagi niiiiiiiiii suured. Keegi ei keela sul kasvõi slikiga mööda Elioni lasta. Elu on ulme, mõni mees viitsib lapata kumme tihedamini kui trussareid ja mõni sõidab ühe setiga (kummide siis) kuniks ribad taga. Valik on sinu. Ise ma nt ostsin 2006. juunis jooksud, viskasin kummid peale ja nüüd alles hakkan kulumise tõttu uusi Ralph'e otsima.

Re: Uus Racing Ralph

Postitatud: 06. 01. 2008. 19:27
Postitas Ratt
Ma ostsin äsja uue ratta, mille kummil on sellised nublud peal ja toas põrandal tuleb korralik põrin. Vanal rattal oli keskel pidev pind-joon (veeretamisel vaikne) ja suurem muster külgedel ainult. Ma pean ikka välja mõtlema kas sellise Panaracer Rolling Stone kummiga saan siledal teel endiselt hästi hakkama.

Re: Uus Racing Ralph

Postitatud: 06. 01. 2008. 21:39
Postitas mart
Ratt kirjutas:Panaracer Rolling Stone
Pilt
Racing Ralf ja Rolling Stone on minu silmale sama palju sarnased nagu siga ja kägu.

Re: Uus Racing Ralph

Postitatud: 06. 01. 2008. 22:49
Postitas Ratt
Mõlemad tekitavad ilmselt asfaldil sellise vuriseva heli. See oli sarnasus, millele ma viitasin.

Re: Uus Racing Ralph

Postitatud: 07. 01. 2008. 09:26
Postitas KaupoR
Ratt kirjutas:Mõlemad tekitavad ilmselt asfaldil sellise vuriseva heli. See oli sarnasus, millele ma viitasin.
Kui heliefektid on olulised, siis on nad tõesti nagu siga ja siga. Kas sa alati hindad kummi akustika järgi? Ja veel toas põrandal veeremisel tekkiva hääle järgi :shock:

Re: Uus Racing Ralph

Postitatud: 16. 01. 2008. 13:58
Postitas surfdude
Uurisin Balti Autoosadest ja Schwalbe Racing Ralph 2008 olemas Eestis. Eks varsti jõuavad ka poelettidele.Furious Fred pidi jõudma märtsi alguseks.

Re: Uus Racing Ralph

Postitatud: 09. 03. 2008. 11:30
Postitas Pedaalinahaal
Veloplusis on uus Racing Ralph müügis.

Re: Uus Racing Ralph

Postitatud: 09. 03. 2008. 18:01
Postitas Veiko V
Pedaalinahaal kirjutas:Veloplusis on uus Racing Ralph müügis.
Kas ka tubeless versioon ??? Seda ei ole vist eel kuskil müügis!

Re: Uus Racing Ralph

Postitatud: 09. 03. 2008. 19:51
Postitas mulkago
Uurisin Balti Autoosadest ja Schwalbe Racing Ralph 2008 olemas Eestis. Eks varsti jõuavad ka poelettidele.Furious Fred pidi jõudma märtsi alguseks.
Mina saan oma Furious Fredid varsti kätte 8)

Re: Uus Racing Ralph

Postitatud: 27. 03. 2008. 19:45
Postitas Villem T
Huvitav kas teised kiiremad Schwalbed tulevad ka värvilistes versioonides või mis süsteem on?

Punase küljega Nobby Nic, ohh suits you, punase rattaga sir!

Pilt

Re: Uus Racing Ralph

Postitatud: 27. 03. 2008. 22:17
Postitas tarmo
Villem T kirjutas:Huvitav kas teised kiiremad Schwalbed tulevad ka värvilistes versioonides või mis süsteem on?

Punase küljega Nobby Nic, ohh suits you, punase rattaga sir!
sellega võib olla sama süsteem nagu sadulatootjatel. teatud kogusest alates võid tellida omale sini-must-valged kummid ka. kui õieti mäletan, siis sadulate puhul oli vist miinimum kogus 500.

Re: Uus Racing Ralph

Postitatud: 27. 03. 2008. 22:57
Postitas Veiko V
Veiko V kirjutas:
Pedaalinahaal kirjutas:Veloplusis on uus Racing Ralph müügis.
Kas ka tubeless versioon ??? Seda ei ole vist eel kuskil müügis!
Olemas tubeless ja nüüd ainult sõitma vaja minna!

Ahjaa sai täna ka Moleviga üle kaalutud ja 590g asemel näitas üks 627g ja teine 630g. Huvitav kas kellelgil ka selle näidatud kaaluga saab?? Karbi järgi on petukaup :lol:

Re: Uus Racing Ralph

Postitatud: 28. 03. 2008. 10:01
Postitas Rivo
Veiko V kirjutas: Ahjaa sai täna ka Moleviga üle kaalutud ja 590g asemel näitas üks 627g ja teine 630g. Huvitav kas kellelgil ka selle näidatud kaaluga saab?? Karbi järgi on petukaup :lol:
Vähe neid kumme, mis kaaluvad niipalju, palju pakendil märgitud. Üldiselt võib öelda, et rattamaailma jupid pea kõik "petukaup", küsimus ainul eksimuse % suuruses.

Re: Uus Racing Ralph

Postitatud: 28. 03. 2008. 12:24
Postitas mart
Veiko V kirjutas: üks 627g ja teine 630g.
siin sama tulem nagu sinul:
http://www.mtbicio.it/?page_id=136&brand=8

Re: Uus Racing Ralph

Postitatud: 28. 03. 2008. 13:37
Postitas Mati
Veiko V kirjutas:...tubeless ... üks 627g ja teine 630g ...
Kaalusin ära uued tavalised RacingRalphid ja tulemuseks üks 449g ja teine 464g.

Re: Uus Racing Ralph

Postitatud: 31. 03. 2008. 06:43
Postitas raulk
Kaalutud - 608 ja 611 grammi. Järsku 590 ainult siis kui kummid EU-s tehtud. Karbil valmistamise maaks Indoneesia.

Re: Uus Racing Ralph

Postitatud: 30. 04. 2008. 10:42
Postitas arouser
Ons keegi sõita ka jõudnud uute RR-dega või käib kaalumine veel :P ? Kuidas uus mudel sõites võrreldes vanaga tundub?

Re: Uus Racing Ralph

Postitatud: 30. 04. 2008. 11:45
Postitas kass1
Pole küll vanadega sõitnud aga olen proovinud küll erinevate rehvidega sõita ja veerevuse koha pealt on nad üllatavalt hea veerevusega, kuigi muster suht karm. Näiteks Maxxis Flyweight ja Maxxlite kummidega on nad pea sama hea veerevusega! Käisin eile proovimas neid Racing Ralphe ka liivastes tingimustes ja ronivus on suurepärane, Sügavast liivast tulin kerge vaevaga välja. Minujaoks on tegu parimate rehvidega!

Re: Uus Racing Ralph

Postitatud: 30. 04. 2008. 12:15
Postitas Mati
Tubelessiks tehtud tava 2008 RR Evo on testitud nüüdseks Saku100 rajal (sammal, juurikad, liiv, kruus, pehme metsatee) ja ka pikemal asfaldi ja metsa otsal. Vana Ralphiga võrreldes minu arvates undab asfaldil rohkem, aga see on ka ainus "probleem". Seni pole kordagi pidanud sõidu ajal mõtlema rehvide toimivuse peale, järelikult toimivad ideaalselt. Soovitan.

Re: Uus Racing Ralph

Postitatud: 30. 04. 2008. 13:25
Postitas Veiko V
Mati kirjutas:Tubelessiks tehtud tava 2008 RR Evo on testitud nüüdseks Saku100 rajal (sammal, juurikad, liiv, kruus, pehme metsatee) ja ka pikemal asfaldi ja metsa otsal. Vana Ralphiga võrreldes minu arvates undab asfaldil rohkem, aga see on ka ainus "probleem". Seni pole kordagi pidanud sõidu ajal mõtlema rehvide toimivuse peale, järelikult toimivad ideaalselt. Soovitan.

Sama mõte sai peale Saku 100 ka Jõelähtme maraton läbitud ainuke, et vist mürakam asfaldil aga palju ikika sõidad asfaldil nendega?

Soovitan soojalt hea universaalne jalavari rattale.

Re: Uus Racing Ralph

Postitatud: 30. 04. 2008. 14:05
Postitas siim_s
mul on uus RR ainult taga (ees Fast Fred), aga lisaks jõelähtmele on ka xdreami kogemus, kus ka suures mudas nendega väga hätta ei jäänud + mudast puhastumine toimus üsna kiirelt ja mõnusalt. Lisaks näeb ka väga hea välja!

Re: Uus Racing Ralph

Postitatud: 04. 05. 2008. 19:56
Postitas KristjanS
nonii, esimene kruusaralli on seljataga. Kuda uue RR omanikud kommenteerivad? Kas on parem kui eelmine mudel? Kuda käitub pehmes kurvis (lahtine kruus, liiv, kivid)? Vana RR oli/on superhea maratoni kumm. Mida head/halba on kasutajad täheldanud uue kummi juures? Küsin, sest enda olemasolevad vanad RR kummid on juba nii pastlaks sõidetud, et kohe vaja välja vahetada...Niiet laske aga muljetel lennata!

Re: Uus Racing Ralph

Postitatud: 04. 05. 2008. 21:21
Postitas Veiko V
veloman32 kirjutas:nonii, esimene kruusaralli on seljataga. Kuda uue RR omanikud kommenteerivad? Kas on parem kui eelmine mudel? Kuda käitub pehmes kurvis (lahtine kruus, liiv, kivid)? Vana RR oli/on superhea maratoni kumm. Mida head/halba on kasutajad täheldanud uue kummi juures? Küsin, sest enda olemasolevad vanad RR kummid on juba nii pastlaks sõidetud, et kohe vaja välja vahetada...Niiet laske aga muljetel lennata!


Enda kogemusest tänasele sõidule, et kurvis peab pisut rohkem kui eelmine aga lahtine kruus seal pigem kergelt pidurdan, oli ka täna võimalus kui hakkas kergelt alt ära minema aga muidu kiirust ja kõike on. Tõusudel ka on ok pidamine minuarust, et julgen soovitada küll. Mäletan eelmine aasta kus järsemaltel kohtadel käir ratas ringi aga samas seekord oli ka teine ratas all. See on selline subjektiivne arvamus.
Samas pole teistega üldse sõita saanud ei oska võrrelda kuidagi!

Re: Uus Racing Ralph

Postitatud: 20. 05. 2008. 09:33
Postitas Edition
Uued RR jälle eestimaal liikvel, nõudke hästivarustatud kauplustest (y)

Re: Uus Racing Ralph

Postitatud: 20. 05. 2008. 09:59
Postitas Mati
Kogemused Haanja mudaga.

Ralph toimis ideaalselt. Mäest alla sai püsti ja jalga pidi harva lahti võtma. Mäest üles sai üllatavalt hästi. Ühesõnaga seekord võitsin raudselt tänu rehvile oluliselt. Kruusal ei jäänud ka kellestki maha ja järgi jõudis ka. Seega rehvi taha ei jäänud midagi.

Kokkuvõttes tundub, et taolistes oludes on uus Ralph lisaks parem kui vana.

Re: Uus Racing Ralph

Postitatud: 20. 05. 2008. 17:48
Postitas surfdude
Rõuges võitis Massa muideks Furious Frediga, see näitab taset, et rehviga on võimalik ka mudas edukalt laineid lüüa, muidugi teine oluline asi on sõiduoskus :lol:

Re: Uus Racing Ralph

Postitatud: 20. 05. 2008. 17:54
Postitas Gunnar
noh, et ennast säästa, võib ju väita, et esimeste puhul polnud tõenäoselt muda pooltki nii libe ja pehme kui 200 matsi hiljem.

Re: Uus Racing Ralph

Postitatud: 20. 05. 2008. 22:43
Postitas vaikija
Rõuges oli uus Racing Ralf 2.25 laiusega väga hea.Ja tundub,et tehnilisel rajal on see iga ilmaga hea.
Muidugi saaksin ka Furious Frediga kiiresti edasi igalpool maratonidel,sest seal sõidetakse tehnilistel lõikudel suure varuga ja mitte mingit probleemi sileda kummiga ei ole.Pikiroopaid tuleb lihtsalt tähelepanelikumalt jälgida.Ringide peal sõites aga jääb hädasse kurvides.
Ainult asfaldil on tunda,et Ralf liigub tuimemalt kui mõni siledam.Igaljuhul tipptopp.
Üldiselt ise eelistan alati suure õhuruumiga rehve. (y)

Re: Uus Racing Ralph

Postitatud: 21. 05. 2008. 10:42
Postitas Nongrata
Et bike pakub RR-i kahes laiuses, kumba eelistada 2,1 või 2,25?

Re: Uus Racing Ralph

Postitatud: 21. 05. 2008. 10:44
Postitas Mati
Nongrata kirjutas:Et bike pakub RR-i kahes laiuses, kumba eelistada 2,1 või 2,25?
Mina, keskmise spikuna, saan hakkama 2,1 variandiga. Asi on samas indiaviduaalne nagu nähtub minust kalendrivõrra kiiremini liikuva Vaikija postitusest.

Re: Uus Racing Ralph

Postitatud: 13. 06. 2008. 23:18
Postitas Kuldar
raulk kirjutas:Kaalutud - 608 ja 611 grammi. Järsku 590 ainult siis kui kummid EU-s tehtud. Karbil valmistamise maaks Indoneesia.
kaalutud - 596 ja 600g
pole paha.

Re: Uus Racing Ralph

Postitatud: 15. 07. 2008. 22:28
Postitas Andrus K
on neid tallinnas hetkel kusagil saada? Mingid poed käisin läbi aga kuulsin vaid defitsiidi juttu.

Re: Uus Racing Ralph

Postitatud: 16. 07. 2008. 07:18
Postitas TAIX11
Andrus K kirjutas:on neid tallinnas hetkel kusagil saada? Mingid poed käisin läbi aga kuulsin vaid defitsiidi juttu.
UST viimased 2tk tõin just ära Pirita Extremest. Rocca Extreme jäi tavalist küll..

Re: Uus Racing Ralph

Postitatud: 16. 07. 2008. 07:21
Postitas KaupoR
Kui mina enne Tahkot Velotreki rattapoest 1 kummi ostsin, siis jäi sinna veel 1 (või oli suisa 2). Viimast seisu ei tea

Re: Uus Racing Ralph

Postitatud: 16. 07. 2008. 15:15
Postitas Gunnar
ise olen võistelnud/trenni teinud aint 2,1 laia kummiga seetõttu küsin, et kas 2,25" RR töötab 80kg mehe all märgatavalt erinevalt kui 2,1" kumm? Kas liigse õõtsumise probleemi ei või tekkida sama rõhu juures (2-2,2 bar)?
Tahaks 2,25 laia kummi tagajooksu peal ära katsetada (ette jääks 2,1), aga pelgan, et rahaline väljaminek ei anna piisavat effekti.

Re: Uus Racing Ralph

Postitatud: 16. 07. 2008. 22:09
Postitas seen
Miks tagajooksul? Tavaliselt vist kasutatakse laiemat rehvi esijooksul. Lihtsalt huvitab.

Re: Uus Racing Ralph

Postitatud: 17. 07. 2008. 06:06
Postitas erikr
seen kirjutas:Miks tagajooksul? Tavaliselt vist kasutatakse laiemat rehvi esijooksul. Lihtsalt huvitab.
oleneb, kuidas ja kus sõita. lai taha sellepärast, et suurem ruumala aitab summutada raja ebatasasusi, võimaldab kasutada veidi madalamat rõhku, kannab pehmel paremini... seega XC puhul igal juhul taha

Re: Uus Racing Ralph

Postitatud: 21. 12. 2008. 16:50
Postitas Kuldar
Schwalbe pole 2009 ralphiusulisi trendirattureid mitte unustanud:
http://www.bikeworld.pl/ppg_fotki/foto_ ... _12_08.jpg

Re: Uus Racing Ralph

Postitatud: 21. 12. 2008. 17:15
Postitas Mati
Kuldar kirjutas:Schwalbe pole 2009 ralphiusulisi trendirattureid mitte unustanud:
http://www.bikeworld.pl/ppg_fotki/foto_ ... _12_08.jpg
Jah, üks paar UST'i palun kingikotti.

PS! See on ikka üks imetore rehv. Täna pidas Talvemaratonil sulalumel ideaalselt, sai üles ja sai alla. Ma pakun, et joulupukkil on ka tegelt need ja mitte Nokiad all.

Re: Uus Racing Ralph

Postitatud: 21. 12. 2008. 17:19
Postitas KristjanS
jah, tore kumm tõesti ja lisaks punasele servale on võimalik saada ka valge äärega kumm!

Re: Uus Racing Ralph

Postitatud: 21. 12. 2008. 20:14
Postitas Kuldar
veloman32 kirjutas:jah, tore kumm tõesti ja lisaks punasele servale on võimalik saada ka valge äärega kumm!
valgega tehti vana Ralphi juba 2006a.
http://www.flickr.com/photos/magnusdavidson/186328938/
http://www.flickr.com/photos/magnusdavidson/186328939/

Re: Uus Racing Ralph

Postitatud: 11. 03. 2009. 12:27
Postitas Ratt
Sellel kummil on niisugune häda, et graniitkillustik läheb sellest läbi ja talvel pole üldse võimalik kasutada linnaoludes.

Re: Uus Racing Ralph

Postitatud: 11. 03. 2009. 13:37
Postitas Mati
Ratt kirjutas:Sellel kummil on niisugune häda, et graniitkillustik läheb sellest läbi ja talvel pole üldse võimalik kasutada linnaoludes.
Millisest võistluskummist ei lähe graniitkillustik läbi? Ja eks see kumm olegi tegelikult ju mõeldud sõitmiseks maastikuoludes. Ime siis, et asfaldiga ei ühildu.

Re: Uus Racing Ralph

Postitatud: 11. 03. 2009. 14:44
Postitas erikr
Ratt kirjutas:Sellel kummil on niisugune häda, et graniitkillustik läheb sellest läbi ja talvel pole üldse võimalik kasutada linnaoludes.
mis läheb kust läbi? killustik torkab kummi katki?

Re: Uus Racing Ralph

Postitatud: 11. 03. 2009. 16:10
Postitas Ratt
Killustik jah. Mis veel hullem. Killud lähevad kummi sisse ja istuvad seal nagu klaasikillud. Kui sisekumm parandada või vahetada torkab varsti jälle. Nüüd on mul aga päris naeltega talvekummid ja enam kumm ei purune ükski kord.

Re: Uus Racing Ralph

Postitatud: 11. 03. 2009. 16:51
Postitas Veiko V
Ise olen RR tubelessiga kõik sõidud ka talvel sõitnud ning ka Tahko edukalt läbinud pole õnnestnud veel ära purustada võimalik, et 4 tuhandega neid ära ei lõhu kah vähese sõidu viga :)
Mine tea äkki ei sõida õiges kohas.

Ise olen üli rahul muidu!