kummi kulumine
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
kummi kulumine
milline mark peab kulumisele hästi vastu ?
Mis sobib heaks trennikummiks ,kuna treeningul ei tea kunagi mis rada tuleb sõita siis Tomslik ei sobi hästi...või kannatab 1.4 ka kruusal sõita?
Mis sobib heaks trennikummiks ,kuna treeningul ei tea kunagi mis rada tuleb sõita siis Tomslik ei sobi hästi...või kannatab 1.4 ka kruusal sõita?
Re: kummi kulumine
Maxxis WormDrive,ca 3000-4000 km ikka kestab.Ja veereb kiirelt.Rom kirjutas:milline mark peab kulumisele hästi vastu ?
Mis sobib heaks trennikummiks ,kuna treeningul ei tea kunagi mis rada tuleb sõita siis Tomslik ei sobi hästi...või kannatab 1.4 ka kruusal sõita?
Re: kummi kulumine
Ja kust sa selle eestist kätte saad ilma et V+ mehed ei peaks seda võtma mõne Merida küljest mis ametlikult sinna tehase poolt pandud. Poes neil vaid UST versioon saadaval ning ei pidavat tulema ka enam.Ruve kirjutas:Maxxis WormDrive,ca 3000-4000 km ikka kestab.Ja veereb kiirelt.
Re: kummi kulumine
vot seda küll ei tea kust saada.Täna V+ midagi oli,aga mis versioon ei tea,ei vaadanud hoolega.Las võtavad siis mõnel Meridal alt ära! Kui hästi räägid,ehk võtavadkiCaarel kirjutas:Ja kust sa selle eestist kätte saad ilma et V+ mehed ei peaks seda võtma mõne Merida küljest mis ametlikult sinna tehase poolt pandud. Poes neil vaid UST versioon saadaval ning ei pidavat tulema ka enam.Ruve kirjutas:Maxxis WormDrive,ca 3000-4000 km ikka kestab.Ja veereb kiirelt.
Vahest keegi annab nõu, mida võiks linnauniversiaalile alla keevitada
standartkummi asemel (praegu on mingi 700C lai kumm all). Kusagil räägiti midagi slickist, aga arvan, et see pole eriti tõsiselt võetav, eriti Tln oludes(trassil muidugi tiba teised lood). Ps tegemist hariliku Scott Atacama Park universiaaliga- esimene hammas vahetatud suurema vastu
standartkummi asemel (praegu on mingi 700C lai kumm all). Kusagil räägiti midagi slickist, aga arvan, et see pole eriti tõsiselt võetav, eriti Tln oludes(trassil muidugi tiba teised lood). Ps tegemist hariliku Scott Atacama Park universiaaliga- esimene hammas vahetatud suurema vastu
Soovitan vaadata kas Nokian (Soome) või Schwalbe (Saksa) kumme. Kui tahad TORKEKINDLAID, jälgi teksti Double-Defense (DD) või Kevlar , nende puhul on tööpinna all spets-kummi-mass või kevlarlint. Torkekindlad kummid on tiba raskemad. Ise olen DD-ga üle klaasikildude sõitnud küll ja küll, nii et krõbin taga. Hind peaks olema 180 - 250 krooni, olenevalt poest ja kummitüübist.mask kirjutas: Vahest keegi annab nõu, mida võiks linnauniversiaalile alla keevitada
standartkummi asemel (praegu on mingi 700C lai kumm all).