veljelint
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
veljelint
jätkame siis ideaalse ratta komplekteerimist.
küsimus nüüd velje lindi kohta. tavaliselt kasutatakse selleks riidest linte, kuid täna ostsin endale Schwalbe veljelindi, mingi kummi ja plastiku segu. varasemast ajast kuskil meenub, et sellist linti laideti, kuna pidi kippuma õhukumme katki hõõruma. mis oleks teie kogemused ja kommentaarid?
küsimus nüüd velje lindi kohta. tavaliselt kasutatakse selleks riidest linte, kuid täna ostsin endale Schwalbe veljelindi, mingi kummi ja plastiku segu. varasemast ajast kuskil meenub, et sellist linti laideti, kuna pidi kippuma õhukumme katki hõõruma. mis oleks teie kogemused ja kommentaarid?
omal oli kunagi tõsiseid probleeme kummist pöialindiga. nüüd olen sõitnud juba 3-4 aastat riidest lindiga ja probleeme pole.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: veljelint
endal on mavic crossridel originaalpael (kirjeldatud materjalist) ja probleemideta teist hooaega, samuti on talve-kevade jooksul mingi schwalbe pöiapael, ka ei ole probleemi.charlie kirjutas:jätkame siis ideaalse ratta komplekteerimist.
küsimus nüüd velje lindi kohta. tavaliselt kasutatakse selleks riidest linte, kuid täna ostsin endale Schwalbe veljelindi, mingi kummi ja plastiku segu. varasemast ajast kuskil meenub, et sellist linti laideti, kuna pidi kippuma õhukumme katki hõõruma. mis oleks teie kogemused ja kommentaarid?
Läbivenivad (st kummist ja sarnasest materjalist) pöialindid üldjuhul EI sobi topeltvelgedele (pigem peaks ütlema - keelatud. eriti kõrgete pöidade korral). Lindil ei ole kodaranipli vastu toetumise võimalust, seega hakkab lint täislohvi survel punnituma pöia sisemusse. Mida rohkem pumpad, seda rohkem punnitab - kuni purunemiseni.Mati kirjutas:omal oli kunagi tõsiseid probleeme kummist pöialindiga. nüüd olen sõitnud juba 3-4 aastat riidest lindiga ja probleeme pole.
Mõlemal maantekal on mul Michelini spetsiaalsed, pigem plastikust pöialindid mis ei punnita kuhugi. Lubatud surve 9 bar (125-130 psi). Probleeme ei ole. Riidega on see värk et teda tuleb panna vähemalt 2 kihti et toimiks. Mul on just riidega olnud nii, et see nihkub ära ja siis on niplite augud paljad. Muidu pole riide vastu midagi.mart kirjutas: Läbivenivad (st kummist ja sarnasest materjalist) pöialindid üldjuhul EI sobi topeltvelgedele (pigem peaks ütlema - keelatud. eriti kõrgete pöidade korral). Lindil ei ole kodaranipli vastu toetumise võimalust, seega hakkab lint täislohvi survel punnituma pöia sisemusse. Mida rohkem pumpad, seda rohkem punnitab - kuni purunemiseni.
Jep, üldjuhul nõus. Aga alati võiks teemas ka öelda, mis pöiad on. Näiteks mul sõber oli Vuelta Airline I pöiale lindi leidmisega vägagi hädas. Nimelt on tollel pöial lohvi poolel ca 1 cm augud , kust kodaraniplini jääb veel ca 1 cm maad. Et neid lollikindlalt kinni katta, oli tiba nuputamist. Omal tsüklokrossikal on Araya topeltveljed, nondel on kodaraauk pikas torus, millesse lükatakse plastik junn, seega teoreetiliselt võksin ka ilma lindita sõita.priidik kirjutas:Mõlemal maantekal on mul Michelini spetsiaalsed, pigem plastikust pöialindid mis ei punnita kuhugi. Lubatud surve 9 bar (125-130 psi). Probleeme ei ole. .mart kirjutas: Läbivenivad (st kummist ja sarnasest materjalist) pöialindid üldjuhul EI sobi topeltvelgedele (pigem peaks ütlema - keelatud. eriti kõrgete pöidade korral). Lindil ei ole kodaranipli vastu toetumise võimalust, seega hakkab lint täislohvi survel punnituma pöia sisemusse. Mida rohkem pumpad, seda rohkem punnitab - kuni purunemiseni.
Viimati muutis mart, 10. 06. 2003. 10:29, kokku muudetud 3 korda .
crossridel on ka ca 10mm avad, see vinüüllint ei ole läbi veninud ka 8,5 bar kummirõhu juures.mart kirjutas: Aga alati võiks teemas ka öelda, mis pöiad on. Näiteks mul sõber oli Vuelta Airline I pöiale lindi leidmisega vägagi hädas. Nimelt on tollel pöial lohvi poolel ca 1 cm augud , kust kodaraniplini jääb veel ca 1 cm maad. Et neid lollikindlalt kinni katta, oli tiba nuputamist.
Mavicu vastu poleks midagi. Aga minu teada nonde linte eraldi ei müüdaerikr kirjutas: crossridel on ka ca 10mm avad, see vinüüllint ei ole läbi veninud ka 8,5 bar kummirõhu juures.
Ja veel - vinüül on selline minule ebamäärane ollus. Meenutab teine vinüülplaate, mida siiamaani kuulan
Võibolla on tegemist fiiberkiuga või isegi kevlariga
mingi PVC moodi asi. pole mingi eriline high-tech. scwalbe helesinine mida vähemalt pirita jalgrattakeskus müüb on sama materjal.mart kirjutas: Ja veel - vinüül on selline minule ebamäärane ollus. Meenutab teine vinüülplaate, mida siiamaani kuulan
Võibolla on tegemist fiiberkiuga või isegi kevlariga
tegu on Mavic 517 pöiaga ja see helesinine Schwalbe lint istus sinna küll suhteliselt hästi. tundub päris jäigast PVC materjalist olevat, seega eeldan, et ei suru aukudest läbi.
endal on ka probleeme riidest lindiga olnud, kui vahepeal vaja kodaraid vahetada ja linti korduvalt ära võtta, võib juhtuda, et liim kuivab ära ja ei taga piisavat haakuvust pöiale. viimase tõttu kipuvad augud vabaks jääma ja õhukummid purunema.
endal on ka probleeme riidest lindiga olnud, kui vahepeal vaja kodaraid vahetada ja linti korduvalt ära võtta, võib juhtuda, et liim kuivab ära ja ei taga piisavat haakuvust pöiale. viimase tõttu kipuvad augud vabaks jääma ja õhukummid purunema.
Re: veljelint
Väike parandus - paslikum oleks kasutada sõna "pöid" ratta juures.charlie kirjutas:jätkame siis ideaalse ratta komplekteerimist.
küsimus nüüd velje lindi kohta.
Porter Lifts Your Ranking
Veel mõnda aega tagasi oleksin ka ideaalrattad komplekteerinud mavic 517-st, kuid hetkel vaataksin pigem Mavic X 3.1 poole.charlie kirjutas:tegu on Mavic 517 pöiaga ja see helesinine Schwalbe lint istus sinna küll suhteliselt hästi. tundub päris jäigast PVC materjalist olevat, seega eeldan, et ei suru aukudest läbi.
endal on ka probleeme riidest lindiga olnud, kui vahepeal vaja kodaraid vahetada ja linti korduvalt ära võtta, võib juhtuda, et liim kuivab ära ja ei taga piisavat haakuvust pöiale. viimase tõttu kipuvad augud vabaks jääma ja õhukummid purunema.
Porter Lifts Your Ranking
Ise olen proovinud ka kõiksugu linte maantekal ja MTBl ning olengi jäänud selle plastik/kumm lindi peale. Riidest lindid tükkisid jah liiga aukudesse venima ning maantekal sai mõnikord ka heebliga vigastatud. Tulemuseks õhukummi venimine kodara auku ning selle tagajärjel kummi purunemine.
Plastik/kummi lindi ainuke häda on see, et asi on liiga libe ning tükib pöia ühte äärde liikuma ning jätab teiselt poolt augu ääre ikkagi lahtiseks. Olen sellisel juhul pannud ühe ringi seda vana vene halli isoleeri alla, mis mõlemalt poolt liimib ning selle peale lint. Kui sellist isoleeri ei ole, siis võid tavalist isoleeri tõmmata lindi peale, mis peaks ka asja kinni hoidma, kuigi mitte nii hästi, kui halli isoleeriga.
Plastik/kummi lindi ainuke häda on see, et asi on liiga libe ning tükib pöia ühte äärde liikuma ning jätab teiselt poolt augu ääre ikkagi lahtiseks. Olen sellisel juhul pannud ühe ringi seda vana vene halli isoleeri alla, mis mõlemalt poolt liimib ning selle peale lint. Kui sellist isoleeri ei ole, siis võid tavalist isoleeri tõmmata lindi peale, mis peaks ka asja kinni hoidma, kuigi mitte nii hästi, kui halli isoleeriga.
Re: veljelint
Jep. ise kah patustan selle vastu Autoomaniku mõttelaadN kirjutas:charlie kirjutas: Väike parandus - paslikum oleks kasutada sõna "pöid" ratta juures.
Offtopic: terminoloogias on mu meelest hoopis jämedam viga, kui kasutatakse segiläbi sõnu: sadula post ja sadula toru. ntx; ostan sadulatoru pikkusega 40 cm ja läbimõõduga 27,2.