1. leht 1-st

Slickid

Postitatud: 31. 07. 2003. 18:04
Postitas mygaric
Mõtlesin, et paneks maanteel sõitmiseks rattale slickid alla. Oskab keegi kommenteerida kumb on etem:

Bontrager Select 1,25"

Ritchey Tom Slick 1,4"

Bontragerid oleks ca 20% odavamad, aga neil pole mustrit. Sellistega on äkki jube libe vihmaga.

Postitatud: 31. 07. 2003. 20:07
Postitas Lauri
Mina julgeks bontragereid soovitada, sest need peaaegu samad mis Specialized Fat Boy-d (Fatboy-desse saab pool atti rohkem sisse lükata) Ja pidamist on minu jaoks küll küllalt, nii vihmas, kui ka kruusal (väga lahtises kruusas upub muidugi ära). Isegi olen kõinud toomemäel sõitmas nende kummidega. Rattal praegugi need kummid all ja veerevad väga hästi.

Postitatud: 31. 07. 2003. 23:43
Postitas UrmasL
Mul jälle on TomSlick 1,4 ja olen väga rahul. Teiste sarnastega kogemus puudub. Olen sinna TomSlicki ka 100 bar sisse lükanud (80 lubatud) ja oli maanteel väga hea. 1,4" eelis on veel see, et ka mõõdukal maastikul ei jää liiga kitsaks.

Postitatud: 01. 08. 2003. 08:24
Postitas surfar
Ega 1,25" ja 1,4" kummil kiiruslikke omaduste vahet ei teegi, sest ratta seljas istudes kannavad nad suht sama laial ribal. Ise eelistaksin isegi rohkem 1,4 kuna selle pealepanek ja maha võtmine on parem, ei vigasta nii kergelt õhukummi. Täiesti mustrita kummi libedust ära küll karda, sest mida peaksid siis tegema võidukamehed. Liivas sa nii või teisiti ei saa ühegi slickiga sõita.

Postitatud: 04. 08. 2003. 23:31
Postitas cowrider
UrmasL kirjutas:Mul jälle on TomSlick 1,4 ja olen väga rahul. Teiste sarnastega kogemus puudub. Olen sinna TomSlicki ka 100 bar sisse lükanud (80 lubatud) ja oli maanteel väga hea.
Võib olla siiski 100 PSI (7bar)?

Kas TomSlick 1.4 kummidega saab ka vihmaga asfaldil/kruusal sõita või on libedad?

http://www.mtbr.com/reviews/Tire/product_84992.shtml

Kas kui kasutada, tuleb ette ja taha panna tomslickid või võib ees olla tomslick ja taga 2.1 nubludega porikas? Mida soovitad?

Kui oluliselt on tunda comp ja pro vahe (V+ 240kr ja 390kr)?
Millist sisekummi soovitad?

Tegelikult ma ei tea, kas need mu pöiale sobivadki - hetkel 1.95 ja 2.1.
Nublude asfaldil vibramine on ära tüüdanud ja asfaldil ma sõidan kõige rohkem.

Postitatud: 04. 08. 2003. 23:54
Postitas oddo
Endal ka 1,4 TomSlick asfaldi jaoks. Comp versioon. Põiale mahtumisega polnud küll mingit probleemi. Vihmaga olen ka sõitnud, väga uljalt küll kurve ei kallutanud, aga mingit libisemisprobleemi küll ei täheldanud. Tartu RR lühike maa sai ka läbi sõidetud, võrreldes maastikukummiga ikka kõva vahe. Eks Tallinna Maratonil saab jälle proovida.

Postitatud: 04. 08. 2003. 23:57
Postitas UrmasL
cowrider kirjutas:Võib olla siiski 100 PSI (7bar)?

ja-jah ;)

Kas TomSlick 1.4 kummidega saab ka vihmaga asfaldil/kruusal sõita või on libedad?

http://www.mtbr.com/reviews/Tire/product_84992.shtml

Kas kui kasutada, tuleb ette ja taha panna tomslickid või võib ees olla tomslick ja taga 2.1 nubludega porikas? Mida soovitad?

Kui oluliselt on tunda comp ja pro vahe (V+ 240kr ja 390kr)?
Millist sisekummi soovitad?

Tegelikult ma ei tea, kas need mu pöiale sobivadki - hetkel 1.95 ja 2.1.
Nublude asfaldil vibramine on ära tüüdanud ja asfaldil ma sõidan kõige rohkem.
Eks ta vihmaga ikka on libe. Minu arust pole vihmaga asfaldil erilist vahet kas all on slick või knobby. Kruusa saab 1,4 hästi hakkama. Arvestama pead muidugi, et kurvides pole sellist pidamist kui knobbydel. Kasutama peaks neid ikka paarikaupa. Ühekaupa kasutamisel ei näe erilist mõtet. Pro versioon on kergem ja ilmselt kevlarist äärega. Ma arvan, et kui ei võistle just nendega siis pole vahet. Vabalt võib comp olla. Kui on 26" kummile mõeldud pöid siis sobib ikka. Sisekumm pane suvaline mis mõõdult ja ventiililt sobib. Mul vist on sellised kus karbile oli kirjutatud 1,1-1,5 laiuse väliskummi jaoks. Kuna sa enamuse asfaldit sõidad siis on muidugi slickide omamine õigustatud. Ise teen ka enamuse treeninguid maanteel ja maastiku kummid lähevad alla ainult võistluste/metsatreeningute ajaks. Seda kõike seni kuni maanteratas puudub :cry:

Postitatud: 05. 08. 2003. 01:09
Postitas cowrider
Kas veloplus hinnad on Tom Slick (400g) soetamiseks soodsaimad?

http://www.veloplus.ee/index.php?show=t ... ,74&id=337

HEs oli kallim ja mujalt pole ma veel otsinud ja pole silma hakanud.

Mida arvata Schwalbe Marathon Slick 26x1.35 (490g),

http://www.schwalbe.com/index.pl?bereic ... produkt=44

Silento 26x1.90 (raske: 850-860g)

http://www.schwalbe.com/index.pl?bereic ... produkt=36

või hoopis Hurricane GX - 26 x 2.1 (500 või 620g)?

http://www.schwalbe.com/index.pl?bereic ... produkt=19

NRP müüb vist.

Postitatud: 05. 08. 2003. 01:14
Postitas Mati
Veel alternatiive. Odav kah.

[url=ttp://www.author.ee/lisavarustus.htm?id=87593401]Authori slick 1.5[/url]

Olen sõitnud kaks aastat ja käravad küll. Julgen soovitada.

Postitatud: 05. 08. 2003. 05:54
Postitas harles
Mul ka TomSlickid 1.4. 1.4 eelis on minu teada veel see, et õhukumm läheb sama, ei pea spetsiaalset hankima. Lisaks siia ühe küsimuse veel: mida teete kui sõidate kord maastikul, kord asfaldil. Kas vahetate kummi ära või lasete ntx kogu aeg porikummiga?

Postitatud: 05. 08. 2003. 07:45
Postitas surfar
[quote]Mul ka TomSlickid 1.4. 1.4 eelis on minu teada veel see, et õhukumm läheb sama, ei pea spetsiaalset hankima. Lisaks siia ühe küsimuse veel: mida teete kui sõidate kord maastikul, kord asfaldil. Kas vahetate kummi ära või lasete ntx kogu aeg porikummiga?[/quote]

Maastikul sõidan ikka maastikurattaga ja maanteel maantekaga. Pole mingit kummi vahetuse probleemi. :D Vahepeal, kui maantekas sai maha müüdud, olid lihtsalt teised jooksud slick kummidaga, et need vajadusel alla panna ja asfaldil sõita. See jõudis üsna varakult kohale, et pidev kummide vahetamine on ikka paras mõttetus.

Postitatud: 05. 08. 2003. 08:14
Postitas Kirsa
Mati kirjutas:Veel alternatiive. Odav kah.

[url=ttp://www.author.ee/lisavarustus.htm?id=87593401]Authori slick 1.5[/url]

Olen sõitnud kaks aastat ja käravad küll. Julgen soovitada.
Mis nende kaal võiks olla?

120 krooni eest on võimalik saada IRC Avantgarde pro 1,5 ja 1,9 tolli. Kaalusid aga 680gr kui ma ei eksi.

Postitatud: 05. 08. 2003. 08:26
Postitas erikr
2 aastat tagasi hankisin esimeseks slickiks Nokian City Runner 1,5. veereb küll. AndrusK kimas nendega ka TRR 133 km.
endal on nüüd Conti GP 26x1 kuhu 8,5 baari sisse läheb.

Postitatud: 05. 08. 2003. 08:34
Postitas Andrus K
erikr kirjutas:2 aastat tagasi hankisin esimeseks slickiks Nokian City Runner 1,5. veereb küll. AndrusK kimas nendega ka TRR 133 km.
väga mõnus veeremine oli jah. Ja ühilduvad tavalise mtb sisekummiga, nii et muret pole. Viimases stardigrupis paistis see mtb-meeste lemmik-slick olevat 8)

Postitatud: 05. 08. 2003. 17:06
Postitas mtb
endal Specialized Fatboy 1,25 . veereb hästi ja pole ka pidamisega
probleeme olnud :wink: sisse läheb 7,0 BAR

Postitatud: 05. 08. 2003. 17:27
Postitas Lauri T
krt peab ka vist rattaralliks mingid slikid muretsema.. uvitav mida võtta?

specialized turbo sport'i kohta räägib et mingi flak jacket tehnoloogia ja üliturvaline... kas see fatboy on siis ebaturvaline ja läheb suht kergesti katki?

Postitatud: 05. 08. 2003. 17:59
Postitas mtb
Lauri T kirjutas:krt peab ka vist rattaralliks mingid slikid muretsema.. uvitav mida võtta?

specialized turbo sport'i kohta räägib et mingi flak jacket tehnoloogia ja üliturvaline... kas see fatboy on siis ebaturvaline ja läheb suht kergesti katki?
Fatboy`l on kah flat jacket süsteem, olen sõitnud üle klaasikildude
pole juhtund midagi :P siin kohas tuleb 3 korda üle õla sülitada ... :D

Postitatud: 05. 08. 2003. 21:19
Postitas Lauri
fatboy-l ple jah eriti sisekumm katki läinud. Pealt on küll igast lõike jälgi ja auke täis.. Aga nüüd reedel suutsin 2 sisekat ära lõhkuda. Teine läks vist selle pärast, et ei vaadanud, kas äkki on kild sisse läinud ja nüüd ongi katki..

off topic

Postitatud: 06. 08. 2003. 01:21
Postitas mart2
Lauri T kirjutas:krt peab ka vist rattaralliks mingid slikid muretsema.. uvitav mida võtta?

specialized turbo sport'i kohta räägib et mingi flak jacket tehnoloogia ja üliturvaline... kas see fatboy on siis ebaturvaline ja läheb suht kergesti katki?
Flak jacket tehnoloogia pole muud kui mitmekihiline kevlar v6i aramiid kangas t@ies ristl6ikes + lisakihid kontaktpinna all. Tavaliselt kasutatakse kevlarit ainult kummi kylgede kaitseks snake-bite vastu. Enamus MNT v6istluskumme on tehtud selle tehnoloogiaga.

Aga miski pole 100%-line, nagu n@itas TdF esimene eraldistardi s6it. :roll:

Postitatud: 06. 08. 2003. 07:53
Postitas indrek
Esimesed slickid olid ka nokia city runnerid. Nüüd on fatboy'd. Vahe on märgatav :idea:
Nokia:
1.5"; mustriga; raske; odav; kestab kaua; laiem>mugavam
Fatboy:
1.25"; mustrita; piisavalt kerge; odav; kulub kiirelt; kitsam>kõvem
Üldiselt on fatboyga minek märgatavalt parem just kiirendustel ja suurtel kiirustel (eeldusel, et ikka min 7bari sees). Kui eesmärk ainult maanteed künda ja mugavus pole oluline, siis soovitaks ikka võimalikult kitsast ja siledat. Fatboy pole veel kordagi alt vedanud (pidamisega). Sisekumme olen aga mitmeid lõhkund. Klaasikildudesse nendega sõita ei tasu :wink: Väliskummi tekkivad augud/praod saab hõlpsasti superliimiga parandatud 8)

Postitatud: 06. 08. 2003. 10:14
Postitas N
UrmasL kirjutas:[ks ta vihmaga ikka on libe. Minu arust pole vihmaga asfaldil erilist vahet kas all on slick või knobby. Kruusa saab 1,4 hästi hakkama. :
Ma sain päris hea elamuse 1,4 tomsclickiga kuival asfaldil õrna liiva peal. Polnud hoogu egamidagi, aga esiratas läks kuhu ise tahtis pöörates.