Kuidas parandada UST kummi

Kummidele kohe oma foorum ;-)
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Vasta
www
Rattur
Postitusi: 256
Liitunud: 06. 06. 2003. 13:00

Kuidas parandada UST kummi

Postitus Postitas www » 04. 08. 2003. 13:03

Kas kellelgi on olnud kogemust, mida jagada, kuidas parandada ust kummi :?:
Või mingeid sama teemalisi linke.
Lasin võistlustel vahu sisse kas nüüd tuleb kumm ja pöid puhtaks küürida ja mingi muu mögaga auk ära lappida :?:

Kasutaja avatar
tarmo
Testisõitja
Postitusi: 3035
Liitunud: 06. 02. 2003. 16:48

Re: Kuidas parandada UST kummi

Postitus Postitas tarmo » 04. 08. 2003. 13:45

www kirjutas:Kas kellelgi on olnud kogemust, mida jagada, kuidas parandada ust kummi :?:
Või mingeid sama teemalisi linke.
Lasin võistlustel vahu sisse kas nüüd tuleb kumm ja pöid puhtaks küürida ja mingi muu mögaga auk ära lappida :?:
kuskilt just kuulsin, et keegi oli käinud parandamas ust kummi kummitöökojas. vulkaniseeriti samamoodi nagu autokummigi.

mart2
Rattur
Postitusi: 839
Liitunud: 30. 06. 2003. 01:00

paikamine

Postitus Postitas mart2 » 06. 08. 2003. 00:59

Kui paikama l@hed, siis lase kindlasti v@ikene 'seen' panna, lihtne paik v6ib j@@da n6rgaks.
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Re: paikamine

Postitus Postitas erikr » 06. 08. 2003. 07:17

mart2 kirjutas:Kui paikama l@hed, siis lase kindlasti v@ikene 'seen' panna, lihtne paik v6ib j@@da n6rgaks.
sõltub august.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
Ermo
Rattur
Postitusi: 893
Liitunud: 21. 04. 2003. 14:44

Re: Kuidas parandada UST kummi

Postitus Postitas Ermo » 07. 08. 2003. 19:36

,
Viimati muutis Ermo, 08. 03. 2011. 19:35, muudetud 1 kord.
Sõida, aga ära mölise :twisted: .

Kasutaja avatar
UrmasL
Testisõitja
Postitusi: 2049
Liitunud: 10. 02. 2003. 08:58

Postitus Postitas UrmasL » 30. 06. 2004. 09:37

Sai ka UST kumm ära lõhutud. miski 4-5mm pikk lõige täpselt kummi keskel. Mida peaks tegema?

Panema käsitsi tavalise lapi?
Panema käsitsi spets UST lapi? (poes miski 100 eek)
Laskma autokummi paranduses peale kleepida?

Kuidas rahval kogemused on?

www
Rattur
Postitusi: 256
Liitunud: 06. 06. 2003. 13:00

Postitus Postitas www » 30. 06. 2004. 10:35

UrmasL kirjutas:Sai ka UST kumm ära lõhutud. miski 4-5mm pikk lõige täpselt kummi keskel. Mida peaks tegema?

Panema käsitsi tavalise lapi?
Panema käsitsi spets UST lapi? (poes miski 100 eek)
Laskma autokummi paranduses peale kleepida?

Kuidas rahval kogemused on?
ühe kummi conti twister olen lasknud ära vulkaniseerida peab korralikult
natuke aega tagasi läks python light. proovisin lappida ise. hutchinsoni spets lappidega sinise äärega hind ca 90 eeku kogemus kehv ei saanud korralikult pidama õhku ikka immitses läbi. võtsin kõige tavalisemad lapid oranzi äärega nimeks vist red sun need ajasid asja ära :wink:
kummi sisu tuleb hästi ära puhastada ning probleeme pole lappimine imelihtne :idea:

Kasutaja avatar
Gunnar
Rattur
Postitusi: 1194
Liitunud: 11. 04. 2003. 14:33

Re: Kuidas parandada UST kummi

Postitus Postitas Gunnar » 12. 03. 2008. 12:14

Üles leidsin teema :)

Kuna katsetan see aasta ka tubelessid ära, siis kas vahepealsetel aastatel on asi muutunud. St, kas parandate oma tubelesse tavalapiga või spets tubeless lapiga? Kui tavalapp töötab, siis milleks üldse spetslappe müüa?

Silikoonribadega olen kursis, aga suuremaid lõhesid sellega vist ei paika?
Ratas on minu hobi, mitte elu

Kasutaja avatar
Villem T
Rattur
Postitusi: 2118
Liitunud: 05. 07. 2004. 11:32

Re: Kuidas parandada UST kummi

Postitus Postitas Villem T » 12. 03. 2008. 12:44

Gunnar kirjutas:Silikoonribadega olen kursis, aga suuremaid lõhesid sellega vist ei paika?
Väike juhend suurematele lõhedele: http://www.utahmountainbiking.com/fix/t ... dryfix.htm

Kasutaja avatar
UrmasL
Testisõitja
Postitusi: 2049
Liitunud: 10. 02. 2003. 08:58

Re: Kuidas parandada UST kummi

Postitus Postitas UrmasL » 10. 09. 2008. 23:06

Jändan siin Maxxis Wormdrive UST lappimisega. Kolm imepisikest torkeauku. Esialgu panin peale tavalise sisekummi lapi. Silma järgi jäi väga hästi. Peale pumpamist lasi auk täpselt samamoodi läbi. Nüüd võtsin vana sisekummi. Lõikasin u. 3x5cm lapid. puhastasin liivapaberiga ja liimisin tavalise kummiliimiga. Täpselt õpetuse järgi. Üks kiht, lasin kuivada. Teine kiht ja minuti pärast surusin kokku. Jällegi jäi silma järgi väga hästi. Peale pumpamist täpselt sama asi. Mullitab august nii mis jäksab. Milles asi? Kunagi lappisin Pythoni sisekummi lapiga ja jäi väga hea.

Kasutaja avatar
Rivo
Rattur
Postitusi: 2845
Liitunud: 19. 05. 2003. 11:02

Re: Kuidas parandada UST kummi

Postitus Postitas Rivo » 11. 09. 2008. 08:19

UrmasL kirjutas:Jällegi jäi silma järgi väga hästi. Peale pumpamist täpselt sama asi. Mullitab august nii mis jäksab. Milles asi?
Õhk võib tubeless kihi vahele pääseda ühest kohast ja välja hoopis teisest kohast. Suht lootusetu on sellisr rehvi parandada. Viga tekib reeglina soovitatavast madalama rõhuga sõitmisel.
....._0
....\<,
(-)/ (-) ProKLUBI - ProShop - Estonian Cup

Kasutaja avatar
Nongrata
Rattur
Postitusi: 535
Liitunud: 16. 08. 2006. 14:54

Re: Kuidas parandada UST kummi

Postitus Postitas Nongrata » 11. 09. 2008. 08:36

Rivo kirjutas:
UrmasL kirjutas:Jällegi jäi silma järgi väga hästi. Peale pumpamist täpselt sama asi. Mullitab august nii mis jäksab. Milles asi?
Õhk võib tubeless kihi vahele pääseda ühest kohast ja välja hoopis teisest kohast. Suht lootusetu on sellisr rehvi parandada. Viga tekib reeglina soovitatavast madalama rõhuga sõitmisel.
Mul oli sama lugu, liimisin sigaretipaki suuruse paiga augu kohale, aga ei midagi, mullitas edasi. Lasin vahtu- ei aidanud, lõpuks aitas Schwalbe doc blue.

Kasutaja avatar
Gunnar
Rattur
Postitusi: 1194
Liitunud: 11. 04. 2003. 14:33

Re: Kuidas parandada UST kummi

Postitus Postitas Gunnar » 11. 09. 2008. 08:39

Mina katsetaks ka Stans'i, Schwalbe või Eclipse kisselliga. Tegu tundub olema väikese augu või "kanaliga" ja nendega peaksid vedelikud väga hästi hakkama saama.
Hiljuti sai ka omal esimene korralik auk tubeless kummi sisse tekitatud, mingi 3-4mm V kujuline. Kuna mul Stans loksub sees, siis see mullitas välja, lõin tavapärasest suurema rõhu sisse (~2,5 vist) ja jätkasin trenni, mullitamine lakkas. Olin valmis juba kummi paeltega opereerima hakkama, aga tundub, et jäi pidama.
Ratas on minu hobi, mitte elu

Kasutaja avatar
UrmasL
Testisõitja
Postitusi: 2049
Liitunud: 10. 02. 2003. 08:58

Re: Kuidas parandada UST kummi

Postitus Postitas UrmasL » 11. 09. 2008. 09:18

Kas on mingi reaalne vahe ka lateksitel? Eclipse, Schwalbe blue doc, DT Swiss, Stans?

Olts
Rattur
Postitusi: 536
Liitunud: 13. 05. 2003. 11:15

Re: Kuidas parandada UST kummi

Postitus Postitas Olts » 11. 09. 2008. 09:34

Nongrata kirjutas:
Rivo kirjutas:
UrmasL kirjutas:Jällegi jäi silma järgi väga hästi. Peale pumpamist täpselt sama asi. Mullitab august nii mis jäksab. Milles asi?
Õhk võib tubeless kihi vahele pääseda ühest kohast ja välja hoopis teisest kohast. Suht lootusetu on sellisr rehvi parandada. Viga tekib reeglina soovitatavast madalama rõhuga sõitmisel.
Mul oli sama lugu, liimisin sigaretipaki suuruse paiga augu kohale, aga ei midagi, mullitas edasi. Lasin vahtu- ei aidanud, lõpuks aitas Schwalbe doc blue.
Kui nii susiseb, siis peaks vahtudest ja lateksitest suurem abi olema.
Ise olen paiganud Michelin Jet S-i 5mm pikkust lõhet sinise Hutsi paigaga ja peab hästi. Ainult, et kuna kangas oli kahjustatud, punnitab peale pumpamist augu natuke laiali. Sinna võib väikseid kivikesi vahele minna ja omakorda viga teha.
Ja kui siin veel paiga suurustest jutt oli, siis minul hakkas küll viskama see rehv. On ju need paigad ka raskuse eest. Eriti annab see tunda TRMi alguses, kus on sile ja kiire asfaldilõik. Ma selliseid sigaretipaki suuruseid paiksid ja autorehvi seeni küll ei pooldaks.
see rattasõit on viinud kõik mu finantsid ja .....

Kasutaja avatar
Gunnar
Rattur
Postitusi: 1194
Liitunud: 11. 04. 2003. 14:33

Re: Kuidas parandada UST kummi

Postitus Postitas Gunnar » 11. 09. 2008. 10:00

UrmasL kirjutas:Kas on mingi reaalne vahe ka lateksitel? Eclipse, Schwalbe blue doc, DT Swiss, Stans?
Värvi vahe :D
Stans on kõige tuntum ja mulje on jäänud, et lateksina peetakse seda kõige paremaks. Eclipse ja DT Swiss on sama toode.
Ratas on minu hobi, mitte elu

Kasutaja avatar
Rivo
Rattur
Postitusi: 2845
Liitunud: 19. 05. 2003. 11:02

Re: Kuidas parandada UST kummi

Postitus Postitas Rivo » 11. 09. 2008. 12:44

Olts kirjutas:Ise olen paiganud Michelin Jet S-i 5mm pikkust lõhet sinise Hutsi paigaga ja peab hästi. Ainult, et kuna kangas oli kahjustatud, punnitab peale pumpamist augu natuke laiali. Sinna võib väikseid kivikesi vahele minna ja omakorda viga teha.
Kui sa panid sinna tavalise väikse siserehvi paiga, on punnitamine täiesti loogiline. Rehvitöökodadest saab igaüks väikse väljamineku eest korralikud paigad, mis mõeldud tubelesside parandamiseks. Suurused hakkavad nii pöidlaküünega võrreldavast ja lõpetades käteräti suurustega. Ainuke miinus nende juures see, et nikerdamist ja nokitsemist nende paigaldamisega rohkem, kuid pluss see, et korraliku ja hoolika paigalduse puhul ei jää midagi punnitama (ka. max. rõhu juures)
....._0
....\<,
(-)/ (-) ProKLUBI - ProShop - Estonian Cup

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3809
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Re: Kuidas parandada UST kummi

Postitus Postitas mart » 11. 09. 2008. 12:48

UrmasL kirjutas:Kas on mingi reaalne vahe ka lateksitel? Eclipse, Schwalbe blue doc, DT Swiss, Stans?
Shwalbe sinist pole kasutanud, küll aga ülejäänuid, mis valget värvi. Valged põhinevad vanal tuntud PVA liimil st tegu põhimõtteliselt lateksiga. Stansi eelis on, et lapib augud tõepoolest paremini. Samas ei saa ka Stans hakkama ülisuurte lõikeaukudega, mis nt tekivad sõidul üle pudelipõhja. Siis tuleb auk lappida klassikalisel moel. Ise kasutan lappimisel auto(poe) siniseid lappe.
Kuna Stans on kallim kui dt/eclipse, siis ise kasutan sellist varianti:
1. Kasutusel ainult need ventiilid, mille südamikku saab välja keerata.
2. Kummi teen hermeetiliseks odavama st dt/eclipse/FRM lateksiga. Hermetiseerimine on mul aega võtnud max 1 nädal. Siis oli tegu non ust Nokian NBX light traat versiooniga.
3.Kui kumm on jäänud pidama siis jälle tühjaks ja ventiilisüdamik välja keerata. Süstlaga dt/eclipse/FRM mögin välja tõmmata ja 30-70ml stansi asemele.
4. Kuna mul on tubeless jookse mitu, siis hoiustamisel tõmban süstlaga nad lateksist tühjaks.
Kasutamisel lasen jälle mögina sisse.
5. Et lateks kipub seistes kalgenduma, siis hoian möginat väiksemahulises anumas nt 25ml Mg joogiampull sobib ideaalselt.
Viimati muutis mart, 11. 09. 2008. 13:01, muudetud 1 kord.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.

Kasutaja avatar
estlandeer
Rattur
Postitusi: 42
Liitunud: 06. 06. 2007. 09:29

Re: Kuidas parandada UST kummi

Postitus Postitas estlandeer » 11. 09. 2008. 13:00

mart kirjutas:1. Kasutusel ainult ventiilid, mille südamikku saab välja keerata.
OT: Kust selliseid saab?
Mul on üks selline peale vahtu kasutamist jooksis kinni ja ei saa enam lõpuni puhtaks. Tahaks asendust leida.
Tel. 5 6 4 8 8 3 8 8

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3809
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Re: Kuidas parandada UST kummi

Postitus Postitas mart » 11. 09. 2008. 13:05

estlandeer kirjutas:
mart kirjutas:1. Kasutusel ainult ventiilid, mille südamikku saab välja keerata.
OT: Kust selliseid saab?
Mul on üks selline peale vahtu kasutamist jooksis kinni ja ei saa enam lõpuni puhtaks. Tahaks asendust leida.
Dtswiss, FRM, uus Mavic. Iga korralik saksa pood pakub :
Pilt
Pilt
Viimati muutis mart, 11. 09. 2008. 13:35, muudetud 1 kord.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.

arvoest
Rattur
Postitusi: 94
Liitunud: 30. 08. 2005. 14:15

Re: Kuidas parandada UST kummi

Postitus Postitas arvoest » 11. 09. 2008. 13:09

Taoline vahetatav südamik oli kaasas Et-Bikes müüdava tubelessi paranduse komplektiga:
http://www2.et-bike.ee/product_info.php ... ts_id=1274" onclick="window.open(this.href);return false;

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3809
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Re: Kuidas parandada UST kummi

Postitus Postitas mart » 11. 09. 2008. 13:24

arvoest kirjutas:Taoline vahetatav südamik oli kaasas Et-Bikes müüdava tubelessi paranduse komplektiga:
http://www2.et-bike.ee/product_info.php ... ts_id=1274" onclick="window.open(this.href);return false;
Tänud, nüüd tean, et ka eestist võimalik saada. Samas ET-kodukal pole eraldi ventiilist juttu, kuid pildil on ta olemas :? .
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.

Kasutaja avatar
UrmasL
Testisõitja
Postitusi: 2049
Liitunud: 10. 02. 2003. 08:58

Re: Kuidas parandada UST kummi

Postitus Postitas UrmasL » 11. 09. 2008. 13:58

Kuda ma seda latexit kummi sisse panema peaks? Kuna kumm mul ikka enam-vähem peab, siis laseks õhu välja ja prooviks ühe serva võimalikult vähe randist lahti ja sealt vahelt latex sisse? Kui üleni lahti võtta siis on vaja ikka üksjagu võimelda põrandapumbaga, et randid haakima hakkaksid. Kardan, et selle käigus võib osa latexist välja lennata. Tavalise mavicu ventiili vahelt ju ei saa sisse ajada?

Kasutaja avatar
tarmo
Testisõitja
Postitusi: 3035
Liitunud: 06. 02. 2003. 16:48

Re: Kuidas parandada UST kummi

Postitus Postitas tarmo » 11. 09. 2008. 14:02

selles komplektis ei ole kaasas presta ventiili südmikku. seal on tavaline schrader ventiil ehk rahvakeeli autoventiil.

Olts
Rattur
Postitusi: 536
Liitunud: 13. 05. 2003. 11:15

Re: Kuidas parandada UST kummi

Postitus Postitas Olts » 11. 09. 2008. 14:33

mart kirjutas:
estlandeer kirjutas:
mart kirjutas:1. Kasutusel ainult ventiilid, mille südamikku saab välja keerata.
OT: Kust selliseid saab?
Mul on üks selline peale vahtu kasutamist jooksis kinni ja ei saa enam lõpuni puhtaks. Tahaks asendust leida.
Dtswiss, FRM, uus Mavic. Iga korralik saksa pood pakub :
Pilt
Pilt
Kas keegi oskab öelda, milleks see hargi ja auguga kummist jublakas on?
see rattasõit on viinud kõik mu finantsid ja .....

Kasutaja avatar
veiko
Kolimisspetsialist
Postitusi: 1859
Liitunud: 21. 05. 2003. 23:17

Re: Kuidas parandada UST kummi

Postitus Postitas veiko » 11. 09. 2008. 14:35

Olts kirjutas: Kas keegi oskab öelda, milleks see hargi ja auguga kummist jublakas on?
Sellega saad ventiili sisse/välja keerata.

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Re: Kuidas parandada UST kummi

Postitus Postitas erikr » 11. 09. 2008. 14:38

Olts kirjutas:Kas keegi oskab öelda, milleks see hargi ja auguga kummist jublakas on?
pildi alusel pakun, et see pole kummist vaid plastikust. vajalik ventiilisüdamiku väljakeeramiseks. ventiilisüdamiku võti või nii....
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3809
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Re: Kuidas parandada UST kummi

Postitus Postitas mart » 11. 09. 2008. 14:42

UrmasL kirjutas:Kuda ma seda latexit kummi sisse panema peaks? Kuna kumm mul ikka enam-vähem peab, siis laseks õhu välja ja prooviks ühe serva võimalikult vähe randist lahti ja sealt vahelt latex sisse? Tavalise mavicu ventiili vahelt ju ei saa sisse ajada?
Täpselt nii, ratas pöida pidi rippuma, kumm tühjaks ja lateks ettevaatlikult ühest servast sisse niristada. Õnnelikul juhul saad kummi taas täis lüüa põrandapumbaga.Teist serva ära näpi.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12105
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Re: Kuidas parandada UST kummi

Postitus Postitas Mati » 11. 09. 2008. 15:20

mart kirjutas:
UrmasL kirjutas:Kuda ma seda latexit kummi sisse panema peaks? Kuna kumm mul ikka enam-vähem peab, siis laseks õhu välja ja prooviks ühe serva võimalikult vähe randist lahti ja sealt vahelt latex sisse? Tavalise mavicu ventiili vahelt ju ei saa sisse ajada?
Täpselt nii, ratas pöida pidi rippuma, kumm tühjaks ja lateks ettevaatlikult ühest servast sisse niristada. Õnnelikul juhul saad kummi taas täis lüüa põrandapumbaga.Teist serva ära näpi.
Ma panen nüüd paugu :) Eeldades, et lateks lapib imepisikesed augud probleemivabalt (mida see ka teeb), siis võimalikult peen süstlanõel abiks? Ehk paned läbi rehvi (veerepinna). Teoreetiliselt peaks toimima ja jääb ära rehviäärega jamamine.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

Kasutaja avatar
Villem T
Rattur
Postitusi: 2118
Liitunud: 05. 07. 2004. 11:32

Re: Kuidas parandada UST kummi

Postitus Postitas Villem T » 11. 09. 2008. 16:05

Mati kirjutas:
mart kirjutas:
UrmasL kirjutas:Kuda ma seda latexit kummi sisse panema peaks? Kuna kumm mul ikka enam-vähem peab, siis laseks õhu välja ja prooviks ühe serva võimalikult vähe randist lahti ja sealt vahelt latex sisse? Tavalise mavicu ventiili vahelt ju ei saa sisse ajada?
Täpselt nii, ratas pöida pidi rippuma, kumm tühjaks ja lateks ettevaatlikult ühest servast sisse niristada. Õnnelikul juhul saad kummi taas täis lüüa põrandapumbaga.Teist serva ära näpi.
Ma panen nüüd paugu :) Eeldades, et lateks lapib imepisikesed augud probleemivabalt (mida see ka teeb), siis võimalikult peen süstlanõel abiks? Ehk paned läbi rehvi (veerepinna). Teoreetiliselt peaks toimima ja jääb ära rehviäärega jamamine.
Seal on vahest mingit kiudu vms ka sees, see ummistab süstlanõela kiiremini kui sa jõuad "kavalpea" öelda.

raulk
Rattur
Postitusi: 1850
Liitunud: 07. 07. 2005. 11:57

Re: Kuidas parandada UST kummi

Postitus Postitas raulk » 12. 09. 2008. 07:38

Selline teoreetiline küsimus.
Kummis oli lateks sees.
Rakkes sain augu ja kui võtsin vahu appi siis
enam pidama ei jäänud.
Kas lateks ja vaht ei sobi oma vahel kokku ?

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12105
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Re: Kuidas parandada UST kummi

Postitus Postitas Mati » 12. 09. 2008. 10:16

raulk kirjutas:...Kas lateks ja vaht ei sobi oma vahel kokku ?
Peaks sobima küll. Omal positiivne kogemus olemas.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Re: Kuidas parandada UST kummi

Postitus Postitas erikr » 12. 09. 2008. 11:22

Mati kirjutas:
raulk kirjutas:...Kas lateks ja vaht ei sobi oma vahel kokku ?
Peaks sobima küll. Omal positiivne kogemus olemas.
siis sul pigem vedas, ehk erand kinnitab reeglit. kui mõelda, et lased polüurataanvahu vesialuselise lögaga märgunud pinnale, siis ma erilist nakkumist küll ei ootaks.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12105
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Re: Kuidas parandada UST kummi

Postitus Postitas Mati » 12. 09. 2008. 11:24

erikr kirjutas:
Mati kirjutas:
raulk kirjutas:...Kas lateks ja vaht ei sobi oma vahel kokku ?
Peaks sobima küll. Omal positiivne kogemus olemas.
siis sul pigem vedas, ehk erand kinnitab reeglit. kui mõelda, et lased polüurataanvahu vesialuselise lögaga märgunud pinnale, siis ma erilist nakkumist küll ei ootaks.
Siis mul vedanud kaks korda - bike'l ja maantekal.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

Kasutaja avatar
UrmasL
Testisõitja
Postitusi: 2049
Liitunud: 10. 02. 2003. 08:58

Re: Kuidas parandada UST kummi

Postitus Postitas UrmasL » 16. 09. 2008. 13:39

Kui palju võiks PVA liimi koostis erineda eelpool mainitud spets lateksitest?

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3809
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Re: Kuidas parandada UST kummi

Postitus Postitas mart » 16. 09. 2008. 15:17

UrmasL kirjutas:Kui palju võiks PVA liimi koostis erineda eelpool mainitud spets lateksitest?
PVA = polyvinyl acetate
spets lateksi põhierinevuse leiad siit:
http://www.freepatentsonline.com/3881537.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.

Kasutaja avatar
UrmasL
Testisõitja
Postitusi: 2049
Liitunud: 10. 02. 2003. 08:58

Re: Kuidas parandada UST kummi

Postitus Postitas UrmasL » 16. 09. 2008. 15:35

mart kirjutas:
UrmasL kirjutas:Kui palju võiks PVA liimi koostis erineda eelpool mainitud spets lateksitest?
PVA = polyvinyl acetate
spets lateksi põhierinevuse leiad siit:
http://www.freepatentsonline.com/3881537.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Uhh :shock:
Ma saan aru, et lisaks "PVA"'le on patenteeritud ruginal sees veel imepisikesd kummitükid ja paar erinevat polü* ainet kindlas vahekorras.

Küsimuse mõte oli selles, et mul sai ühte kummi kallatud pool pudelit Eclips'i ja teise teine pool. Kuigi pudelil oli kirjas, et "üks pudel ühe kummi kohta". Et kui ma nüüd tavalist PVA'd juurde niristaks siis kas võib sellest abi olla?

Eclipsi panin sisse möödunud neljapäeval. Eile (neli päeva hiljem) oli õhu pidamine küll paranenud, kuid 4h jooksul kukkus ikka 2,5at->1at

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3809
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Re: Kuidas parandada UST kummi

Postitus Postitas mart » 16. 09. 2008. 15:58

UrmasL kirjutas: Eclips'i ... Et kui ma nüüd tavalist PVA'd juurde niristaks siis kas võib sellest abi olla?
On küll abi - nirista julgesti.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.

Kasutaja avatar
Villem T
Rattur
Postitusi: 2118
Liitunud: 05. 07. 2004. 11:32

Re: Kuidas parandada UST kummi

Postitus Postitas Villem T » 16. 09. 2008. 16:14

UrmasL kirjutas:Eclipsi panin sisse möödunud neljapäeval. Eile (neli päeva hiljem) oli õhu pidamine küll paranenud, kuid 4h jooksul kukkus ikka 2,5at->1at
Sõitmise ajal kui segu uhkelt mööda kummi ringi loksus?

Kasutaja avatar
Gunnar
Rattur
Postitusi: 1194
Liitunud: 11. 04. 2003. 14:33

Re: Kuidas parandada UST kummi

Postitus Postitas Gunnar » 19. 09. 2008. 06:45

see pilt vist sobib Stans mögina reklaamiks
Pilt

ei tea täpselt, millal need augud tekkind, peale Jõulumäed avastasin, aga kokku on neid 30-40. Stans immitseb hästi vaikselt pinnale, aga rõhk kummis ei alane. Kuna pole Stansi uuendanud, siis võib olla juba natuke vana sees, setõttu ei sulge avausi täielikult. Esikummis sellist fenomeni pole.
Ratas on minu hobi, mitte elu

sk8erboi
Rattur
Postitusi: 96
Liitunud: 18. 01. 2008. 11:14

Re: Kuidas parandada UST kummi

Postitus Postitas sk8erboi » 27. 08. 2009. 16:33

nii. küsimus. kummis (ime)väike auk sees, põhimõtteliselt sõidab 2-3 tundi ära ja ei saa arugi. aga mõne päevaga (nädalaga umbes) läheb päris tühjaks kurivaim. mõtlesin, et paneks mingit plöga sisse, peaks ju toimima. ventiil on siuke peenike, päris ära ei käi. mida kasutada ja kuidas? tänud!

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12105
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Re: Kuidas parandada UST kummi

Postitus Postitas Mati » 27. 08. 2009. 16:47

sk8erboi kirjutas:...mida kasutada ja kuidas?...
vaht vastavalt juhendile :idea:
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Re: Kuidas parandada UST kummi

Postitus Postitas erikr » 27. 08. 2009. 16:51

ma pakuks ka vahtu.
Ise lasin TdR viimasel päeval peale Läti küngast vahu tagumisse kuna päris vana RR kippus ikka päris ruttu tühjaks ja pidas vahuga paar kuud vastu, kuni Austrias mingil kivisel laskumisel kummi kulunud küljed jälle viga said.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
Rivo
Rattur
Postitusi: 2845
Liitunud: 19. 05. 2003. 11:02

Re: Kuidas parandada UST kummi

Postitus Postitas Rivo » 27. 08. 2009. 18:27

Ma pakuks, et võta kumm maha ja paika seestpoolt ära. Lateksi võid hiljem ennetuse mõttes sisse lasta.
Igati korralikud paigad on nt. NEED
....._0
....\<,
(-)/ (-) ProKLUBI - ProShop - Estonian Cup

Kasutaja avatar
Villem T
Rattur
Postitusi: 2118
Liitunud: 05. 07. 2004. 11:32

Re: Kuidas parandada UST kummi

Postitus Postitas Villem T » 27. 08. 2009. 18:43

Kui nii aeglaselt lekib, pane lateks. Seestpoolt ei pruugi õiget kohtagi leida mida lappida.

Kasutaja avatar
Gunnar
Rattur
Postitusi: 1194
Liitunud: 11. 04. 2003. 14:33

Re: Kuidas parandada UST kummi

Postitus Postitas Gunnar » 27. 08. 2009. 18:57

Mina paneks igasse tubelessi juba profülaktika mõttes lateksi sisse. See suvi sain 2 sõitu uue UST-iga ilma lateksita tehtud ja oligi hoiatus käes. Meelerahu on tähtsam kui lisa 60g jooksu kohta.
Samas kui lateksit pole käepärast, siis võib ju lappida, aga väikest auku on tõesti vahest võimatu seestpoolt ülesse leida.
Ratas on minu hobi, mitte elu

seen
Rattur
Postitusi: 155
Liitunud: 21. 11. 2006. 17:15

Re: Kuidas parandada UST kummi

Postitus Postitas seen » 27. 08. 2009. 19:19

Rivo kirjutas:Ma pakuks, et võta kumm maha ja paika seestpoolt ära. Lateksi võid hiljem ennetuse mõttes sisse lasta.
Igati korralikud paigad on nt. NEED
Mul peaaegu sama halb õnn kui Gunnaril - ca tosin augukest hankinud kevadest saati. Aru saab vaid väikese niiske pleki tõttu. Stans. Õhk välja ei roni. Tõsine vaev oleks kõiki neid lappima hakata.
seen

Vasta

Mine “Kummid”