1. leht 1-st

Kummi laius

Postitatud: 04. 08. 2003. 13:47
Postitas HUS
Kas (maantesõiduks, 28") rehvide laiusele õigemini kitsusele seab velje laius ka kuidagi piire? St kas kumm peaks olema mingi ligikaudselt kindla suuruse võrra laiem kui kumm ja kui, siis palju see number võiks olla? Ning kas tegelikult on üldse mingit olulist vahet kiiruse kohalt, kas all 23, 25, 28mm vms?

Postitatud: 04. 08. 2003. 13:58
Postitas www
scwalbe kodukal on nende küsimustega suht põhjalikult tegeletud
lihtsalt püütud ära selgitada harrastajatele eri kummivaliku aspekte
http://www.schwalbe.com/index.pl?punkt=262
http://www.schwalbe.com/index.pl?punkt=265

Postitatud: 04. 08. 2003. 18:00
Postitas cowrider
http://www.schwalbe.com/index.pl?modus= ... uktgruppe=

Odot, ma mõtlesin, et kitsam kumm veereb paremini, aga seal väidetakse, et vastupidi. OK, kui kitsale rohkem rõhku panna, siis veereb sama hästi kui laiem.

Kas kitsas kumm on ainult kaalu pärast parem valik või on muu konks?

takistus

Postitatud: 06. 08. 2003. 00:57
Postitas mart2
Vastuse, millised on kitsa kummi eelised, saad Swalbe-lehe selle punkti alt, kus nad selgitavad, miks prod kasutavad kitsaid kumme. T@helepanu - kitsate kummide eelis algab kiirustest 20 km/h ja yles!

Postitatud: 06. 08. 2003. 10:24
Postitas cowrider

Re: takistus

Postitatud: 19. 08. 2004. 11:49
Postitas mart
mart2 kirjutas:Vastuse, millised on kitsa kummi eelised, saad Swalbe-lehe selle punkti alt, kus nad selgitavad, miks prod kasutavad kitsaid kumme. T@helepanu - kitsate kummide eelis algab kiirustest 20 km/h ja yles!
Ja siin on seletus, miks MNTproffid kasutavad märjal teel laiemaid kumme