1. leht 1-st
Postitatud: 30. 12. 2003. 10:46
Postitas LauriA
Kui rehvikirjelduses on kirjas, et on hüper-super tugevusega, kasutades veel UltraStrong tehnoloogiat, siis kas tasub seda uskuda? Pean silmas eelkõige maanteerehve; kas siis sellistele megarehvidele klaasikillud, pinnatud asfalt jms probleeme ei põhjusta?
Postitatud: 08. 01. 2004. 22:47
Postitas Mr. PureTrials
mida suurem tugevus, seda vähem ta sind tee peal hoiab! samas mida pehmem segu seda kiiremini kulub! Kummid on küll suht viimane asi, mille pealt kokku hoida minu arust!
Postitatud: 09. 01. 2004. 10:47
Postitas LauriA
Mr. PureTrials kirjutas:mida suurem tugevus, seda vähem ta sind tee peal hoiab! samas mida pehmem segu seda kiiremini kulub! Kummid on küll suht viimane asi, mille pealt kokku hoida minu arust!
Kokku hoida ei tahagi; aga lihtsalt on ebameeldiv, kui maanteerehvi teepeal vahetama peab. Ma arvan, et minu kehalisi võimeid arvestades peaks rehv olema pigem vastupidav, kui kihutamiseks mõeldud.
Nii et milline on siis VASTUPIDAV komplekt välis+sisekummist MNT rattale? Ja mis kannataks ka rahulikult (10km/h) pinnatud asfaldil, siledal kruusateel jm ebakvaliteetsetel lühikestel teelõikudel (mõni kilomeeter)veereda?
Postitatud: 09. 01. 2004. 11:01
Postitas UrmasL
LauriA kirjutas:Nii et milline on siis VASTUPIDAV komplekt välis+sisekummist MNT rattale? Ja mis kannataks ka rahulikult (10km/h) pinnatud asfaldil, siledal kruusateel jm ebakvaliteetsetel lühikestel teelõikudel (mõni kilomeeter)veereda?
Oleks ka huvitatud vastupidavatest treeningkummidest maantekale. Vaja üks tagaratas korda teha, siis on kahed jooksud olemas. Ühe siis jätaks treeningjooksuks odavamate/kõvemate kummidega ja teise võistlusjooksuks paremate ja kergemate kummidega.
Postitatud: 09. 01. 2004. 12:43
Postitas priidik
Kõige vastupidavamad mis mina seni olen kasutanud on Continental GP Classic. Need on traadiga. Ees kestis mul kunagi 1 kumm 9000 km. Eestis küsitakse kirvest kuid saksast sain 250 eeku tükk. Endal need pregugi trenniks all. Mõned Schwalbe low range kummid tunduvad näppides ka väga asjalikud - kasutanud ei ole. Michelini odavamatega endal on ebameeldivusi esinenud - ei ole sirged, lähevad vorstiks, kestavad vähe, võivad puruneda jne.
Postitatud: 09. 01. 2004. 12:54
Postitas erikr
mulle ütles Toomas Kirsipuu, et schwalbest vaata võimalikult kaugelt mööda ja osta ei tohi kunagi.
Postitatud: 09. 01. 2004. 14:37
Postitas priidik
erikr kirjutas:mulle ütles Toomas Kirsipuu, et schwalbest vaata võimalikult kaugelt mööda ja osta ei tohi kunagi.
Tahtsin näida erapooletuna. Ma ei oska Schwalbe kohta midagi kosta, pole kasutanud. Ma ei tea kui oluline see värk trenni kummide puhul üldse on. Küsimus on ka selles kas neid kasutatakse ainult trenniks? Olen täheldanud, et kui MTB mehed tahavad maantekale trenni kumme, siis tegelikult nad võistlevad ka nendega. Kuid näiteks selle sama Conti GP Classicuga ma võistelda küll ei taha, sest see on kõvemast kummisegust ja märjaga libe. Kui maantekaga aastas palju ei sõida ja sinna sekka mõned võistlused siis võtaks juba võistluskummi - trennis on ka ju hea kui sõiduriist veereb. Enamik võistluskumme peavad taga vastu 3.5-4k ja ees 5-6k. Enamikuga kannatab sõita pinnatud asfaldil ja kruusal - ise olen Saare tuuril 7 km kruusalõiku sõitnud 1x Michelin Axial Pro-ga ja teine kord Conti GP3000-ga ja midagi pole juhtunud. Esimene neist on muidu suhteliselt tundlik sisselõigete tekke suhtes, teine vähem.
Postitatud: 09. 01. 2004. 14:58
Postitas Rivo
... lähevad vorstiks...
Pole küll maanteesõtja, ega plaani kah, kuid ikkagi tahaks targemaks saada või oma loogikale kinnitust...et kas "lähevad vorstiks" tähendab seda, kui rehvi läbimõõt kõigub ? Tekib nagu olukord, kus rehv mõne koha pealt jämedam, mingi N koht edasi jälle kitsam ?
Postitatud: 09. 01. 2004. 15:02
Postitas UrmasL
Rivo kirjutas:et kas "lähevad vorstiks" tähendab seda, kui rehvi läbimõõt kõigub ? Tekib nagu olukord, kus rehv mõne koha pealt jämedam, mingi N koht edasi jälle kitsam ?
Mina tean sellist terminit nagu "kandiliseks" minema, aga vorstiks...
Postitatud: 09. 01. 2004. 15:24
Postitas Bimmer
priidik kirjutas: Eestis küsitakse kirvest kuid saksast sain 250 eeku tükk.
eestis on need kummid 290.- tk
Postitatud: 09. 01. 2004. 16:19
Postitas priidik
Vorstiks või ballooniks minema - kumm venitub ühtlaselt välja kõrge rõhu tõttu. Iga kumm lähem mingi ajaga ballooniks aga erineva kiirusega.
Postitatud: 16. 01. 2004. 00:25
Postitas UrmasL
Postitatud: 26. 01. 2004. 11:52
Postitas mart
Sakslased on testinud (07/2003) nn traadiga maantekumme. testivõitjad on Continental Grand Prix 4- season, Michelin Axial Carbon, Michelin Pro Race, Panaracer Stradius Pro:
http://tinyurl.com/36fam
Postitatud: 10. 02. 2004. 13:07
Postitas mart
Maanteehundid saavad tubelessid alla:
The first Michelin Tubeless road bicycle tires will be available to the general public in 2005, depending on wheel availability.
Michelin new tubeless bicycle tire technology was developed in partnership with Mavic, a leader in designing and building world-class wheels, and with numerous European professional road racers.
Current Mavic rims (such as Ksyrium) don't have internal spoke holes, which effectively makes them tubeless compatible right now.
http://www.velonews.com/tech/report/art ... 531.0.html
Postitatud: 21. 03. 2004. 09:32
Postitas KristjanS
no 2002 aastal sai välja vahetatud nii esimene kui tagumine kumm,tagumine siis vittoria techno pro ja esimene mingi nõuneim 700*19.ja mõlemad kestavad arvatavasti ka selle hooaja ilusti ära.kummide poole pealt on mul siis vedanud nii et vahetama pole pidanud.aga asjal ka väike miinus-kogemusi sellevõrra teiste kummidega puudub või on vähem.enne seda oli taga mul conti (mudelit kahjuks ei mäleta) mis ka kestis ilusti kuni ühel ilusal suvepäeval otsustas lihtsalt ribadeks minna.äärest rebenes katki ja nii läks korraga sise kui väliskumm.
Postitatud: 21. 03. 2004. 12:21
Postitas vic
trennijooxudel on odava otsa vittoriad, senini olen rahul. vast 4-5K sõidetud aga ega nad enam üle paari ei kesta ka. võistlusjooxudel on vihmase ilma puhuks conti 4-season kummid, millega olen väga rahul ning kuiva ilma jaoks michelin pro race, mille kohta pole ka ühtki halba sõna öelda võistluskummi seisukohalt. trenniks ma teda siiski ei ostaks, sest eestimaa teid arvestades ta lõiketundlik nagu priidikki mainis.
olen sõitnud ka conti gp 2000ga(mis 3000 eellane siis) ja kestsid päris hästi, kuigi mul lõpuks nad ikkagi said otsa külgede katki minemise tõttu(conti nõrk külg minu arvates).
nii et trenniks pigem conti kui michelin, võistlusteks soovitaks michelini.
Postitatud: 02. 08. 2004. 15:42
Postitas tarmo
erikr kirjutas:mulle ütles Toomas Kirsipuu, et schwalbest vaata võimalikult kaugelt mööda ja osta ei tohi kunagi.
sellele väitele tahaks küll põhjendust kuulda. hetkel valin omale mnt kumme ja schwalbe on üks kindel kandidaat. siiani olen neist head kuulnud ja osad profitiimid sõidavad ka nendega. schwalbe stelvio lite on silmapiiril.
Postitatud: 02. 08. 2004. 16:20
Postitas erikr
tarmo kirjutas:erikr kirjutas:mulle ütles Toomas Kirsipuu, et schwalbest vaata võimalikult kaugelt mööda ja osta ei tohi kunagi.
sellele väitele tahaks küll põhjendust kuulda. hetkel valin omale mnt kumme ja schwalbe on üks kindel kandidaat. siiani olen neist head kuulnud ja osad profitiimid sõidavad ka nendega. schwalbe stelvio lite on silmapiiril.
tal mitmel tuttaval sõidumehel olla suure hoo pealt pauguga puruks läinud.
mul on pakkuda Michelin Pro Race, laua alt võtmise vaev, nendega sõidavad ka profitiimid. hind 450 eek.
Postitatud: 02. 08. 2004. 21:47
Postitas kalev
Räägiks ka vähe vahepealsetest kogemustest. Sai siis eelmise aasta lõpus suurte kiitmiste peale Conti GP 3000 muretsetud. Alguses ei olnud väga viga. Aga peale 2000km tundus tagumine kumm juba üsna kandiline olevat ja paarsaja lisakilomeetri pärast oli ilus kena läbiv sälk kummis olemas. Võibolla oli tõesti kehv juhus, kuid võrreldes Michelini Axial Carboniga, mis kestis üle 5000 kilomeetri on tulemus kuidagi üsna nõrk võttes veel arvesse seda, et Michelinil leidus ka sälke aga ükski neist polnud läbiv. Igatahes järgmisena panin alla Michelini Pro Race'i, vaatab kaua see kestab.
Postitatud: 03. 08. 2004. 07:16
Postitas erikr
kalev kirjutas:Räägiks ka vähe vahepealsetest kogemustest. Sai siis eelmise aasta lõpus suurte kiitmiste peale Conti GP 3000 muretsetud.
GP3000 läks ka mul 1000 peal juba kandiliseks. Micheliniga eriti trenni pole teinud. aga võitslusel veeres küll magusalt.
Postitatud: 03. 08. 2004. 17:04
Postitas matukas
Mul algul MNT rattal mingid Panaracerid all olid, mis ühel trennisõidul tee pealt klaasi leidsid (siis küll esimene kumm ainult). Pärast seda ostsin Veloplusist Specialized Turbo 700x26c. Kuna eriti MNT-l ei võistle (vaid Tartu RR), siis ka eriti nende üle ei kurda. Väideti, et on nn torkekindlad.
Postitatud: 04. 06. 2005. 16:08
Postitas Mati
kalev kirjutas:Räägiks ka vähe vahepealsetest kogemustest. Sai siis ... Conti GP 3000 muretsetud. Alguses ei olnud väga viga. Aga peale 2000km tundus tagumine kumm juba üsna kandiline olevat ja paarsaja lisakilomeetri pärast oli ilus kena läbiv sälk kummis olemas. ..
erikr kirjutas:GP3000 läks ka mul 1000 peal juba kandiliseks...
Mul 650 km sõidetud ja pole häda veel miskit, vähe ka muidugi.
Tegelikult tahtsin viidata hoopis Cyclingnews'i Conti GP Attack/GP Force kombinatsiooni testile, mis andis väga hea tulemuse. Tegu siis Conti esi- ja tagarattale erineva kummi kombost. Testis läbiti ühes tsüklis 2500 km, kusjuures kevadistel Belgia teedel, mis ilmastiku poolest sobivad vast meie tingimustega. Kummiga treeniti ja võisteldi ning kogemus positiivne. Täpsemalt lugege
siit.
Hind saksas nt
bike-comp's57.90 EUR (905 EEK - ca 453 tk).
Postitatud: 18. 07. 2005. 08:16
Postitas Kuldar
Discovery-kanalil jookseb dok.film "The Science of Lance Armstrong" kus tiimi peamehaanik säilitab Team Discovery Belgia baasi keldris tubular-kumme. Olid kohe sellised eraldi hunnikud - 2, 3 ... 5 aastat vanad (tegelikult küll tutikad) kummid. Kummisegu pidi ühtlasel välistemperatuuril vananedes ainult paranema ja saavutama oma õige veerevuse ning samas vastupidavuse torgetele.
Postitatud: 18. 07. 2005. 08:54
Postitas maxspeed
Kuldar kirjutas:Discovery-kanalil jookseb dok.film "The Science of Lance Armstrong" kus tiimi peamehaanik säilitab Team Discovery Belgia baasi keldris tubular-kumme. Olid kohe sellised eraldi hunnikud - 2, 3 ... 5 aastat vanad (tegelikult küll tutikad) kummid. Kummisegu pidi ühtlasel välistemperatuuril vananedes ainult paranema ja saavutama oma õige veerevuse ning samas vastupidavuse torgetele.
kummid, nagu hea vein... mida varasem aastakäik, seda parem