Nokian NBX
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Nokian NBX
Nokian NBX on suht uus ja kallis toode, miskit juttu:
In test: Nokian NBX (Kevlar) 2.1 590g, Nokian NBX Lite 2.0 470g, Specialized Master / Control Combo 1.9 / 2.0 740g / 750g, Specialized Hemisphere Armidillo 1.9 7.75g
jutuke+pildike
In test: Nokian NBX (Kevlar) 2.1 590g, Nokian NBX Lite 2.0 470g, Specialized Master / Control Combo 1.9 / 2.0 740g / 750g, Specialized Hemisphere Armidillo 1.9 7.75g
jutuke+pildike
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Mul isiklikku sõidukogemust ei ole, näppinud olen NBX-i küll. Aga Soome tingimustes tundusid need kummid olevat sobivad. Sõbrad/tuttavad, kes nende kummidega on sõitnud, on kiitnud (umbes samasugused kommentaarid, nagu selles Mardi antud testilingis). Esimesed kummid jagati testimiseks 2002 a. suvel ja need olid tiba liiga pehme seguga, kippusid kiiresti kuluma. Aga nüüd seeriatoodangus olevatel on see probleem lahendatud.
Signature sucks!
Re: Nokian NBX
pole ta nii uus kumm midagi. oli juba eelmine aasta tahko official tire. eestis oli ka saadaval. uuem on nbx lite, mida eelmine hooaeg eestis ei müüdud, aga soomes küll. ise sõitsin nbx lite?ga sügiskrosse ja võin öelda, et on hea kraam. sel hooajal saadaval ka eestis.
Siis mul on lihtsalt väga palju ebaõnne.On olnud au kasutada umbes 20 NBX tubeless kummi,millest 5 kummi pidasid rõhku sees umbes 5 tundi(seda ainult esmasel kasutamisel,sest ka NOKIA mehed ütlesid,et neid teist korda enam alla pole mõtet panna),ülejäänud hakkasid kohe susisema.Lisaks olid nad lubatud 690(vist)g asemel 150-200g raskemad.Veeremine ja pidamine tundus ülihea igasugusel pinnasel.2003 sügisel tulid uued NBX-d,millel kaal ok,rõhupidamine ikka loterii.Ma ei oska midagi arvata.
mul seda jama polnud, sest ei ole tubeless jooksud. aga jah, 5 tundi on ikka jama küll, sellega Tahko 120 lõpuni ei sõida võitja aeg on suts üle 7 tunni.vaikija kirjutas:Siis mul on lihtsalt väga palju ebaõnne.On olnud au kasutada umbes 20 NBX tubeless kummi,millest 5 kummi pidasid rõhku sees umbes 5 tundi(.
Schvalbe,Michelin,Continental,Huthinson,Bontrager kummid peavad kõik peaaegu 100% õhku ka pärast 20 korda peale-maha kiskumist,aga NBX on täielik vastand.Samas kõik kiidavad,soomlased lausa jumaldavad,keegi ei räägi õhupidamatusest midagi.Samas ma pole aru saanud,kas kiidujutt käib ikka tubelessist,sest tavaline NBX on muidugi väga hea kumm.
Re: Nokian NBX
Kas vastab tõele, et NBX Lite kulub asfaldil silmnähtavalt.tarmo kirjutas:uuem on nbx lite, mida eelmine hooaeg eestis ei müüdud, aga soomes küll. ise sõitsin nbx lite?ga sügiskrosse ja võin öelda, et on hea kraam. sel hooajal saadaval ka eestis.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: Nokian NBX
ei oska öelda. pole kunagi sellega asfaldil sõitnud.mart kirjutas: Kas vastab tõele, et NBX Lite kulub asfaldil silmnähtavalt.
Nokian NBX lite on kerge ja suht hõreda nupuga ja pehmest segust - loomulikult kulub üsna kiiresti. Aga mida rohkem ta kulunud on, seda kiiremini ta veereb!!! Ja kuna tal ei ole kindlaksmääratud veeremissuunda, saad peale nuppude ühe külje kaldukulutamist rehvi teistpidi keerata ja veel sõita. Lisaks saad tagumist ette tõsta ja vastupidi.
..OU..kas sellest võib järeldada et Bontragerid on kehva poolsed tubeless jooksud või on see eelarvamuslik minu poolt.Arbo kirjutas:Mis veljed sul on? Bontragerid?vaikija kirjutas:Siis mul on lihtsalt väga palju ebaõnne.On olnud au kasutada umbes 20 NBX tubeless kummi,millest 5 kummi pidasid rõhku sees umbes 5 tundi
cycling is fun, but...it`s deem hard work.
Oli au lobiseda Eurobike 2004-l Nokiani rehvidisaineriga, kes ütles "jah meil oli probleeme, aga enam mitte". Sama tüüp ütles, et tegelikult saad kõige paremad UST rattad ise tehes. Võted hariliku pöia ja selle mingi klaasriideriba + lateksi konversioonikomplekti ja siis kasutad mitte UST rehvi, aga harilikku rehvi (tema muidugi soovitas NBX Lite 2.3-e)+ "tihendusvedelikku". Pidi olema kõige paremini veerev kombinatsioon...
veerevus on küll tore, kuid kas see ka lõpuni kestab?konakona kirjutas:Oli au lobiseda Eurobike 2004-l Nokiani rehvidisaineriga, kes ütles "jah meil oli probleeme, aga enam mitte". Sama tüüp ütles, et tegelikult saad kõige paremad UST rattad ise tehes. Võted hariliku pöia ja selle mingi klaasriideriba + lateksi konversioonikomplekti ja siis kasutad mitte UST rehvi, aga harilikku rehvi (tema muidugi soovitas NBX Lite 2.3-e)+ "tihendusvedelikku". Pidi olema kõige paremini veerev kombinatsioon...
- ei julgeks samopaliga 5 h sõidule minna
kas tegid loomkatsed ära juba võistlustel? kas mingit kohalikku lateksilurri kas siit saab või peab väljamaalt tillukese pudeliga tellima?vaikija kirjutas:Olin "isetehtud"tubelessi suhtes skeptiline,enam mitte ja ilmselt hakkan tulevikus kasutama skeemi:tubeless jooksud+tavaline väliskumm+kulbitäis lateksilurri ja kompressorist õhk peale.Ja sellega kaasneb medal kaela,diplom vasakusse kätte ja ümbrik paremasse.