1. leht 1-st

Continental Tubeless Ready

Postitatud: 21. 05. 2011. 14:22
Postitas Kirsa
Contil on ka nüüd tubeless ready kummid - Race Sport märgistusega. http://www.conti-tyres.co.uk/conticycle ... y.shtml#rs

Kuna tavalist conti kummi mina ei ole suutnud ka liitri möginaga tubelessiks teha, siis mulle pakuvad need TL ready-d suurt huvi.
On keegi proovinud? Just nimelt race king 2.0 või X-king.

Igalpool neid müügis pole, aga siit leidsin: http://www.bike-components.de/products/ ... 2011-.html

Re: Continental Tubeless Ready

Postitatud: 13. 07. 2011. 21:40
Postitas Kirsa
Omastasin siis kaks conti tubelessready kummi: 2.0" race king race sport 450gr ja 2.2" x-king race sport 480gr.
Mängisin kõigepealt race kingiga. Pealesaamiseks oli tanklat vaja, kodus ei õnnestunud. Aga õhu pidamisega on natuke kehva lood, kuskil 20 minutit peab, siis peab pumpama. :) Trenni sain tehtud, sõitsin mööda Tartut tankla ja toomemäe vahet, sest noh 20 minutit peab ära. :) Sees oli 1 kulp lateksit ja mingi jagu kummiparandusvahtu.

Kakkusin siis maha ja panin asemele x-king'i. See läks nagu paremini peale ja õhku peab ka. Sees 1 kulp no stansi ja pool pudelit kummiparandusvahtu. Peale vahu lisamist hakkas väga hästi õhku pidama, ööga on õhukadu 0.

Aga kumm ise on fantastiline, ma ei ole nii hea pidamisega kummiga varem sõitnud - nüüd võib juba "meeste moodi" kurve võtta, eriti lahtisel klibul ja kruusal, kus ma enne ettevaatlik olin. Muster on kahtlaselt rocket roni sarnane, aga natuke madalam. Pidamine on lahtisel pinnal parem kui ronil, mudas ja juurikal, vast sama, ei ole roniga palju sõitnud. Veeremine on kindlasti natuke parem, aga eks oma osa annab ka 480gr ehk olematu kaal. Võrdlus ron oli 700gr täis tubeless.
Isegi asfaldil veereb väga hästi, täiesti võrreldavalt tubeless twisteri ja race kingiga. Maastikul on 2,2" muidugi omaette mõnu, pehme ja mugav.
Üks koht kus väga tegelikult ei veere on kruus, liiga hea muster ja pidamine et lahtine pinnas haagib liiga taha, aga noh elioniks on ka siledamaid variante.

Aga tõesti pidamine on ikka meeletult hea, internetist võib lugeda et mida kiiremini kurvi võtad ja rohkem peale vajutad kummile, seda paremini peab. Aju tõrgub uskumast, aga ma vaikselt harjutan ennast, et esiratas ei peagi alt minema meeletu hoo pealt lahtiselt pinnasel.

Re: Continental Tubeless Ready

Postitatud: 20. 07. 2011. 22:50
Postitas Kummitus
Ei oska mujalt küsida või uurida aga sõitsin varem Continental Mountain king 2.2 mis pole tubeless aga pidamine maastikul nii mehine, kruusal, mudas, kinnine heinamaa jne.
Täna sõitisin Schwalbe Rocket Ron EVO ga Toomemäel ja kordi 6-7 oleks päris koleda maoka pannud, laskumisel ja kurvides on täitsa olematu pidamine ka väiksemad nikerdamised mis olid, lasin hoo täitsa maha kuna mitu korda lihtsalt nina hakkas libisema. Ka see normaalne?
Ka Põltsamaal sõites täheldasin, et laskumistel kus vähekenegi rada keeras sain eessõitjale oluliselt lähemale, kaasvõistlejal(tel) olid Rocket Ron id.

Re: Continental Tubeless Ready

Postitatud: 21. 07. 2011. 08:44
Postitas metslane
See asi ei ole normaalne jah.Eks asi on ikka sõitjas kinni :D
Vahet ei ole mis kumm sul all on.Kui sõita ei oska siis ei oska :D

Re: Continental Tubeless Ready

Postitatud: 21. 07. 2011. 13:56
Postitas Kirsa
Kummitus kirjutas:Ei oska mujalt küsida või uurida aga sõitsin varem Continental Mountain king 2.2 mis pole tubeless aga pidamine maastikul nii mehine, kruusal, mudas, kinnine heinamaa jne.
Täna sõitisin Schwalbe Rocket Ron EVO ga Toomemäel ja kordi 6-7 oleks päris koleda maoka pannud, laskumisel ja kurvides on täitsa olematu pidamine ka väiksemad nikerdamised mis olid, lasin hoo täitsa maha kuna mitu korda lihtsalt nina hakkas libisema. Ka see normaalne?
Ka Põltsamaal sõites täheldasin, et laskumistel kus vähekenegi rada keeras sain eessõitjale oluliselt lähemale, kaasvõistlejal(tel) olid Rocket Ron id.
See on täiesti normaalne. Rocketil on üksikud hõredalt paigutatud nublud, mis kõval ja kuival pinnasel hakkavad ujuma.
Toomemägi on ju väga kõva ja tambitud pinnasega koht. Ronil on pidamiseks vaja rohkem lahtist ja muda.
Mulle endale täpselt selsamal põhjusel ka Ron ei meeldi, sõitsin ja viskasin alt ära.
X-kingil on natuke seesama mure, aga vähem, sest nublud on siiski tihedamalt ja veidi madalamad. Kuid jah lahtiselt kruusal on vaata et parem pidamine kurvis kui tambitud mullal. Aga põltsamaal oligi mul muideks x-king ees ja ma tundsin ennast väga väga kindlalt, tulin pidevalt kurvides teistele lähemale. :)

Aga kui rääkida Mountain Kingist, siis see ongi väga tõsine rehv ja peab igal pool.
Väike reklaamvideo conti tiitmisõitjalt, et misuke conti käib kuhu: http://www.youtube.com/watch?v=YcT52YSccss

PS! Schwalbe kummidega, just rokcet ja furiousega ongi see eripära, et nagu hakkavad alt ära minema ja libisevad 5cm küljele, aga siis jäävad pidama, pidamine paraneb peale väikest külglibisemist. Contiga on vastupidi, peab peab ja siis võibolla läheb äkki ära. Maitse asi. Kui oled/n aastaid contiga sõitnud, siis on schwalbe natuke võõras jah.

Re: Continental Tubeless Ready

Postitatud: 26. 08. 2011. 13:36
Postitas urmo
Sain ka siis oma X-king Racesportid alla (2.2 laius, minu kaalu järgi 491g ja 497g) ja esimese sõidu tehtud. Ühega (esimesega) läks väga lihtsalt, 1.5 kulpi Stansi sisse, kumm peale, ca 2.8bar sisse ja tunniajase proovisõiduga polnud õhukadu pöidlaga katsudes tuvastatav. Samas tagumisel kummil jõudis 1h sõiduga kummi külgeseina sisse kaks väikest auku tekkida, mis nõudis 2 korda keset sõitu juurde pumpamist. Üllatav, et Stans sellise väikese auguga hästi hakkama ei saanud, nagu 10 min pidas, siis jälle tuli õhk välja ja pidi juurde pumpama, siis jälle 10min rahul jne.

Niiet nüüd siis mõtlen, mis edasi. Kui juba 1h kerge sõiduga, veits kruusateid ja singleid natuke sisse võttes juba 2 auku külje sisse tekkis, on niimoodi edasi sõita küll üsna kõhe tunne. Stansi juurde valada pole mõtet, 1.5 kulpi (75g) on üsna paras järveke juba. Ei tea kas peaks siis proovima kummiparandusvahtu lisaks lasta ja loota et augud kinni püsivad, või siis osta sisse mingid 95-100g õhukummid ja lateks välja valada. Ka õhukummiga variant annaks 2008 UST RaRa ees ca 50g kaalusäästu, iseasi kuidas toimivus oleks. Muidu olen nõus, et kummimuster on ülihea, kerge ja vaikne veeremine ja hea pidamine igast asendist (y)

Re: Continental Tubeless Ready

Postitatud: 26. 08. 2011. 13:47
Postitas siim_s
urmo kirjutas:... ca 2.8bar sisse ja tunniajase proovisõiduga polnud õhukadu pöidlaga katsudes tuvastatav. Samas tagumisel kummil jõudis 1h sõiduga kummi külgeseina sisse kaks väikest auku tekkida, mis nõudis 2 korda keset sõitu juurde pumpamist. Üllatav, et Stans sellise väikese auguga hästi hakkama ei saanud, nagu 10 min pidas, siis jälle tuli õhk välja ja pidi juurde pumpama, siis jälle 10min rahul jne.
Kui palju sa tagumisse rõhku panid? Kas normaalrõhuga (1.8 - 2.2) ka pidama ei jää? Mul on olnud juhus, kus kõrgema rõhuga lõi "lateksipunni" eest ära, aga kui pärast jätsin normaalse rõhu sisse, jäi kenasti pidama.

Re: Continental Tubeless Ready

Postitatud: 26. 08. 2011. 15:24
Postitas Kirsa
Üle 2.5 ati ei ole soovitav tubelessreadydele tõesti sisse panna. Rebestab õrna kummi katki. :)
See oli ka kusagil juhendis kirjas.

to Urmo: Aga sul peavad kummid isegi üsna hästi. Ma pidin ikka 3 korda oma x-kingi täitma enne kui pidama jäi. Nüüd aga peab nii hästi, et ei pea põhimõtteliselt lateksit lisamagi.
Selle õhukindlaks muutmisega on mitmed nipid. Esiteks loksuta kõvasti stansi shake'n bake meetodil, siis jäta ööseks kumm küljele lebama. Võid enne vees kindlaks teha, kus auke kõige rohkem on ja jätta just sinna küljele.
Siis teine nipp on muudkui sõitmine ja pumpamine.
Muideks kui sa nädala pärast vaatad kummi sisse, siis näed et sellest 1.5 kulbist ei ole midagi järel. :) Vähemalt minul ei olnud.
Nipp ongi pigem selles, et mitte ei pane alguses palju, vaid paneb mitu korda ja natuke, sest värske vaht/piim töötab paremini.

Aga konkreetselt x-kingi sain mina tõesti motip 75ml vahuga palju pareminig pidama kui stansi piimaga.
2.2" race king jäi juba natukese piimaga toimima ja 2.0" race kingi mina ei olegi saanud toimima :(
Kuigi kasutasin 2 nädala vältel 3 kulpi piima ja 2x100ml vahtu, niiet kumm ujus seest, kasu ei midagi.

Re: Continental Tubeless Ready

Postitatud: 28. 08. 2011. 00:39
Postitas vigurivänt
X-King + Stans toimis minul koheselt. Mingeid hilisemaid pumpamisi pole vaja olnud. Kasutasin Austrias mägedes ja kuivaga toimis väga hästi. Samas natuke vihma ja pidamine oli kohe olematu, just natuke pehmemal pinnasel. Võttis mustri kohe täis. Selles mõttes on Rocket Ron veidi universaalsem. Aga noorte EM-i ja Graz-i maratoni sõitis auga läbi ja siis vajus alles lössi. Sain vist lõpulaskumisel mingi torke. Samas raputasin pärast täis pumpamist jooksu korralikult läbi ja pidas veel mitu päeva enne, kui põhijooksudelt maha võeti. Kasutan enamasti rõhku 2,0-2,1 ati.

Re: Continental Tubeless Ready

Postitatud: 28. 08. 2011. 11:07
Postitas Kirsa
Mudas on ta vist kehvem jah kui rocket, tihedam muster ja veereb paremini.
Sõitsin eile Otepää elioni sileda maanteeralli läbi, niimoodi et x-king ees ja ff taga. Väga hea oli. Mingit veeremiseprobleemi ei olnud isegi kiirustel 40+.
Ja need mõned üksikud väikesed poolkuivanud mudaaugud, seal pidas väga hästi. Lisaks ma sain kurviga suusarajalaskumistel furiousega koperdavast rahvast mööda kallutada. Super kumm, aga päris mudas pole veel õnnestunud proovida, äkki sügise poole joppab. :)

Ahjaa rõhuks oli 1.5 atti, sest mul oli kahvel ees. Minu arust suuremal rõhul kui 1.7/1.8at, kaobki see "parim" pidamine ära. (2.0 FF-i sees taga oli 1.9at, et mitte snakebite saada peenikese kummiga.)

Re: Continental Tubeless Ready

Postitatud: 28. 08. 2011. 16:05
Postitas urmo
Müstiliselt madalad rõhud küll teil, mina alla 2.4 küll sisse ei julge panna, juurikalisel rajal sõidan 2.4, siledal 2.8. Kaalun keskmisest rohkem küll (84kg), 2.2-ga hakkab pöid vastu juurikaid klobisema, seda siis ükskõik millise kummiga pmst.

Aga enda X-kingid hakkasid pärast shake-n-bakemist palju paremini pidama. Samas pole probleem mitte külgeseintega iseenesest, mis nüüd peavad väga hästi, vaid tagumise kummi külgseina on tekkinud kaks väikest auku, mille lappimisega Stans ei saa hakkama väga hästi. Kergemal sõitmisel püsib auk kinni, aga pea alati kui mingi karmim juurikalõik sisse võtta, lendab lateks august minema ja susin on kohe platsis. Siis jälle vaja loksutada ja pumbata kuni järgmise juurikani. Ei tea, kas see olukord omab aja jooksul paranemislootust või peaks kohe mingit muud täidet (vahtu) proovima?

Re: Continental Tubeless Ready

Postitatud: 28. 08. 2011. 16:40
Postitas Kirsa
urmo kirjutas:Müstiliselt madalad rõhud küll teil, mina alla 2.4 küll sisse ei julge panna, juurikalisel rajal sõidan 2.4, siledal 2.8. Kaalun keskmisest rohkem küll (84kg), 2.2-ga hakkab pöid vastu juurikaid klobisema, seda siis ükskõik millise kummiga pmst.

Aga enda X-kingid hakkasid pärast shake-n-bakemist palju paremini pidama. Samas pole probleem mitte külgeseintega iseenesest, mis nüüd peavad väga hästi, vaid tagumise kummi külgseina on tekkinud kaks väikest auku, mille lappimisega Stans ei saa hakkama väga hästi. Kergemal sõitmisel püsib auk kinni, aga pea alati kui mingi karmim juurikalõik sisse võtta, lendab lateks august minema ja susin on kohe platsis. Siis jälle vaja loksutada ja pumbata kuni järgmise juurikani. Ei tea, kas see olukord omab aja jooksul paranemislootust või peaks kohe mingit muud täidet (vahtu) proovima?

Millega sa rõhku mõõdad? Ma olen täiesti kindel, et sul pump valetab, sest 50% pumpasid, mis ma näinud olen kuskil 0.2 atti küll valetavad.
2.8 on täiesti müstiline rõhk. Nende suurte 2.2 ja 2.4" rehvidega annab vabalt 1 atiga sõita niiet ei saa ise arugi, et midagi valesti oleks.
See x king oli mul ees, tagakummina paneks ehk isegi rohkem - 1.7 ehk. Kaal on mul suhteliselt sarnane , ainult mõni kilo vähem.

Kui sul on 2 konkreetset auku ja stans ei paranda, siis lase tõesti midagi muud, 75ml motipi vaht on mul contidega väga hästi toiminud.

Re: Continental Tubeless Ready

Postitatud: 28. 08. 2011. 17:45
Postitas urmo
Mõõdan enda põrandapumbaga, mis on mõned korrad külili manomeetri peale kukkunud ja kergelt paigast ära (ehk siis alguspunkt on nihkunud, samas ma arvestan selle nihke maha ikka) :D Samas vahel pumpan ikka migni muu pealtnäha korras pumbaga ka ja nende numbrid sobivad minu hinnanguga. Aga noh, rõhu ma panen sisse ikkagi eelkõige pöidla järgi, skaala peal üldiselt järge ei aja, ses mõttes võib pigem minu rõhuhinnang ka paigast ära olla, eks kunagi kui uue pumba ostan, siis saab teada, millega ma tegelikult sõidan.

Re: Continental Tubeless Ready

Postitatud: 29. 08. 2011. 12:51
Postitas mart2
urmo kirjutas:... Müstiliselt madalad rõhud küll teil, mina alla 2.4 küll sisse ei julge panna, juurikalisel rajal sõidan 2.4, siledal 2.8. Kaalun keskmisest rohkem küll (84kg), 2.2-ga hakkab pöid vastu juurikaid klobisema, seda siis ükskõik millise kummiga pmst. ...
Võib-olla OT.
Kasutan mitu aastat Bontrageri Tubeless Readyt ja alles nüüd olen saanud kummi korralikult kurvides ja märjal rohul pidama. Kaalu on mul 86-88 kg ja kummirõhu lasin lõpuks alla 2-le. Seda siis Elva kruusal ja nüüd Otepääl tõusudel/langustel. Juurikad-kivid tunda ei andnud. Peab vist katseteks veel märjemat aega ootama (?), sest eelmistel aastatel H100-l 2,4-ga oli küll libe... :(

Re: Continental Tubeless Ready

Postitatud: 31. 08. 2011. 08:26
Postitas meetodimees
Minu kogemus: opereerin, sõltuvalt pinnasest, rõhuvahemikus 1,3-2,2. Kaalun 110kg ja rehvid on 2,25`` FF´id lateksist sisekummiga. FF´ile omane hea veeremine, pidamisega ka minul erilisi probleeme ei ole. Lateksist sisekumm lisab küll kaalu aga samas on muret ja vaeva vähem - ei pea lödistama, pumpama ja kartma, et kuskil metsas teele jään.

Parandan ennast: pumpama siiski peab ikka ca 3-4 päeva tagant, kuna lateks kaotab rõhku.

Re: Continental Tubeless Ready

Postitatud: 08. 10. 2011. 22:00
Postitas urmo
Vahepeal olen ostnud uue korras manomeetriga pumba ja selgeks saanud, et tõepoolest on 1,8-2,4 reaalne minu poolt kasutatav kummirõhu vahemik. Lisaks pärat shake-n-bakemist peab esikumm (taha läks sisekumm kuni vahukatsetusteni) rõhku vabalt nädal aega. Samas, täna kui metsas 1.8 bariga ringi sõitsin, juhtus ühel väheke järsemal ja juurikalisemal laskumisel see, et kummiääre väänas korra suure juurika peal pöiast eemale, pöia äär käis vastu maad, kaevas prahti kummiääre ja velje vahele, tulemusena lasi kumm õhu välja, vaevu sai koju veereda. Samas rehv oli terve ja oli ainult puhastada vaja, aga alla 2.0 bar kindlasti edaspidi sisse ei lähe. Üldiselt mulle RaceSport süsteem väga ei meeldi seni, töökindlus on praeguse kogemuse põhjal vähem kui rahuldav...

Re: Continental Tubeless Ready

Postitatud: 10. 10. 2011. 11:09
Postitas vigurivänt
Mul pole varem õnnestunud rehvi kõveraks sõita, aga X-King on nüüd küll prügikastis. Viimati oli all Austrias ja läks peale sõitu tühjaks. Nüüd paigaldades avastasin, et jooks viskab kõvasti. Kuna kodar oli kõver, siis arvasin, et selle viga, aga peale jooksu rihtimist jäi asi ikka viskama. Paistab, et sai kusagil sisemistes kihtides kannatada. Muidu pidas õhku hästi ja kividele sobis ka, aga muda ta küll lahti ei lasknud. Jään ikka Rocket Ron-i juurde.

Re: Continental Tubeless Ready

Postitatud: 01. 05. 2012. 22:57
Postitas urmo
Mul on X-king nüüd ca pool aastat all olnud sisekummiga. Suve tulekuga mõtleisn, et lasen ka vahu ja lateksi sisse, et peaks õhku ja oleks tore jne aga selgub, et kummi külgseintes on selliseid pisikesi nõelatorke moodi kohti ropult, vähemalt 20 ühe külje peale. Need on külgseina õhukeses osas, vaht ja lateks sinna ise eriti hästi ei satu, loksutades küljele saab pidama. Probleem on aga see, et see väike kummikork, mis vahust moodustub ja õhu kinni peab, tuleb varem või hiljem sõites ära, hõõrudes vastu juurikat vms ja õhku jookseb ikka välja. Panin 1.5 kulpi Stansi lateksit + pool pudelit Motipi autovahu pudelit, ehk siis ikka mõnuga, aga praeguse seisuga ikkagi kodust üle 500m eemale ei julge sõita :D

Siit siis küsimus, et kas sellise miniaukudega külgeseinaga kummi saab mingi vahendiga üldse pidama või on nüüdsest ainuke valik sisekumm?

Re: Continental Tubeless Ready

Postitatud: 02. 05. 2012. 07:37
Postitas rainerhq
Miks Sa seda motipi asja panid? Kas Stans ei ajanud asja ära?

Re: Continental Tubeless Ready

Postitatud: 02. 05. 2012. 08:28
Postitas metslane
Rainer,ära sa jummala eest seda motipi värki sisse pane.Sellega suuri auke pidama ei saa.Pane statolilist või selverist ostetud vahtu.

Re: Continental Tubeless Ready

Postitatud: 02. 05. 2012. 09:12
Postitas rainerhq
Nii kaua kui Stans eksisteerib, ei olegi Statoili või Selverit vaja külastada. Mina sain tavalised Ralphid ja Ronid sellega pidama, ei tea mis loomad need Conti TL readyd siis on, et ei pea.

Re: Continental Tubeless Ready

Postitatud: 02. 05. 2012. 10:05
Postitas urmo
Asi pole mitte selles, et kumm tervikuna õhku ei peaks. Ma arvan, et need väikesed augud külje peal tekivad kividest või juurikanukkidest vms, kui kumm neile vastu läheb küljega, see sein on ikka väga õhuke. Esikummil neid näiteks ei ole ja saab sõita küll. Korraks paneb nii vaht kui Stans need augud kinni, aga varem või hiljem lasevad jälle õhku läbi, siis lähevad jälle kinni jne, aga kokkuvõttes ei saa üle 2h niimoodi sõita, rõhk langeb liiga madale.

Vahtu panin muidu sellepärast, et lootsin parema õhupidamise peale koos Stansiga.

Re: Continental Tubeless Ready

Postitatud: 03. 05. 2012. 11:57
Postitas Kirsa
Mul on nüüd olnud 4 conti TL ready kummi.
Kaks peavad väga hästi õhku ja toimivad, kahega ei õnnestunud mitte kuidagi ja olen loobunud nondega üritamisest. Eelmine aasta oli tulemuseks kaks katkestatud võistlust ja liitrite kaupa stansi ei aita.
Täpselt sama teema, et kodus nagu lapib ära, aga sõitma minnes tavalise sadulasistumise deformatsiooni peale avanevad need väikesed küljeaugud ja kumm on 15 minutiga tühi.

Kummid mis peavad on: x-king 2.2" RS ja race king 2.2" RS ning mittepidavad on race king 2.0" RS ja race king 2.0" supersonic.
Ühesõnaga kitsamaid ei ole mina kuidagi saanud toimima, huvitav kas siin on mingi seos.
Lisaks contidele olen saanud toimima schwalbe 2.25" furious fred tubeless ready kummi, aga see vist ei ole mingi uudis.

PS: Alguses ei tahtnud 2.2" xking toimida ja pidama sain asja just autokummi vahuga, piim ei toiminud nii hästi.

Re: Continental Tubeless Ready

Postitatud: 03. 05. 2012. 12:00
Postitas erikr
Aegade allguses oli ka näiteks Schwalbel terved UST kummide praakpartiid, mida meie poodideski
ringi vahetati.

Re: Continental Tubeless Ready

Postitatud: 03. 05. 2012. 20:50
Postitas kalari
Lähiajast on mulle teada näide, kus kahte 29 tollist x-kingi ei õnnestunudki ilma õhukummita pidama saada. Kogemustega rattapoes paigaldatud rehvid pritsisid ennast mitu korda piimast tühjaks. Race King-id jäi esimese korraga pidama.

Re: Continental Tubeless Ready

Postitatud: 03. 05. 2012. 21:09
Postitas urmo
Nujah, ma lähen praeguse seisuga igatahes kindla peale välja ja sõidan sisekummidega edasi. Huvitav on see, et "tagumikutunnetusega" ei ole vahet, kas all on lateksiga rehv või Supersonic sisekumm, küll aga on tuntav vahe tavalise paksu sisekummiga :D

Re: Continental Tubeless Ready

Postitatud: 05. 05. 2012. 23:07
Postitas Kirsa
Nii nii. Conti on nüüd asjad täiesti segamini löönud.
RaceSport ei ole enam ametlikult tubeless ready, aga protection jälle on - vähemalt uus 2012 seeria nimega Protection RTR!

ProTection RTR – Conti’s tubeless-ready offering – combines the additional bead-to-bead casing ply of ProTection (heavy duty nylon; 4 plies under the tread / 3 in the sidewall) with a UST-style bead for RTR – Revolution Tubeless Ready compatibility. All ProTection RTR models are German-made and feature Black Chili Compound. 26″ and 29″.
RaceSport – effectively replaces SuperSonic as a more robust, but lightweight tube-type offering, also German-made and featuring Black Chili Compound. Although experienced users are able to run them tubeless, in order to avoid inconsistency, RaceSport is not officially marketed as tubeless-ready. 26″ and 29″.

http://www.bikerumor.com/2012/05/02/con ... re-scheme/
http://singletrack.competitor.com/2012/ ... ange_30888
http://forums.mtbr.com/wheels-tires/con ... 81168.html

X-King 26x2.2" Protection RTR kaalub siis 570gr, senise RS 480gr asemel, aga peaks päris hästi lateksiga õhku pidama ja ka torkekindlam olema.
Tundub küll raskem, aga tõenäoliselt peab eesti tingimustes vähem lateksit panema.

Jääme ootama kuniks poed end uute mudelitega varustavad - ka kohalikud. :)

Re: Continental Tubeless Ready

Postitatud: 08. 05. 2012. 08:23
Postitas vigurivänt
Kirsa kirjutas:
Jääme ootama kuniks poed end uute mudelitega varustavad - ka kohalikud. :)
HW on täitsa olemas.

Re: Continental Tubeless Ready

Postitatud: 09. 09. 2012. 12:23
Postitas Kirsa
Kas keegi on viimase aasta jooksul ostnud 2.2" conti race-king'i?
Teadupärast on 2.2" mudel reaalselt rohkem 2.3"-2.35" mõõtu. Aga mtbr.com foorumis oli arutelu et 2012 mudel tuleb "õiget" mõõtu või isegi veidi väiksem kui 2.2". Eesti tingimustesse oleks 2.1-2.2" sobivam.

Re: Continental Tubeless Ready

Postitatud: 09. 09. 2012. 12:37
Postitas Keeraja
Kirsa kirjutas:Kas keegi on viimase aasta jooksul ostnud 2.2" conti race-king'i?
Teadupärast on 2.2" mudel reaalselt rohkem 2.3"-2.35" mõõtu. Aga mtbr.com foorumis oli arutelu et 2012 mudel tuleb "õiget" mõõtu või isegi veidi väiksem kui 2.2". Eesti tingimustesse oleks 2.1-2.2" sobivam.
Ostsin mais 2012 conti race-kingi-d. Tundub olema laiem, kui 2,2. Kust kuhuni seda täpselt mõõdetakse. Eelmised rehvid olid 2,25 laiad (marki ei saa enam tuvastada) ja nendest tundub laiem olevat.
Ei suuda nende contide pealt välja lugeda, et oleksid ilma õhukummita kasutamiseks, aga toimivad velospetsist ostetud mingi roosa möginaga ilusti. Jäid kohe pidama esimese korraga, aga oli ka võimalus äkki ja suurt õhu hulka kasutada.

Re: Continental Tubeless Ready

Postitatud: 09. 09. 2012. 15:38
Postitas urmo
Kunagi oli nii et Conti mõõtis kummi laiust kõige laiemast kohast e. tavaliselt siis äärmiste nublude välisservadelt, Schwalbe andis rehvi karkassi laiuse järgi.