MNT rattale uus väliskumm
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
MNT rattale uus väliskumm
Nimelt ostsin Hawaist omale uue MNT ratta, kus on all Continental Ultra Sport 700x23c rehvid. Esimesed 200 km möödusid rahulikult, nüüd aga probleemid. Viimase kahe päevaga olen suutnud saada kaks naela rehvi. Esimene oli mingi traadijupp aga täna sain konkreetse papinaela.
Küsimus, kas oleks võimalik võtta mingeid vastupidavamaid välisrehve või on tegu lihtsalt EBAÕNNEGA
Küsimus, kas oleks võimalik võtta mingeid vastupidavamaid välisrehve või on tegu lihtsalt EBAÕNNEGA
Re: MNT rattale uus väliskumm
Võta rahulikult, see on lihtsalt ebaõnn...
Re: MNT rattale uus väliskumm
Jäi silma, et soovitatakse Shwalbe Luganosid?
Mul vaja oma tagumine rehv millegi vastu välja vahetada, kuna seal juba 2 torget.
Mul vaja oma tagumine rehv millegi vastu välja vahetada, kuna seal juba 2 torget.
Re: MNT rattale uus väliskumm
mul ka luganod all ja julgen soovitada.
hinna ja kvaliteedi suhe tundub neil väga hea.
hinna ja kvaliteedi suhe tundub neil väga hea.
Re: MNT rattale uus väliskumm
Tegu ei ole ebaõnnega, samade kummidega sain mullu mitu torget 600km kohta ja veerepind näeb välja nigu oleks peale plahvatust klaasivabrikus sõitnud. Läbivaid augukesi on palju. Saab vähemalt kummivahetuse selgeks õpperehvidegakarmo_k kirjutas:Nimelt ostsin Hawaist omale uue MNT ratta, kus on all Continental Ultra Sport 700x23c rehvid. Esimesed 200 km möödusid rahulikult, nüüd aga probleemid. Viimase kahe päevaga olen suutnud saada kaks naela rehvi. Esimene oli mingi traadijupp aga täna sain konkreetse papinaela.
Küsimus, kas oleks võimalik võtta mingeid vastupidavamaid välisrehve või on tegu lihtsalt EBAÕNNEGA
"Ostke endale jalgratas. Kui te ellu jääte, siis te kindlasti ei kahetse." (Mark Twain)
Re: MNT rattale uus väliskumm
Rääkigu kellel kogemusi, mis rehvi tasuks võtta. Endal alles esimene MNT ratas ja uurin asja alles.
Tahaks esmaspäev jälle ratta korda saada ja katse ringile minna.
Tahaks esmaspäev jälle ratta korda saada ja katse ringile minna.
Re: MNT rattale uus väliskumm
Mitte, et mu juttu kuidagi soovitusena peaksid võtma, aga mul ees 8 aastat vana Michelin Pro Race ja taga 4 aastat vana Vittoria Rubino Pro. Korra läks kumm Otepää kiriku ees ja teine kord vihmaga tiba enne Hagerit, kui Kernu poolt tulla. Mis aastal miski juhtus, ei mäleta. Vist loeb see ka, mis teid sõita.
Re: MNT rattale uus väliskumm
Sõitnud olen mööda Viimsis mööda Randvere teed, mis peaks igati hea olema ratta sõiduks.
Leidsin sama teema põhimõtteliselt nende rehvide kohta, mis mul all.
http://www.velo.clubbers.ee/viewtopic.php?f=19&t=22505
Kas kummimõõduks peaks ikka 700x23c jääma või võiks ka vähe laiemaid vaadata nt. 700x25c ?
Leidsin sama teema põhimõtteliselt nende rehvide kohta, mis mul all.
http://www.velo.clubbers.ee/viewtopic.php?f=19&t=22505
Kas kummimõõduks peaks ikka 700x23c jääma või võiks ka vähe laiemaid vaadata nt. 700x25c ?
Re: MNT rattale uus väliskumm
Odavatest ja traadiga maanteekummidest tasub üldiselt eemale hoida! Paar aastat tagasi proovisin üht Hutchinsoni sama klassi mudelit. Esimene katse kestis 572 km, siis viskas korraliku muna küljele sisse. Vahetasin uue vastu ringi ja teine samasugune pidas vastu 597 km ja täpselt sama lugu... Continental Ultra Spordi kohta olen samuti kuulnud, et kõlbab algajale kummivahetamise õppimiseks Seevastu tõeline üllataja odavate kummide klassis on Vittoria Zaffiro Slick. Eelmisel aastal sai juhuslikult olude sunnil kasutusse võetud üks 25ne säravvalge kumm ja olin juba mõtetes valmis, et üle 600 km ta vastu ei pea. Seekord eksisin, eelmisel aastal oli tagakummina kasutuses üle 1000 km ja praegu esikummina kokku umbes 2000km ja ei ühtegi probleemi. Kulumist muidugi on ikka märgata, kuid muidu ok. Märkimist väärib veel see, et sellise max. rõhuks on märgitud lausa 130 psid (9bar). Tavaliselt on odavama otsa kummide maksimum umbes 7 bari. Niiet, Vittoria oleks minu kindel järgmine valik, kui peaks uuesti mõtlema odava kummi suunas.
Re: MNT rattale uus väliskumm
"Jäiga servaga (wire), nagu võidusõidu rehvidel." - Kas võidusõidu rehvidel ei peaks olema kevlar serv?karmo_k kirjutas:Maxxis Re-Fuse
Mida sellisest rehvist arvata?
Re: MNT rattale uus väliskumm
Kasutan treeningjooksudel Conti Grand Prix 4-Season ja kiiremaks sõiduks Conti Grand Prix 4000.
Esimesed ostetud Hawaii E-st (2 aastat tagasi) ja teised tulid koos rattaga (3 aastat tagasi).
Siiani pole auku saanud - ilmselt tänu sellele, et igakord ennem sõitu minekut kontrollin rõhku pumbamanomeetriga ja teel sõites viitsin maha vaadata .
OT! Peale manomeetriga pumba kasutusele võttu ei ole aastaid auku saanud (ei maanteel ega metsas) .
Pump - sageli alahinnatud, kuid olulise tähtsusega element väliskummi tervishoius!
Esimesed ostetud Hawaii E-st (2 aastat tagasi) ja teised tulid koos rattaga (3 aastat tagasi).
Siiani pole auku saanud - ilmselt tänu sellele, et igakord ennem sõitu minekut kontrollin rõhku pumbamanomeetriga ja teel sõites viitsin maha vaadata .
OT! Peale manomeetriga pumba kasutusele võttu ei ole aastaid auku saanud (ei maanteel ega metsas) .
Pump - sageli alahinnatud, kuid olulise tähtsusega element väliskummi tervishoius!
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...
Re: MNT rattale uus väliskumm
mart2 kirjutas: Pump - sageli alahinnatud, kuid olulise tähtsusega element väliskummi tervishoius!
Re: MNT rattale uus väliskumm
Täna ratta poodides ringi kolades sain aru, et hetkel kolm valikut mille vahel valida - Continentalitest 4 season ja GP4000 või siis Vittoria Rubino Pro. Arvatavasti osutub valituks see viimane varjant. Näiteks Et-Bike kodukal see kõige müüdavam rehv või peaks Continentali eelistama?
Odavatest rehvidest soovitati suht suure kaarega mööda käija, kuna selljuhul jäädki rehve lappima.
Odavatest rehvidest soovitati suht suure kaarega mööda käija, kuna selljuhul jäädki rehve lappima.
Re: MNT rattale uus väliskumm
mul oli uuena rattal kaasas samad, mis teemaalgatajal. tundusid väga head trennikummid aga läbisõit tegi lõpuks oma töö ja tagumine sai korraliku torke kah. vahetasin tagumise Conti Grand Prix 4000 S vastu. uus tundus igati parem ja on seda ka ilmselt oma näitajate poolest. küll aga TUNDUB, et pidurdamine võtab nüüd kergemini kummi lohisema. Või on tunne vale ja asi selles, et teeääred ja kergliiklusteed on veel liiga prahised näiteks?
Re: MNT rattale uus väliskumm
Siis pead veidi rohkem vasakpoolset linki pigistama.indrek56 kirjutas: küll aga TUNDUB, et pidurdamine võtab nüüd kergemini kummi lohisema. Või on tunne vale ja asi selles, et teeääred ja kergliiklusteed on veel liiga prahised näiteks?
Kui esimesega pidurdada ei saa/taha/oska, tuleb tagumisega pidurdades keharaskus tahapoole viia.
Re: MNT rattale uus väliskumm
Olen sõitnud ka Vittoria Rubino Pro -ga. See oli kindlasti vanem mudel kui praegu - umbes 5-6 aastat tagasi. Mulle isiklikult meeldib Conti 4-season kõige rohkem ja seda just torkekindluse tõttu. Kahjuks võistlemiseks raskevõitu, kuid kannatavad sõita nii vihma kui libedaga. Pole veel auku saanud, kuid klaasikilde ja traadijuppe olen peale sõitu nendest küll välja noppinud.karmo_k kirjutas:Täna ratta poodides ringi kolades sain aru, et hetkel kolm valikut mille vahel valida - Continentalitest 4 season ja GP4000 või siis Vittoria Rubino Pro. Arvatavasti osutub valituks see viimane varjant. Näiteks Et-Bike kodukal see kõige müüdavam rehv või peaks Continentali eelistama?
Odavatest rehvidest soovitati suht suure kaarega mööda käija, kuna selljuhul jäädki rehve lappima.
PS. Kindlasti tuleb kasuks, kui igakord peale sõitu lased rattal kergelt peost läbi libiseda (kindaga!). Olen sedasi avastanud mitu sigudikku, mis palja silmaga näha ei olnud.
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...
Re: MNT rattale uus väliskumm
Alguses mainitud Luganodel pole ka häda midagi.
Võistlemiseks pole see kindlasti parim valik, kuid trenniks ja niisama veeremiseks täitsa sobib.
Sõitsin nendega eelmisel hooajal umbes 2000km oma umbes 95kg kaaluga (seal hulgas ka mitmed võistlused). Nüüd on nad fixed geari all ja veerevad edasi - tõenäoliselt veel umbes sama palju.
Kummi lõhkumist on paar korda ette tulnud, kuid seda oma tähelepanematuse tõttu.
Kui põhieesmärk on kommuteerimine ja treening, siis ma ei näe ühtegi põhjust, miks luganot vältima peaks.
PS! Luganot on traadiga ja traadita - mul on all traadita versioon. Traadiga versiooni (odavam variant) ei oska kommenteerida.
Võistlemiseks pole see kindlasti parim valik, kuid trenniks ja niisama veeremiseks täitsa sobib.
Sõitsin nendega eelmisel hooajal umbes 2000km oma umbes 95kg kaaluga (seal hulgas ka mitmed võistlused). Nüüd on nad fixed geari all ja veerevad edasi - tõenäoliselt veel umbes sama palju.
Kummi lõhkumist on paar korda ette tulnud, kuid seda oma tähelepanematuse tõttu.
Kui põhieesmärk on kommuteerimine ja treening, siis ma ei näe ühtegi põhjust, miks luganot vältima peaks.
PS! Luganot on traadiga ja traadita - mul on all traadita versioon. Traadiga versiooni (odavam variant) ei oska kommenteerida.
Re: MNT rattale uus väliskumm
Valituks osutus Vittoria Rubino Pro. Lähipäevil peaks kätte saama.
Re: MNT rattale uus väliskumm
Täitsa hea valik! Olen nendega kolistanud muuhulgas värskelt pinnatud teel ja isegi kruusal, aga ühtegi jama pole sellest veel tulnud
Re: MNT rattale uus väliskumm
Keda huvitavad rehvide veeremis omadused siis täitsa sisukas blogi http://bikeblather.blogspot.com/ mis mulle üllatuseks näitas conti gp 4000s 23c nii kõrgele jõudmist-Kas kellegil on võrdlus momenti tekkind selle rehvi ja mischelin pro4 service coursiga?veel täpsemalt siis latex õhukummiga reaalsuses!millist eelistaks.Loodame et nüüd numbrid ei kalluta arvamusi.