1. leht 1-st

Kenda veeremissuund

Postitatud: 31. 08. 2012. 21:10
Postitas Äärenurk
Kui Kenda kummile pole peale märgitud veeremissuunda, kas siis võib eeldada, et seda saab kasutada mõlemat pidi, võites ühtpidi kiiruses ja teistpidi haarduvuses (nagu siin teemas juttu oli)?

Lisaks veeremissuuna märgi puudumisele pole ka mudelit kirjas. Muster koosneb keskelt V ja U tähtede vahepealsetest kujunditest ja serva pool paiknevatest nuppudest.

Selle viidatud teema kohta veel selline küsimus, et üks kasutaja ei soovitanud seal esiratta kiirkinnituse linki paremale poole ratast jätta ning selle asemel ütles, et tema keerab kummi pöial ringi. Kas lihtsam ei oleks kiirkinniti ennast ringi keerata? Või on mõned veljed ka kindla pöörlemissuunaga?

Re: Kenda veeremissuund

Postitatud: 01. 09. 2012. 09:46
Postitas Etsike
Valepidi pannes kaotad nii kiiruses kui haarduvuses ja õiget pidi pannes võidad mõlemas. Mustrilt "loed" ju selle suuna kergesti välja, kui on "V" ja "U" vahepealsed, siis õige pöörlemissuunaga peaks nende "tähtede" põhjad ehk alumised otsad ees liikuma.
Kiirkinnitusi paigutatakse (kellele see üldse korda läheb) vasakule, et "tasakaalustada", sest kogu ülekanne paikneb ju paremal küljel. Pole mina veel näinud pöida/rummu, millel oleks pöörlemissuuna. Aga võib-olla mõnel eriti aero on ka.

Re: Kenda veeremissuund

Postitatud: 01. 09. 2012. 10:57
Postitas serxx
Etsike kirjutas:Pole mina veel näinud pöida/rummu, millel oleks pöörlemissuund.
Osadel tehasejooksudel on taga küll asümeetriline pöid, mis peab õiget pidi olema. Esimestel ei tohiks mingit vahet olla, kogu jooks on sümeetriline (MNT ja V-piduriga MTB). Tagumist rummu ja esimest ketaspidurirummu ei saagi valet pidi alla panna.

Re: Kenda veeremissuund

Postitatud: 01. 09. 2012. 11:32
Postitas Etsike
Õige tähelepanek, asümmeetrililised tõesti on mõeldud ikkagi ainult üht pidi paigaldamiseks, mitte et veereomadused küll teistpidi teistsugused oleks,