1. leht 1-st
Küsimused kummide kohta
Postitatud: 30. 06. 2004. 10:23
Postitas Alvaro
Mati kirjutas:
Julgeks sulle nats vastu vaielda, konstruktiivselt siis
1. Kui ka on üks kummivalik olemas, siis on ju alati võimalik juurde osta sobiv. Äkki on küsija seda ka juba plaaninud. Arvan, et enamuses tõsisematel või kogenenumatel on enam kui üks paar
viewtopic.php?p=41893&sid=f95bf6a3522b1 ... ab8d#41893
2. Arvan, et kummihirmud ei ole üle paisutatud, samas kindlasti pole see teema primaarne võistluse puhul. Kui sõitja üldine tase ei ole tugev, siis seda olulisem roll on psüholoogilisel tugevusel (mental stength), ehk sellel kuidas sa ennast enne sõitu ja rajal tunned. Kui ei usalda oma oskusi ja TEAD, et kumm võib vale olla, siis puht sellest võib probleem tekkida. Ässad panevad slikiga ka mudugi tuusalt, ses ma ei kahtle
.
Kui küsija plaanib juurde osta, siis ta ka niimoodi küsib. Ja seda kummiteema all. Sa ei saa kunagi vastust, et "osta hoopis see", kui küsid lihtsalt - kas see kumm kärab? Kaks eri teemat.
Jah, enamusel on vähemalt kaks paari, kes ikka paarisaja sees sõidavad. Minul on nt kolm tavaliselt - treeningslick, võistluspoolslick ja võistlusknobby. Mudakummi investeeringut olen pidanud mõttetuks arvestades et neid sõite on minul aastas 1-2, kus seda tõesti vaja läheb.
Oma 2. punkti all oled just seda korranud, mida mina mõtlesin, mitte vastu vaielnud. See, kui keegi su kummid ilgelt maha teeb, tekitabki juba hirmu ette. No ja just sellepärast polegi vaja põdeda ja kuulata, mida nö targad räägivad, vaid lihtsalt rajale lennata.
Re: Küsimused kummide kohta
Postitatud: 30. 06. 2004. 10:42
Postitas Mati
Alvaro kirjutas:... Oma 2. punkti all oled just seda korranud, mida mina mõtlesin, mitte vastu vaielnud. See, kui keegi su kummid ilgelt maha teeb, tekitabki juba hirmu ette. No ja just sellepärast polegi vaja põdeda ja kuulata, mida nö targad räägivad, vaid lihtsalt rajale lennata.
Ok ja kui varem ei hakka põdema, siis hiljemalt stardis vaadates, et kõik teised on tulnud traktorikummidega ja mina ringrajakummiga, seega panen vist kohe võssa.
Tegelikult on asjaolud jah nii, et tehke see sõit ära mida plaanite ja ärge muretsege NIIPALJU kummi pärast. Hea point selle kogemuse juures on veel see, et siis saate praktikas ehk aru, mida mõeldakse siin kummide toimivust iseloomustavate näitajate all - liivas kulgemine, külgpidamine jne.
Postitatud: 30. 06. 2004. 11:16
Postitas MikkVaaks
kuna mina vist olin selle kummide värgi juures viimane piisk karikasse,siis ma pean vabandama mul on veel 2 pari kumme aga ühed võikamad kui teised
ja ma lootsin et kui tegelased siin forumis arvavad, nende kummidega mida ma pakkusin saab hakkama siis lähen riskile ja nendega peale
karksi team rattapood cupil kasutasin neid ja jäin nati hätta(pool ajast käis tagumine ratas ringi)
Postitatud: 30. 06. 2004. 11:43
Postitas Alvaro
MikkVaaks kirjutas:kuna mina vist olin selle kummide värgi juures viimane piisk karikasse,siis ma pean vabandama mul on veel 2 pari kumme aga ühed võikamad kui teised
Pole vaja vabandada ja mingeid piisku karikasse lugeda. See polnud rünnak ega kriitika, vaid kerge mõtlemise suunamine
Aga valgusta meid - mis asjad on "võikad" kummid? Sõnast järeldaks midagi jubedat - kas siis jubedalt sile või jubedalt traktor? Või jubedalt raske?
Postitatud: 30. 06. 2004. 12:02
Postitas MikkVaaks
minu puhul sellised tõelinesed muda kummid
Postitatud: 29. 07. 2007. 20:04
Postitas buff
miks paigaldavad osad ratturid tagumise rehvi veeremissuunale vastupidiselt?
Postitatud: 29. 07. 2007. 20:27
Postitas Rivo
buff kirjutas:miks paigaldavad osad ratturid tagumise rehvi veeremissuunale vastupidiselt?
nt. Schwalbe FastFred'ga see nii käibki (tootja poolt isegi ette kirjutatud)
"Karvasema" kummi teistpidi keeramisel saad tiba parema (kahe kõrva vahel muidugi tunduvalt parema) haakuvuse nt. libedamal/mudasemal tõusul.
Isiklikult soovitaksin järgida tootja soovitusi.
Postitatud: 29. 07. 2007. 20:41
Postitas erikr
buff kirjutas:miks paigaldavad osad ratturid tagumise rehvi veeremissuunale vastupidiselt?
enamus paigaldavad vastavalt kummidel olevatele märkidele. vähesed ei pane märke tähele, ei hooli neist või on neil mingi kindel plaan. paljudel kummidel on ees ja taga erinev veeremissuund määratud ja vastavalt kummi küljel nooltega tähistatud.
Postitatud: 29. 07. 2007. 21:01
Postitas buff
tänud! kahtlustasin sama