1. leht 1-st

UST vaht ja sisekumm

Postitatud: 19. 07. 2004. 08:08
Postitas XTRace
Tekkis selline küsimus:
ega keegi pole kunagi tavalist sisekummi UST vahuga paigata proovinud?
Kas oleks võimalik või mitte :?:

Postitatud: 20. 07. 2004. 12:44
Postitas XTRace
kas siis tõesti pole keegi proovinud :?:
või ei tea kedagi, kes oleks proovinud 8)

Postitatud: 20. 07. 2004. 13:48
Postitas Raul Tammesoo
XTRace kirjutas:kas siis tõesti pole keegi proovinud :?:
või ei tea kedagi, kes oleks proovinud 8)
Tundub, et mitte, ei seda ega teist, sest minu sama küsimus on ka siiamaani vastuseta.

Postitatud: 20. 07. 2004. 14:00
Postitas tarmo
kunagi oli sellest asjast siin juttu.

UST vaht ja sisekumm

Postitatud: 20. 07. 2004. 14:06
Postitas mcrae
Paika sisekumm ausalt repair lapiga ära, kui just naela otsa pole sõitnud (torkab kummi kahelt poolt läbi ja hakkab ka hiljem õhku läbi laskma). Endal on üks Impac'i lohv nii paigatud ja peab väga hästi õhku.

Postitatud: 20. 07. 2004. 14:08
Postitas XTRace
pidasin silmas kiiret parandust ntx võistluse ajal :!:

Re: UST vaht ja sisekumm

Postitatud: 20. 07. 2004. 14:12
Postitas Rivo
mcrae kirjutas:Paika sisekumm ausalt repair lapiga ära, kui just naela otsa pole sõitnud (torkab kummi kahelt poolt läbi ja hakkab ka hiljem õhku läbi laskma). Endal on üks Impac'i lohv nii paigatud ja peab väga hästi õhku.
Algselt on küsija point hoopis teine. Vahtu laseks sisekummi ainult võistlustel, et rajale tagasi saada võimalikult kiiresti. Kui see vahu värk toimiks, siis pääseks kokkuvõttes mingi 15-30 sekundiga.
Idee poolest, peaks vaht toimima küll, ma arvan...UST kummi puhul on vahul tunduvalt raskem olukord, kui tavalise sisekummi puhul.
Aga need kõigest minu oletused asjast.

Postitatud: 20. 07. 2004. 14:26
Postitas Antti
Pange kamba peale raha kokku, ostke see pudel vahtu, võtke mingi vana jooks koos poolpiduste kummidega (mida pole kahju ohverdada) ja korraldage loomkatsed :D

Postitatud: 20. 07. 2004. 14:35
Postitas Kirsa
Sellega on nii, et võib toimida küll, aga võib ka mitte.
Tagavaravariant peab alati kaasas olemas ja kari balloone ja õhukumm on sedasi juba tülikas.

Postitatud: 20. 07. 2004. 14:38
Postitas XTRace
tulemus siis ligilähedane UST kummiga, mida samuti alati vahuga paigata ei õnnestu. Ise olen kahel korral tubelessi vahtu lasknud: mõlemal korral
ettevõtmine ebaõnnestus.

Postitatud: 20. 07. 2004. 15:09
Postitas MarkoS
...mina ükskord üritasin tavalohvi vahuga parandada, aga samuti ebaõnnestunult. Küsimus, mis mul tekkis on hoopis, et kuidas vaht ventiili vahelt sisse mahub ehk kuidas oleks õige tehnoloogia vahuga täitmisel?

Postitatud: 20. 07. 2004. 20:43
Postitas tann
Saab ka tavalist sisekummi vahuga parandada, aga mitte alati. Olenevalt augu suurusest. Väikse torkeaugu parandab ilusti ära, aga kui eelmise aasta kevadel Authori esimesel etapil vahust väheks jäi ja oma 10km jala pidin käima ja seetõttu ka katkestasin, siis hakkasin balloooni ja tagavarakummi kaasas vedama. Nüüd kui UST'i kasutan, siis olen uuesti vahu peal :wink: Kui neid asju üldse võrrelda saab, siis teoreetiliselt peaks suurem tõenäosus olema vahuga parandada UST kumm kui tavaline sisekumm, sest UST on pehmema koostisega ja paksem. Et siis saab sisekummi parandada vahuga, aga alati ei mõju!

Postitatud: 20. 07. 2004. 20:47
Postitas tann
MarkoS kirjutas:...mina ükskord üritasin tavalohvi vahuga parandada, aga samuti ebaõnnestunult. Küsimus, mis mul tekkis on hoopis, et kuidas vaht ventiili vahelt sisse mahub ehk kuidas oleks õige tehnoloogia vahuga täitmisel?
Põhimõtteliselt peaks see olema ka selle purgi peal kirjas, aga vist tuli enne loksutada, siis ventiili külge keerata, kusjuures ventiil peab asetsema üleval :!: , et vaht paremini kummi valguks ja siis lihtsalt survega kummi lasta. Ja kuidas ventiilist vaht sisse mahub :? :?: Ega see seal purgis pole ju vaht, vaid vedelik, mis kummi sisse sellise kilemoodi pinna moodustab :roll: