1. leht 1-st
sisekumm pidevalt ventiili juurest katki
Postitatud: 05. 08. 2013. 11:17
Postitas Viljar
Viimasel ajal on mu rattal imelik probleem. Iga natukese aja tagant lähevad sisekummid katki ventiil juurest. Olen katsetanud erinevaid lohve, et välistada praakpartii otsa sattumist, aga seni tulemuseta
Algselt mõtlesin, et pöia serv hõõrub kuidagi katki, aga kui panin ventiilile kaitseks krae ümber, siis olukord väga palju paremaks ei muutunud. Silma hakkab aga see, et aegajalt kisub sõiduga ventiili viltu ning pöiapael liigub (ventiiliauk pole 100% kohakuti). Ka äkki see liikumine võib kuidagi ventiili ühenduskohast lahti venitada? Mis selle põhjus võiks olla?
Pöid on äsja vahetatud, aga vana ja uus käituvad samamoodi ehk siis põhjus oleks nagu milleski muus.
Kuidagi kulukaks kujuneb see pidev lohvide vahetus ning ausaltöelda ei tahaks koguaeg selle jamaga tegeleda. Oskab keegi nõua anda, mis võiks olla põhjus ning kuidas seda korda saada?
Re: sisekumm pidevalt ventiili juurest katki
Postitatud: 05. 08. 2013. 11:54
Postitas j6ukur
Rehv libiseb pidurdamise ajal pöial ja veab sisekummi kaasa. Üks põhjus võib olla alarõhk kummis, aga kontrolli ka pöia sisepind üle - ehk oled pannkooke küpsetades pöia toiduõliga üle valanud
.
Re: sisekumm pidevalt ventiili juurest katki
Postitatud: 05. 08. 2013. 12:01
Postitas Oliver
Mälestus varasest lapsepõlvest: ventiil läheb viltu, kui sõidetakse (täiesti) tühja kummiga. Sellisel juhul ei ole kumm veljel piisavalt tugevalt kinni, nihkub natuke ja ventiili rebenemine on loomulik tagajärg.
Re: sisekumm pidevalt ventiili juurest katki
Postitatud: 05. 08. 2013. 12:08
Postitas veloson
Talki on pöiapaela ja lohvi ümber?
Re: sisekumm pidevalt ventiili juurest katki
Postitatud: 05. 08. 2013. 12:53
Postitas Viljar
j6ukur kirjutas:Rehv libiseb pidurdamise ajal pöial ja veab sisekummi kaasa. Üks põhjus võib olla alarõhk kummis, aga kontrolli ka pöia sisepind üle - ehk oled pannkooke küpsetades pöia toiduõliga üle valanud
.
Sõidan üldjuhul just kõva kummiga. Eks agajalt tuleb ka pehmemat ette, kuid "alarõhu" puhul ei meeldi mulle see ujumise tunne ning üritan seda vältida.
Ahjaa, üldjuhul on jutt tagajooksust, kuid vahest esineb sama jama ka ees.
Õhtul kodus (kui sinna ikka terve kummiga jõuan), siis pühin lapiga pöia üle, äkki tõesti on õline.
veloson kirjutas:Talki on pöiapaela ja lohvi ümber?
Väga ei ole, aga kuna ma kogu aeg uusi lohve sisse lapin, siis on kõik uued lohvid ju natike talgised. Mida ja kui palju sinna vahele raputama muidu peaks, beebipulbrit?
Re: sisekumm pidevalt ventiili juurest katki
Postitatud: 05. 08. 2013. 13:03
Postitas Oliver
Viljar, mine parem mõnest rattapoest läbi, lase seal kummid alla panna, rõhk kontrollida ja vabaned jäädavalt sellest probleemist.
Re: sisekumm pidevalt ventiili juurest katki
Postitatud: 05. 08. 2013. 13:18
Postitas mart
j6ukur kirjutas:Rehv libiseb pidurdamise ajal pöial ja veab sisekummi kaasa. Üks põhjus võib olla alarõhk kummis...
Teine põhjus võib olla, et väliskummi traat või kapronniit on väljaveninud. Lihtsaim variant kontrollida on teha miski märge väliskummil ja pöial ning pärast intensiivset sõitu vaadata, kas märgid kohakuti. Olen näinud olukordi, kus väliskummi tekstid on pärast igat sõitu uues asendis.
Re: sisekumm pidevalt ventiili juurest katki
Postitatud: 05. 08. 2013. 14:02
Postitas MK777
Vaheta pöiapael korraliku vastu.
Re: sisekumm pidevalt ventiili juurest katki
Postitatud: 05. 08. 2013. 15:06
Postitas Viljar
Oliver kirjutas:Viljar, mine parem mõnest rattapoest läbi, lase seal kummid alla panna, rõhk kontrollida ja vabaned jäädavalt sellest probleemist.
See võib olla muidugi hea soovitus, aga ei toimi. Alles eelmisel kuul sain paigaldatud rehvi otse hooldusest. Pidas vastu nii 2 nädalat. Ja iga rehvivahetuse jaoks rattapoodi tormama kah ei tahaks hakata.
MK777 kirjutas:Vaheta pöiapael korraliku vastu.
Praegusel on mingid ritchey kirjad peal. Eeldasin, et see on korralik. Võib muidugi olla, et on vana ja väsinud, aga peale natukene veninud ventiiliaugu muid kulumisjälgi pole ja üldiselt istub korralikult. Panen kõrva taha.
mart kirjutas:Teine põhjus võib olla, et väliskummi traat või kapronniit on väljaveninud. Lihtsaim variant kontrollida on teha miski märge väliskummil ja pöial ning pärast intensiivset sõitu vaadata, kas märgid kohakuti.
Täna proovin, kas rehv rändab.