1. leht 2-st

thunder burt- schwalbelt

Postitatud: 29. 08. 2013. 20:22
Postitas makaak2
On`s keegi sellist rehvi proovinud- katsunud, tunduvad peris selised ff ja rr vahepealsed, meite maratonidel ehk sobivad?

illustreeriv pilt http://www.cube.eu/bikes/mtb-hardtail/e ... pc-slt-29/ sellise cube alt.

(y)

Re: thunder burt- schwalbelt

Postitatud: 29. 08. 2013. 20:26
Postitas mikulaine
See rehv tuli suht eile välja alles, niiet ei usu, et keegi proovinud on.

Re: thunder burt- schwalbelt

Postitatud: 29. 08. 2013. 20:33
Postitas erikr

Re: thunder burt- schwalbelt

Postitatud: 29. 08. 2013. 20:46
Postitas Erx27
Selle review põhjal on sündinud uus "kummide kuningas" :)
Thunder Burt review

Re: thunder burt- schwalbelt

Postitatud: 29. 08. 2013. 21:10
Postitas Wexan
Egas seda vist väga müügil ka veel ole ?
Igatahes ei leidnud ... Oleks täitsa proovinud neid kuna oli plaan uued soetada ....
Bike-components webipoest leidsin aga 20 päeva või enam tarneaeg - hooaeg tikub läbi saama enne kui kohale jõuavad ...

Re: thunder burt- schwalbelt

Postitatud: 31. 08. 2013. 15:07
Postitas viljar75
Jah olen väga hea veerevusega.Metsas pole veel käinud, aga tundub see mis kirjutatakse vastab tõele :D

Re: thunder burt- schwalbelt

Postitatud: 01. 09. 2013. 20:33
Postitas ÜlrK
võit ka käes: https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater

ees vist rolf ja taga böört

Re: thunder burt- schwalbelt

Postitatud: 02. 09. 2013. 09:12
Postitas Viljar V
See Burt teeb tõesti kuidagi ärevaks, samuti vaikselt tuleb uue rehvi soetamise aeg kätte ja hea meelega prooviks midagi uut :)

Re: thunder burt- schwalbelt

Postitatud: 02. 09. 2013. 12:21
Postitas mart
viljar75 kirjutas:Jah olen väga hea veerevusega.Metsas pole veel käinud, aga tundub see mis kirjutatakse vastab tõele :D
Tänud põhjaliku ülevaate eest. Just selliseid kirjatükke tahaks rohkem siin foorumis lugeda.
Ära on tüüdanud sellised pikad ja lohisevad heietused, nagu näiteks see siin:
http://www.twentynineinches-de.com/2013 ... eindrucke/

Re: thunder burt- schwalbelt

Postitatud: 02. 09. 2013. 12:38
Postitas urmo
Miks 2,25 vm normaalset laiust pole? Täitsa huvitab muidu see muster, aga 2.1 laiuses 26´ peale ei paneks, suuremate rõngaste peal samas pole rehvi ruumala vist nii oluline.

Re: thunder burt- schwalbelt

Postitatud: 02. 09. 2013. 20:01
Postitas kapuuts
mart kirjutas:
viljar75 kirjutas:Jah olen väga hea veerevusega.Metsas pole veel käinud, aga tundub see mis kirjutatakse vastab tõele :D
Tänud põhjaliku ülevaate eest. Just selliseid kirjatükke tahaks rohkem siin foorumis lugeda.
Ära on tüüdanud sellised pikad ja lohisevad heietused, nagu näiteks see siin:
http://www.twentynineinches-de.com/2013 ... eindrucke/
Rõhutab mitmeid kordi et see sobib kuivale ja tugevale pinnale kõige paremini või siis tagumiseks kummiks ja veel, et madalama rõhuga kannatab ka vähe porisemaid lõike teha kuigi mitte super juhitavusega. 1.8bariga pidavat see ehtne MTB kumm olema, mitte nagu FF :)
Eks uus hooaeg näitab kas muretseda ka sellised isendid v mitte. Senikaua veel FF-id kuni kanatab

Re: thunder burt- schwalbelt

Postitatud: 09. 09. 2013. 12:13
Postitas mart
650b/27,5" 2,1" laiusega on promojutus kaaluks 385g.
Kaalusin ära, tegelt 15% raskem.
Pilt

Re: thunder burt- schwalbelt

Postitatud: 09. 09. 2013. 12:22
Postitas MarttiM
kui torkekindlus oleks sinna RR kanti, siis kaaluksin.........

Re: thunder burt- schwalbelt

Postitatud: 09. 09. 2013. 12:26
Postitas siim_s
mart kirjutas:650b/27,5" 2,1" laiusega on promojutus kaaluks 385g.
Kaalusin ära, tegelt 15% raskem.
See on sul ju Performance variant. promojutus räägitakse ilmselt EVO versiooni kaalust.

Re: thunder burt- schwalbelt

Postitatud: 09. 09. 2013. 18:09
Postitas Wexan
MarttiM kirjutas:kui torkekindlus oleks sinna RR kanti, siis kaaluksin.........

Shwalbe koduka järgi ongi RR kanti - õigemini täpselt sama.

Ja kaaluks 27,5 TL ready 415 g ja Snake skin - 480g

http://www.schwalbe.com/en/offroad-read ... -burt.html

Re: thunder burt- schwalbelt

Postitatud: 09. 09. 2013. 20:02
Postitas Kirsa
Ma olen sellise vahepealse rehvi vajaduse probleemi lahendanud juba mitmendat suve kombinatsiooniga 2.1" RR ees ja 2.25" Furious taga.
Natuke veider kombinatsioon on, aga praktikas toimib väga hästi. Peaks schwalbe käest idee eest raha küsima.

2.1" asemel võiks laiuseks olla 2.15 või 2.2" - aga eks vast tuleb 2.25" variant ka.

Re: thunder burt- schwalbelt

Postitatud: 16. 09. 2013. 08:20
Postitas Kuldar
kuiva raja kogemus,
käitub ja lippab nagu tavaline Furious, isegi raja äärde jätab sama edukalt.
Tänu suuremale laiusele sõidumugavus paranes tuntavalt.

Julgen ennustada Eesti mullamaratonide uut standardit.

Re: thunder burt- schwalbelt

Postitatud: 16. 09. 2013. 08:38
Postitas rainerhq
Mis pöia peal kumm oli ja mis piimaga?

Re: thunder burt- schwalbelt

Postitatud: 16. 09. 2013. 09:32
Postitas Alvaro
rainerhq kirjutas:Mis pöia peal kumm oli ja mis piimaga?
Kas piim oli värske või natuke tilgastanud? :-)

Sai ka TRM selle peal läbitud ja ennustus ei tohiks petta - kõik, mis poodidesse tuleb, ostetakse eestlaste poolt ära.
Raja kõrvale jättis mehe, kes oli samal põhjusel jalastunud ka paar päeva varem. Ju ei olnud kõige toimivam segu sisse saanud. Minu loteriivõit tuli ühe pudeli Joe äkilise keefiriga - jäi esimese korraga pidama.

Re: thunder burt- schwalbelt

Postitatud: 16. 09. 2013. 10:10
Postitas erikr
Alvaro kirjutas: Minu loteriivõit tuli ühe pudeli Joe äkilise keefiriga - jäi esimese korraga pidama.
Jah, ma sain selle helerohelise keefiriga oma kusagil mujal kummiteemas kurdetud Roni ka esimese raksuga pidama, hoiab nädala sõidetavat rõhku.

Re: thunder burt- schwalbelt

Postitatud: 16. 09. 2013. 10:40
Postitas Kuldar
lubatud kaal 435g (29 EVO TL ready) kõikus 411-465g, paljukest õnnestus neid üle kaaluda. Aga praktika näitab - mida kergem välja sobrada, seda rohkem lateksit kulub. Ja nii ka läks, 411ne tahtis hommikul täiendavat ruginalaksu ja sheikimist.

Re: thunder burt- schwalbelt

Postitatud: 25. 09. 2013. 22:55
Postitas oru
Võtsin kohe hulgi 29 EVO TL ready ligi, et veenduda et Kuldari fakt ikka vett peab. PEAB.
Polnud rehvi mis oleks olnud samas kaalus :) Kõige raskem oli 485g :) Lubatud kaalu ei leidndu :(

PiltPilt
PiltPilt
PiltPilt

Re: thunder burt- schwalbelt

Postitatud: 26. 09. 2013. 07:37
Postitas KaupoR
Heheee - iPhonest saab paar pilti allpool Nokia 3310 :)

Re: thunder burt- schwalbelt

Postitatud: 26. 09. 2013. 08:21
Postitas rainerhq
@ oru
Need ei ole RaceGuard`id? Kus neid saada on?

Re: thunder burt- schwalbelt

Postitatud: 26. 09. 2013. 09:30
Postitas veloson
Aga miks seda paberist varianti üldse kaaluda? Mida me teeme nende peotäie grammidega?

Re: thunder burt- schwalbelt

Postitatud: 26. 09. 2013. 09:35
Postitas rainerhq
Ma ka sama meelt.
Sõitsin sellel hooajal RaceGuard FF taga - null purunemist. Sõbral olid need paberist asjad ja sõitis ikka mitu korda ribadeks.

Re: thunder burt- schwalbelt

Postitatud: 26. 09. 2013. 10:11
Postitas oru
rainerhq kirjutas:@ oru
Need ei ole RaceGuard`id? Kus neid saada on?
Noup, need on kõige "kergemad" TL-Ready rehvid. Kust neid saada on, pole enam teada. Hawaii 29 SL alt võeti ka juba ära :)
Minu teada pole 29 RaceGuarde FF olemas, 26 küll jah.

Re: thunder burt- schwalbelt

Postitatud: 26. 09. 2013. 10:42
Postitas rainerhq
29 FF RG ei ole jah olemas. Mul kogemus 26ga.

Re: thunder burt- schwalbelt

Postitatud: 26. 09. 2013. 21:56
Postitas Kuldar
veloson kirjutas:Aga miks seda paberist varianti üldse kaaluda? Mida me teeme nende peotäie grammidega?
tjah,
aga miks sellist postitust teha? Mida me teeme selle tähtede jadaga?

Re: thunder burt- schwalbelt

Postitatud: 26. 09. 2013. 22:22
Postitas veloson
Hoiame sellega sõrmi õhinal sügiskatalooge lappavate foorumilugejate pulsil ja proovime teha nii, et vähem moetrendide järgijaid kurvalt raja äärde jääks. Võistluste ajal taevas tähed ju ei paista..

Re: thunder burt- schwalbelt

Postitatud: 27. 09. 2013. 08:26
Postitas Alvaro
Kuldar kirjutas: tjah,
aga miks sellist postitust teha? Mida me teeme selle tähtede jadaga?
Kallis Kuldar,

on viimane aeg midagi ette võtta, et Sinu igihaljad, murenematud, meetrisest betoonist läbi lõikavad verbaalnooled ei eksleks siin müügikuulutuste vahel, kus neid nii harva üles leiab?! Seal Kuldari blogi üle CCRM kodulehele?

Alvaro

Re: thunder burt- schwalbelt

Postitatud: 29. 09. 2013. 16:40
Postitas viljar75
Hetkel kes soovib 27,5 TB REDY,EVO on olemas ja täiesti uued.
Tel. 5074149

Re: thunder burt- schwalbelt

Postitatud: 29. 09. 2013. 18:39
Postitas KaupoR
H100 ajal on palju aega mõelda ja mõtlesin, et Thunder Burt on ju TB ehk inglise keeles hääldades tii bii ehk tibi. Ralph, Ron, Furious, Tibi :)
Rehvist ka: TÖÖTAB!

Re: thunder burt- schwalbelt

Postitatud: 29. 01. 2014. 19:53
Postitas rajko
29", TLR, RaceGuard, 475 ja 469 g.

Re: thunder burt- schwalbelt

Postitatud: 18. 08. 2014. 11:11
Postitas parm2
Netist leitav Scott 2015 kataloog lubab oletada, et burt'i 2.25 laius ei ole enam kaugel. Tõenäoliselt siis Eurobike.

Re: thunder burt- schwalbelt

Postitatud: 18. 08. 2014. 12:37
Postitas mikulaine
Aga mulle enam TB ei meeldi. Omaarust oskan sõita ja klaasikilde või muud teravat vältida, aga TB'ga on kummiprobleeme päris palju olnud. Mudas jääb ka labaste tõusude peal korralikult hätta. Ega ma muidugi sõita ka ei oska.

Re: thunder burt- schwalbelt

Postitatud: 05. 03. 2015. 07:44
Postitas allan222
Eelmine hooaeg sai burtidega läbitud ja plaan samaga jätkata. Kas keegi on juba hankinud endale 2.25 burti? Palju reaalne kaal ka olla võiks?

Re: thunder burt- schwalbelt

Postitatud: 05. 03. 2015. 08:34
Postitas risto999

Re: thunder burt- schwalbelt

Postitatud: 05. 03. 2015. 08:37
Postitas KaupoR
Allan küsis reaalset kaalu!

Re: thunder burt- schwalbelt

Postitatud: 05. 03. 2015. 08:40
Postitas risto999
elu on ju näidanud, et reaalne kaal +- 30g, olenevalt tegija näpudest.

Re: thunder burt- schwalbelt

Postitatud: 26. 06. 2015. 09:39
Postitas martr
Siin ühes teises teemas oli küsitud, kuid vastuseta: kumba eelistada, kas Snakeskin või Raceguard'i?

Tahan tagumiseks rehviks 29-le. Mind kaaluvahe niiväga ei morjenda, kuivõrd vastupidavus. Endal ikkagi 100kg turjal.
Siiani kogemus FF Snakeskiniga ning need esirehvina kulusid külje pealt ära. Algul mingi koht läks karvaseks ning lõpuks tuli muna välja (sisekummiga kasutan).

Re: thunder burt- schwalbelt

Postitatud: 26. 06. 2015. 11:29
Postitas mart
martr kirjutas:Siin ühes teises teemas oli küsitud, kuid vastuseta: kumba eelistada, kas Snakeskin või Raceguard'i?

Tahan tagumiseks rehviks 29-le. Mind kaaluvahe niiväga ei morjenda, kuivõrd vastupidavus. Endal ikkagi 100kg turjal.
Siiani kogemus FF Snakeskiniga ning need esirehvina kulusid külje pealt ära. Algul mingi koht läks karvaseks ning lõpuks tuli muna välja (sisekummiga kasutan).
Snakeskin ei kaitse millegi eest.
Raceguard kaitseb torgete eest veerepinnal.
Pikemalt juttu siin:
https://www.schwalbetires.com/sites/all ... mance.html

Re: thunder burt- schwalbelt

Postitatud: 26. 06. 2015. 12:54
Postitas Miki-Hiir
SnakeSkin tähendab võrreldes LiteSkin'iga paksemaid külgseinu. LiteSkin'i häda oli, et rehv on väga kerge ja õhuke ning külje pealt torge on kerge mingi oksa või terava kivi tõttu tulema. SnakeSkin'iga tehti küljed veidi paksemaks tagasi aga rehv on ka ~50g raskem.
Tubelessina SnakeSkin pidas kohe algul ka ilma piimata enamvähem õhku, LiteSkin'i küljed on nii õhukesed, et sisuliselt sekunditega kaotas ilma piimata rõhu.

http://www.schwalbe.com/en/produkt-features.html

Re: thunder burt- schwalbelt

Postitatud: 26. 06. 2015. 14:43
Postitas pg002a
Miki-Hiir kirjutas:SnakeSkin tähendab võrreldes LiteSkin'iga paksemaid külgseinu. LiteSkin'i häda oli, et rehv on väga kerge ja õhuke ning külje pealt torge on kerge mingi oksa või terava kivi tõttu tulema. SnakeSkin'iga tehti küljed veidi paksemaks tagasi aga rehv on ka ~50g raskem.
Tubelessina SnakeSkin pidas kohe algul ka ilma piimata enamvähem õhku, LiteSkin'i küljed on nii õhukesed, et sisuliselt sekunditega kaotas ilma piimata rõhu.

http://www.schwalbe.com/en/produkt-features.html
Täpselt nii, et kui tahad tubelessina kasutada siis võta Snakeskin ja saad palju töökindlama isendi.
Kogemus eelmisel hooajal Liteskiniga, mis tubelessina ei jäänudki korralikul rõhku pidama, vahet polnud mida sisse sai kallatud või palju kallatud.
See hooaeg võtsin Snakeskini ja ei mingisugust probleemi rõhu kaoga, toimib ülihästi.

Re: thunder burt- schwalbelt

Postitatud: 26. 06. 2015. 15:17
Postitas kalari
pg002a kirjutas:
Miki-Hiir kirjutas:SnakeSkin tähendab võrreldes LiteSkin'iga paksemaid külgseinu. LiteSkin'i häda oli, et rehv on väga kerge ja õhuke ning külje pealt torge on kerge mingi oksa või terava kivi tõttu tulema. SnakeSkin'iga tehti küljed veidi paksemaks tagasi aga rehv on ka ~50g raskem.
Tubelessina SnakeSkin pidas kohe algul ka ilma piimata enamvähem õhku, LiteSkin'i küljed on nii õhukesed, et sisuliselt sekunditega kaotas ilma piimata rõhu.

http://www.schwalbe.com/en/produkt-features.html
Täpselt nii, et kui tahad tubelessina kasutada siis võta Snakeskin ja saad palju töökindlama isendi.
Kogemus eelmisel hooajal Liteskiniga, mis tubelessina ei jäänudki korralikul rõhku pidama, vahet polnud mida sisse sai kallatud või palju kallatud.
See hooaeg võtsin Snakeskini ja ei mingisugust probleemi rõhu kaoga, toimib ülihästi.
Väga värsketele kogemustele (viimase 3 nädala saaga) tuginedes ütlen, et mul läks vastupidi. Liteskin-i läks eelmisel aastal piim sisse ja hakkas pidama esimesest matsust. Pumpasin vast 1x kuus. Sõitsin kõiksugu sado-maso radu ja katki ei läinud. (ju oli omajagu õnne) Nüüd oli vaja kulunud rehv välja vahetada ja otsustasin RaceGuard-i kasuks. Üks häda ja viletsus! Rehvi külgseinad on seest poolt sellised libedad-rasvased (?) millele piim külge ei jää. Sõidu ajal pole probleeme aga seistes tühjeneb rehv ühe ööga.

Re: thunder burt- schwalbelt

Postitatud: 26. 06. 2015. 16:22
Postitas veloson
EVO TB RaceGuard on tootekirjelduses TL Easy: "use of liquid sealant is neccessary, but otherwise installation is just as easy as with real Tubeless tires. Time consuming conversion requiring intensive shaking and frequent re-inflation is no longer needed with Tubeless Easy."
Kui oli see mudel, siis poodi praagi pähe tagasi pakkumise juhtum või mittesobiv plögin?

Re: thunder burt- schwalbelt

Postitatud: 26. 06. 2015. 19:51
Postitas martr
Ei taha tubelessina kasutada. Tellisin RaceGuardi

Re: thunder burt- schwalbelt

Postitatud: 26. 06. 2015. 20:32
Postitas erikr
Sõitsin aasta Snakeskiniga. Muud kirjad kummil Evolution Line ja Pacestar Compound. Null probleemi. Kuni eelmisel nädal lõikas klaasikild Harku metsas esimesse augu.
Tagumisega jätkan.

Re: thunder burt- schwalbelt

Postitatud: 10. 07. 2015. 13:46
Postitas JLansa
Sõitsin ka Thunder Burtidega päris pikka aega, alguses õhukummidega ja siis ilma (kui sain TR jooksud).
positiivse külje pealt: hea kiire.
negatiivne:
1/ kehv materjal (loe paberist rehvid). Kivi lõikas prao sisse.
2/ piimaga pidama saamine on paras ooper.
3/ kurvis võib alt ära minna

ostsin nüüd Maxxis aspen - panin esimese korraga pumbaga TL peale piimaga ja kohe peavad. lisaks super pidamine kurvides ja kiirust nagu ka jagub...

vaadates FF ja TB rikutud sõite viimastel EC ettappidel jääb ainult mõistatada, miks eliit neid alla topib???

Re: thunder burt- schwalbelt

Postitatud: 10. 07. 2015. 14:00
Postitas dh
JLansa kirjutas:Sõitsin ka Thunder Burtidega päris pikka aega, alguses õhukummidega ja siis ilma (kui sain TR jooksud).
positiivse külje pealt: hea kiire.
negatiivne:
1/ kehv materjal (loe paberist rehvid). Kivi lõikas prao sisse.
2/ piimaga pidama saamine on paras ooper.
3/ kurvis võib alt ära minna

ostsin nüüd Maxxis aspen - panin esimese korraga pumbaga TL peale piimaga ja kohe peavad. lisaks super pidamine kurvides ja kiirust nagu ka jagub...

vaadates FF ja TB rikutud sõite viimastel EC ettappidel jääb ainult mõistatada, miks eliit neid alla topib???
Milliste Thunder Burtidega sul täpsemalt selline kogemus on? Neid on erinevaid, eri materjalist mis käituvad ka sellest tingituna erinevalt. Ainult muster on neil sama.

Ise panin ka sel nädalal Thunder Burtid alla (29x2.25 Evo SnakeSkin PaceStar TL-Easy) kuna enne all olnud Specialized Renegadedest on üks liiga katki et tubelessina kasutada ja kiiretes kruusa jms kurvides olid puudulikud.

Negatiivse kohapealt kommentaarid:
1) Liiga vara kommenteerida mul.
2) Piimaga pidama saamine - mul 0 probleemi kompressoriga + stan's piimaga - jäid kohe pidama. Kolme päevaga kokku 0.1-0.2 atm-i vahel rõhku kadunud. Esimese sõidu tegin 3-4 tundi peale esimest korda rehvide alla panemist. Ehk siis üdini positiivne kogemus selles osas.
3) Seda on kahju kuulda - nagu ülevalpool kirjutasin, kurvis tunnetuse parandamine oli üks põhjus miks rehve vahetasin. Thudner Burtil tundusid ääres vähe tüsedam muster olevat kui Renegadedel. Aga eks näe, hetkel vähe veel sõitnud - loodetavasti pole vähemalt halvem kui Renegade.