1. leht 1-st

Sobilik kumm FS-le

Postitatud: 03. 09. 2004. 10:57
Postitas mart
Alvaro kirjutas:
SL kirjutas:Vot nii:
fuel 110
Miks on sellisel XC pillil 2,2 kummid vajalikud?
Pakun, et FSratas saab rohkem vatti - ei valita enam niii hoolikalt trajektoori ja kiirust. Soome vennad, kes omalõbuks pidevalt kütavad Tahkosarnaseid radu, mainivad sageli, et 2" on min laius. Lisaks löövad nad FS-le veel ca 1-1,5 bar rohkem sisse, kui oma HT-le. Kumm pidavat paremini läbilööke taluma.

Re: Sobilik kumm FS-le

Postitatud: 03. 09. 2004. 11:25
Postitas Alvaro
mart kirjutas:Pakun, et FSratas saab rohkem vatti - ei valita enam niii hoolikalt trajektoori ja kiirust. Soome vennad, kes omalõbuks pidevalt kütavad Tahkosarnaseid radu, mainivad sageli, et 2" on min laius. Lisaks löövad nad FS-le veel ca 1-1,5 bar rohkem sisse, kui oma HT-le. Kumm pidavat paremini läbilööke taluma.
FS ei ole veel kohe freeride, millega peab julmemalt ringi käima.
Ja sellest loogikast ma küll ei saa aru, et FS ratta kummi peaks rohkem rõhku panema. :shock: FS puhul tuleb ju just vähem läbilööke võrreldes kõva tagumikuga ratastega :!: sest "vedru" teeb oma töö juurikate ja kivide pehmendamisel......

Postitatud: 03. 09. 2004. 11:49
Postitas huko
No minu sõidustiil muutus kah lohakamaks kui Fueli istumise alla sain. Küll amort vead parandab... :lol:
HT-ga sõites arvestad "kõva rattaga" ja pöörad rohkem tähelepanu igatsugu kividele ja juurikatele ning "tõstad" ratta üle. FS-ga on aahhh, las minna -feeling ja nii need kummid pauguvad... :twisted: Läbilöök ja snakebite tuleb nii kiiresti, et "vedru" ei jõua reageerida. :cry:

Re: Sobilik kumm FS-le

Postitatud: 03. 09. 2004. 11:56
Postitas mart
Alvaro kirjutas: Ja sellest loogikast ma küll ei saa aru, et FS ratta kummi peaks rohkem rõhku panema. ..
Siin on sama asja arutatud. vt 3 viimast küsimust/vastust:
http://www.webmountainbike.com/webmount ... ires1.html

Postitatud: 03. 09. 2004. 12:10
Postitas Konflict
mul on ees 2,1 Nokian Boazobeana
Taga 1,85 Hutchinson Alligator Gold.

ma ei tea ei kurda küll pidamise üle. Sõitnud sopas, liivas ja kõikidel muudel pinnastel. Ma küll lohmakamalt sõitma pole hakkand aga agressivsemalt küll.

Läbilöögid on mul aint tulnud siis kui korra ratta õhku viskand ja siis kivi peale maandund, siis pöia laiaks löönd muud midagi.


Ma ei tea te siis nagu peale fs-i saamist üldse ei vaata kus sõidate?

Postitatud: 03. 09. 2004. 12:29
Postitas mart
Konflict kirjutas:Ma ei tea te siis nagu peale fs-i saamist üldse ei vaata kus sõidate?
Jep, sai FS just seetõttu valitud, et sõita kus tahes ja kuidas tahes. Seetõttu kasutan ka vastavaid kumme:
1 jooks. Shwalbe King Jim 2.25
2. jooks. Nokian NBX Lite 2.2

Postitatud: 03. 09. 2004. 12:47
Postitas Konflict
siis vist peaks veidi pikema käiguga taga amort olema, kummi laius peaks ka 2,5 või suurem olema. esiamort võiks ka siis juba topeltkrooniga olla. Siis saaks tõesti sõita seal kus tahad....

Postitatud: 03. 09. 2004. 13:18
Postitas mart
Konflict kirjutas:siis vist peaks veidi pikema käiguga taga amort olema, kummi laius peaks ka 2,5 või suurem olema. esiamort võiks ka siis juba topeltkrooniga olla. Siis saaks tõesti sõita seal kus tahad....
Jääme ikka *sõit maastikul* teemasse :wink: kivid, kännud, juurikad jms ja sedamoodi kümneid kilomeetreid.

Postitatud: 03. 09. 2004. 13:24
Postitas Konflict
ok jääme

Aga teed valimata ei saa ju kiiresti sõita, sest kui suuremad takistused võtavad ju hoogu maha. Vähemalt ei pea nii ettevaatlik olema kui HT. Muidu polekski vaja ju sõidutehnikat lihtsalt osta fs ja asi korras liigu nagu tank.