1. leht 1-st

Tubeless rehvi hooldamine

Postitatud: 14. 02. 2014. 22:06
Postitas raikzz
Küsimus siis selline,et sai suvel rattad tubelessiks tehtud ja piim sisse pandud , ühtegi negatiivset lauset pole öelda , väga rahul,et tehtud sai,kuid selline küsimus,et kas selle piimaga talve jooksul midagi juhtub ka ning peab seda vahetama enne uut hooaega või midagi ?

Re: Tubeless rehvi hooldamine

Postitatud: 14. 02. 2014. 22:33
Postitas MK777
Umbes 4-6 kuu tagant peaks piima juurde lisama, ega muud polegi vaja.

Re: Tubeless rehvi hooldamine

Postitatud: 04. 03. 2014. 20:53
Postitas Radioh3ad
Kas ghetto tubelessile ka lihtsalt piima juurde või midagi veel?

Re: Tubeless rehvi hooldamine

Postitatud: 04. 03. 2014. 23:30
Postitas MK777
Ikka, sest ka seal kipub see ära kuivama.

Re: Tubeless rehvi hooldamine

Postitatud: 01. 05. 2014. 15:57
Postitas Radioh3ad
Isetehtud tubeless (ghetto). Crossmark rehv.
Rehvi küljel pidevalt läbipaistvad piisad. Normaalne?
Lisaks: Rehv jookseb nädalaga õhust pmst tühjaks. Normaalne?

Re: Tubeless rehvi hooldamine

Postitatud: 01. 05. 2014. 16:21
Postitas MK777
Kas see on üldse UST rehv?

Re: Tubeless rehvi hooldamine

Postitatud: 01. 05. 2014. 16:55
Postitas urmo
Minu kristallkuul ütleb, et ei ole UST :D See, et külje pealt pidevalt läbi laseb piima, näitab, et külgsein nii hõre, et piim ei panegi õhkuleket lõplikult kinni. Sellepärast siis ka rutem tühjaks jooksmine. Samas minu arust on suvalise mitte-UST või TL-ready rehvi kohta nädal isegi hästi saadud, sõidu ajal ikka hoiab rõhu sees.

Re: Tubeless rehvi hooldamine

Postitatud: 01. 05. 2014. 18:41
Postitas mart
Radioh3ad kirjutas:Isetehtud tubeless (ghetto). Crossmark rehv.
Rehvi küljel pidevalt läbipaistvad piisad. Normaalne?
Lisaks: Rehv jookseb nädalaga õhust pmst tühjaks. Normaalne?
Lateksiga/piimaga tavakummil on läbipaistvad piisad täiesti tavaline pilt. Ikka on kuskil miski mikroskoopiline ava, mis seestpoolt lateksiga/piimaga täitmist vajab. Ava täitmise lõpp-pilt ongi läbipaistev/rasvane ollus välispinnal. Piimaga tavakumm nädalaga ei tühjene, kaob max 0,3Bar. Pane piima juurde, arvatavasti kogus väike ja lateks ei jõua kõiki pragusid täita.

Re: Tubeless rehvi hooldamine

Postitatud: 01. 05. 2014. 19:14
Postitas raikzz
Peab ka ikka kiiremas korras uue piima sisse laksima , nüüd läheb juba järgmiseks hommikuks rehv peaaegu tössiks ära , kas piisab lihtaslt ventiil lahti keerata ja piima juurde valata või peaks rehvi maha võtma ja vana lateksi ära puhastama ?

Re: Tubeless rehvi hooldamine

Postitatud: 01. 05. 2014. 21:13
Postitas mart
raikzz kirjutas:Peab ka ikka kiiremas korras uue piima sisse laksima , nüüd läheb juba järgmiseks hommikuks rehv peaaegu tössiks ära , kas piisab lihtaslt ventiil lahti keerata ja piima juurde valata või peaks rehvi maha võtma ja vana lateksi ära puhastama ?
Ventiili südamik välja ja uus lateks sisse. Vana lateksi kraabid siis välja/maha, kui kumm lappimist vajava augu saab ja nagunii on vaja maha võtta.

Re: Tubeless rehvi hooldamine

Postitatud: 01. 05. 2014. 21:28
Postitas KaupoR
Kui siin kummi puhastamisest juba juttu oli, siis mis oleks kõige parem vahend lateksi (NoTubes mul konkreetselt) lahustamiseks? Mul on ventiili südamik ruginat täis ja õhku liigub läbi vaevu-vaevu. Kui otsin, ilmselt leian ka uue südamiku aga "kummiks" muutunud lateksi puhastamise küsimus on ju tegelt ka laiem.

Re: Tubeless rehvi hooldamine

Postitatud: 01. 05. 2014. 21:34
Postitas mart
KaupoR kirjutas:Kui siin kummi puhastamisest juba juttu oli, siis mis oleks kõige parem vahend lateksi (NoTubes mul konkreetselt) lahustamiseks? Mul on ventiili südamik ruginat täis ja õhku liigub läbi vaevu-vaevu. Kui otsin, ilmselt leian ka uue südamiku aga "kummiks" muutunud lateksi puhastamise küsimus on ju tegelt ka laiem.
Mõned aastad tagasi tegelesin sama teemaga, siis loobusin, kui sain aru, et misiganes lahustiga loputades - ventiili kummi-/plasttihend lahustub samakiiresti kui lateksijäänused ventiilis. Sestsaadik keeran uue südamiku sisse
http://www.justridingalong.com/parts/tu ... cores.html ja vanaga viskan vareseid.

Re: Tubeless rehvi hooldamine

Postitatud: 01. 05. 2014. 22:00
Postitas Nongrata
mart kirjutas:
KaupoR kirjutas:Kui siin kummi puhastamisest juba juttu oli, siis mis oleks kõige parem vahend lateksi (NoTubes mul konkreetselt) lahustamiseks? Mul on ventiili südamik ruginat täis ja õhku liigub läbi vaevu-vaevu. Kui otsin, ilmselt leian ka uue südamiku aga "kummiks" muutunud lateksi puhastamise küsimus on ju tegelt ka laiem.
Mõned aastad tagasi tegelesin sama teemaga, siis loobusin, kui sain aru, et misiganes lahustiga loputades - ventiili kummi-/plasttihend lahustub samakiiresti kui lateksijäänused ventiilis. Sestsaadik keeran uue südamiku sisse
http://www.justridingalong.com/parts/tu ... cores.html ja vanaga viskan vareseid.
Aastaid seda atsetooniga puhastanud, toimib, siiani pole veel muid detaile ära lahustanud.
Vanad südamikud viska ikka prügikasti!

Re: Tubeless rehvi hooldamine

Postitatud: 01. 05. 2014. 22:17
Postitas mart
Nongrata kirjutas:
mart kirjutas:
KaupoR kirjutas:Kui siin kummi puhastamisest juba juttu oli, siis mis oleks kõige parem vahend lateksi (NoTubes mul konkreetselt) lahustamiseks? Mul on ventiili südamik ruginat täis ja õhku liigub läbi vaevu-vaevu. Kui otsin, ilmselt leian ka uue südamiku aga "kummiks" muutunud lateksi puhastamise küsimus on ju tegelt ka laiem.
Mõned aastad tagasi tegelesin sama teemaga, siis loobusin, kui sain aru, et misiganes lahustiga loputades - ventiili kummi-/plasttihend lahustub samakiiresti kui lateksijäänused ventiilis. Sestsaadik keeran uue südamiku sisse
http://www.justridingalong.com/parts/tu ... cores.html ja vanaga viskan vareseid.
Aastaid seda atsetooniga puhastanud, toimib, siiani pole veel muid detaile ära lahustanud.
Vanad südamikud viska ikka prügikasti!
Et leotad ventiilisüdamikke atsetoonis ja lateks kaob ning ventiil toimib nigu uus?

Re: Tubeless rehvi hooldamine

Postitatud: 01. 05. 2014. 23:02
Postitas Nongrata
Jah. Leotusaeg on muidugi loetud sekundid, kümmekond ehk, sellest piisab.

Re: Tubeless rehvi hooldamine

Postitatud: 02. 05. 2014. 16:47
Postitas Radioh3ad
Kas see on üldse UST rehv?
Ei ole UST. Sõidu peab väga hästi vastu. Arvatavasti ongi asi vist selles, et juba algusest peale, on piima liiga vähe sisse lisatud ja siis nüüd kui juurde panin, siis jälle vähe. Panen suurema koguse sisse ja vaatan, mis saab. Paneks kohe 100, :D

Re: Tubeless rehvi hooldamine

Postitatud: 09. 09. 2014. 11:06
Postitas Indreq
Pisike üllatus 2 kuud all olnud rehvis. algselt oli tegu Stansi lateksiga + veidi tundmatut (minule) fiibrilist segu mida pudeliga proffide käest sain. Nagu ma aru olen saanud, siis seda anomaalseks ei loeta, olevat tõestus sellest et lateks töötab. Rehv ilmselt on mõne augu saanud ja lisaõhk mis on juurde pumbatud, on kaasa toonud sellise tagajärje. Kes tahab rohkem teada võib googeldada "stans booger". Ehk siis tuleb ikka kord-paar hooaja jooksul ka lateksit kontrollida.

Pilt

Re: Tubeless rehvi hooldamine

Postitatud: 11. 09. 2014. 16:30
Postitas birgo99
Endal 3 nädal jookseb kui tehti rehvid piimaseks ja juba kuulen kuidas esirehvis mingi tükk ringi sõidab?! :roll:

Re: Tubeless rehvi hooldamine

Postitatud: 16. 01. 2016. 22:47
Postitas urrauh
Kas piim talvel ära ei külmu? või tuleb mingit lisandit lisada, mis tõstab külmakindlust?

Re: Tubeless rehvi hooldamine

Postitatud: 17. 01. 2016. 10:24
Postitas Miki-Hiir
Ei külmu.

Stan's kodulehelt:
Stan’s Tire Sealant will stay liquid in a mountain bike tire with a thin casing for two to seven months on average. Riding in arid climates or storing the bike in a hot area will require more frequent monitoring of sealant levels. Special anti-freeze agents allow the sealant to be used in environments as cold as -30° F.

Re: Tubeless rehvi hooldamine

Postitatud: 17. 01. 2016. 18:52
Postitas urrauh
Seda tootekirjeldust olen lugenud küll. Kuid alles nüüd jõudis see tootekirjelduse info kohale :) (ma algul mõtlesin, et see "special anti-freeze agents" tähendab, et ise tuleb neid lisada. ei tea miks mul selline mõte tuli)