1. leht 1-st

sisekumm

Postitatud: 07. 09. 2004. 21:14
Postitas baddog
pärast tänast sisekummi katki tegemist tekkis mul küsimus, et kas keegi oskab soovitada ?mõnda head sisekumi mis oleks võimalikultvastupidav. kaal pole oluline.

Postitatud: 07. 09. 2004. 22:36
Postitas Intzz
kui kaal pole oluline siis
Nokian Gazzaloddi DH sise kumm
kaal veidi üle 500g, seina paksus 2,5mm
omal on ja pole veel suutnud augustada

Postitatud: 07. 09. 2004. 23:57
Postitas baddog
Intzz kirjutas:kui kaal pole oluline siis
Nokian Gazzaloddi DH sise kumm
kaal veidi üle 500g, seina paksus 2,5mm
omal on ja pole veel suutnud augustada
kust seda leida saab ja mis hinnaga?

Postitatud: 08. 09. 2004. 07:35
Postitas Intzz
NRP ja hind oli midagi 150 või midagi taolist

Re: sisekumm

Postitatud: 08. 09. 2004. 07:44
Postitas erikr
baddog kirjutas:pärast tänast sisekummi katki tegemist tekkis mul küsimus, et kas keegi oskab soovitada ?mõnda head sisekumi mis oleks võimalikultvastupidav. kaal pole oluline.
oleneb kuidas kummi lõhkusid. nightride teemast sain aru, et snakebite. selle vastu aitab eelkõige õige rõhk kummis mitte õhukummi seinapaksus.

Postitatud: 09. 09. 2004. 22:57
Postitas loffa
mida suurem on kummi(nii väliskummi, kui ka sisekummi) seina paksus, seda väiksem on tõenäosus, et tekib snakebite. näiteks triali mehed sõidavad downhilli väliskummidega taga, millel on väga paksud seinad (kaal sõltuvalt kummist umbes 1200-1300g) ja sõidatakse sealjuures väga madala rõhuga(0.5-1.5 bar) ja velg käib tihti "kõlks" vastu betoonserva ilma, et sisekummiga midagi juhtuks. see selleks. osta omale tavaline 50kroonine sisekas ja küta edasi. kui vaja, lisa rõhku :arrow:

Re: sisekumm

Postitatud: 10. 09. 2004. 08:22
Postitas Andrus K
baddog kirjutas:pärast tänast sisekummi katki tegemist tekkis mul küsimus, et kas keegi oskab soovitada ?mõnda head sisekumi mis oleks võimalikultvastupidav. kaal pole oluline.
:D vana teema, aga vaevalt sa neid ikka tahad: viewtopic.php?t=2254&highlight=sisekumm

veel kummijuttu: viewtopic.php?t=3805&highlight=sisekumm

lihtsalt tuleb leppida tõsiasjaga, et mida rohkem sa sõidad, seda tihedamalt kumme läheb. Ka siis, kui rõhud jms. kõik paigas on. Lihtsalt tõenäosusteooria.