1. leht 1-st

Veeremise suund

Postitatud: 28. 04. 2014. 15:37
Postitas mko
Oskab keegi öelda, kuidas peaks rehv õigesti all olema ehk kas liikumise suund on A v B? Ostsin kasutatud ratta, esikummil veeremine suunas A, tagakummil suunas B. Kahtlus on, et üks kumm on all valesti (ja teine siis õigesti) : )

Milline on kummi õige liikumise suund?
https://www.dropbox.com/s/fh4n0sg7zu2jd ... .23.14.png

Re: Veeremise suund

Postitatud: 28. 04. 2014. 15:43
Postitas siim_s
See peaks olema Schwalbe kumm ja osadel neist ongi nii, et ette käib ühtpidi ja taha teistpidi. Rehvi külje peal on kindlasti vastavad nooled ja kirjas midagi sellist, et front või rear.

Re: Veeremise suund

Postitatud: 28. 04. 2014. 15:43
Postitas kapuuts
Osad kummid ongi nii tehasepoolt ettenähtud, et ees ühtepidi ja taga teistpidi. Üldiselt peaks selline info kummi küljel kirjas olema.
Pilt

Re: Veeremise suund

Postitatud: 28. 04. 2014. 15:45
Postitas jkymmel
Rehvi küljel peaks kirjas olema, minu mäletamist järgi käivadki need rehvid erinevat pidi

edit: vastuse kirjutamise ajal vastati juba 2x ära

Re: Veeremise suund

Postitatud: 28. 04. 2014. 15:49
Postitas KaupoR
Racing Ralph on see, peakski olema ees ühte ja taga teist pidi.

Re: Veeremise suund

Postitatud: 28. 04. 2014. 16:06
Postitas mko
Selge pilt, "puust ja punaseks" ette tehtud. Eks ma uurin rehvi küljelt märke. / Ja ongi seal Front ja Rear pisikeselt kirjas ja nooled eri suundades : ) Tänud kõigile vastamast.

-
Muide, kas keegi oskaks ka seletada, miks on see nii? Seal peaks mingi loogiline seletus ka olema. Vaevalt, et see seepärast nii on, et keegi arvas "nii oleks maru äge"... Mõlemad rattad veerevad ju samas suunas, miks aga kummid erinevas suunas?

Re: Veeremise suund

Postitatud: 28. 04. 2014. 21:52
Postitas Viljar V
Tagumine on vedav ratas, esimesega suuremas osas pidurdaja, seega peab pidamine teisipidi olema

Re: Veeremise suund

Postitatud: 28. 04. 2014. 22:18
Postitas mart
vilts100 kirjutas:Tagumine on vedav ratas, esimesega suuremas osas pidurdaja, seega peab pidamine teisipidi olema
Esimene ratas on pigem veereja, kui pidurdaja. Traktoril on kah kenasti näha, et esi ja tagarattal on V-kujuline muster tagur-/vastupidi just veerevuse ja haakuvuse tõttu. Tegelt asfaldil ja kõval pinnaseteel võib mustri panna vaid veeremist silmas pidades, seal sõites tagaratta haarduvus omab minimaalset rolli. Tore kui eksiks.