1. leht 1-st

Talvekummid

Postitatud: 22. 11. 2014. 17:28
Postitas Maidor
Soovitage soodsaid naastudega kumme 28". Praegu olen leidnud need- http://www.osta.ee/index.php?fuseaction ... d=56209366
Kogemus on vahel reetnud,et tihti netipoes on üks hind, kohapeal selgub hoopis teine. Kus on suur valik?

Re: Talvekummid

Postitatud: 22. 11. 2014. 17:39
Postitas erikr

Re: Talvekummid

Postitatud: 22. 11. 2014. 21:15
Postitas rusmar

Re: Talvekummid

Postitatud: 22. 11. 2014. 23:22
Postitas Maidor
Tellib sealt keegi midagi? Ühineks tellimusega. Ise pole paraku mihkel välismaalt tellima.

Re: Talvekummid

Postitatud: 23. 11. 2014. 06:36
Postitas juuser78
Soovitan ära õppida :) Protsess on ülimalt lihtne. Vali toode, lisa ostukorvi, sisesta krediitkaardi andmed ja tarneaadress ning jää ootama saadetist.

Kui küsimus on krediitkaardis, siis praegu on juba ka nt. Swedbanki ja Seb deebetkaardid nö krediitkaardi omadustega. Kui oled Seb klient, siis väga lihtne teha nt. virtuaalkaart.
Maidor kirjutas:
Tellib sealt keegi midagi? Ühineks tellimusega. Ise pole paraku mihkel välismaalt tellima.

Re: Talvekummid

Postitatud: 23. 11. 2014. 08:49
Postitas Maidor
On Seb deebetkaart.
Praegu on all 37-622(700x35C) ja need peaks sobima? - http://www.bike-discount.de/en/buy/wint ... /wg_id-253 Korra olen kummide ostuga mööda pannud ja see tegi nüüd ettevaatlikuks.

Re: Talvekummid

Postitatud: 30. 11. 2014. 22:01
Postitas Madis85
Kas keegi jagaks kogemusi, milliseid peaks vaatama hübriidratta jaoks? Kas erinevatel tootjatel oluline vahe ka? Mis paremad, milliseid võiks vältida?

Ja kõige tähtsam, kas reaalselt nendega kannatab libedaga sõita ka? :)

Re: Talvekummid

Postitatud: 30. 11. 2014. 22:05
Postitas MK777
Vaata midagi Schwalbe Maraton Winter seeriast.

Re: Talvekummid

Postitatud: 09. 12. 2014. 20:03
Postitas Maidor
On see nali või tõesti peab ka rattal naeltele sissesõitu tegema?

Re: Talvekummid

Postitatud: 09. 12. 2014. 21:00
Postitas erikr
Schwalbe kirjutas:Do the tires have to be run in?

In order to ensure that spikes are permanently fixed, tires should be run in for about 40km on asphalt, while avoiding any fast acceleration or heavy braking.
http://www.snowbikers.com/snow_tyre.html

Re: Talvekummid

Postitatud: 10. 12. 2014. 23:58
Postitas phoenix
Madis85 kirjutas:Kas keegi jagaks kogemusi, milliseid peaks vaatama hübriidratta jaoks? Kas erinevatel tootjatel oluline vahe ka? Mis paremad, milliseid võiks vältida?

Ja kõige tähtsam, kas reaalselt nendega kannatab libedaga sõita ka? :)
http://www.suomityres.com/renkaat/?code ... ecs_winter

Ma arvan miskipärast, et need on head, võib-olla parimad.

Re: Talvekummid

Postitatud: 11. 12. 2014. 09:16
Postitas raamimurdja
Valik küll mõnevõrra kitsam, aga probleemi korral saab asju ajada Eesti keeles ning tarne kiirem ja saatmine odavam või üle 100€ tellides üldse tasuta.

29" valikule pääsed ligi järgmiselt lingilt:
http://proshop.ee/361-naelkummid

Re: Talvekummid

Postitatud: 11. 12. 2014. 10:21
Postitas Prommar
Schwalbe Marathon Winterid on idee poolest linnasõiduks väga head - neli rida naelu ja mitte liiga traktorimuster. Aga väheseski lumes jääb nendega hätta - tahad pöörata aga see sunnik läheb ikka otse. Neli rida naelu teevad asfaldil jubedat lärmi ja keskmised read kuluvad päris kiiresti ära. Sõitsin paar talve esijooksul Marathon ja taga Snow Stud, tänavu panin uuesti mõlemale Snow Studid. Nendega saab rehvirõhuga sättida, kui palju naelad maha ulatuvad ja seega ei pea neid asfaldi peal retsima. Ja näiteks jäised pikiroopad kisuvad esiratta igaljuhul ära, ükskõik kui palju naelu on.

PS. Paistab et Schwalbe on Snow Studi tootmisest maha võtnud ja asendanud selle Marathon Winteri kahe naelareaga versiooniga. Raibe.

PPS. Vahepeal eksisteeris Snow Studist ka madalama mustriga variant, seda pole proovinud, aga klassikaline tundub ikka parem (pildil vasakul).
Pilt

Re: Talvekummid

Postitatud: 26. 12. 2014. 20:09
Postitas phoenix
Kust Eestist saaks rattarehvile sobivaid naelu? Naelutaks ise ühed ära.....
Välismaa (neti)poode tean, kuid nendega läheb aega. Vaja oleks kohe.....

Re: Talvekummid

Postitatud: 27. 12. 2014. 07:29
Postitas citybike
Loodan, et igas rattapoes, kus talverehve müüakse on ka töökoja poolel midagi taolist pakkuda:

Schwalbe rehvinaastud
https://www.google.ee/webhp?sourceid=ch ... hvinaastud

Re: Talvekummid

Postitatud: 28. 12. 2014. 14:30
Postitas oldmoped
Ise sõidan teist hooaega enda tehtutega ja olen rahul - aluseks sai võetud uus naelavalmidusega rehv (augud juba klotsides tehase poolt olemas) ja need endale sobiva naelamustri -tüübi ja -arvuga siis ära naelutatud.

Need viidatud komplektid on mõeldud ikkagi remonttöödeks, et mingeid kasutamise käigus rehvist lahkunud üksikuid naelu asendada.
Täielikult ise naelutamisel on mõte vaid siis, kui mingit erilist naelaskeemi või rehvitüüpi tahad või lihtsalt on igav ja tahtmine proovida ja/või käsitööd teha ja/või on kõik vajalikud vidinad töökoja riiulist võtta.
Lõpptarbijana neid kõiki jaekaubandusest ostes on tulemus tunduvalt kallim, kui tehase naelrehvidel ja ega see suure koguse naelte paigaldamine - jooksupaari kohta tuleb kokku vähemalt 500-600 naela, et asjal üldse mingi mõte oleks (kui Sa tahad oma lumivalgukesele jalanõusid valmistama hakata, siis lõhnab asi veel tunduvalt suurema arvu järele) mingi füüsiliselt väga kerge töö ka ei ole.

Re: Talvekummid

Postitatud: 28. 12. 2014. 19:37
Postitas Maidor
Minu ratta kummil on kõigest 108 naela ja kiidan. Hoopis teine maailm on sõita naastudega, kui tavalise rehviga. Täiesti kiilakal esiratast pidurdades ei kisu ära.

Re: Talvekummid

Postitatud: 28. 12. 2014. 22:58
Postitas phoenix
oldmoped kirjutas: Lõpptarbijana neid kõiki jaekaubandusest ostes on tulemus tunduvalt kallim, kui tehase naelrehvidel
Jah, plaan on Valge naelastada, ei pea libedal ikka kuskilt otsast see aasia kummitöö.
Korralikud tehasetooted Dillinger5-d maksavad päris mitte vähe. 2x300 naela teeb vähem kui ühe rehvi hind....
Kuna originaalasenduse Vee8 rõngad on niiehknaa saastaks peetavad, võib naelutada ja eksperimenteerida. Suveks lähevad Schwalbe Jumbo Jim-id alla, kui neid ükshetk päriselt saama ka hakkab.

Re: Talvekummid

Postitatud: 30. 12. 2014. 12:50
Postitas Maario
phoenix kirjutas:
oldmoped kirjutas: Lõpptarbijana neid kõiki jaekaubandusest ostes on tulemus tunduvalt kallim, kui tehase naelrehvidel
Jah, plaan on Valge naelastada, ei pea libedal ikka kuskilt otsast see aasia kummitöö.
Korralikud tehasetooted Dillinger5-d maksavad päris mitte vähe. 2x300 naela teeb vähem kui ühe rehvi hind....
Kuna originaalasenduse Vee8 rõngad on niiehknaa saastaks peetavad, võib naelutada ja eksperimenteerida. Suveks lähevad Schwalbe Jumbo Jim-id alla, kui neid ükshetk päriselt saama ka hakkab.
Lihtsalt vahemärkuseks, et väljamaa netipoed ei ole alati soodsaimad...
Dillinger 5 on Eestis saada mitmekümned eurod odavamalt letihinnas.

Re: Talvekummid

Postitatud: 05. 01. 2015. 17:42
Postitas muidumees123
Mainiks, et seal saab Paypaliga maksta ja krediitkaarti siis küll vaja pole. Vanasti kasutasin Danske banke kontole kandes läks automaatselt summa üle Paypal kontole, mitte samal päeval, aga panka nuumata ka ei tahtnud. Ja Swalbe neljarealise naastudega ka ise rahul. Eelpool ühes kommentaaris mainitud lumepudru puhul ei suuda isegi sõiduauto teel püsida. Müra on ka autodes palju hullem asfaldil, kui jalgratta mõnus krõbin. Helkurring rehvi külgedel on hea asi pimedas. (y)
juuser78 kirjutas:Soovitan ära õppida :) Protsess on ülimalt lihtne. Vali toode, lisa ostukorvi, sisesta krediitkaardi andmed ja tarneaadress ning jää ootama saadetist.

Kui küsimus on krediitkaardis, siis praegu on juba ka nt. Swedbanki ja Seb deebetkaardid nö krediitkaardi omadustega. Kui oled Seb klient, siis väga lihtne teha nt. virtuaalkaart.
Maidor kirjutas:
Tellib sealt keegi midagi? Ühineks tellimusega. Ise pole paraku mihkel välismaalt tellima.

Re: Talvekummid

Postitatud: 05. 01. 2015. 18:13
Postitas Prommar
muidumees123 kirjutas:Eelpool ühes kommentaaris mainitud lumepudru puhul ei suuda isegi sõiduauto teel püsida. Müra on ka autodes palju hullem asfaldil, kui jalgratta mõnus krõbin.
Ma mainisin siiski õhukest lund, mitte lumepudru. Minu kommentaari mõte polnud, et Marathon Winter on kehv, vaid et Snow Stud on universaalsem ja Eesti oludesse sobivam - toimib lumes paremini ja veereb asfaldil paremini. Selle arvamuse on kujundanud 9 talve Tallinna tänavatel, neist 7 naeltega. Esimesed kaks talve suvalise odava maastikukummiga polnud ka midagi hullu - arendas sõiduoskust.

Re: Talvekummid

Postitatud: 05. 01. 2015. 20:31
Postitas muidumees123
Jah arvata nii ongi, ise sõidan ka kümneid aastaid talvel, aga ainult linnas ja tarbeesemena, mitte treeninguks kasutades ja kiirus pole tähtis. Naglad all vast jah 3 viimast aastat, kuna teisel pereliikmel ka hakkas talvesõit meeldima. Selle olengi sunnitud naklasid kasutama, sest talveks jätan vaid ühe ratta välja.

Re: Talvekummid

Postitatud: 09. 01. 2015. 09:54
Postitas Miki-Hiir
Kellelgi Schwalbe varunaaste pole üle?
Rehve sisse sõites tuli üks äkilisem pidurdus teha ning paar naastu lahkus rehvist, päris naastude tagavarakomplekti (50 naastu) ka tellida ei taha.
Või teab keegi, kus neid komplekte Eestis müüakse?

Re: Talvekummid

Postitatud: 02. 11. 2015. 11:48
Postitas darkmatter
Järjekordne talv (arvatavasti) ukse ees ning soov kaherattaline selleks valmis seada. Huvitab see, kuidas talvel linnatänavatel hakkama saada. Kas naastud oleksid Eesti oludes möödapääsmatud või saaks hakkama ka cyclocrossi mustrit omava rehviga? Kui jah, siis missugused oleksid pädevad? Eesmärk on kommuteerimine, talvel otseselt rattatreeninguid ei kavatse teha, seega ülimat kiiruse-pidamise suhet taga ei aja ning lahendust sooviks leida taskukohase hinnaklassiga toodete seast. Hetkel all 700x34 mõõdus linnarehv.

Ette tänades

Re: Talvekummid

Postitatud: 02. 11. 2015. 12:16
Postitas Miki-Hiir
darkmatter kirjutas:Järjekordne talv (arvatavasti) ukse ees ning soov kaherattaline selleks valmis seada. Huvitab see, kuidas talvel linnatänavatel hakkama saada. Kas naastud oleksid Eesti oludes möödapääsmatud või saaks hakkama ka cyclocrossi mustrit omava rehviga? Kui jah, siis missugused oleksid pädevad? Eesmärk on kommuteerimine, talvel otseselt rattatreeninguid ei kavatse teha, seega ülimat kiiruse-pidamise suhet taga ei aja ning lahendust sooviks leida taskukohase hinnaklassiga toodete seast. Hetkel all 700x34 mõõdus linnarehv.
Jää peal tavaline rehv ei pea, olgu milline muster tahes. Minu silmis, kui tahta linnas rattaga talvel sõita, tuleks naastrehvide poole vaadata. Linnas tavaline kõnnitee kipub talvel olema selline, kus lumi on ära lükatud ja jääkiht on asfaldi peal, sellise tee peal ilma naastuta väga ei sõida.

Minu kogemus on talvel hübriidi all Schwalbe Marathon Winter 700x40C rehvidega - jää peal on pidamine ok, kinnitrambitud ja kuni paarisentimeetrises lumes ka, ehk siis kõva pinna rehv. Kiilasjää, isegi laines jäätunud kruusatee peal pidas üsna normaalselt. Veidigi sügavamas lumes või lumepudrus sõitmiseks tuleks midagi muud vaadata. Ilmselt muidugi mängib siin rolli ka siiski üsna kitsas (40mm) rehv, mis lumes ei kanna. Samas hübriidile mul laiem alla ei lähe ka.

Re: Talvekummid

Postitatud: 23. 11. 2015. 15:24
Postitas indivvid
darkmatter kirjutas:Järjekordne talv (arvatavasti) ukse ees ning soov kaherattaline selleks valmis seada. Huvitab see, kuidas talvel linnatänavatel hakkama saada. Kas naastud oleksid Eesti oludes möödapääsmatud või saaks hakkama ka cyclocrossi mustrit omava rehviga? Kui jah, siis missugused oleksid pädevad? Eesmärk on kommuteerimine, talvel otseselt rattatreeninguid ei kavatse teha, seega ülimat kiiruse-pidamise suhet taga ei aja ning lahendust sooviks leida taskukohase hinnaklassiga toodete seast. Hetkel all 700x34 mõõdus linnarehv.
eelmisel talvel loetud erinevate hinnangute järgi oli 45NRTH XERXES (http://45nrth.com/products/tires/xerxes) üks parimaid kui mitte parim CX talverehv. ise ostsin endale Soomest 120tpi versiooni ning on mõnusad sõita küll, lööd rohkem rõhku sisse ja veereb nagu tavaline rehv, libedates oludes lased rõhku alla ja hakkavad naastud tööle. kallid nad saadanad ju muidugi olid aga samas kulumist ka väga pole seega mitme aasta peale jagatuna muutub ka kulu mõistlikuks.

üks variant, mis eelmisel talvel veel silma jäi, oli http://www.nicetrac.com/wp/winter-tires/snow-200s/ aga neid polnud kuskilt saada, seega jäi ost ära. nüüdseks peaks vist neid paremini saada olema (vähemalt Soomest) ja ka hind peaks olema soodsam (näiteks https://www.karkkainen.com/verkkokauppa ... 7-622#spca), tasub vaadata. üleüldse, kui vähegi keelt oskad, siis põhjanaabrite foorumites on talverehvidest palju juttu.

Re: Talvekummid

Postitatud: 24. 11. 2015. 10:25
Postitas bramanis
26" naastrehve soovitab keski?

Re: Talvekummid

Postitatud: 24. 11. 2015. 10:39
Postitas MK777
Schwalbe Ice Spiker näiteks.

Re: Talvekummid

Postitatud: 24. 11. 2015. 17:43
Postitas citybike
City Bike lasi talverehvidel hinnad alla, kõikidel 25%
http://citybike.ee/e-pood/rehvid-jooksu ... ummid-k111

Kellel veel rehve pole talveks soetatud :)

Re: Talvekummid

Postitatud: 03. 10. 2016. 19:11
Postitas tumbuser
Maastikurattaga suvekummid all kannatas lume peal sõita küll, jää peal sai külge mõned korrad maha pandud. Pean uued kummid rattale ostma niikuinii, aga kas cyclocross rattaga kannatab sõita talvel kui uued mud wrestleri http://www.maxxis.com/catalog/tire-257-mud-wrestler taolised suvekummid on all, või peaks vähemalt esikummi panema naelkummi? Ratast kasutan põhiliselt tööle, koju ja mere äärde sõitmiseks ca 40 km päevas. Või peaks mõlemad panema naelkummid? Kui jah siis milline on mõistlik valik - kui eelkõige on soov sõita lihtsalt mitte maastikul ronida ja libedaga külge mitte maha panna?

Olen üsna võhik rattavarustuse ostmisel, näiteks kujutasin ette et küll on hea kui saab cyclocrossi rattale ette kitsa peenikese kummi nüüd kirun ennast maa põhja, sest mööda liivasegust kruusakat sõita on nõme, paar korda oleksin peaaegu kukkunud, sest ratas jäi liiva sisse kinni. Sestap uurin naelkummide kohta.

Re: Talvekummid

Postitatud: 03. 10. 2016. 21:07
Postitas Miki-Hiir
Mudarehv peab lumes ok, jää peal aitab ainult naast.

Mul on hübriidil all 42-622 Schwalbe Marathon Winter'id.
http://www.schwalbe.com/en/spike-reader ... inter.html
Kuna rehv siiski 42mm lai (laiem ei läheks hübriidile alla ka) ja muster on üsna madal, siis lahtises lumepudrus sõitmine on võrreldav liivas sõitmisega, ehk üsna ebameeldiv. Samas kinnitrambitud lumi, asfalt, jää, isegi lörts on selle rehvi jaoks ideaalne. Metsa alla otseselt ei roni aga talvel teede peal liiklemiseks on igati ok. Mul on 240 naastuga versioon ja pidamine on igati ok ka kevadisel jääs auklikul ja lainetaval metsateel. Naastrehvi miinus on muidugi ligi kilo kaalu.

Maastikurattal on talvel all Schwalbe Ice Spiker Pro, sellega võib igale poole ronida :)

Re: Talvekummid

Postitatud: 03. 10. 2016. 23:20
Postitas mart
tumbuser kirjutas: kas cyclocross rattaga kannatab sõita talvel kui uued mud wrestleri http://www.maxxis.com/catalog/tire-257-mud-wrestler taolised suvekummid on all, või peaks vähemalt esikummi panema naelkummi? Ratast kasutan põhiliselt tööle, koju ja mere äärde sõitmiseks ca 40 km päevas. [/size]
Mud wrestler on 33mm lai, seega võiks CC rattale sobida ka 35mm > https://www.rei.com/product/780250/noki ... e-700-x-35
Neil vaid 106 naela, mis keskpinnal. Kui põlv maas kurvi võtad, oled külili. Mul üle kümne aasta nendega talviti sõidetud. Libedaga/jääl sõites on juhitavus/pidurdamine kordades parem, kui tavakummiga.

Re: Talvekummid

Postitatud: 04. 10. 2016. 15:40
Postitas tumbuser
selge, aitäh :) ega vist päästmist muud ei ole kui naelad alla kui lumi ja jää tuleb siis kui tahan selle talve rattaga sõita ja ei soovi riskida kipsi või veel hullemaga. :!:

Re: Talvekummid

Postitatud: 05. 10. 2016. 09:37
Postitas camouflage
omalgi sama mure, ei suuda kuidagi ära otsustada, kas investeerida natuke naelkummidesse või osta fatbike ja sellega talv läbi ringi sõita. Fat tundub küll ahvatleva ideena, aga millegipärast ma arvan, et naeltega 29er on tegelikult parema pidamisega kui paksuke.

Re: Talvekummid

Postitatud: 05. 11. 2016. 12:52
Postitas obu90210
Olen esimest korda elus naelrehvidel, tänaseks läbinud 125 kilomeetrit.
Ääretult mõnus ja lõbus on! Soovitan kasvõi sõbra käest ratas võtta ja pidamist/juhitavust proovida.

Rehvid tõin veloplussist, Continental Spike Claw 26x2,1. 240 naelaga variant (eksisteerib ka 120-ne). Pilt: https://1drv.ms/i/s!AnrqdI0--aTL5yqJG6mWD7PqAbRn
(Kui seda rehvi googeldate, saab oluliselt paremaid pilte, kui minu keldrist pärinevaid :) )

Tõsine kandidaat oli ka Schwalbe Marathon Winter, eeliseks sujuvam ja kiirem sõit jäisel asfaldil ning päris jääl.

Conti eelis eelis on aga lumes ja lörtsis - väga agressiivne muster naelte all teeb oma tööd hästi, võrdluseks . Spike Claw on küll vana mudel, aga töötab. Elan linnast kilomeetrikese väljas, rattatee on tihti hommikul tööle sõites veel lumine. Kui elamine oleks linnas, siis oleks soetanud Maraton Winteri.
Netis kiidetakse veel ka Klondike naastrehve, aga mind veenis Conti kasuks otsustama see detail, et lahtises lumes sõites võiks rehbi muster olla "avatud". Ehk, ei oleks muster asetatud nii, et lumi nagade vahele nagu karpi kinni jääb. Klondike paistab samuti olevat hea pigem jääl, lume sees on veidi kahtlane. Ka kõik testid, youtubes ja kirjutatud, keskenduvad jääle, mitte meie riigis esinevale lumekihile teel (mille all siis omakorda jää).

Igatahes, küsige, vaadake, proovige, uurige, testige. Talv on lahe! :)

Re: Talvekummid

Postitatud: 09. 11. 2016. 20:18
Postitas tsuky
Midagi sarnasest hinnaklassist nagu schwable maraton aga karmima mustriga ka mõnel tootjal on? Kohe kuidagi ei raatsi 200 eurot ice spkierite peale kulutada aga samas tahaks ka lumes sõita

Re: Talvekummid

Postitatud: 09. 11. 2016. 20:34
Postitas casio12

Re: Talvekummid

Postitatud: 09. 11. 2016. 20:35
Postitas erikr
tsuky kirjutas:Midagi sarnasest hinnaklassist nagu schwable maraton aga karmima mustriga ka mõnel tootjal on? Kohe kuidagi ei raatsi 200 eurot ice spkierite peale kulutada aga samas tahaks ka lumes sõita
Ostsin 2002 Helsingist FIMide eest Nokian WXC300, 470 FIM tükk.
Sõidan siiani ja aastaid veel.
Korralik naelkumm on investeering, mitte kulumaterjal.

Re: Talvekummid

Postitatud: 09. 11. 2016. 20:52
Postitas tsuky
Hehh, miks neid meite maal, olenevalt poest, 109-120 eurot tükk müüakse= :D
Vaatsin just huvi pärast, mida ja mis hinnaga Rootsi rattapoed müüvad. Tundub, et isegi sealt saab rehvid parema hinnaga kui meil. Nädala lõpus, kui lähen toon sealt endale paari ice spikereid ja mure lahendatud
http://www.cykelkraft.se/cykeldelar/dac ... nsion=5083

Re: Talvekummid

Postitatud: 09. 11. 2016. 21:03
Postitas erikr
Lihtsalt tähelepanekuna - see on traatäärega.
Tavaliseks kulgemiseks pole muidugi suurt vahet.

Re: Talvekummid

Postitatud: 10. 11. 2016. 10:22
Postitas Prommar
erikr kirjutas:
tsuky kirjutas:Midagi sarnasest hinnaklassist nagu schwable maraton aga karmima mustriga ka mõnel tootjal on? Kohe kuidagi ei raatsi 200 eurot ice spkierite peale kulutada aga samas tahaks ka lumes sõita
Ostsin 2002 Helsingist FIMide eest Nokian WXC300, 470 FIM tükk.
Sõidan siiani ja aastaid veel.
Korralik naelkumm on investeering, mitte kulumaterjal.
Naelad pole nüriks kulunud? Või oled hoidunud palja asfaldi peal sõitmisest?

Re: Talvekummid

Postitatud: 10. 11. 2016. 13:53
Postitas erikr
Prommar kirjutas: Naelad pole nüriks kulunud? Või oled hoidunud palja asfaldi peal sõitmisest?
Naelad on iseterituvad. Nagu autolgi. Alumiiniumist kere ja volframkarbiidist südamik.
Kevadine veega kaetud kiilakas (Saue valla väikesed teed, Hiiu-Õismäe kergliiklustee) on nende kummide lemmikud.
Suured maanteed on talvel ja kevadel suht puhtad, asfaldikilomeetreid on ka piisavalt sõidetud.

Re: Talvekummid

Postitatud: 14. 11. 2016. 21:57
Postitas RK83
Kasutan teist talve maraton wintereid , nelja naelareaga rehvid. Ostsin bicediscount.de lehelt , 2 korda odavamalt kui kohalikes rattapoodides. Postikulu 6.95 kolme rehvi pealt kokku.
Kukkuda pole õnnestunud veel nende rehvidega. Ei oska teiste naelrehvidega võrrelda , aga maraton winteritega paksus lumepudrus sõites hakkab ratas oma elu elama. Eriti esiratas , selle taltsutamiseks kulub omajagu energiat,seega küllaltki hea aeroobne.
Tänavasoola pole ka mõtet peljata , talvesõiduks ei kasuta ju oma põhitreeningratast , pigem mingit suvalist "rotikat". Kevadel pesed pinnarooste maha ja viskad rotika seinapeale järgmist talve ootama.

Re: Talvekummid

Postitatud: 15. 11. 2016. 07:46
Postitas Miki-Hiir
Marathon Winter pole paksu lumepudru rehv, pigem mõeldud jäise, kinnitrambitud lumega tee jaoks. Sahatud jäisel kergliiklusteel väga ok. Lumepudrus jah, nagu lahtises liivas sõidaks.
Mul hübriidi all on Marathon Winterid, hübriidiga teen kevadel trenni, kui kergliiklusteed on kohati jäised. Talve, metsa ja paksu lume jaoks on MTB all Ice Spiker Pro, mis tänu naastudele peab väga hästi ka metsas libedatel juurikatel.

Re: Talvekummid

Postitatud: 15. 11. 2016. 09:35
Postitas peetersch
Paksus lumepudrus on ka Ice Spiker Prodega tunne nagu sõidaks rannaliival. Ilmselt nad siiski peavad ja veavad Marathonidest paremini tulenevalt oma avatud mustrist ja suurtest nuppudest. Parim lumepudru rehv on ilmselt siiski korralik paksukese rehv, mis oma laiuse ja vähese rõhuga kannab lumel hästi. Laupäeval sai ka viimaks Ice-Spike Prod alla pandud sel talvel ja Pelgulinna kõnniteed, mis on kohati pmst sahkamata ja vaid trambitud ning mis laupäevaks olid soojema ilmaga mõnusaks pudruks jalutatud jäiste konaruste peal, olid üsna põnevad. Väga tundlikku kätt tahtis saada, et lasta rattal kulgeda omasoodu selles pudrus ja konarustel. Veidi paksemas lumes kuid normaalse aluspinnaga oli suhteliselt lihtsam sõita.