Tahtsin kerget kummikomplekti (248g+66g=314g). Algaja kaalunälgija tähelepanek:
Väliskumm mõõdus 26-1.1" (28-559mm) ja sisekumm 26-1" (25-559) , millesse lõin sisse max lubatud 8 bar tühjeneb ca 1bar ööpäevas. Nüüd pean ülepäeva pumpama
shwalbe stelvio + extra light
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
shwalbe stelvio + extra light
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Mis mudeli mille vastu vahetasid? Kui suure rõhuga sõitsid?specialized kirjutas:Mul oli täppselt sama probleem!
vahetasin sisekummi ära ja korras!
Kuna eksperimenteerin võimalikult kergete maantee jooksude suunas, siis sisekummidega suurt valikut pole - üle 65g-st sisekummi pean juba liigraskeks. Valida on veel vaid continental light 26-1 ca 65g. Ritchey kergeim on juba 95g st 47% raskem.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Kuna tegemist kaalujälgimise eksperimendiga, siis vastus on jah.specialized kirjutas:Kas see 47% kaalu lisa on siis nii suur probleem või?
Kui oleks tahtnud eriti õhkupidavat sisekummi, oleks ju valinud ntx continental 26X1.1-1.3". Too oma 183 grammiga on niii paksuseinaline, et ei vajagi väliskummi enda ümber.
Minu pärast võib adminn teema lukku panna, kisub naljanurgaks.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
mart kirjutas:Kui oleks tahtnud eriti õhkupidavat sisekummi, oleks ju valinud ntx continental 26X1.1-1.3". Too oma 183 grammiga on niii paksuseinaline, et ei vajagi väliskummi enda ümber.
No siis tuleb ülepäeva pumbata! Ei ole head, halvata.
nt Vormel võib ju ka 2e sekundiga sajani minna, a linnatänava aukudes ei saa temaga kihutada.