1. leht 1-st

shwalbe stelvio + extra light

Postitatud: 30. 03. 2005. 13:08
Postitas mart
Tahtsin kerget kummikomplekti (248g+66g=314g). Algaja kaalunälgija tähelepanek:
Väliskumm mõõdus 26-1.1" (28-559mm) ja sisekumm 26-1" (25-559) , millesse lõin sisse max lubatud 8 bar tühjeneb ca 1bar ööpäevas. Nüüd pean ülepäeva pumpama :cry:

Postitatud: 30. 03. 2005. 14:13
Postitas Olivers
Mul oli täppselt sama probleem!
vahetasin sisekummi ära ja korras! :)

Postitatud: 30. 03. 2005. 15:52
Postitas mart
specialized kirjutas:Mul oli täppselt sama probleem!
vahetasin sisekummi ära ja korras! :)
Mis mudeli mille vastu vahetasid? Kui suure rõhuga sõitsid?

Kuna eksperimenteerin võimalikult kergete maantee jooksude suunas, siis sisekummidega suurt valikut pole - üle 65g-st sisekummi pean juba liigraskeks. Valida on veel vaid continental light 26-1 ca 65g. Ritchey kergeim on juba 95g st 47% raskem.

Postitatud: 30. 03. 2005. 15:59
Postitas Olivers
Kas see 47% kaalu lisa on siis niisuur prob või?
Aga vaheta lihtsalt sisekumm ära ja vaata kas siis ikka ei pea!

Postitatud: 30. 03. 2005. 17:23
Postitas mart
specialized kirjutas:Kas see 47% kaalu lisa on siis nii suur probleem või?
Kuna tegemist kaalujälgimise eksperimendiga, siis vastus on jah.
Kui oleks tahtnud eriti õhkupidavat sisekummi, oleks ju valinud ntx continental 26X1.1-1.3". Too oma 183 grammiga on niii paksuseinaline, et ei vajagi väliskummi enda ümber.

Minu pärast võib adminn teema lukku panna, kisub naljanurgaks.

Postitatud: 31. 03. 2005. 17:09
Postitas Pierre
mart kirjutas:Kui oleks tahtnud eriti õhkupidavat sisekummi, oleks ju valinud ntx continental 26X1.1-1.3". Too oma 183 grammiga on niii paksuseinaline, et ei vajagi väliskummi enda ümber.

No siis tuleb ülepäeva pumbata! Ei ole head, halvata.
nt Vormel võib ju ka 2e sekundiga sajani minna, a linnatänava aukudes ei saa temaga kihutada. 8)