1. leht 1-st
Maxxis Hard Drive
Postitatud: 26. 04. 2005. 12:27
Postitas tampico
Tervitus!
Sain omale ka jälle rattad alla ning kohe tekkis küsimus rehvide vallast. Nimelt on hetkel all siis Maxxise Hard Drive 2,1 rehvid, millel kaks veeremissuunda - "fast rolling" mis on märgitud veel ka esirehvi suunaks e. "rotation front" ja "climbing traction".
Hetkel on nii ees kui taga mõlemad "climbing traction" asendis ehk siit ka küsimus, et kas peaks nad äkki ringi keerama? Kuidas teised sellise rehvi omanikud neid kasutavad?
Lisaks veel selline küsimus, et
kodulehe järgi jäi mulje, et tegemist on tubeless rehvidega ja nagu aru saan, siis ilma sisekummita. Tavaliselt olen Elioni sõitudel kaasas kandnud pumpa ja siselohvi, kas nüüd peaks hoopis vahuballooni muretsema?
Ja kui küsimiseks juba läks, siis kas esijooksu jaoks on oluline, kumba pidi ta all veereb (kiirkinnitus vasakul või paremal pool) või võib teda ringi keerata selleks, et rehvi veeremissuunda muuta?
Re: Maxxis Hard Drive
Postitatud: 26. 04. 2005. 12:45
Postitas Ereliukas
tampico kirjutas:Tervitus!
Lisaks veel selline küsimus, et
kodulehe järgi jäi mulje, et tegemist on tubeless rehvidega ja nagu aru saan, siis ilma sisekummita. Tavaliselt olen Elioni sõitudel kaasas kandnud pumpa ja siselohvi, kas nüüd peaks hoopis vahuballooni muretsema?
vaata, kas su rattal ta all sisekummiga, või ilma. tavaliselt on tubelesskummil ka peale märgitud ust.
üldjuhul tubelesskummi jaoks ka vaja tubelessjooksu. tubelessi jaoks on olemas ka kitid, kuid neid ise eriti ei usaldaks.
Re: Maxxis Hard Drive
Postitatud: 26. 04. 2005. 12:56
Postitas mart
tampico kirjutas: Maxxise Hard Drive 2,1 Lisaks veel selline küsimus, et
kodulehe järgi jäi mulje, et tegemist on tubeless rehvidega
Sul on tavarehv
http://www.maxxistires.com/media/gallery/item_14251.jpg
Re: Maxxis Hard Drive
Postitatud: 26. 04. 2005. 13:33
Postitas tampico
Jah just see. Sellega on siis selge, jääb tavapärane varukoplekt.
Postitatud: 26. 04. 2005. 13:35
Postitas tont2
Esikummi peaksid ilmselt teistpidi keerama. Minu Meridal olid algselt kohe Fast rolling ees ja Climbing traction taga. Kiirkinniti suund ei tohiks oluline olla.
Re: Maxxis Hard Drive
Postitatud: 26. 04. 2005. 13:36
Postitas Ruve
tampico kirjutas:
Jah just see. Sellega on siis selge, jääb tavapärane varukoplekt.
kes siis sellise rehviga Elioni sõidab. pane siledem rehv ja võidad ajas 10 min.
Postitatud: 26. 04. 2005. 13:44
Postitas brno
tont2 kirjutas:Kiirkinniti suund ei tohiks oluline olla.
Kui mõtled kummal pool kiirkinniti on siis minu jaoks on küll oluline, esimene olgu ka ikka vasakul nagu taguminegi. Kui kummi veeremissuunda tahan muuta, siis keeran ikka kummi pöial ringi, mitte ei keera ratast teistpidi.
Postitatud: 26. 04. 2005. 14:15
Postitas tampico
Tundub siis, et eesti olusi arvestades ning hõlpsama veeremise tagamiseks, oleks mul mõistlik ikka mõlemad rehvid pöidadel ringi tõsta.
Postitatud: 26. 04. 2005. 14:35
Postitas Rom
tampico kirjutas:Tundub siis, et eesti olusi arvestades ning hõlpsama veeremise tagamiseks, oleks mul mõistlik ikka mõlemad rehvid pöidadel ringi tõsta.
ei see aita Sind.
aitaks võibolla trenn 1000km mööda asfalti
Postitatud: 26. 04. 2005. 15:53
Postitas tampico
Rom kirjutas:
ei see aita Sind.
aitaks võibolla trenn 1000km mööda asfalti
100% nõus sinuga. Seepäras ei hakka omale ka uusi rehve ostma, tulemus on ikka oma jalas kinni aga päris vastutuult ei tahaks ka k***a.
Postitatud: 26. 04. 2005. 17:09
Postitas erko
Rom kõigepealt kirjutas:ei see aita Sind.
aitaks võibolla trenn 1000km mööda asfalti
tampico seejärel kirjutas:100% nõus sinuga. Seepäras ei hakka omale ka uusi rehve ostma, tulemus on ikka oma jalas kinni aga päris vastutuult ei tahaks ka k***a. :Laughing:
Ma arvan, et Rom pidas siin ikkagi silmas seda, et 1000km veeremist mööda asfalti muudab maxxiste mustri sobivaks Eesti maratonidele. See, et su jalg paremaks läheb on nö. ekstra
Soovitus siledamad kummid osta on jätkuvalt asjakohane
Postitatud: 26. 04. 2005. 19:41
Postitas tont2
brno kirjutas:tont2 kirjutas:Kiirkinniti suund ei tohiks oluline olla.
Kui mõtled kummal pool kiirkinniti on siis minu jaoks on küll oluline, esimene olgu ka ikka vasakul nagu taguminegi. Kui kummi veeremissuunda tahan muuta, siis keeran ikka kummi pöial ringi, mitte ei keera ratast teistpidi.
Eks see on muidugi ilusam, kui mõlemad ühel pool on, aga midagi muud ei tohiks see mõjutada. See, et kumba pidi kummid panna oleneb tegelikult ka sellest, kus Sa sõidad st. kui on plaanis mägesid vallutada, las olla taga Climbing traction.
Postitatud: 27. 04. 2005. 07:44
Postitas sqber
tont2 kirjutas:See, et kumba pidi kummid panna oleneb tegelikult ka sellest, kus Sa sõidad st. kui on plaanis mägesid vallutada, las olla taga Climbing traction.
Sorry kui lolli panen aga mida see muudab, kui esimene kumm panna Climbing Tracktion asendisse? Kas on sul esirattaveoline jalgratas (selliseid on küll olemas aga vaevalt, et sul selline on). Hard Drive kummi peal on ju konkreetselt kirjas, et kuidaspidi ta esimese ratta peal veerema peab.
Simple as that!
Postitatud: 27. 04. 2005. 08:03
Postitas Villem T
"climbing traction" tähendab suunalise mustri puhul ühtlasi "shitty braking" - nuppude ees olevad rambid aitavad paremini veereda ja paremini libiseda.
"easy rolling" asendis jäävad rampideta teravad nupuküljed ettepoole ja aitavad paremini pidama saada.
Postitatud: 27. 04. 2005. 08:44
Postitas tont2
sqber kirjutas:...mida see muudab, kui esimene kumm panna Climbing Tracktion asendisse...
Kus ma seda kirjutasin? Esikumm peab olema Easy rolling ja taga kumm vastavalt soovile. Seda siis juhul kui pole esiveoline velo...