1. leht 1-st

Panaracer smoke II comp

Postitatud: 09. 05. 2005. 16:15
Postitas alar
Mu üleeelmisel rattal, millega praegu üks perekonnakaaslane sõidab on all sellised rehvid. Rehv on pärit aastast 1996, samuti ka sisekumm, mis seal sees oli. Vahepeal pole kummagagi probleeme olnud (kummi pole kordagi maha võetud ega lapitud) ja nüüd siis hakks sisekumm ventiili juurest läbi laskma (see vist on OK, sest asi siiski juba 9 aastat vana), kuid imelik asi selle juures oli see, et teema pealkirjas märgitud väliskumm oli kahelt poolt ventiili juurest kulunud nii õhukeseks, et ainult traadid olid näha (igalt poolt mujalt väga OK), et kas see on normaalne? Ja üks tähelepanek oli veel selline, et sisekumm oli mingi kummiliimi taolise liimiga liimitud väliskummi külge- miks see kasulik on? Ja tegelik põhjus miks ma selle teema algatasin on see, et tahtsin teada saada, et kui nüüd uue sisekummi paneksin selle sama ventiili juurest hõredaks kulunud väliskummi sisse, kas siis on karta ka uue kummi kiiret purunemist või võib sellega läbida veel mitmedsajad/tuhanded muretud kilomeetrid?

Tänud ette kõigile vastajatele.

Postitatud: 09. 05. 2005. 16:58
Postitas tp
suutsid esitada ikka väga subjektiivse kysimuse, kuid kas sa ei arva et peale 9-aastat teenimist on yhelt kummilt nats palju tahta et ta kestaks veel tuhandeid kilomeetreid?

Postitatud: 09. 05. 2005. 17:32
Postitas alar
tp kirjutas:suutsid esitada ikka väga subjektiivse kysimuse, kuid kas sa ei arva et peale 9-aastat teenimist on yhelt kummilt nats palju tahta et ta kestaks veel tuhandeid kilomeetreid?
Arvestades selega, kui palju ta juba sõitnud on ja kuidas ta välja näeb pealt (kui seda äärt ei vaata, kust ta tiba hõre on), siis nagu võiks ju. Ega asju ei saa ju ainult sellepärast veel pensionile saata, et nad vanad on.