1. leht 1-st
Panaracer SpeedBlaster
Postitatud: 29. 05. 2005. 17:21
Postitas urmo
Kellel on kogemusi selliste kummidega? Authori kodukal oli taolise nimega kumm 280.-, aga see tundub ikka veits kõvem kumm olevat
. Kaal kah kuskil 400 g
http://panaracer.com/eng/products/mtb/xc.html#d
Postitatud: 29. 05. 2005. 17:49
Postitas veiko
kaks aastat sõitnud. Ühe aasta traat äärega- ja teise kevlar äärega variandiga. Veereb päris hästi. EEC-del hätta pole jäänud. Asfaldil undab päris kõvasti, kui kiirust tõsta.
Postitatud: 29. 05. 2005. 18:23
Postitas erko
Ise samuti 2 aastat nendega sõitnud. Veerevad täitsa korralikult kuid FF-ga loomulikult võrrelda ei saa. Undamine asfaldil on tõesti tugev.
Mida eriti esile tooksin ja kiidaksin on kummide võime liivaga hakkama saada, mulle tundub, et suhteliselt kõrge profiiliga küljemuster ei lase kummil läbi vajuda ning hoiab imetabaselt hästi suunda.
Postitatud: 29. 05. 2005. 18:48
Postitas urmo
veiko kirjutas:... Ühe aasta traat äärega- ja teise kevlar äärega variandiga...
Huvitav, Panaraceri kodukal pole traatäärega SpeedBlasterist juttu. Ju siis on Authori poes odav see traadiga. Endale hankisin kevlariga
. Eks saab siis veeremist ka TRC-l proovida. Samas, see muster ei tundu just kuigi mudavõimekas, liiga madal teine.
Postitatud: 29. 05. 2005. 19:58
Postitas mart
urmo kirjutas:Endale hankisin kevlariga... Eks saab siis veeremist ...proovida. Samas, see muster ei tundu just kuigi mudavõimekas, liiga madal teine.
Aru ma ei saa, miks hankida kumm, millel tekst
Light semi-slick xc for dry condition. ja hakata tagantjärgi heietama teemal - mudavõimekus.
Nüüdsest oled mudas/sopas topelt ettevaatlik ja arvatavasti kaotad ajas. Kõval/kuival pinnasel tõmbad järele - kui tõmbad.
Postitatud: 29. 05. 2005. 20:06
Postitas veiko
mart kirjutas:Nüüdsest oled mudas/sopas topelt ettevaatlik ja arvatavasti kaotad ajas. Kõval/kuival pinnasel tõmbad järele - kui tõmbad.
Pole tal häda midagi. Meie EEC-del käib nagu vana mees
. Heal juhul leiad selle 50 +-natuke km-il paarsada meetrit sellist kohta, kus võibolla mõtled, et äkilisem kumm võiks olla... Kumb on siis parem, kas nautida sel paaril sajal meetril seda tunnet, et "minu kumm ei libise niipalju kui naabrimehel" või ülejäänud km'idel "naabrimehe speedmax veereb palju paremini ei näegi teda enam"
.
Postitatud: 30. 05. 2005. 12:16
Postitas urmo
Seda Semi-Slick värki ma kuulen esimest korda. Esiteks pole ma pakendit näinud, teiseks on semislikk minu arust linnakumm. Muda pärast ma ei muretse, niplit ainult kummi pärast ei pane, ajakaotust ei usu eriti. Põhiline, et veereb ja liival/kruusal peab.
Postitatud: 30. 05. 2005. 12:19
Postitas erikr
urmo kirjutas:Seda Semi-Slick värki ma kuulen esimest korda. Esiteks pole ma pakendit näinud, teiseks on semislikk minu arust linnakumm. Muda pärast ma ei muretse, niplit ainult kummi pärast ei pane, ajakaotust ei usu eriti. Põhiline, et veereb ja liival/kruusal peab.
semislick on suht sile madala mustriga suvaline kumm. misasi on linnakumm?
Postitatud: 30. 05. 2005. 13:02
Postitas Mati
erikr kirjutas:urmo kirjutas:Seda Semi-Slick värki ma kuulen esimest korda. Esiteks pole ma pakendit näinud, teiseks on semislikk minu arust linnakumm. ...
semislick on suht sile madala mustriga suvaline kumm. misasi on linnakumm?
semislick on siis veel täpsustuseks seepärast semi, et äärtel on nublud, mis kurvis hoiavad. mina pean oma tarkusest
linnakummiks vihmamustriga jämedamat (suurema ruumalaga)
full-slicki, mis tänavaaukude ja äärekivide suhtes vastupidavam on.
Postitatud: 30. 05. 2005. 13:14
Postitas mart
erikr kirjutas: misasi on linnakumm?
Loodetavasti on tegemist retoorilise küsimusega, millele sa ei soovi teemaalgataja vastust
Omal ajal ei suutnud me siin foorumis üheselt defineerida
linnaratast, seega linnakumm saaks veel hägusem olema.
Postitatud: 30. 05. 2005. 21:43
Postitas urmo
Mina mõtlesin linnakummi/semisliki all sellist kummi.