1. leht 1-st
Continental Leader UST - hea/halb?
Postitatud: 31. 05. 2005. 22:50
Postitas Kirsa
Minu lemmikkummifirmal on uus innovatiivne toode :).
Aga kumm on nii uus et praktilised kogemused puuduvad - plaan on endale eesti krossideks ja Tahkoks see alla osta - ehk keegi oskab juba pajatada?!
Mõned märksõnad:
Laius 2.1", tubeless, kaal 590gr(kergeim tubeless mida tean), üsna karvase mustriga, ettenähtud kuivadeks tingimusteks.
Küsima ajab vastuolulisus - ühest küljest väga kerge, aga teisest küljest lai ja karvane.
http://www.conti-online.com/generator/w ... er_en.html
Postitatud: 01. 06. 2005. 00:41
Postitas Arbo
Sõitsin eile paduvihmas Rõõsa järvede ümbruses rattaorienteerumist, ees Vapor ja taga Leader, tõsi küll mõlemad sisekummiga. (Üritasin Stans NoTubes komplektikga sisekummikuks teha, aga ei tulnud välja kahjuks.)
Mis ma aga tahan selle kummikombinatsiooni kohta öelda - super. Veeremine väga hea nii mullal, kruusal kui asfaldil, pidamine märgadel juurikatel ja mudasinglil ning ka raba läbival laudteel väga hea, tõusul haagib Leader suurepäraselt. Ei oskagi hetkel paremat kombinatsiooni tahta. Varem oli Contil soovitus Explorer ette ja Twister taha, aga tundub, et Vapor veereb paremini kui Explorer ja Leader peab paremini kui Twister ning ka ei kulu nii kiiresti.
Re: Continental Leader UST - hea/halb?
Postitatud: 01. 06. 2005. 11:21
Postitas tõeline siga
Kirsa kirjutas:Minu lemmikkummifirmal on uus innovatiivne toode
.
Aga kumm on nii uus et praktilised kogemused puuduvad - plaan on endale eesti krossideks ja Tahkoks see alla osta - ehk keegi oskab juba pajatada?!
Mõned märksõnad:
Laius 2.1", tubeless, kaal 590gr(kergeim tubeless mida tean), üsna karvase mustriga, ettenähtud kuivadeks tingimusteks.
Küsima ajab vastuolulisus - ühest küljest väga kerge, aga teisest küljest lai ja karvane.
http://www.conti-online.com/generator/w ... er_en.html
Kust sa seda hangid? Kas Eestis ka kuskil saadaval, UST variant mõtlen.
Postitatud: 01. 06. 2005. 11:32
Postitas Arbo
küsi HEst
Postitatud: 06. 06. 2005. 20:29
Postitas Kirsa
Arbo: Kas sõitsid leader'ga ka nädalavahetuse võistlusi? Kui, siis ehk oskad kommenteerida et kas leader'i mustrisse jäi muda kinni või lendas minema.
Kuna olemasolevad kummid on kõik pasteldeks kulunud, siis mul on mure mida panna alla haanjaks ja tahkoks.
Variantideks on veel schwalbe racing ralph ja hutchinson python.
Postitatud: 07. 06. 2005. 07:58
Postitas Arbo
sõitsin jah nii Lähtel kui Kõrves ees Vapor ja taga Leader. Mudaporbleeme mäletan Hutchinsoni Phytoniga, kus kumm võis muutuda teatud olude puhul vankriratta raskuseks, nädalavahetusel aga seda polnud. Lähtel oli tegemist peamiselt turbamullase pinnase ja liivaga, samuti Kõrves. Lõuna-Eesti savimuldadel (eriti Otepää kõrgustikul) oleks ilmselt rohkem probleeme, seetõttu ei julge soovitada Haanja jaoks. Tahkosse aga oleks Vapor ees ja Leader taga minu arvates hea variant, suht tugeva karkassiga kummid, veerevad ja peavad hästi ja tavalist muda ei korja.
Tundub, et see Shwalbe "kimav Ralf" pole ka paha kumm. Kui arvestada, et paljud Eesti päevalharjutajad sõidavad sellega, siis peaks ka moraalselt sobima...
Postitatud: 08. 06. 2005. 10:52
Postitas Rom
Nokkisin seda Leaderit HEs ja see risti veeremissuunaga triip jättis sellise mulje nagu mäkketõusu tsiklitel all.
Muda ei tohiks ta küll korjata.
Kas tõesti veereb hästi !?
Kas Vapor ees natuke karm ei ole?! ja vaatan et kaal on ka päris suur.
Phyton korjab haanjas mustri lahedalt muda täis.ta selline kuiva metsaaluse kumm rohkem.
Kõrves kaapis küll igast tõusust üles aga mudapinnal kaob külgpidamine ootamatult.
Postitatud: 04. 07. 2005. 12:40
Postitas Kirsa
Sain ühele Leader UST'le näpud taha - sõitnud veel ei ole, aga huvi pärast viskasin kaalule ... 722 grammi, lubatud 590 asemel?!
Ehk on asi konkreetses isendis või kaalusid conti mehed kummi ilma mustrita.
Postitatud: 04. 07. 2005. 13:25
Postitas Arbo
kus seda Leader UST-d oli, kas Eestis?
Sõitsin 5 päevases treeninglaagris Slovakkias ees Vapor ja taga Leader, StansNoTubesiga tubelessiks tehtud. Toimisid väga hästi, mäkke ronis Leader ja laskumistel pidas Vapor (tasast maad seal praktiliselt polnud...). Miinus on ehk see, et ca 20h mägedel kivide otsas sõidu järel on Leader üpris kulunud.
StansNoTubesist - kui teised mehed pidid ikka Slovakkias kummi ka lappima (kellel okkad, kellel kivid, kellel lausa heinaniidumasina tera ots kummis), siis mina sellest pääsesin, kuigi leidsin kummis päris mitmeid torkeid-okkaid.
Postitatud: 05. 07. 2005. 01:54
Postitas Kristiano
Kirsa kirjutas:Sain ühele Leader UST'le näpud taha - sõitnud veel ei ole, aga huvi pärast viskasin kaalule ... 722 grammi, lubatud 590 asemel?!
Ehk on asi konkreetses isendis või kaalusid conti mehed kummi ilma mustrita.
Ühes aastataguses artiklis Tehnikamaailma ajakirjas oli autorehvide test, kus Continental sai parima tulemuse esimeses proovis, kus katsetati tehaste poolt saadetuid rehve. Kuid TM teostas ka järelkontrolli ostes poest samad conti rehvid ning nende omadused olid viletsamad esialgsetest katserehvidest. Seetõttu tehti laboris analüüs ja leiti, et conti oli saadetud test rehvidesse suranud pehmemat segu rohkem kui turu variantidele, mis andis parema haakuvuse, et võita väikse pettuse abil hea koht Tm edatabelis. Ühesõnaga mõne C. firmatöötaja pettus ja kavalus. Kes teab, kuidas võibolla ka jalgrataste kummikoostisega mängitakse.
Postitatud: 05. 07. 2005. 10:13
Postitas alar
Kristiano kirjutas: Ühes aastataguses artiklis Tehnikamaailma ajakirjas oli autorehvide test, kus Continental sai parima tulemuse esimeses proovis, kus katsetati tehaste poolt saadetuid rehve. Kuid TM teostas ka järelkontrolli ostes poest samad conti rehvid ning nende omadused olid viletsamad esialgsetest katserehvidest. Seetõttu tehti laboris analüüs ja leiti, et conti oli saadetud test rehvidesse suranud pehmemat segu rohkem kui turu variantidele, mis andis parema haakuvuse, et võita väikse pettuse abil hea koht Tm edatabelis. Ühesõnaga mõne C. firmatöötaja pettus ja kavalus. Kes teab, kuidas võibolla ka jalgrataste kummikoostisega mängitakse.
Veidi OT, kuid üks mu sõber ostis selle testi peale need continentali rehvid autole ja olid hoolimata sellest pettusest väga head, kuigi ka ise luges pärast nördimusega, et päris samasuguseid rehve ei testitudki. Aga siit siis võib järeldada, et ehk ka rattamaailmas on tegu siiski hea kaubaga, mida natuke veel paremaks püüti valetada.
Postitatud: 05. 07. 2005. 11:59
Postitas mart
Kirsa kirjutas:Sain ühele Leader UST'le näpud taha ... 722 grammi, lubatud 590 asemel?!
Ehk on asi konkreetses isendis või kaalusid conti mehed kummi ilma mustrita.
Sakslaste
GypzyBikz, kes sageli oma jupid üle kaalub, on samuti ca 100g raskema tulemuse saanud.