Stans No Tubes
Postitatud: 19. 06. 2005. 19:38
Hankisin endale Stans NoTubes komplekti mõni aeg tagasi, esimene kord peale panemine ebaõnnestus. Eile oli mõnusalt vaba laupäev ja otsustasin Haanjasse asja ikka alla saada. Kummideks Continental Vapor ja Leader, pöid Sun.
Võtmeks osutus õige kontsentratsiooniga seebilahuse (kasutasin mingit nõudepesuseepi) valmistamine. Alul lahjema seguga ei jäänud ilma lahuseta õhuga täitmisel kuidagi pidama, mullitas jubedalt, isegi otse läbi mantli seina. Samuti pidi seebilahust kasutama kummist pöiatihendi asetamisel. Pöiatihendi (vana pöiapael jäi alla, Mavicu pöidadega tuleb asendada kaasasoleva pöiapaelaga) asetamisel tuleb hästi jälgida servasid, et mantel haagiks pöiarandi taha ja samas ei jääks pragu.
Lõpuks sain esijooksu pidama, raputasin muidugi korralikult. 2,1 kummi puhul panin 2 kopsikut a 55g, 1,9-2,0 kummi puhul soovitatakse 1-1,5 kopsikut. Lõin 40psid sisse ja see seisis ilusti sees.
Tagajooksuga nii hästi ei läinud. Millegipärast jäi ikkagi üle terve mantli ulatuses susisema vaikselt, niiet 2h vähenes 40 psi pealt 15-20-ni. Raputasin ja sheikisin kummi niiet täna hommikul olid sõrmed valusad, aga ei midagi. Õhtul enne magamaminekut lõin veelkord 40 psid sisse ja otsustasin, et võtan sisekummi kaasa ja kui ei pea, siis panen selle sisse.
Hommikul oli ärasõiduga nagu ikka kiire ja kummi tuli meelde katsuda alles autos juba teel. Rõõm oli suur, kui tundsin tagaratast katsudes olulist rõhku - kumm oli siiski pidama jäänud.
Kuna olen varem tubelessidega sõitnud, siis tean, milline veeremise vahe on tavalise jooksuga. Praegu aga oli üllatus seda suurem, kuna jooksud ja kummid olid ju samad - ikka palju paremini veeres, eriti sellisel rohumaal ja ebatasasel pinnal, mida Haanjas hulgaliselt pakuti. Samuti oli veeremine vaiksem, eks ka madalama rõhu tõttu.
Järgmine kord katsetan tubeless jookse tavaliste kummidega.
Võtmeks osutus õige kontsentratsiooniga seebilahuse (kasutasin mingit nõudepesuseepi) valmistamine. Alul lahjema seguga ei jäänud ilma lahuseta õhuga täitmisel kuidagi pidama, mullitas jubedalt, isegi otse läbi mantli seina. Samuti pidi seebilahust kasutama kummist pöiatihendi asetamisel. Pöiatihendi (vana pöiapael jäi alla, Mavicu pöidadega tuleb asendada kaasasoleva pöiapaelaga) asetamisel tuleb hästi jälgida servasid, et mantel haagiks pöiarandi taha ja samas ei jääks pragu.
Lõpuks sain esijooksu pidama, raputasin muidugi korralikult. 2,1 kummi puhul panin 2 kopsikut a 55g, 1,9-2,0 kummi puhul soovitatakse 1-1,5 kopsikut. Lõin 40psid sisse ja see seisis ilusti sees.
Tagajooksuga nii hästi ei läinud. Millegipärast jäi ikkagi üle terve mantli ulatuses susisema vaikselt, niiet 2h vähenes 40 psi pealt 15-20-ni. Raputasin ja sheikisin kummi niiet täna hommikul olid sõrmed valusad, aga ei midagi. Õhtul enne magamaminekut lõin veelkord 40 psid sisse ja otsustasin, et võtan sisekummi kaasa ja kui ei pea, siis panen selle sisse.
Hommikul oli ärasõiduga nagu ikka kiire ja kummi tuli meelde katsuda alles autos juba teel. Rõõm oli suur, kui tundsin tagaratast katsudes olulist rõhku - kumm oli siiski pidama jäänud.
Kuna olen varem tubelessidega sõitnud, siis tean, milline veeremise vahe on tavalise jooksuga. Praegu aga oli üllatus seda suurem, kuna jooksud ja kummid olid ju samad - ikka palju paremini veeres, eriti sellisel rohumaal ja ebatasasel pinnal, mida Haanjas hulgaliselt pakuti. Samuti oli veeremine vaiksem, eks ka madalama rõhu tõttu.
Järgmine kord katsetan tubeless jookse tavaliste kummidega.