1. leht 1-st
Sisekumm pidevalt ventiili juurest katki
Postitatud: 19. 07. 2022. 21:03
Postitas janar88
Tere
Mure järgmine iga ca iga 20km tagant on ratta siselohv purks ventiili juurest veab viltu ventiili ja rebestab puruks.
Ratast suht uus Scott Aspect 960 rehvi enda mõõt on 29'' x 2.35 ja valmistaja on Kenda ja presta valve ventiil.
Esimene pole kunagi puruks läinud. Suht närvi ajab juba.
Lähen homme ostan uue kummist pöia lindi äkki viga selles, et rehv libiseb pöia peal ja veab kaasa ka lohvi enda?
Kellengil häid ideid?
Tänan,
Janar
Re: Sisekumm pidevalt ventiili juurest katki
Postitatud: 19. 07. 2022. 21:23
Postitas Mati
Tee sisekas talgiga/tärklisega kokku ja kasuta ventiili "mutrit" selle fikseerimiseks (aga ära ülepinguta).
Tasub ka tsekata ega ventiiliaugu serv terav pole (tõmbad liivapaberiga teravuse maha).
Re: Sisekumm pidevalt ventiili juurest katki
Postitatud: 20. 07. 2022. 10:55
Postitas MK777
Rehv tuleb korralikuma vastu välja vahetada ja asi korras.
PS. Pidurdamisel/kiirendamisel toimub rehvi nihkumine pöial ja siit tekibki sisekummi rebenemine ventiili alumises osas, kuna selle kaldumise puhul surub pöia äär ennast tugevalt vastu...
Re: Sisekumm pidevalt ventiili juurest katki
Postitatud: 21. 07. 2022. 19:22
Postitas HardiE
Talki pane igaljuhul rehvi sisse ja sisekumm ka talgiga kokku. Pane sisekumm kilekotti sisse koos talgiga ja raputa. Võib kasutada beebi puudrit(viimati maksis umbes 2 eurot selveris), aga spetsiaalne sisekummiga rehvi sees kasutamiseks mõeldud talk on natuke parem, sellel on suuremad helbedi. Beebi puuder on natuke liiga peeneks jahvatatud. Aga see eest lõhnab hästi.
Seda rehvidele mõeldud talki vist pole enam nii palju saada, sest autod jms sõidukid enam sisekumme eriti ei oma.
Re: Sisekumm pidevalt ventiili juurest katki
Postitatud: 22. 07. 2022. 07:54
Postitas metslane
Mine poodi kust selle ratta ostsid ja räägi asi ära.Puht garantii värk.Nimelt Scottidel see viga juba mitu aastat.Pöia äär on antud rehvi jaoks liiga kõrge ning rehv hakkab pidurdades libisema.Nõua uut rehvi või tõmbavad nii kolm neli ringi tubelessi teipi pöiale peale.Ja talgi võid pükste lapi peale määrimiseks jätta.
Re: Sisekumm pidevalt ventiili juurest katki
Postitatud: 22. 07. 2022. 10:08
Postitas HardiE
Kui ma talv otsa madala rõhuga sõitsin(1 - 2 atm), oli kevadeks rehvi sees hulga kummi puru. Õhukummi pealt oli näha ka, et set oli pealt siledamaks kulunud. (Schwalbe sv17 õhukummid.). Et põhiliselt tuli se puru siis minu hinnangul õhukummi ja väliskummi vahelisest hõõrdumisest. Talki kasutama hakates tekkib seda puru endiselt, aga minuarvates palju vähem.
Kitsama kummiga, kui õhukumm on natuke suur.(Talv otsa 42mm laia nael kummiga sõites venib se sv17 õhukumm natuke suuremaks ja kui siis 30mm kumm panna ei klapi hästi) Aitab talk õhukummil paika nihkuda. Ei lähe talvega suureks veninud õhukumm rehvisees volti.
Muidugi nii laiede kummidega, nagu 2.35" ma pole vähemalt 20a sõitnud ja ei tea kommenteerida, ega vaielda. Eks seal on ilmselt tõesti kummi rõhk nii väike, et ei pressi rehvi nii tugevalt vastu velje servasid.Jja kui siis mäkke üles sõita, tõmbab velge kummi sees ringi.
No muidugi rattatöökodadele ilmselt ei meeldi se kui seal tolmav talk sees on ja nad ise seda sinna ei pane, sest ilmselt leitakse, et pole seda vaeva väärt. Aga ega se ei tähenda, et talgist seal midagi kasu poleks. Kui rattatöökodasid ei külasta, siis ikka talgiga. Rehvi sees on sellest minumeelest rohkem kasu kui pükste sees.