MAPRI Ehitus 18. Otepää Rattamaraton
MAPRI Ehitus 18. Otepää Rattamaraton
Hei Ratturid,
Ootame teid MAPRI Ehitus 18. Otepää Rattamaratonile
Täpsema info etapi kohta leiad:
https://estoniancup.ee/etapp/otepaa-rattamaraton/
SHIMANO tasuta matkasõit 19. augustil 2017, stardiga Otepäält, Tehvandi staadionilt alates 12:00
SHIMANO matkasõitude rajale liikumine koos juhendajaga algab kell 12:00
Võistluspäev 26. augustil. Start ja finiš asuvad Otepääl, Tehvandi Spordikeskuses.
Ootame teid MAPRI Ehitus 18. Otepää Rattamaratonile
Täpsema info etapi kohta leiad:
https://estoniancup.ee/etapp/otepaa-rattamaraton/
SHIMANO tasuta matkasõit 19. augustil 2017, stardiga Otepäält, Tehvandi staadionilt alates 12:00
SHIMANO matkasõitude rajale liikumine koos juhendajaga algab kell 12:00
Võistluspäev 26. augustil. Start ja finiš asuvad Otepääl, Tehvandi Spordikeskuses.
Re: MAPRI Ehitus 18. Otepää Rattamaraton
Tere. Kas homseks on rada ka maha märgitud või saab sõita ainult koos juhendajaga?
Re: MAPRI Ehitus 18. Otepää Rattamaraton
Kas matkal afterparti ka tuleb?
Re: MAPRI Ehitus 18. Otepää Rattamaraton
Kogu rada on tähistatud lintidega ja suunaviitadega on kaetud 2/3 rajast.
Loomulikult on võimalus tutvuda rajaga ka koos juhendajaga.
Loomulikult on võimalus tutvuda rajaga ka koos juhendajaga.
Re: MAPRI Ehitus 18. Otepää Rattamaraton
Kui võtta lühidalt kokku raja kirjeldus siis on see ilus aga Raske(võibolla olen ise pehme). Aega kulus 2:50:00 ja kogunes 993 tõusumeetrit.
Re: MAPRI Ehitus 18. Otepää Rattamaraton
Tänased suunaviidad ajasid kohati väga segadusse. Ei ole harjunud et peab pöörde märgist mööda sõitma ning siis pööret otsima. Olen harjunud ikka vahetult enne märki ära pöörama. Õnneks oli aga palju keelavaid rajamärke lisaks pandud, need ma leidsin vist küll kõik ülesmarko680 kirjutas:Kogu rada on tähistatud lintidega ja suunaviitadega on kaetud 2/3 rajast.
Loomulikult on võimalus tutvuda rajaga ka koos juhendajaga.
Enne jõe ületust ühel laskumisel oli pandud ka vasakule pöörde märk enne pööret keset laskumist. Alla jõudes pidin tagasi üles minema et veenduda kuhu poole minna, sest laskumisel aega ringi vaadata ei olnud.
Re: MAPRI Ehitus 18. Otepää Rattamaraton
Sai ka käidud tutvumas ja pühapäeval peale suurt vihma oli rada väga väga libe . Linnast Apteekrimäe metsa mineva kiire laskumise lõpus oli puitsild, mis on oli väga libe ja kohe peale silda tuli teha ka vasakpööre. Kui vähegi võimalik, siis võiks keski sinna võrgu peale tõmmata, et miski pidamine oleks. Kuiva ilmaga oleks rada väga vinge kuna käib kõik kõrgemad künkad läbi. Meegaste rajalõik oli väga mõnus aga üldelt niiske ilmaga tuleb sõit raske.
Re: MAPRI Ehitus 18. Otepää Rattamaraton
Ma käisin just enne suurt vihma sõitmas. Tuleb tunnistada, et see Meegaste kant on raskeks tehtud. Enne Meegastet saab mõnusa kruusaralliga jala tühjaks lasta ja siis Meegastel imeda ennast ülesse:)...aga see oli alles algus. Vägagi pingutust nõudev sõit tuleb, kus oma jõud tuleb küll ümber mängida- lõpus on ka ju PANNA VAJA!!!
Re: MAPRI Ehitus 18. Otepää Rattamaraton
Sõitsin ise ka laupäeval kuivaga raja läbi. Distantsi läbimise aeg 3h25min. Võistlustpäevaks eriti varu sisse ei jäänud.martaas kirjutas:Ma käisin just enne suurt vihma sõitmas. Tuleb tunnistada, et see Meegaste kant on raskeks tehtud. Enne Meegastet saab mõnusa kruusaralliga jala tühjaks lasta ja siis Meegastel imeda ennast ülesse:)...aga see oli alles algus. Vägagi pingutust nõudev sõit tuleb, kus oma jõud tuleb küll ümber mängida- lõpus on ka ju PANNA VAJA!!!
Raja algus (kuni pühajärveni) füüsiliselt väga raske, esimesed 12km 50 minutiga.
Enne Meegaste mäge metsavahed ning põlluteed olid ilmselt suusaradade traktori tõttu väga raputavad ja ebameeldivad. Meegaste mägi ise samuti väga väga raske ning samuti raputav. Tehnilise koha pealt ei olnud hullu, cyclocrossi rattaga kõik 100% läbitav.
Pärast Meegaste mäge samuti põllutee osad, kus varasemalt ilmselt mingid rada ei ole olnud raputab väga ebameeldivalt.
Raja lõpuosas turnimine Väiksele munamäele, ei ütleks et mõnus pähkel, sõidetav, kuid peale nii pikka ja rasket trassi ei usu et väga kellelegi meeldiks.
Minu hinnang kokkuvõtvalt: rada ei ole tehniliselt keerukas, aga nõuab väga väga head treenitust. Rasked tõusud ja mitte väga kiire maastik nõuab oma. Soovitan kindlasti alguses väga rahulikult võtta.
Re: MAPRI Ehitus 18. Otepää Rattamaraton
hetkel lubab vihma vahelduva eduga igaks päevaks, laupäevaks vast isegi kõige vähem...aga üldelt niiske ilmaga tuleb sõit raske.
korralik pasteedikas tulemas jälle, mis teha...
Re: MAPRI Ehitus 18. Otepää Rattamaraton
Pange kummiülikonnad valmis
Re: MAPRI Ehitus 18. Otepää Rattamaraton
Keerame mandrossile veel vinti peale. Kuidas sellenädalased vihmasajud rajaolukorda ka mõjutanud on? Räägitakse, et mägedest on saanud saared
Re: MAPRI Ehitus 18. Otepää Rattamaraton
Kas Burt või FF?
Re: MAPRI Ehitus 18. Otepää Rattamaraton
Pakkuda mudakorke kinga alla, kel huvi siis pm. Rehviks Clement XC LXV
Re: MAPRI Ehitus 18. Otepää Rattamaraton
Miks selline küsimus?Epic kirjutas:Kas Burt või FF?
Tegemist on nime järgi maratoniga ja õige mees paneb Schwalbe Marathon Supreme 29' ...
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...
Re: MAPRI Ehitus 18. Otepää Rattamaraton
yep kesklinn just läks...martr kirjutas:Keerame mandrossile veel vinti peale. Kuidas sellenädalased vihmasajud rajaolukorda ka mõjutanud on? Räägitakse, et mägedest on saanud saared
Re: MAPRI Ehitus 18. Otepää Rattamaraton
Legendaarsel pasteedirallil Author Cup 2004 aasta Türi etapil oli stardikoridor ca 10cm sügavuses hiigellombis. Aga vahet ei olnud. Ülevalt viskas nii palju vett peale, et üle pahkluu olatuvas lombis seismine oli kõige väiksem asi mis meelt morjendas.Nongrata kirjutas:Stardiala...
https://www.facebook.com/agobina/videos ... 777017113/
Stardis näeme!
Re: MAPRI Ehitus 18. Otepää Rattamaraton
vabandust aga mis asi see oli?
-Pikad asfaldi lõigud
-Kraavid sihilikkude kukkumisvõimaluste tekitamisega (palgid vee all..?)
-Niplijõest ma üldse ei räägi, selkeks hetkeks, kui mina sealt läbi läksin oli 7 niplit koos, ühte võimast nägin ise kõrvalt. Huvitav, kui keegi kaela murrab, mis siis???
-Muda + muda+muda+ augud
- Jalgsi ronimise tõusud
Mulle esimene ja viimane kord sellel rajal kahjuks, ootasin absoluutselt midagi muud.
-Pikad asfaldi lõigud
-Kraavid sihilikkude kukkumisvõimaluste tekitamisega (palgid vee all..?)
-Niplijõest ma üldse ei räägi, selkeks hetkeks, kui mina sealt läbi läksin oli 7 niplit koos, ühte võimast nägin ise kõrvalt. Huvitav, kui keegi kaela murrab, mis siis???
-Muda + muda+muda+ augud
- Jalgsi ronimise tõusud
Mulle esimene ja viimane kord sellel rajal kahjuks, ootasin absoluutselt midagi muud.
Re: MAPRI Ehitus 18. Otepää Rattamaraton
Rada oli 5+ muda tegi asja raskemaks viimased tousud oleks võind välja jätta stardialas raagiti et ei tasu sealt veest läbi sõita minu jaoks kõige raskem selle aasta etapp taga olev burti rehv tegi asja eriti libedaks
Northern Media www.nrtmedia.ee E-lahendused, Tarkvaraarendus
Re: MAPRI Ehitus 18. Otepää Rattamaraton
Täitsa OK rada. Midagi keerulist polnud.
Pühajärvele järgnenud ralli lõik oli ainus tüütu koht.
Pühajärvele järgnenud ralli lõik oli ainus tüütu koht.
- meetodimees
- Rattur
- Postitusi: 143
- Liitunud: 04. 08. 2008. 17:12
Re: MAPRI Ehitus 18. Otepää Rattamaraton
Korraldaja tänud libeda silla eest! Seal kukuti lubamatult palju, ja valusalt kukuti, totaalne üllatus, seal sõiduoskuste jms pole midagi pistmist. Esimene suur sild oli ilusti ohutuks tehtud, kurat teinud siis see teine ka korda.
Rentida carbon raamiga "L"" suurus võistlusrattad: MTB Scott Scale; Scott Spark ja MNT Scott Foil ning rentida MTB rattakohver "Scicon". Info tel. 56 41 3OO
Re: MAPRI Ehitus 18. Otepää Rattamaraton
Kus kohas need veel olid?JLansa kirjutas:- Jalgsi ronimise tõusud
Re: MAPRI Ehitus 18. Otepää Rattamaraton
Tänud ka minu poolt, kukkusin jala paiste ja naha korralikult maha. Tehnikas ärme hakka rääkimagi eks nüüd tuleb rahakott saata jälle kaalulangetusse. Ainus eneselohutus on see, et ei läinud veel kõige halvemini kui mõnel teisel konkurendil...meetodimees kirjutas:Korraldaja tänud libeda silla eest!
Kui keegi leidis/leiab sealt üksiku Cube sarve siis võib sellest informeerida.
Mõni ütleb: "Parem karta kui kahetseda. "
Mina ütlen: "Pigem riskida kui kahetseda, et jätsin võimaluse kasutamata."
Mina ütlen: "Pigem riskida kui kahetseda, et jätsin võimaluse kasutamata."
Re: MAPRI Ehitus 18. Otepää Rattamaraton
Sild oli tõesti libe. Peale kukkumist mülkassse, sillale tagasi ronides ei olnud kinga all olevast Michelin'i kummist midagi kasu. Libedam kui jäää! Õnneks mul läks see valutult. Hullem oli Pühajärve juures kallaku peal mingi känd, hoiatust ka minu meelest seal polnud. Keegi sõitis sinna vist isegi otsa!
Toomas
kaldma83@gmail.com
kaldma83@gmail.com
Re: MAPRI Ehitus 18. Otepää Rattamaraton
Hea vormikontroll Haanjaks. Libedaid ja mudaseid kohti oli, kuid see oli ilma- mitte rajafaktor. Kiirenduskilomeeter õnnestus 250+ kandis sadulas läbi sõita, sadakond sõitjat tagapool olnuks see juba keerulisem.
Re: MAPRI Ehitus 18. Otepää Rattamaraton
Esiteks, pildid: https://www.flickr.com/gp/50218422@N00/299V5P
Ma ei saa aru, JLansa oleks nagu mingit teist maratoni sõitnud kui mina Kus need palgid veel all olid?
Sõidan ise tagumises pooles, lõpuaeg kolme poole tunni ligi, aga jalastumisi oli mul vaid mõni üksik (max 4-5) ja needki pigem oma kehv trajektoorivalik vms. Okei, ühel tõusul pidi pikemalt kõndima kuna pidamine kadus ära, aga see oli ka kõik - ülejäänud kordadel sai ikka paari meetri pärast jälle tagasi ratta selga minna. Kuutsemägi ja Munakas ikka ratta seljas, samamoodi ka HG km.
Ei saa muidugi salata, et ümberringi kõnniti päris palju. Mõned tähelepanekud, mis paistsid olevat põhjuseks:
1) antakse alla enne kui asi üldse keeruliseks läheb ja tullakse kohe rattalt maha, ilma, et prooviks sõita
2) vale käiguvalik/jäädakse käiguvahtusega hiljaks
3) vale kummivalik. Ei saa eeldada, et kuivale rajale mõeldud Thunder Burt või muu sarnane semislick täna kuidagi toiminud oleks.
4) Oskuste puudumine. Ma ei räägi ainult tehnilisematest lõikudest või mudas liuglemisest. Ka tõusudel jõuad palju kaugemale kui hoiad keha asendi õige ja rakendad jõudu õigeaegselt. Paraku enamus proovib kõigest tuimalt läbi/üles raiuda ja see ei lõpe hästi, eriti kui pidamine on piiratud nagu tänastes oludes.
Üldiselt olin positiivselt üllatunud: kuna paar aastat polnud Otepääl sõitnud, siis minu jaoks oli rada suures osas uus ja nii mõnigi lõik vedas suu kõrvuni. Näiteks Meegaste (minu arvates aasta parim Hansgrohe km), Hobusemäe, Apteerkimäe lõigud olid oivalised. Jah, rada oli ka raske, peamiselt tänu tõusumeetritele ja osad kruusalõigud olid ehk tõesti pikemad kui mulle meeldinuks, aga suures plaanis oli balanss paigas.
Ma ei saa aru, JLansa oleks nagu mingit teist maratoni sõitnud kui mina Kus need palgid veel all olid?
Sõidan ise tagumises pooles, lõpuaeg kolme poole tunni ligi, aga jalastumisi oli mul vaid mõni üksik (max 4-5) ja needki pigem oma kehv trajektoorivalik vms. Okei, ühel tõusul pidi pikemalt kõndima kuna pidamine kadus ära, aga see oli ka kõik - ülejäänud kordadel sai ikka paari meetri pärast jälle tagasi ratta selga minna. Kuutsemägi ja Munakas ikka ratta seljas, samamoodi ka HG km.
Ei saa muidugi salata, et ümberringi kõnniti päris palju. Mõned tähelepanekud, mis paistsid olevat põhjuseks:
1) antakse alla enne kui asi üldse keeruliseks läheb ja tullakse kohe rattalt maha, ilma, et prooviks sõita
2) vale käiguvalik/jäädakse käiguvahtusega hiljaks
3) vale kummivalik. Ei saa eeldada, et kuivale rajale mõeldud Thunder Burt või muu sarnane semislick täna kuidagi toiminud oleks.
4) Oskuste puudumine. Ma ei räägi ainult tehnilisematest lõikudest või mudas liuglemisest. Ka tõusudel jõuad palju kaugemale kui hoiad keha asendi õige ja rakendad jõudu õigeaegselt. Paraku enamus proovib kõigest tuimalt läbi/üles raiuda ja see ei lõpe hästi, eriti kui pidamine on piiratud nagu tänastes oludes.
Üldiselt olin positiivselt üllatunud: kuna paar aastat polnud Otepääl sõitnud, siis minu jaoks oli rada suures osas uus ja nii mõnigi lõik vedas suu kõrvuni. Näiteks Meegaste (minu arvates aasta parim Hansgrohe km), Hobusemäe, Apteerkimäe lõigud olid oivalised. Jah, rada oli ka raske, peamiselt tänu tõusumeetritele ja osad kruusalõigud olid ehk tõesti pikemad kui mulle meeldinuks, aga suures plaanis oli balanss paigas.
Milline see teine sild oli? Õnnestus sealt vist nii üle sõita, et ei märganudkimeetodimees kirjutas:Esimene suur sild oli ilusti ohutuks tehtud, kurat teinud siis see teine ka korda.
Re: MAPRI Ehitus 18. Otepää Rattamaraton
JLansa nägi samasi palke, mida mina. Muda sisse oli loobitud puud, et kõvemat pinnast teha aga tulemus oli risti vastupidine ja otsi kohta kus läbi saad. Sõitsin ise ka ühe palgi otsa.siim_s kirjutas:
Ma ei saa aru, JLansa oleks nagu mingit teist maratoni sõitnud kui mina Kus need palgid veel all olid?
Sõidan ise tagumises pooles, lõpuaeg kolme poole tunni ligi, aga jalastumisi oli mul vaid mõni üksik (max 4-5) ja needki pigem oma kehv trajektoorivalik vms. Okei, ühel tõusul pidi pikemalt kõndima kuna pidamine kadus ära, aga see oli ka kõik - ülejäänud kordadel sai ikka paari meetri pärast jälle tagasi ratta selga minna. Kuutsemägi ja Munakas ikka ratta seljas, samamoodi ka HG km.
Ei saa muidugi salata, et ümberringi kõnniti päris palju. Mõned tähelepanekud, mis paistsid olevat põhjuseks:
1) antakse alla enne kui asi üldse keeruliseks läheb ja tullakse kohe rattalt maha, ilma, et prooviks sõita
2) vale käiguvalik/jäädakse käiguvahtusega hiljaks
3) vale kummivalik. Ei saa eeldada, et kuivale rajale mõeldud Thunder Burt või muu sarnane semislick täna kuidagi toiminud oleks.
4) Oskuste puudumine. Ma ei räägi ainult tehnilisematest lõikudest või mudas liuglemisest. Ka tõusudel jõuad palju kaugemale kui hoiad keha asendi õige ja rakendad jõudu õigeaegselt. Paraku enamus proovib kõigest tuimalt läbi/üles raiuda ja see ei lõpe hästi, eriti kui pidamine on piiratud nagu tänastes oludes.
Milline see teine sild oli? Õnnestus sealt vist nii üle sõita, et ei märganudkimeetodimees kirjutas:Esimene suur sild oli ilusti ohutuks tehtud, kurat teinud siis see teine ka korda.
3. argument- No vabandust aga igaks maratoniks hakata rehvi valima ja piimaga mässama? Austa isegi öelnud, et kevadel paneb 1-d rehvid alla ja sõidab hooaja lõpuni samadega.
Eelmise aasta Otepää XXL sõidul teises sarjas oli minu meelest pea kõik tänasest rajast sees juba.
Esimesest sillast sain ma puhtalt üle sest panin tuimalt otse ja seal puudus igasugune raja tööline. Päris suurel kiirusel tulek sinna.
Teine sild oli pisikene ja rohelise kunstmuru vaibaga kui ma ei eksi.
Re: MAPRI Ehitus 18. Otepää Rattamaraton
Edge 1000 luges kokku 998 tõusumeetrit
Re: MAPRI Ehitus 18. Otepää Rattamaraton
Soodsaima tõusumeetriga rattamaraton
Sooja seekord eriti ei teinud ja alustasin rahulikult. Taktika toimis hästi, kõik tõusud sai sõita ja tikke jagus viimaste meetriteni.
Märjad laudsillad - neil tuleb rahulikult sõita. Ilma ühegi järsema liigutuseta.
ca. 7km. enne lõppu veetakistus. Igaks juhuks lasin ikka hoo maha ja ei pakkunud fotograafidele effektiivset niplit Kahjuks ei saanud vaikse hooga sealt läbi kah.
Sooja seekord eriti ei teinud ja alustasin rahulikult. Taktika toimis hästi, kõik tõusud sai sõita ja tikke jagus viimaste meetriteni.
Märjad laudsillad - neil tuleb rahulikult sõita. Ilma ühegi järsema liigutuseta.
ca. 7km. enne lõppu veetakistus. Igaks juhuks lasin ikka hoo maha ja ei pakkunud fotograafidele effektiivset niplit Kahjuks ei saanud vaikse hooga sealt läbi kah.
- JerryBlake
- Rattur
- Postitusi: 160
- Liitunud: 31. 01. 2012. 21:45
Re: MAPRI Ehitus 18. Otepää Rattamaraton
Väga asjalikud näpunäited, mul hakkas kohe parem, kõik tuli meelde. Jah õige - sõitsime eri maratone, olin poolikul, mille puhul oli asfaldi osakaal üle 30% kindlasti. Palgi osas hakkasin ka juba kahtlema, kuna nohust oli pea suht paks ja arvasin juba, et kujutasin endale ette, aga siin see on ( tundub, et fotograaf raja serval teadis ka, mida ootab) https://youtu.be/0AxG8uO7PXE
Re: MAPRI Ehitus 18. Otepää Rattamaraton
Paras Pasteediralli oli, kui oleks kuiv ilm olnud siis see maraton oleks räige kihutamine olnud. Sõitsin RocketRonnidega ja pidamisega polnud probleemi, jama oli see, et laskumistel jäid kõik ette, aga saime hakkama. Rohkem sellisest mudarallist ilmselt osa ei viitsi võtta, paras tehnika suretamine.
Tööstusautomaatika lahendused www.minitec.de
Re: MAPRI Ehitus 18. Otepää Rattamaraton
Väga mõnus sõit!!!
Olin sel aastal esimest korda baigiga joonel (seal viimase grupi omal ). Vaatasin taevasse ja leidsin, et suurepärane vaheldus maanteesõitudele ja paras ettevalmistus Haanja100-ks.
Võtsin kohe algul rahulikult ja seadsin eesmärgiks tehniliste oskuste meeldetuletamise - kõik laskumised sai võetud sadulas ja tõusudest mõned jalutatud viimases otsas. Rehvid olid suurepärased - XKing 2,2 sisekummiga - eluskaal 90kg ja rõhud ees 2,3 taga 2,6. Tõusude jalutused tulid kahel korral ees jalastunud meeste tõttu ja kahel korral hakkas omal ratas ringi käima - viga oli kaalu jaotamise oskuses, mitte kaldenurgas.
Liiga suurtes muda-aukudes lükkasin kõrvalt mööda, sest ei pidanud mõttekaks riskida võimaliku "nähtamatu augu või palgiga".
Korra kukkusin, kuid seegi oli oma lollus - ei vaadanud korralikult ja läksin kurvis märjale juurikale diagonaalis peale - seal ei pea miski ...
Tänud korraldajatele mõnusa (ja sisuka) päeva eest!
Olin sel aastal esimest korda baigiga joonel (seal viimase grupi omal ). Vaatasin taevasse ja leidsin, et suurepärane vaheldus maanteesõitudele ja paras ettevalmistus Haanja100-ks.
Võtsin kohe algul rahulikult ja seadsin eesmärgiks tehniliste oskuste meeldetuletamise - kõik laskumised sai võetud sadulas ja tõusudest mõned jalutatud viimases otsas. Rehvid olid suurepärased - XKing 2,2 sisekummiga - eluskaal 90kg ja rõhud ees 2,3 taga 2,6. Tõusude jalutused tulid kahel korral ees jalastunud meeste tõttu ja kahel korral hakkas omal ratas ringi käima - viga oli kaalu jaotamise oskuses, mitte kaldenurgas.
Liiga suurtes muda-aukudes lükkasin kõrvalt mööda, sest ei pidanud mõttekaks riskida võimaliku "nähtamatu augu või palgiga".
Korra kukkusin, kuid seegi oli oma lollus - ei vaadanud korralikult ja läksin kurvis märjale juurikale diagonaalis peale - seal ei pea miski ...
Tänud korraldajatele mõnusa (ja sisuka) päeva eest!
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...
Re: MAPRI Ehitus 18. Otepää Rattamaraton
PS. Libe ja veits kaldus sild, kus palju kukuti oli poolmaratoni umbes 20 km. Pika omad seda ei sõitnud!
Toomas
kaldma83@gmail.com
kaldma83@gmail.com
Re: MAPRI Ehitus 18. Otepää Rattamaraton
Ka minu kommetaar.
Kõik kes kukkusid laudteel olid saamatud ja ei suutnud ohtusid ette näha, võistlus.
Aga minuarvates oli tõusumeetreid ikkagi vähe, kuutsemäele ja väikesele munamäele oleks võinud ikka paar kolm korda üles sõita. Korraldajad mõelge kellele üritust teete, me ju kõik elame ikkagi mägismaal ja need väikesed tõusud ei selgita ju tugevamat välja.
Kõik kes kukkusid laudteel olid saamatud ja ei suutnud ohtusid ette näha, võistlus.
Aga minuarvates oli tõusumeetreid ikkagi vähe, kuutsemäele ja väikesele munamäele oleks võinud ikka paar kolm korda üles sõita. Korraldajad mõelge kellele üritust teete, me ju kõik elame ikkagi mägismaal ja need väikesed tõusud ei selgita ju tugevamat välja.
Re: MAPRI Ehitus 18. Otepää Rattamaraton
Otepääl on kunagi tehtud rada, mida on sõidetud 1,5 tunniga. Õnneks seekord rajameister pakkus kõike, mida Otepää kandis leidub. Väga raske oli aga mulle meeldis.
Video:
https://www.youtube.com/watch?v=yEDG7pjmwIE
Video:
https://www.youtube.com/watch?v=yEDG7pjmwIE
Re: MAPRI Ehitus 18. Otepää Rattamaraton
Otepää maratonilt poolmaratoni distantsilt 18-dalt km libedalt sillalt leitud Sigma kompuuter. Hoidja pealt murdunud. Läbisõit total 4359km. 52907kolm9
Re: MAPRI Ehitus 18. Otepää Rattamaraton
Kuidas ületada stiilselt veetõket (tundub, et klubisisene võistlus).
https://www.flickr.com/photos/estonianc ... 742821453/
https://www.flickr.com/photos/estonianc ... 742821453/
https://www.flickr.com/photos/estonianc ... 742821453/
https://www.flickr.com/photos/estonianc ... 742821453/
Re: MAPRI Ehitus 18. Otepää Rattamaraton
kas peaksin murelik olema kui mehi prse järgi ära tunnen?
Gravity is a Bitch
Re: MAPRI Ehitus 18. Otepää Rattamaraton
Murelik pead siis olema, kui mehed sind prse järgi ära tunnevad.Kuldar kirjutas:kas peaksin murelik olema kui mehi prse järgi ära tunnen?
Re: MAPRI Ehitus 18. Otepää Rattamaraton
Siin teemas juba olnud põnevatele piltidele tektsti ka juurde CC Rota Mobilise meestelt: http://www.ccrotamobilis.ee/18-otepaa-r ... aton-2017/
Re: MAPRI Ehitus 18. Otepää Rattamaraton
Rajal järelnopet tehes jäi 2.82km kohalt näppu rattakompuuter sigma.
Kes tunnistab omaks ja oskab kadunud eset lähemalt kirjeldada, see saab omale (tagasi).
Kes tunnistab omaks ja oskab kadunud eset lähemalt kirjeldada, see saab omale (tagasi).
Re: MAPRI Ehitus 18. Otepää Rattamaraton
Eile õhtul juhtusin ennast- ja koeraohverdavalt ületma seda enneolematut õõvastavat mõrvarsilda. Kartsin seda, nagu talvist "ootamatut" libedust, mille tõttu ja sunnil osad autod ennast justkui ise kraavist leiavad, kuid siiski riskisin. Ent kõigide ootuste vastu mind saatis edu, nagu ka võistluspäeval. See sild ei suutnud mind surmata, ka mu noor uljaspäine koer, kuigi libastus paar korda, suutis jääda jalgadele. Olen endiselt elavate hulgas, et sellest rääkida.kle kirjutas:Kui keegi leidis/leiab sealt üksiku Cube sarve siis võib sellest informeerida.
Samast leidsin ka selle üksiku "cube" kirjaga sarve, mis oli "ootamatu" märja puidu libeduse jumalale ohvriks toodud. Võta ühendust, saad tagasi.
Seniks hoidke silmad lahti ja mõelge peaga.
Re: MAPRI Ehitus 18. Otepää Rattamaraton
Korraldaja iroonia?
koeraga koos oli muidugi kõva võistlustempo...naljamees
ise laudteel ei koperdanud, kuid ei pea ka õigeks nende üle, kes kukkusid ka nalja teha, kuna nägin kuidas 2 M14 kutti seal korraliku maoka panid ja üks minu teada ka katkestas, teine sai kehva koha. Kunagi ei tea, kus ise maoka paned.
koeraga koos oli muidugi kõva võistlustempo...naljamees
huvitav kirjaoskusEnt kõigide
ise laudteel ei koperdanud, kuid ei pea ka õigeks nende üle, kes kukkusid ka nalja teha, kuna nägin kuidas 2 M14 kutti seal korraliku maoka panid ja üks minu teada ka katkestas, teine sai kehva koha. Kunagi ei tea, kus ise maoka paned.
Re: MAPRI Ehitus 18. Otepää Rattamaraton
Eelnevatel postitustel ei ole mingeid seoseid Otepää rattamaratoni korraldajatega!!
JLansa kirjutas:Korraldaja iroonia?
koeraga koos oli muidugi kõva võistlustempo...naljameeshuvitav kirjaoskusEnt kõigide
ise laudteel ei koperdanud, kuid ei pea ka õigeks nende üle, kes kukkusid ka nalja teha, kuna nägin kuidas 2 M14 kutti seal korraliku maoka panid ja üks minu teada ka katkestas, teine sai kehva koha. Kunagi ei tea, kus ise maoka paned.