VII etapp Raudalu 04.07.2018
Postitatud: 27. 06. 2018. 16:36
Kallid kaasvõitlejad!
On rõõm välja hõigata järgmise Škoda maastikuratta kolmapäevakute etapp - Raudalu.
Oluline info
* Rada on joonistatud ühele tervele ringile seega start ja finiš on ühes kohas! Pikkus 7,63km, tõusumeetreid 25m ringi kohta (kõige "rängim" tõus on ca 3 m vertikaalset ). Rajakaart Garmin Connect keskkonnas
Rada on nii vihmakindel, kui üks rada olla saab, kui see just 100% liiva sisse pole tehtud. Kokku on kaks 30 meetrist lõiku, kuhu pori tekib + 1 lasterajal. Kes tahab, saab võsast puhtalt mööda.
Rajal on üks 100m lõik läbi kuusenoorendiku (hooldamata kuid siiski noorendik). Lõigu ees on kolm hüüumärki ning sellel lõigul on möödumine rangelt keelatud - sõita tohib vaid jäljes! Raja kõrval asuvad kuused on lindistatud.
* Start asub Karuse tänaval Tallinnas vahetult enne viimast parempööret koerte varjupaiga suunas (Google maps link).
* Parkimine on ametlikult lubatud Karuse tänaval teega külgneval alal (kuni 90 kraadise kurvini Viljandi mnt poolt tulles). Sinna parkides palun arvestada, et vabaks peab jääma vähemalt kahe sõiduki laiune teeriba! Korraliku maastikusuutlikkusega sõidukite jaoks on suurepärane parkla kohe selle 90 kraadise kurvi taga paremal pool teed (tühermaa). Koerte varjupaiga parklasse mitte parkida!
Esmaklassiline parkla asub Raudalu Konsumi juures, kust on stardilinnakusse 600m - korraldaja seal parkimist ei ohja! Link Konsumi parklasse
* Lasteraja pikkus on 700m. Tegemist on pigem lihtsamapoolse rajaga, mis koosneb kahest sektsioonist – kurvitamine metsas endurotsiklite jäljes ning naasmine mööda siledamat pinnaseteed finišisse. Lasterada ei kattu põhirajaga muus osas, kui stardikoht.
Tähelepanu – kuna lasteraja ringe koguneb palju, siis palume korrektsete tulemuste saamiseks ringida arvu hoolikalt lugeda!
* Ringide arv (lõplik):
Kontrolli info üle stardialas!!!
M / M30 / M40 / M50 / M60: 2 ringi
N / N30 / N40: 2 ringi
M16: 2 ringi
M14 / N14 / N16: 1 ring
M12 / N12: 6 lasteringi
L10: 3 lasteringi
Fännisektsioon (pikem lugemine)
Raja peamine märksõna – vaheldusrikkus. Pea iga paarisaja meetri tagant vahetub maastik totaalselt. Leiate end painutamas kitsastel keerutavatel metsasinglitel, sukeldumas nii sirgetesse kui s-kujulistesse kraavidesse, pumpamas BMX stiilis roller-coasteril, avastamas punase mullaga Austraalia pinnast kui testimas kummirõhku ühel lühikesel juurikaprofessori lõigul. Sildasid ja teisi kolme hüüumärgiga elemente ei ole. Fättide liivakasti raja lõunatipus ei ole ega tule!
Osalesid eelmisel aastal ja mõtled, kas rada on nüüd samapidi? Ei ole ei seda ega teist! Üle 3km jagu on uusi lõike ning juba stardist minnakse teist teed pidi. Nagu ka Keila raja puhul, on kohalik kogukond hoolitsenud selle eest, et uued sihid sisse saaks. Siinkohal suured tänud Allan Lahe'le!
Foto rajalt, mis näitab, milliste loodusjõududega tuli rinda pista, et saaksime ikka sõita täismahus trassi. Allan murdis selle tegelasega maadeldes vist ka oma mootorsae.
Mäletad eelmisest aastast seda jurakamast jurakamat puud, mis oli keset lagedat punase mulla lõigul? Rada on märgistatud ümber selle puu, aga kes on oma võimetes kindel, siis võib minna ka otse sealt - lõikamiseks seda ei loeta. Väidetavalt võidab 4 sekundit. Joostes edu ei saavuta. Ehk siis - kes soovib, see proovib!
Kes stardib peale kella 19.00 ja kui ilm on pilvitu, siis pange tumedamad klaasid ette. Raja tagumises otsas (teekond järve lõunatippu) pimestab päike üllatavalt tõhusalt
Eelmise aasta tagasiside oli peamiselt positiivne. Sel aastal on kõvasti töötunde läinud lahtiste okste eemaldamisele rajalt ning kitsamate lõikude laiendamisele trimmeri abil, et oleks võimalikult palju möödumiskohti ning 0 purunenud käikarikõrva. kalari - jah, me loeme ja mäletame konstruktiivset kriitikat
Enduro meestele on Autospordiliidu kodulehel ametlik teade edastatud, näeb päris jõrm välja!
Metsmaasikaid on ropult, eriti hea paik maiustamiseks on 300 meetrit stardist Viljandi mnt poole kohe peale koerte ujulat.
Stardipaik on kogu sarja kõige trööstitum, nii kurb kui see ka pole. Nädal tagasi nt on sinna toodud pagasnikutäis prügi ja lihtsalt metsa alla kallatud. Aga see kõik saab esimese 200m pärast läbi ja algab puhas loodus. Töötame uue stardikoha nimel peale selle aastast sõitu.
On rõõm välja hõigata järgmise Škoda maastikuratta kolmapäevakute etapp - Raudalu.
Oluline info
* Rada on joonistatud ühele tervele ringile seega start ja finiš on ühes kohas! Pikkus 7,63km, tõusumeetreid 25m ringi kohta (kõige "rängim" tõus on ca 3 m vertikaalset ). Rajakaart Garmin Connect keskkonnas
Rada on nii vihmakindel, kui üks rada olla saab, kui see just 100% liiva sisse pole tehtud. Kokku on kaks 30 meetrist lõiku, kuhu pori tekib + 1 lasterajal. Kes tahab, saab võsast puhtalt mööda.
Rajal on üks 100m lõik läbi kuusenoorendiku (hooldamata kuid siiski noorendik). Lõigu ees on kolm hüüumärki ning sellel lõigul on möödumine rangelt keelatud - sõita tohib vaid jäljes! Raja kõrval asuvad kuused on lindistatud.
* Start asub Karuse tänaval Tallinnas vahetult enne viimast parempööret koerte varjupaiga suunas (Google maps link).
* Parkimine on ametlikult lubatud Karuse tänaval teega külgneval alal (kuni 90 kraadise kurvini Viljandi mnt poolt tulles). Sinna parkides palun arvestada, et vabaks peab jääma vähemalt kahe sõiduki laiune teeriba! Korraliku maastikusuutlikkusega sõidukite jaoks on suurepärane parkla kohe selle 90 kraadise kurvi taga paremal pool teed (tühermaa). Koerte varjupaiga parklasse mitte parkida!
Esmaklassiline parkla asub Raudalu Konsumi juures, kust on stardilinnakusse 600m - korraldaja seal parkimist ei ohja! Link Konsumi parklasse
* Lasteraja pikkus on 700m. Tegemist on pigem lihtsamapoolse rajaga, mis koosneb kahest sektsioonist – kurvitamine metsas endurotsiklite jäljes ning naasmine mööda siledamat pinnaseteed finišisse. Lasterada ei kattu põhirajaga muus osas, kui stardikoht.
Tähelepanu – kuna lasteraja ringe koguneb palju, siis palume korrektsete tulemuste saamiseks ringida arvu hoolikalt lugeda!
* Ringide arv (lõplik):
Kontrolli info üle stardialas!!!
M / M30 / M40 / M50 / M60: 2 ringi
N / N30 / N40: 2 ringi
M16: 2 ringi
M14 / N14 / N16: 1 ring
M12 / N12: 6 lasteringi
L10: 3 lasteringi
Fännisektsioon (pikem lugemine)
Raja peamine märksõna – vaheldusrikkus. Pea iga paarisaja meetri tagant vahetub maastik totaalselt. Leiate end painutamas kitsastel keerutavatel metsasinglitel, sukeldumas nii sirgetesse kui s-kujulistesse kraavidesse, pumpamas BMX stiilis roller-coasteril, avastamas punase mullaga Austraalia pinnast kui testimas kummirõhku ühel lühikesel juurikaprofessori lõigul. Sildasid ja teisi kolme hüüumärgiga elemente ei ole. Fättide liivakasti raja lõunatipus ei ole ega tule!
Osalesid eelmisel aastal ja mõtled, kas rada on nüüd samapidi? Ei ole ei seda ega teist! Üle 3km jagu on uusi lõike ning juba stardist minnakse teist teed pidi. Nagu ka Keila raja puhul, on kohalik kogukond hoolitsenud selle eest, et uued sihid sisse saaks. Siinkohal suured tänud Allan Lahe'le!
Foto rajalt, mis näitab, milliste loodusjõududega tuli rinda pista, et saaksime ikka sõita täismahus trassi. Allan murdis selle tegelasega maadeldes vist ka oma mootorsae.
Mäletad eelmisest aastast seda jurakamast jurakamat puud, mis oli keset lagedat punase mulla lõigul? Rada on märgistatud ümber selle puu, aga kes on oma võimetes kindel, siis võib minna ka otse sealt - lõikamiseks seda ei loeta. Väidetavalt võidab 4 sekundit. Joostes edu ei saavuta. Ehk siis - kes soovib, see proovib!
Kes stardib peale kella 19.00 ja kui ilm on pilvitu, siis pange tumedamad klaasid ette. Raja tagumises otsas (teekond järve lõunatippu) pimestab päike üllatavalt tõhusalt
Eelmise aasta tagasiside oli peamiselt positiivne. Sel aastal on kõvasti töötunde läinud lahtiste okste eemaldamisele rajalt ning kitsamate lõikude laiendamisele trimmeri abil, et oleks võimalikult palju möödumiskohti ning 0 purunenud käikarikõrva. kalari - jah, me loeme ja mäletame konstruktiivset kriitikat
Enduro meestele on Autospordiliidu kodulehel ametlik teade edastatud, näeb päris jõrm välja!
Metsmaasikaid on ropult, eriti hea paik maiustamiseks on 300 meetrit stardist Viljandi mnt poole kohe peale koerte ujulat.
Stardipaik on kogu sarja kõige trööstitum, nii kurb kui see ka pole. Nädal tagasi nt on sinna toodud pagasnikutäis prügi ja lihtsalt metsa alla kallatud. Aga see kõik saab esimese 200m pärast läbi ja algab puhas loodus. Töötame uue stardikoha nimel peale selle aastast sõitu.