Filter Temposõidu Karikasari 2018
Filter Temposõidu Karikasari 2018
Ja 2018 teema ka siia. Mõtted ja ettepanekud, mida sarjas muuta, on teretulnud
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2018
Alustuseks tahaks looda, et uuel hooajal teetööd etappe ei sega - offroadi ei tahaks mingil juhul.
Võistlusformaat võiks etappide vahel taas edasi liikuda nagu ühel hooajal oli paarissõit Jüri rajal, teine hooaeg Kiili rajal.
Ei teagi, kuidas meeskonnasõit sarja rikastaks, aga huvitav oleks kindlasti. Mõned aastad tagasi üks etapp oli ka.
Võistlusformaat võiks etappide vahel taas edasi liikuda nagu ühel hooajal oli paarissõit Jüri rajal, teine hooaeg Kiili rajal.
Ei teagi, kuidas meeskonnasõit sarja rikastaks, aga huvitav oleks kindlasti. Mõned aastad tagasi üks etapp oli ka.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2018
See Ikla ... pole sinna jõudnud.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
- meetodimees
- Rattur
- Postitusi: 143
- Liitunud: 04. 08. 2008. 17:12
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2018
Ka mina ei ole Iklasse jõudnud, kui juhtub kavas olema, siis ei jõua ka järgmisel aastal.Mati kirjutas:See Ikla ... pole sinna jõudnud.
Rentida carbon raamiga "L"" suurus võistlusrattad: MTB Scott Scale; Scott Spark ja MNT Scott Foil ning rentida MTB rattakohver "Scicon". Info tel. 56 41 3OO
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2018
Hmm, Ikla on tõesti ka endiselt kavas, samas kruusalõike pole meil kunagi kavas olnud. See, et see tänavu Iklas juhtus oli oli ette planeerimata hädaolukord.
Samas ma siiski küsiksin, et miks see Ikla temposarjas nii tabu teema on. Minu isikliku arvamuse järgi muudab see pigem asja palju huvitavamaks, kuna toob rajale ka hulgaliselt lätlaseid. Lisaks võimaldab proovida pikemat eraldistarti, mida Tallinna ümbruse rajad sagei ei võimalda.
Ühest küljest saan aru, et Ikla on kaugel ja sinna sõita on kulukas ja tülikas. Samas MTB sarjade puhul sõidavad inimesed masside viisi Lõuna-Eestisse või saartele, kuhu kohale jõudmise ajakulu on märksa suurem kui Iklasse.
Google mapsi andmetel on Tallinna kesklinnast Iklasse täpselt 200km ehk laias laastus sama palju, kui Tartu ots. Lisaks on tee Iklasse sirgem ja mugavam kui Tartu maantee. Võrdluseks, näiteks Haanjasse, mis pole liiga kaugel, on Tallinna kesklinnast 270km. Näiteks Karujärve maratonile on Tallinna kesklinnast 235km ning sisse jääb veel praami sõit. Tartu Rattamartonile, mis stardib Otepäält, minekuks tuleb Tallinna kesklinnast sõita 224km.
Ka rajal veedetud aega vaadates, siis kulus keskmisel osalejad Ikla tempo läbimiseks 40...50minutit, mis pole pole erakordselt vähe. Kui arvestada asjaolu, et erinevalt rattarallidest või rattamaratonidest eeldab normaalse tulemuse saamiseks temposõit ka normaalse pikkusega soojendust, siis pole rattaseljas veedetav aeg seal märkimisväärselt lühem kui näiteks Filter Maanteekarikasarja etappide puhul; lühikeste distantside puhul pigem suurem.
Veelgi enam, Iklas käies võib ka "poest läbi käia" ja sõiduraha "tagasi" saada xD
Seega, kas keegi oskab öelda mõnda mõjuvat põhjust, miks ei tohiks Tallinnast kaugem etapp temposarja koosseisus olla? : )
Samas ma siiski küsiksin, et miks see Ikla temposarjas nii tabu teema on. Minu isikliku arvamuse järgi muudab see pigem asja palju huvitavamaks, kuna toob rajale ka hulgaliselt lätlaseid. Lisaks võimaldab proovida pikemat eraldistarti, mida Tallinna ümbruse rajad sagei ei võimalda.
Ühest küljest saan aru, et Ikla on kaugel ja sinna sõita on kulukas ja tülikas. Samas MTB sarjade puhul sõidavad inimesed masside viisi Lõuna-Eestisse või saartele, kuhu kohale jõudmise ajakulu on märksa suurem kui Iklasse.
Google mapsi andmetel on Tallinna kesklinnast Iklasse täpselt 200km ehk laias laastus sama palju, kui Tartu ots. Lisaks on tee Iklasse sirgem ja mugavam kui Tartu maantee. Võrdluseks, näiteks Haanjasse, mis pole liiga kaugel, on Tallinna kesklinnast 270km. Näiteks Karujärve maratonile on Tallinna kesklinnast 235km ning sisse jääb veel praami sõit. Tartu Rattamartonile, mis stardib Otepäält, minekuks tuleb Tallinna kesklinnast sõita 224km.
Ka rajal veedetud aega vaadates, siis kulus keskmisel osalejad Ikla tempo läbimiseks 40...50minutit, mis pole pole erakordselt vähe. Kui arvestada asjaolu, et erinevalt rattarallidest või rattamaratonidest eeldab normaalse tulemuse saamiseks temposõit ka normaalse pikkusega soojendust, siis pole rattaseljas veedetav aeg seal märkimisväärselt lühem kui näiteks Filter Maanteekarikasarja etappide puhul; lühikeste distantside puhul pigem suurem.
Veelgi enam, Iklas käies võib ka "poest läbi käia" ja sõiduraha "tagasi" saada xD
Seega, kas keegi oskab öelda mõnda mõjuvat põhjust, miks ei tohiks Tallinnast kaugem etapp temposarja koosseisus olla? : )
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2018
Ma olen kolm hooaega Tartust käinud sarja sõitmas. Tavapärase tööaja juures. Ja pole teps mitte ainus. Ei ole pidanud paljuks. Samuti Ikla. Igal juhul poolt! Lätlastega võrdlus on ka vahva.
Mihkel , kas etapid võib kalendris skitseerida sama nädala keskele kui on mnt etapp? Või on juba esialgset ajakava jagada?
Mihkel , kas etapid võib kalendris skitseerida sama nädala keskele kui on mnt etapp? Või on juba esialgset ajakava jagada?
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2018
Ei olegi vist muud põhjust kui see et tundub kauge tunnise võistluse jaoks. Ise pole jõudnud, aga ei väida et järgmine aasta ei lähe, kui ilus ilm ja pere viitsib samal ajal olla Lottemaal siis miks mitte.
Äkki kui finaal oleks ka kolmapäeval tuleks rahvast rohkem kohale, otsiks töise põhjuse pooleks päevaks Pärnusse.
Äkki kui finaal oleks ka kolmapäeval tuleks rahvast rohkem kohale, otsiks töise põhjuse pooleks päevaks Pärnusse.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2018
Võrdled täiesti võrreldamatuid asju, isegi otsitud lisapõhjuste taustal (soojendused jne - mujal ei tehta soojendust?).mi.re kirjutas:Samas ma siiski küsiksin, et miks see Ikla temposarjas nii tabu teema on. ... Ühest küljest saan aru, et Ikla on kaugel ja sinna sõita on kulukas ja tülikas. Samas MTB sarjade puhul sõidavad inimesed masside viisi Lõuna-Eestisse või saartele, kuhu kohale jõudmise ajakulu on märksa suurem kui Iklasse...
Tallinna piirkonna sarja osas on raske leida motti sõita üheks etapiks Iklasse. Ei tundu ka nagu loogiline ... Eks osalejate arv näita ka teatavat üldist arvamust! Kui see on korraldajale ok, ega siis jõuga ei murra.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2018
Ei leia küll ühtegi põhjust, miks ei võiks see etapp olla Tallnnast eemal. Eesti on ju nii väike ja nädalavahetusel väike autosõit pole ju teab mis katsumus. Grupisõitudeks ju minnakse ikka kodust eemale. Pealegi ma arvan, et Tallinn pole maailma naba, kuhu peab kõik üritused koondama.
Paljud inimesed käivad ju ülejäänud etappidele ka kaugemalt ja seda nädala sees, kui on vaja oma töö asjad tänu sellele ümber korraldada.
Aga kes tahab kõiges halba näha, leiab ikka millegi, mis talle ei meeldi.
Paljud inimesed käivad ju ülejäänud etappidele ka kaugemalt ja seda nädala sees, kui on vaja oma töö asjad tänu sellele ümber korraldada.
Aga kes tahab kõiges halba näha, leiab ikka millegi, mis talle ei meeldi.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2018
Postitan siia siis ka 2018 kalendri. Kui eelmisel aastal sai temposarja jooksude ja muude suuremate uuendustega raputatud, siis sellel hooajal väga põhimõttelisi muudatusi temposarja ei tule. Küll aga saab uue hingamise Maanteekarikasari. Üht teist pisemat on ka temposarjas siiski kavas, loodan, et jõuan homme ka temposarja uuenduste rubriigi üle käia.
1. etapp 02.05.2018 Jüri, 15km, eraldistart
2. etapp 16.05.2018 Kiili, 25 km, paarissõit
3. etapp 30.05.2018 Pirita, 10km, eraldistart
4. etapp 13.06.2018 Jüri, 25km, eraldistart
5. etapp 25.07.2018 Kiili, 15 km, paarissõit
6. etapp 08.08.2018 Maardu, 10km, eraldistart
Finaal 26.08.2018 Ikla/Ainaži, 25 km, eraldistart
Ikla alles jätmise teemal võin veidi ka etteruttavalt saladuskatet kergitada. Nimelt, suure tõenäosusega tuleb järgmisel aastal kahe-etapiline sari ka Leetu. Siis on Aerobike eestvedamisel temposari nii Tallinna, Riia kui ka Vilniuse ümbruses. Finaal võiks neil olla aga ühine, Baltimaid hõlmav. Kuna Leedu projekt on alles lapsekingades ja põhiraskus on ikkagi eestlaste ja lätlaste peal, siis tundub Ikla endiselt mõistliku kohana, mis võiks olla vähemasti enam-vähem söödavas kauguses mõlema riigi osalejatele. Kui ka mõni leedukas sinna ära eksiks, oleks ju tore. Miks ei võiks olla üks suurem ja tõsisem rahvaspordiüritus ka temposõidus, mis pakuks pinget mitme riigi ratturitele.
1. etapp 02.05.2018 Jüri, 15km, eraldistart
2. etapp 16.05.2018 Kiili, 25 km, paarissõit
3. etapp 30.05.2018 Pirita, 10km, eraldistart
4. etapp 13.06.2018 Jüri, 25km, eraldistart
5. etapp 25.07.2018 Kiili, 15 km, paarissõit
6. etapp 08.08.2018 Maardu, 10km, eraldistart
Finaal 26.08.2018 Ikla/Ainaži, 25 km, eraldistart
Ikla alles jätmise teemal võin veidi ka etteruttavalt saladuskatet kergitada. Nimelt, suure tõenäosusega tuleb järgmisel aastal kahe-etapiline sari ka Leetu. Siis on Aerobike eestvedamisel temposari nii Tallinna, Riia kui ka Vilniuse ümbruses. Finaal võiks neil olla aga ühine, Baltimaid hõlmav. Kuna Leedu projekt on alles lapsekingades ja põhiraskus on ikkagi eestlaste ja lätlaste peal, siis tundub Ikla endiselt mõistliku kohana, mis võiks olla vähemasti enam-vähem söödavas kauguses mõlema riigi osalejatele. Kui ka mõni leedukas sinna ära eksiks, oleks ju tore. Miks ei võiks olla üks suurem ja tõsisem rahvaspordiüritus ka temposõidus, mis pakuks pinget mitme riigi ratturitele.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2018
Juba paistab muudatusi trasside ja etapiti kui teist korda samas kohas hooaja jooksul sõit toimub.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2018
Tallinnast Vändrasse on 89 km. Vändrast Pärnusse 43 km. Olete te mehed või s.takotid?
Vändras, Eesti rattaspordi pühas paigas, lühike peatus.
Pärnust Iklasse käib juba soojenduse ette. Juba laupäeval teele.
Viimane tehniline kontroll Kangerti Veloteegis.
Ühine pidulik departee võistluspaika läbi Pärnu linna.
Lapsed-naine leiavad tegevust suvelõpu Pärnu rannas.
Vändras, Eesti rattaspordi pühas paigas, lühike peatus.
Pärnust Iklasse käib juba soojenduse ette. Juba laupäeval teele.
Viimane tehniline kontroll Kangerti Veloteegis.
Ühine pidulik departee võistluspaika läbi Pärnu linna.
Lapsed-naine leiavad tegevust suvelõpu Pärnu rannas.
- - -
Why so serious?
Why so serious?
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2018
Ilmselt distantside pikkused vahetusse läinud.mi.re kirjutas: 4. etapp 13.06.2018 Jüri, 25km, eraldistart
5. etapp 25.07.2018 Kiili, 15 km, paarissõit
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2018
Jah, siia foorumipositistusse olid distantsid tõestu vahetusse läinud. Paarissõidud on ikka Kiilis ja Jüris on eraldistardid. Nii Jüri kui ka Kiili rada on sama, mis eelmisel aastal. Samas vaheldust pakub jälle uus mäega Maardu radakypse kirjutas:Ilmselt distantside pikkused vahetusse läinud.mi.re kirjutas: 4. etapp 13.06.2018 Jüri, 25km, eraldistart
5. etapp 25.07.2018 Kiili, 15 km, paarissõit
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2018
Jüri TT trassil on ca 1,3 km pikkuses lõigus teekate paiguti täielikult lagunenud. Kas on mingi plaan, kuidas antud rajalõik võistluskõlbulikuks saada või viia alternatiivsele trassile? Näiteks Jüri-Aruküla suunale?
Võistlusjuhendis on ka punkt: Ratturid on ka ise kohustatud kandma hea oma turvalisuse eest ning juhinduma liiklusseadusest.
Lagunenud teelõigul kehtib 30 km/h piirang. Juhendist lähtuvalt ei tohiks sellel lõigul ka võistluste ajal kiiremini sõita.
Võistlusjuhendis on ka punkt: Ratturid on ka ise kohustatud kandma hea oma turvalisuse eest ning juhinduma liiklusseadusest.
Lagunenud teelõigul kehtib 30 km/h piirang. Juhendist lähtuvalt ei tohiks sellel lõigul ka võistluste ajal kiiremini sõita.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2018
Kas kolmapäeval järjekorrras seismist numbri saamiseks on ka võimalik välitida ? Saab ehk mõni päeva varem kuskilt kätte ?
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2018
Suhteliselt kehva lõik on jh aga üdliselt saab sealt ikka kordades paremini üle kui eelmine aasta Iklas . Korraldajatele soovitan ainult lahtine kiviklibu kokku harjata. Hea teekattega oleks alati parem võistelda.kypse kirjutas:Jüri TT trassil on ca 1,3 km pikkuses lõigus teekate paiguti täielikult lagunenud. Kas on mingi plaan, kuidas antud rajalõik võistluskõlbulikuks saada või viia alternatiivsele trassile? Näiteks Jüri-Aruküla suunale?
Võistlusjuhendis on ka punkt: Ratturid on ka ise kohustatud kandma hea oma turvalisuse eest ning juhinduma liiklusseadusest.
Lagunenud teelõigul kehtib 30 km/h piirang. Juhendist lähtuvalt ei tohiks sellel lõigul ka võistluste ajal kiiremini sõita.
Lagunenud lõigul oli piirkuurus 50 aga samas kohe Jürist välja sõites on kiirusepiirang 40km/h. Üle 40 sõita ei ole suur probleem.
Tähelepanek foorumist: narkosõltuvus tundub rattasõidu kõrval soodne hobi
There is nothing wrong with a bike there is something wrong with a legs
There is nothing wrong with a bike there is something wrong with a legs
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2018
Käisin eile olukorda üle vaatamas. Tee on jah kolmest kohast üsna hullusti lagunenud. Samas õnneks on meil tegu eraldistardiga, mitte grupisõiduga. See tähendab, et ratturil on hea nähtavus ette ja oma suunavööndi piires võimalik trajektoori valida. Hetkel tundus mulle, et tee on ülesse punnitanud keskelt, samas tee servad tundusid olema neil kõikidel kohtadel terved, kuigi päris kruusased. Seega otsus on järgmine: Pühime nende katkiste kohtade juures tee servad kruusast puhtaks ning võistlejad saavad mööda seda trejoektori kenast aukudest mööda. Teise tänavuse Jüri etapi toimumise ajaks peaks minu teada need kohad juba remonditud olema.kypse kirjutas:Jüri TT trassil on ca 1,3 km pikkuses lõigus teekate paiguti täielikult lagunenud. Kas on mingi plaan, kuidas antud rajalõik võistluskõlbulikuks saada või viia alternatiivsele trassile? Näiteks Jüri-Aruküla suunale?
Võistlusjuhendis on ka punkt: Ratturid on ka ise kohustatud kandma hea oma turvalisuse eest ning juhinduma liiklusseadusest.
Lagunenud teelõigul kehtib 30 km/h piirang. Juhendist lähtuvalt ei tohiks sellel lõigul ka võistluste ajal kiiremini sõita.
Selline see olukord paraku on. Häid alternatiivtrasse seal pole. Samas minu meelest, kui tee ära pühkida, on need katkised kohad seal eraldistardi kontekstis siiski välditavad nii, et lahtisele kruusale ei peagi rattur sattuma.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2018
Sekretariaat töötab ka esmaspäeval 40. aprillil kell 16:00 kuni 19:00 Škoda Laagri salongis. Sealt läbi tulles on võimalik materjalid eelnevalt kätte saada.raulk kirjutas:Kas kolmapäeval järjekorrras seismist numbri saamiseks on ka võimalik välitida ? Saab ehk mõni päeva varem kuskilt kätte ?
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2018
mi.re kirjutas:40. aprillil
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2018
miinus 30 päeva aprillist=10-l mail:-)?KaupoR kirjutas:mi.re kirjutas:40. aprillil
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2018
Ikka 30. aprill mõtlesin. Teisisõnu järgmine esmaspäev. Tõsi, see on tegelikult ka Jüri etapi viimane regamise päev. Oleksime ääretult tänulikud, kui need, kes esmaspäeva õhtul numbrile järgi lähevad, registreeriksid end hiljemalt pühapäeva õhtul, kui nad seda veel teinud pole.KaupoR kirjutas:mi.re kirjutas:40. aprillil
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2018
Mul tekkis selline algaja ja varem mitte osalenu küsimus, et kui ma homme, see on siis kolmapäeval raha näpus kohale tulen Jürisse, kas ma saan strartida või mitte?
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2018
Ikka saab! Kohapeal registreerimine on üks täiesti tavapärane registreerimise vorm.adalbert kirjutas:Mul tekkis selline algaja ja varem mitte osalenu küsimus, et kui ma homme, see on siis kolmapäeval raha näpus kohale tulen Jürisse, kas ma saan strartida või mitte?
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2018
Pärnamäe Vana Narva maantee ristmiku remondi tõttu on Pirita ringrada autode poolt aktiivses kasutuses Lasnamäele ja Lasnamäelt sõitmiseks. Kas võistlusest 30 mail ei tule suuremat sorti jama ?
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2018
Loodame parimat. Kahjuks seda, et Tallinn valmis saab, me ära oodata ei jõua. Peame oma üritustega ka teeremontide ja muude arenduste vahele ära mahtuma. Samas mure on muidugi põhjendatud. loodame, et meie ponnistustest piisab, et üle mitme aasta jälle uudisekünnist ei ületaks.raulk kirjutas:Pärnamäe Vana Narva maantee ristmiku remondi tõttu on Pirita ringrada autode poolt aktiivses kasutuses Lasnamäele ja Lasnamäelt sõitmiseks. Kas võistlusest 30 mail ei tule suuremat sorti jama ?
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2018
Õhtuse tipptunni ajal on see kant päris umbes. Lisame siia veel mitu tundi kestva rattavõistluse ja kokteil on plahvatusohtlik! Teletorni ja Muuga kandi inimestelt võetakse sisuliselt ära võimalus koju jõuda (jääb vaid Randvere tee - Pärnamäe tee ring).
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2018
Äkki tasub kaaluda stardi edasi lükkamist, et start on pool 7 jne kui juba suurem osa liiklusest lahtuma hakkab.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2018
Ma kardan, et see võistluse edasi lükkamine oluliselt ei muudaks midagi, sest nii palju, et päris peale tipptundi alustada, me edasi lükata ei saa - muidu läheb võistlus öö peale. Samas usun ja loodan, et midagi väga drastilist seal siiski ei juhtu. Pärnamäe tee jääb ümbersõiduna alles. Muidgi oleks kindlam, kui kõik alternatiivid oleksid avatud, kuid seda, et Tallinna valmis saab, me ära oodata ei jõua. Igal aastal toimub palju teeremonte ning peame kuidagi koos nendega tänavatele ära mahtuma.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2018
Need 2 paarissõitu Kiilis võiks küll asendada tavaliste eraldistartidega. Isegi võistlusi vähe ja paljudel pole sobivat paarilist võtta. Pealegi eeldab see eelnevat koos harjutamist jne. - ühesõnaga täiendav jebimine ühele niigi hõivatud töölkäivale tervisesportlasele. Kui aga soolona paarissõidul osaleda, nagu praegu juhend võimaldab, siis koondarvestuse seisukohalt on see väga ebaõigalne.
Kõige lihtsam - tehke paaris-meeskonnasõidu koondarvestus eraldi ja olekski probleem lahendatud! Või siis vähemalt võiks lisaks lõppetapile Iklas ka üks pikem 20-30 km soolo TT distants olla sarja keskpaigas.
Kõige lihtsam - tehke paaris-meeskonnasõidu koondarvestus eraldi ja olekski probleem lahendatud! Või siis vähemalt võiks lisaks lõppetapile Iklas ka üks pikem 20-30 km soolo TT distants olla sarja keskpaigas.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2018
Arvamuste paljusus rikastab - minu meelest võiks ühe paarissõidu asemele tagasi tuua meeskonnasõidu. Ei tea eriti kedagi, kes spetsiaalselt paarissõitu harjutaks (võibolla CFC või Team Tartu). Kui korraldajale tundub, et meeskonnasõidu punktid rikuvad kuidagi üldarvestust, siis võib ju selle sõidu osakaalu üldskooris vähendada või leida mõni muu lahendus aga formaadi mõttes meenutan väga hea sõnaga kunagisi meeskonnasõite.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2018
Njah. Meeskonnasõidu kadumine oli minu nägemusel hea. Ma näen sellel mõtet heal juhul siis kui see on minimaalselt 50km pikk. Samas kui meeskonnasõitu ei harjuta, siis on sellel veel vähem pointi kui paarissõidul. Alati oli ka tegu, et norm (st võrdne) punt kokku saada. Seega ma pooldan edaspidi samuti vaid individuaalset eraldistarti.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2018
Eks see on mõtte ja otsustamise koht järgmiseks hooajaks - kas jätkata senises formaadis või kaotada paarissõidud või hoopis lisada uuesti tagasi meeskonnasõit.
Põhjus, miks me omal ajal meeskonnasõidust loobusime, oligi tegelikult see, et harrastussportlastel oli keeruline meeskonda kokku saada. Neid meeskondi, kes startisid täies koosseisus ehk neljakesi, oli väga vähe. Seetõttu ausama koondarvestuse konkurentsi nimel otsustasime meeskonnasõidust loobuda, ent jäkata siiski paarissõitudega. Tegu on ikkagi ju Temposarjaga, mitte eraldistardi sarjaga : )
Tõsi, paarissõit on minu hinnangul olnud sarja nii hea kui halb idee üheaegselt. Alustades halvast, siis kindlasti on see tekitanud selles osas ebavõrdsust, et kui pole paarilist kuskilt leida, siis tuleb üksinda võistelda võistluspaaride vastu. Samuti on see noorteklassides ja naiste vanuseklassides tekitanud kahetise väärtusega taktikalist käitumist - täismees sõidab paarissõitu lapsega koos, et laps saaks parema koha ja saavutaks edu oma vanuseklassis. Või siis naine sõidab paarissõitu koos tugeva meesvõistlejaga, et jällegi saada paremat koondtulemust. Otseselt pole see muidgi keelatud, sest juhend seda lubab, ent mõnes mõttes skeemitamine siiski.
Et paarissõit ei muutuks liiga suureks jokkeriks koondarvestuse esikohavõitluses, siis vähendasime paarissõidu võidu eest antavadi preemiapunkte. Seega tänavu absoluutarvestuses on paarissõidu osakaal pigem tagasihoidlikum, kui et suurem.
Positiivse poole pealt on muutnud paarissõit jällegi sarja mängulisemaks. Kui eraldistardis on jõudude vahekord hooaja lõpuks üsnagi selge, siis paarissõit on avanud mänguruumi ka taktika tegemiseks ning seeläbi kaasanud rohkem inimesi sarja. Samuti läbi paariliste otsimise on eraldistarti sõitma sattunud ka inimesi, kes muidu eraldistardist lugu ei pea - temposõidu propageerimiseks on see igati positiivne.
Tõsi, üks variant on ka see, et kuna tänavu nagunii loobusime formaadist, et igal rajal sõidetakse kaks etappi, siis jätta sarja alles vaid üks paarissõit.
Põhjus, miks me omal ajal meeskonnasõidust loobusime, oligi tegelikult see, et harrastussportlastel oli keeruline meeskonda kokku saada. Neid meeskondi, kes startisid täies koosseisus ehk neljakesi, oli väga vähe. Seetõttu ausama koondarvestuse konkurentsi nimel otsustasime meeskonnasõidust loobuda, ent jäkata siiski paarissõitudega. Tegu on ikkagi ju Temposarjaga, mitte eraldistardi sarjaga : )
Tõsi, paarissõit on minu hinnangul olnud sarja nii hea kui halb idee üheaegselt. Alustades halvast, siis kindlasti on see tekitanud selles osas ebavõrdsust, et kui pole paarilist kuskilt leida, siis tuleb üksinda võistelda võistluspaaride vastu. Samuti on see noorteklassides ja naiste vanuseklassides tekitanud kahetise väärtusega taktikalist käitumist - täismees sõidab paarissõitu lapsega koos, et laps saaks parema koha ja saavutaks edu oma vanuseklassis. Või siis naine sõidab paarissõitu koos tugeva meesvõistlejaga, et jällegi saada paremat koondtulemust. Otseselt pole see muidgi keelatud, sest juhend seda lubab, ent mõnes mõttes skeemitamine siiski.
Et paarissõit ei muutuks liiga suureks jokkeriks koondarvestuse esikohavõitluses, siis vähendasime paarissõidu võidu eest antavadi preemiapunkte. Seega tänavu absoluutarvestuses on paarissõidu osakaal pigem tagasihoidlikum, kui et suurem.
Positiivse poole pealt on muutnud paarissõit jällegi sarja mängulisemaks. Kui eraldistardis on jõudude vahekord hooaja lõpuks üsnagi selge, siis paarissõit on avanud mänguruumi ka taktika tegemiseks ning seeläbi kaasanud rohkem inimesi sarja. Samuti läbi paariliste otsimise on eraldistarti sõitma sattunud ka inimesi, kes muidu eraldistardist lugu ei pea - temposõidu propageerimiseks on see igati positiivne.
Tõsi, üks variant on ka see, et kuna tänavu nagunii loobusime formaadist, et igal rajal sõidetakse kaks etappi, siis jätta sarja alles vaid üks paarissõit.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2018
Kas temposõidu kiipi saab tagastada (deposiidi vastu) ka Fakto sõidu stardialas?
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2018
Jah, ka Faktol võtame kiipe vastu, kuid suur suur palve oleks seda mitte teha kõige kibekiiremal stardieelsel sekretariaadi tipptunnil. Võimalusel palun tulla kiibi tagastamise sooviga vähemalt tund aega enne starti. Muidgi püüab sekretariaat seda teha ka hiljem, kuid eraldi inimest selle jaoks Faktol palgatud ei ole. Seega võime "tipptunnil" jääda sellega ajahätta.KaupoR kirjutas:Kas temposõidu kiipi saab tagastada (deposiidi vastu) ka Fakto sõidu stardialas?