Müstika kuidas selline asi karistuseta üldse jääda saab Samahästi võiks juba elektriratastega peale tullavelonaut kirjutas:Nõrk kurdab, piparkooke krõbistades leidsin end ühelt ebaõigluse mõttelt:
Tehniliste probleemide juhtudel (või mis iganes..) veavad osad tiimid sõitjaid auto tuules tagant esimesse gruppi järgi.
Ja siis teine grupp vaatab nõutult kuidas neist mööda vuhisetakse, vähemalt mina küll..
Takkajärgi pakun et ´17 sain sellist käitumist tunda kolmel korral, kõik erinevatel võistlustel.
Kas või kuidas selle probleemiga uuest hooajast tegelema hakatakse?
Filter Maanteekarikasari 2018
Re: Filter Maanteekarikasari 2018
Jalgratturite treeningplaanid - www.raikokaldoja.com
Re: Filter Maanteekarikasari 2018
Tähtis teadanne ka noorsportlastele: AeroBike kuulutab välja noorsportlase stipendiumikonkursi!
Kutsume kõiki noorsportlaseid kandideerima AeroBike stipendiumile, mille sisuks on võimalus võistelda terve hooaja vältel tasuta kõigil AeroBike poolt korraldatavatel võistlustel. Nii maanteel kui maastikul, nii Eestis kui Lätis - kokku 21. võistlusel! Kandideerima on oodatud kõik U23 ja nooremate klasside sportlased ehk teisisõnu need, kes on sündinud 1996 või hiljem.
Kandideerimissoove ootame kuni 15. aprilli õhtuni, stipendiaadi kuulutame välja 16 aprillil. Kandideerimiseks tuleb:
a) Täita online kandideerimistaotlus: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... g/viewform
b) Jagada stipendiumipostitust sotsiaalmeedias: https://www.facebook.com/aerobike.est/p ... =3&theater
Kutsume kõiki noorsportlaseid kandideerima AeroBike stipendiumile, mille sisuks on võimalus võistelda terve hooaja vältel tasuta kõigil AeroBike poolt korraldatavatel võistlustel. Nii maanteel kui maastikul, nii Eestis kui Lätis - kokku 21. võistlusel! Kandideerima on oodatud kõik U23 ja nooremate klasside sportlased ehk teisisõnu need, kes on sündinud 1996 või hiljem.
Kandideerimissoove ootame kuni 15. aprilli õhtuni, stipendiaadi kuulutame välja 16 aprillil. Kandideerimiseks tuleb:
a) Täita online kandideerimistaotlus: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... g/viewform
b) Jagada stipendiumipostitust sotsiaalmeedias: https://www.facebook.com/aerobike.est/p ... =3&theater
Re: Filter Maanteekarikasari 2018
TÄHTIS MEELDETULETUS!
Et vältida ebameeldivaid üllatusmomente, siis tuletaksin ka siin meelde, et alates sellest aastast oleme FIlter Maanteekarikasarja eelregistreerimisel võtnud kasutusele MTB sarjadest tuttava ajagraafiku, et kõik suuremad rattasarjad oleksid ühesuguses süsteemis.
See tähendab, et soodsaim üheks etapiks eelregistreerimine lõppeb võistlusele eelneva nädala kolmapäeval, mitte võistlusnädala kolmapäeval nagu eelmistel aastatel. Seega, Filter Maanteekarikasarja hooaja avastardi ehk Kuusalu etapi puhul on see HOMME ÕHTUL!
Varasematest aastatest tuttav neljapäevane viimase hetkel voor vältab aga tänavu terve nädala, keskes selle nädala neljapäevast kuni järgmise nädala neljapäevani!
Et vältida ebameeldivaid üllatusmomente, siis tuletaksin ka siin meelde, et alates sellest aastast oleme FIlter Maanteekarikasarja eelregistreerimisel võtnud kasutusele MTB sarjadest tuttava ajagraafiku, et kõik suuremad rattasarjad oleksid ühesuguses süsteemis.
See tähendab, et soodsaim üheks etapiks eelregistreerimine lõppeb võistlusele eelneva nädala kolmapäeval, mitte võistlusnädala kolmapäeval nagu eelmistel aastatel. Seega, Filter Maanteekarikasarja hooaja avastardi ehk Kuusalu etapi puhul on see HOMME ÕHTUL!
Varasematest aastatest tuttav neljapäevane viimase hetkel voor vältab aga tänavu terve nädala, keskes selle nädala neljapäevast kuni järgmise nädala neljapäevani!
-
- Rattur
- Postitusi: 100
- Liitunud: 28. 01. 2008. 12:03
Re: Filter Maanteekarikasari 2018
Kes oma vanaisa ära tunneb võib talle reegleid selgitada
https://www.upload.ee/files/8407767/rec ... 0.png.html
https://www.upload.ee/files/8407767/rec ... 0.png.html
Viimati muutis rolfvector, 05. 05. 2018. 22:38, kokku muudetud 2 korda .
Re: Filter Maanteekarikasari 2018
Mina su jagatud pilti ei näerolfvector kirjutas:Kes oma vanaisa ära tunneb võib talle reegleid selgitada
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Filter Maanteekarikasari 2018
Järjekordne etapp on läbi ja siit kiidusõnad korraldajatele. Näha oli tutrvarattureid ja korraldus iseenesest oli väga hea, nagu alati. Küsimus tekkis aga nö jäneste kohta. Ma ei teeks sellest suurt numbrit kuid kuna üks neist rääkis telefoniga sõidu ajal, siis see ei ole küll ok. Kõik me teame kui vähe on vaja, et tekiks õnnetus. Siin ma ei heida korraldajatele ette midagi, kuid nendele meestele, kes ilma numbrita grupitreeningut tegid: austage teisi ja kui tahate trenni teha, siis on selleks kohad mujal.Iseenesest ei saa ma küll aru, mis võistluse jaoks trenni tehti...TdF?
Re: Filter Maanteekarikasari 2018
Elva lühikese distants kukkumine.
https://www.youtube.com/watch?v=aa3CJv9_JC8
https://www.youtube.com/watch?v=aa3CJv9_JC8
Re: Filter Maanteekarikasari 2018
On's sellist videod vaja siia üles panna...?
Kõik me teame, et juhtub, aga ma arvan, et seda reklaamima ikka ei peaks.
Pange nüüd täiega mulle, kui midagi valesti ütlesin!
Kõik me teame, et juhtub, aga ma arvan, et seda reklaamima ikka ei peaks.
Pange nüüd täiega mulle, kui midagi valesti ütlesin!
-
- Rattur
- Postitusi: 100
- Liitunud: 28. 01. 2008. 12:03
Re: Filter Maanteekarikasari 2018
Väga hea video minuarust!
Tänud uploaderile
Tänud uploaderile
soul kirjutas:Elva lühikese distants kukkumine.
https://www.youtube.com/watch?v=aa3CJv9_JC8
Re: Filter Maanteekarikasari 2018
Reeglite punkt, et lühikesele distantsile ei minda pika sõidu sabas. Ikka mingid affid ronisid lintide alt läbi ja kohtuniku märguannetele ei reageeritus. Pange sinna mõni tugevam kohtunik, kelle sõna maksaks. Täna oleks võinud õige värava panna korraks kinni ja ajada need affid minema sealt. Kui ei lahku, siis tehke pildid ja pärast tuvastage/disklaffige.
Teine asi.
Suured sildid väljas, et töökoda, aga isegi rehve pumbata ei saa. Kas ongi nii sellest aastast? Kui jah, siis tassin oma tööriistad ja pumba kaasa järgmine kord.
Teine asi.
Suured sildid väljas, et töökoda, aga isegi rehve pumbata ei saa. Kas ongi nii sellest aastast? Kui jah, siis tassin oma tööriistad ja pumba kaasa järgmine kord.
-
- Rattur
- Postitusi: 100
- Liitunud: 28. 01. 2008. 12:03
Re: Filter Maanteekarikasari 2018
Nii mugav vend oled vä? Oma pump ja tööriistad on igal endast lugupidaval ratturil võistlustel kaasas!jonathan kirjutas:Kas ongi nii sellest aastast? Kui jah, siis tassin oma tööriistad ja pumba kaasa järgmine kord.
Re: Filter Maanteekarikasari 2018
Samad sõnad, .rolfvector kirjutas:Väga hea video minuarust!
Tänud uploaderile
soul kirjutas:Elva lühikese distants kukkumine.
https://www.youtube.com/watch?v=aa3CJv9_JC8
Re: Filter Maanteekarikasari 2018
Ära nüüd lahmi, igaüks ei ole kohustatud autoga tulema.rolfvector kirjutas:Nii mugav vend oled vä? Oma pump ja tööriistad on igal endast lugupidaval ratturil võistlustel kaasas!jonathan kirjutas:Kas ongi nii sellest aastast? Kui jah, siis tassin oma tööriistad ja pumba kaasa järgmine kord.
Re: Filter Maanteekarikasari 2018
Tere, võtan esimese punkti omaks va affid ja ronisid. Stardinumber mul 256, Deivil Õun. Tulin stardipaika ca 20min enne pika starti. Kuna koridori äär oli paksult rahvast täis, siis liikusin ülevalt puude alt koridori tagumisse otsa, vaatasin, et lühikese koridor ka juba täis?? - läksin siis ka kohta sisse võtma. Täis koridor oli siiski pika distansi tagumine ots ja kohtunik suunas mind nende taha järgmisse alasse, mis oli täisesti tühi. Mõtlesin, et imelik, ma esimene saabuja või? Seisin seal mõnda aega, vist 3 ratturit tuli juurde. PIka start läks, autod ka järgi, veeresin siis ette poole kuni järgmine kohtunik lindi ette tõmbas, siis sain aru, et olen siiski vales kohas. Üks kohtunik keelas, teine suunas just sinna. Mis seal ikka, kiire otsus sai just selline.jonathan kirjutas:Reeglite punkt, et lühikesele distantsile ei minda pika sõidu sabas. Ikka mingid affid ronisid lintide alt läbi ja kohtuniku märguannetele ei reageeritus. Pange sinna mõni tugevam kohtunik, kelle sõna maksaks. Täna oleks võinud õige värava panna korraks kinni ja ajada need affid minema sealt. Kui ei lahku, siis tehke pildid ja pärast tuvastage/disklaffige.
Teine asi.
Suured sildid väljas, et töökoda, aga isegi rehve pumbata ei saa. Kas ongi nii sellest aastast? Kui jah, siis tassin oma tööriistad ja pumba kaasa järgmine kord.
Pole kunagi 2.st reast startinud, ikka tagant poolt, kuid pean tõdema, et jah - eest startida on ikka palju rahulikum.
Austatud konkurendid, teie raev ja viha on arusaadav, - palun vabandust!
Tervitustega
Deivil
-
- Rattur
- Postitusi: 100
- Liitunud: 28. 01. 2008. 12:03
Re: Filter Maanteekarikasari 2018
Peab positiivset ka kirjutama
Jälgisin mängu pika maa stardis ja tuleb tunnustada korraldajate tööd.
Esimesse stardikoridori ei lastud viimase hetke trügijaid ei üle aia ega "sõber hoidis kohta" vabandustega - Super!
Teise stardikoridoriga läks kuidas läks.. nägin seda massi, kes olid koha juba sisse võtnud ja neid kõiki sealt välja ajada tundus absurdne ja koomiline.
Kiidan veelkord ka uut punktisüsteemi. Igati edumeelne (ja turvaline) uuendus
Tänud korraldustiimile! Ilma Teieta ei saaks keegi rallitama tulla
Ootan juba Viljandi etappi!
Jälgisin mängu pika maa stardis ja tuleb tunnustada korraldajate tööd.
Esimesse stardikoridori ei lastud viimase hetke trügijaid ei üle aia ega "sõber hoidis kohta" vabandustega - Super!
Teise stardikoridoriga läks kuidas läks.. nägin seda massi, kes olid koha juba sisse võtnud ja neid kõiki sealt välja ajada tundus absurdne ja koomiline.
Kiidan veelkord ka uut punktisüsteemi. Igati edumeelne (ja turvaline) uuendus
Tänud korraldustiimile! Ilma Teieta ei saaks keegi rallitama tulla
Ootan juba Viljandi etappi!
Re: Filter Maanteekarikasari 2018
Kui juba jutt Viljandi peale läks, siis tahaks korraldajatele südamele panna, et see aasta alguses tõesti sõidaks kohtuniku auto või tsikkel kitsastel tänavatel ja laskumisel aeglases tempos. Siis ehk leidub vähem segaseid, kes üritavad sööstlaskujat mängida, et natukenegi ette poole saada enne tehnilist starti.
-
- Rattur
- Postitusi: 100
- Liitunud: 28. 01. 2008. 12:03
Re: Filter Maanteekarikasari 2018
Oot oot, kui kohtunikud enne ametlikku starti veel aeglasemalt laskuks kitsastel tänavatel siis oleks pundis oluliselt ohtlikum!gliff kirjutas:Kui juba jutt Viljandi peale läks, siis tahaks korraldajatele südamele panna, et see aasta alguses tõesti sõidaks kohtuniku auto või tsikkel kitsastel tänavatel ja laskumisel aeglases tempos. Siis ehk leidub vähem segaseid, kes üritavad sööstlaskujat mängida, et natukenegi ette poole saada enne tehnilist starti.
Järjest enam su postitusi lugedes tekib tunne, et sa ei jaga üldse matsu?
Re: Filter Maanteekarikasari 2018
Rääkides viljandi sõidust, siis loodi ja sultsi vahel on teetööd, seal läheb küll keeruliseks. Start ja finish võiks olla Heimtalis üldse ja ring läbi Holstre.
Re: Filter Maanteekarikasari 2018
Nagu ma aru saan, siis rolfvector jagab hästi matsu, st. et meeldib vaadata teiste matse vähemalt läbi video kasvõi?
Nii palju võiks loogilist mõtlemist ju peas olla isegi peale suuri matse, et kui tsikli järgi punti pikaks ei tõmmata, siis pole kuhugile ka kihutada, kuna mööda sõita sellest ei tohi. Ma ei mõelnud 5 km/h venimist, aga eelmine aasta läks seal suht kehva kattega laskumisel hoog ebavajalikult suureks ja siis all pandi pidurit. Pole just mõistlik minu arvates, sest tagant lendas rahvas 50+ km/h peale ja päris palju oli napikaid siis.
Nii palju võiks loogilist mõtlemist ju peas olla isegi peale suuri matse, et kui tsikli järgi punti pikaks ei tõmmata, siis pole kuhugile ka kihutada, kuna mööda sõita sellest ei tohi. Ma ei mõelnud 5 km/h venimist, aga eelmine aasta läks seal suht kehva kattega laskumisel hoog ebavajalikult suureks ja siis all pandi pidurit. Pole just mõistlik minu arvates, sest tagant lendas rahvas 50+ km/h peale ja päris palju oli napikaid siis.
Re: Filter Maanteekarikasari 2018
Eelkõige tekivad need ohtlikud olukorrad tee laiuse muutumisest. Alguses kaks täisnurkset kurvi venitavad rivi pikaks, pärast seda laiemal Jakobsoni tänaval kihutatakse allamäge punt kokku ja allpool on jälle kitsam + kohati ka parkivad autod.
Ehk oleks abiks kui kohtuniku auto hoiaks just laskumise alguses madalamat tempot.
Ehk oleks abiks kui kohtuniku auto hoiaks just laskumise alguses madalamat tempot.
Re: Filter Maanteekarikasari 2018
Mina annaks oma plusspunkti just selle kommentaatri autorile ja mõtteviisile. Kõik me teame, et kukkumised juhtuvad, kuid nende eksponeerimisega ei tee me kellelegi head. Ei hoia ära ühtegi tuleviku kukkumist ega aita kaasa vigastuste paranemisele. Küll aga suretame oma meelisala, sest üha suuremale ja suuremale hulgale inimestele tundub, et maanteesõit on üks vene rulett, kust tulevad tervena välja vaid üksikud õnnelikud. Näiteks kui küsida täna Elva osalejatelt, et kes võitis, siis olen jumala kindel, et vähemalt pooled lühikese maa osalejad ei oskaks ilma protokolli vaatamata öelda pika distantsi võitja nime ning pooled pika distantsi võitjad lühikese distantsi võitja nime. Küll aga teavad nüüd kõik, et seal juhtus "eriti ränk" kukkumine. Kas aga võistluse juures ei peaks olema just nimelt kõige põletavam küsimus see, et kes võitis, mitte see, et kas täna kukuti.gliff kirjutas:On's sellist videod vaja siia üles panna...?
Kõik me teame, et juhtub, aga ma arvan, et seda reklaamima ikka ei peaks.
Pange nüüd täiega mulle, kui midagi valesti ütlesin!
Muide tasakaaluks ka üks kena statistile fakt eelmise etapi kohta. Nimelt tänavu Kuusalus ei olnud ühtegi kukkumist. Või kui keegi kuskil ka kukkus, siis igal juhul ei vajanud ta isegi mitte põlve plaasterdamist, sest võistlusmeedikutel oli Kuusalus "ilma tööta" päev! : )
Samas jällegi, kui vaadata näiteks selle foorumi postituste arvu, siis Kuusalu etapi järgselt on siin täpselt kaks postitust kirjutatud. Elva kukkumine tõmbas aga kohe elu käima, hetkel kirjutan mina 15. Elva järgset postitust. Muidugi ma mõistan, et see on põletav teema. Vormeli reklaamides näidatakse ka alati avariisid ja hokit vaadates oodatakse kakluseid, kuid idealist olles võiks ju unistada ja oma pisikese panuse anda ikka selles, et räägitaks näiteks tulemusest ja elamustest, mitte kukkumistest ja traumadest.
Muide, VIljandis viime sisse ka mõned uuendused:
- noorte start lükkub 5 minutit edasi, nii et lühikese maa stardi ja noorte stardi vahele jääb 10 min. Loodetavasti ei jookse siis enam grupid kokku.
- Kuna tõepoolest üks teelõik Viljandi trassist on remondis, siis kolime tagasi 2016 aasta rajale. Õnneks raja kirssi tordil ehk lõputõusu see ei muuda.
- Üle aia gruppidesse sisenemise vältimiseks piideaia elektrifitseerime ja pika distantsi teise grupi taguse kallame knopkasid täis, et tuules gruppi sisenemist vältida! : D xD
Re: Filter Maanteekarikasari 2018
Näita siis palun juba kogu videot. Praegu mõni võib-olla arvabki, et ainuke hetk, mis näitamist väärib on see kukkumine.soul kirjutas:Elva lühikese distants kukkumine.
https://www.youtube.com/watch?v=aa3CJv9_JC8
Re: Filter Maanteekarikasari 2018
Imelikul kombel jäi viimasest videost peaaegu esimese asjana kaadrisse lendav banaanikoor. Laguneb küll aga siiski prügistamine.
Re: Filter Maanteekarikasari 2018
Prügitamise osas on mul tegelikult ääretult hea meel nentida, et selles osas on olukord märkimisväärselt paranenud. Paraku küll ei ole seis veel null, mistõttu võitlus peab jätkuma, ent mõne aasta taguse ajaga on olukord juba palju parem. Väga palju on siinkohal abi ka "naabrivalvest". Kui keset gruppi mingi pakk lendab, siis kohtunikuautost on väga raske märgata, et just kelle käest see lendu läks. Küll aga saavad konkurendid patustajat korrale kutsuda ning selline vahetu tagasiside on teinekord mõjusamgi, kui pärastine karistus protokolli lõpus.AhtiH kirjutas:Imelikul kombel jäi viimasest videost peaaegu esimese asjana kaadrisse lendav banaanikoor. Laguneb küll aga siiski prügistamine.
Re: Filter Maanteekarikasari 2018
Ma loodan, et sa nuuskad võistluse ajal ikka ilusti taskurätikusse?AhtiH kirjutas:Imelikul kombel jäi viimasest videost peaaegu esimese asjana kaadrisse lendav banaanikoor. Laguneb küll aga siiski prügistamine.
Banaanikoore maha loopimisest probleemi tegemine on ikka sama jabur kui päris prahi maha loopimine, sorry.
Re: Filter Maanteekarikasari 2018
Jah. Ja oma higi ja hingearu viin ka koju tagasi.clx kirjutas:Ma loodan, et sa nuuskad võistluse ajal ikka ilusti taskurätikusse?AhtiH kirjutas:Imelikul kombel jäi viimasest videost peaaegu esimese asjana kaadrisse lendav banaanikoor. Laguneb küll aga siiski prügistamine.
Banaanikoore maha loopimisest probleemi tegemine on ikka sama jabur kui päris prahi maha loopimine, sorry.
Hea võrdlus sul muidugi ja teenisid minu jäägitu austuse.
Re: Filter Maanteekarikasari 2018
Küsimus protokolli kohta.
Miks on velotuuri arvestuses sees need sõitjad, kes ei ole osalenud mõlemal etapil?
Loogiliselt peaks peale igat etappi nimekiri lühenema, nüüd aga seis vastupidine.
Ja selle rattapumba kohapealt mainin ära, et tulin Elva etapile mitte oma autoga ja seega sai kaasa võetud võimalikult vähe tavaari. Aga nüüd siis targem ja tassin kaasa. Vajadusel jagan seda ka teistega
Miks on velotuuri arvestuses sees need sõitjad, kes ei ole osalenud mõlemal etapil?
Loogiliselt peaks peale igat etappi nimekiri lühenema, nüüd aga seis vastupidine.
Ja selle rattapumba kohapealt mainin ära, et tulin Elva etapile mitte oma autoga ja seega sai kaasa võetud võimalikult vähe tavaari. Aga nüüd siis targem ja tassin kaasa. Vajadusel jagan seda ka teistega
Re: Filter Maanteekarikasari 2018
Mul oleks Mihklile etteruttavalt paar küsimust Suure-Munamäe rattaralli finiši lahenduse kohta.
Nimelt siis, et kuidas sõidu lõpetajad sinna mäe otsa ära mahuvad, kuna ruumi on seal üsna kasinasti ja enda kogemusest võin öelda, et peale tippu väntamist tahaks korraks istuda
Ja siis seda veel, et kuidas lõpetajad sealt ülevalt minema saavad? Tagasi alla sõitmine samat teed mööda kindlasti ei ole kuidagi mõistlik, kuna sealt tuleb arvatavasti päris pika aja vältel rahvast aina juurde ja alles jääb siis ainult võimalus treppidest alla minek?
Nimelt siis, et kuidas sõidu lõpetajad sinna mäe otsa ära mahuvad, kuna ruumi on seal üsna kasinasti ja enda kogemusest võin öelda, et peale tippu väntamist tahaks korraks istuda
Ja siis seda veel, et kuidas lõpetajad sealt ülevalt minema saavad? Tagasi alla sõitmine samat teed mööda kindlasti ei ole kuidagi mõistlik, kuna sealt tuleb arvatavasti päris pika aja vältel rahvast aina juurde ja alles jääb siis ainult võimalus treppidest alla minek?
Re: Filter Maanteekarikasari 2018
torni kõrval on vabaõhu lava, saab istuda nii et ülegi jääb veel
..............
Re: Filter Maanteekarikasari 2018
gliffil head universaalsed küsimused, passivad hästi veel ka sügisese mudaralli pihta
"Minagi olin üks neist tuhandetest maapoistest, keda harisid põhiliselt vanavanemad ja jalgratas."
Sina võid aga saata mõned eurod ja harida ennast hõlpsasti hangitava kirjanduse abil: müüa peamiselt jõuanduriga treenimisele keskenduvat lektüüri Coggan, Allen, Friel, Passfield jt
Sina võid aga saata mõned eurod ja harida ennast hõlpsasti hangitava kirjanduse abil: müüa peamiselt jõuanduriga treenimisele keskenduvat lektüüri Coggan, Allen, Friel, Passfield jt
Re: Filter Maanteekarikasari 2018
Saatsin ajamõõdutiimile hetk tagasi kirja, et nad kontrolliks. Tõepoolest peaks Velotuuri arvestuses olema vaid need, kes on sarja kõigil etappidel finišeerunud. Hetkeseisuga siis Kuusalus ja Elvas. Kui võistleja mõnel etapil ei lõpeta, siis Velotuuri ta katkestab ning seal protokollis ta enam olema ei peaks. Küll aga konkureerib ta punktide alusel kenasti edasi sarja koondarvestuse kohtadele.jonathan kirjutas:Küsimus protokolli kohta.
Miks on velotuuri arvestuses sees need sõitjad, kes ei ole osalenud mõlemal etapil?
Loogiliselt peaks peale igat etappi nimekiri lühenema, nüüd aga seis vastupidine.
Re: Filter Maanteekarikasari 2018
Korralduslikus plaanis on idee sarnane nagi 2010 aastal toimunud esimesel Suure-Munamäe Rattarallil. Kuna kõik mäe otsa ei mahu, siis liiga kauaks sinna tõesti jääda ei saa - tuleb alla minna. Samas usutavasti nii raskel rajal kui Haanjas, ei tule suurt gruppi. Seega mõistlik aeg hinge tõmbamiseks mäe tipus jääb ikka. Alla tuleb liikuda tõesti mööda treppi - võistlejatele vastu alla sõita ei saa. Samas õnneks on see trepp selline, et enamik aega saab kenasti rattaga veereda - tegu pole pideva trepiga, vaid kaldtee/trepiga. Astmetega treppi, kust ratast tassima peab, on rohkem mäe jalamil.gliff kirjutas:Mul oleks Mihklile etteruttavalt paar küsimust Suure-Munamäe rattaralli finiši lahenduse kohta.
Nimelt siis, et kuidas sõidu lõpetajad sinna mäe otsa ära mahuvad, kuna ruumi on seal üsna kasinasti ja enda kogemusest võin öelda, et peale tippu väntamist tahaks korraks istuda
Ja siis seda veel, et kuidas lõpetajad sealt ülevalt minema saavad? Tagasi alla sõitmine samat teed mööda kindlasti ei ole kuidagi mõistlik, kuna sealt tuleb arvatavasti päris pika aja vältel rahvast aina juurde ja alles jääb siis ainult võimalus treppidest alla minek?
Re: Filter Maanteekarikasari 2018
Märkasin, et Mulgi rattarallile on uus trass tekkinud. Ring vastupäeva ja ringilt finišisse otse minek on väga positiivne. Samuti Heimtali tõusu alles jäämine ja mõnusalt pikk sõit.
Tahtsin võrrelda eelmise aasta trassiga, aga kodukal on 2017 lehel see sama uus, vana vist on Google Mapsis kaduma läind. Mäletan et ring oli küll päripäeva aga Heimtalist läks nagu samapidi läbi.
Varem lubatud 2016 trassi õnneks ei tulnud, see oli suht nüri.
Tahtsin võrrelda eelmise aasta trassiga, aga kodukal on 2017 lehel see sama uus, vana vist on Google Mapsis kaduma läind. Mäletan et ring oli küll päripäeva aga Heimtalist läks nagu samapidi läbi.
Varem lubatud 2016 trassi õnneks ei tulnud, see oli suht nüri.
Re: Filter Maanteekarikasari 2018
Kiitused kogu korraldustiimile hea ürituse eest taas! Hea näha, et kõik teavad, mida nad tegema peavad ja ei lasta mõningatel kodanikel enam kõigile reeglitele kõrge kaarega lasta.
Motokohtunik tegutses täna ka lühikese maa alguses väga profesionaalselt, kui ei andnud kohe tõusu alguses tehnilist starti, vaid ootas, kuni tõesti kogu rahvas on koos ja alles siis sai sõit alguse.
Kraaps ja kummardus, ning järgmise korrani!
Motokohtunik tegutses täna ka lühikese maa alguses väga profesionaalselt, kui ei andnud kohe tõusu alguses tehnilist starti, vaid ootas, kuni tõesti kogu rahvas on koos ja alles siis sai sõit alguse.
Kraaps ja kummardus, ning järgmise korrani!
Re: Filter Maanteekarikasari 2018
Minu poolt ka kiitused korraldajatele. Üks juhtum küll oli kui lipunaine ei saanud või ei taibanud autosid kinni pidada järgmisele ringile minekul, kuid õnneks taipasid juhid ise hoo maha tõmmata, et ratturid läbi lasta. Endale tundus rada raskem kui oodata võis, kuid see rohkem mehe enda viga Ilm oli ilus ja sõitjad viisakad, ootan järgmist etappi. Tekkis niisugune uitmõte, et palju oli neid kes Kõrgemäe tõusust enam üles ei saanud? Äkki teha enne lõppu nö mäefiniš, mille läbimise aja eest antakse veel eraldi preemiasekundeid?
- kondiraputlane
- Rattur
- Postitusi: 16
- Liitunud: 10. 09. 2012. 22:30
Re: Filter Maanteekarikasari 2018
Kes täna tuule tellis?
Re: Filter Maanteekarikasari 2018
Mis mõttes enam üles ei saanud? Keegi katkestas tõusul? Kes ei jaksa sõita võib kõndida. Või ei mahtunud ajalimiiti?PKT kirjutas:Tekkis niisugune uitmõte, et palju oli neid kes Kõrgemäe tõusust enam üles ei saanud? Äkki teha enne lõppu nö mäefiniš, mille läbimise aja eest antakse veel eraldi preemiasekundeid?
Kus see mäefiniš veel olema peaks? Finiš ongi ju mäe otsas pmst.
Kiidan veelkord trassivalikut ja pikkust. Pikk sõit on rattaspordi võit!
Väga positiivne, et ka pool tundi hiljem lõpetajaid oli lõputõusul päris paljud ergutamas.
Pika sõidu stardiauto pani muidugi jälle liiga kiiresti mäest alla, suht lootusetu teema tundub.
Poodiumid olid kuidagi eriti hõredad. Teeks ettepaneku, et autasustamisele mitte ilmunud isikud jääks ilma teatud kogusest punktidest vms.
Re: Filter Maanteekarikasari 2018
Ei saanud aru, et liiga kiiresti liikus. Pigem läheb jamaks, kui ta ebaühtlaselt või liiga aeglaselt liigub.Pika sõidu stardiauto pani muidugi jälle liiga kiiresti mäest alla, suht lootusetu teema tundub.
Re: Filter Maanteekarikasari 2018
Tuule tiibadesse saanud seltsimees
Re: Filter Maanteekarikasari 2018
Mainiks veel seda, et korraldajapoolne fotondus on tänavu märgatava kvalitatiivse hüppe teinud. Kohati näevad pildid välja nagu oleks päikesevarjude, peegeldite, välkudega möllatud. Pluss droonifotod rajalt. Sportfotoga võrreldes nagu öö ja päev.
-
- Rattur
- Postitusi: 100
- Liitunud: 28. 01. 2008. 12:03
Re: Filter Maanteekarikasari 2018
Pika maa auto tuli mäest alla täpselt ideaalse kiirusega!
200+ pealist punti on ohtlikum mäest alla tuua 20km/h!
200+ pealist punti on ohtlikum mäest alla tuua 20km/h!
Prommar kirjutas: Pika sõidu stardiauto pani muidugi jälle liiga kiiresti mäest alla, suht lootusetu teema tundub.
Re: Filter Maanteekarikasari 2018
Muidu ju kena kõik, aga sellise palava ilma ja Eesti mõistes suht pika ja raske etapi kohta oleks siiski kena olnud üks joogipunkt raja äärde orgunnida. Praegu tundub küll, et rahvaspordisarjast (umbes nii seda veel paar aastat tagasi meedias reklaamiti) on hakatud poolametlikult loobuma ja seatakse paika tingimused, et "luuserid", kelle keskmine kiirus jääb alla 35 km/h sellisele üritusele parem ei roniks.
Re: Filter Maanteekarikasari 2018
Nõus. Endal sai 2 suurt pudelit liiga vara tühjaks ja nii mõnigi kaasvõistleja küsis kaaslastelt juua.Muidu ju kena kõik, aga sellise palava ilma ja Eesti mõistes suht pika ja raske etapi kohta oleks siiski kena olnud üks joogipunkt raja äärde orgunnida.
Re: Filter Maanteekarikasari 2018
Sama siin. Samuti kaasas olnud jook sai otsa ja kuigi tilgutasin ja proovisin kokku hoida, sõitsin viimased 15km keel suualaes kinni.
Re: Filter Maanteekarikasari 2018
Olen ka aru saanud et kui peagrupis ei suuda siis oledki üksi, sest natukene kergemini võtjaid ei olegi.termos kirjutas:Muidu ju kena kõik, aga sellise palava ilma ja Eesti mõistes suht pika ja raske etapi kohta oleks siiski kena olnud üks joogipunkt raja äärde orgunnida. Praegu tundub küll, et rahvaspordisarjast (umbes nii seda veel paar aastat tagasi meedias reklaamiti) on hakatud poolametlikult loobuma ja seatakse paika tingimused, et "luuserid", kelle keskmine kiirus jääb alla 35 km/h sellisele üritusele parem ei roniks.
-
- Rattur
- Postitusi: 100
- Liitunud: 28. 01. 2008. 12:03
Re: Filter Maanteekarikasari 2018
Õnneks on Teie peale mõeldud. Märksõnaks on: lühike distants
Paljud ronivad ennast pikale maale tapma kuigi tegelikud võimed ei küündi kaugeltki sellele tasemele, et pikal sõita.
"Joogi vingu" koha pealt niipalju, et nägin kuidas mitmed "kõvad" sõitjad olid peas kiiremad rehkenduaed teinud ning taskutesse lisapudelid pannud.. Kas see lahendus ei sobi?
Paljud ronivad ennast pikale maale tapma kuigi tegelikud võimed ei küündi kaugeltki sellele tasemele, et pikal sõita.
"Joogi vingu" koha pealt niipalju, et nägin kuidas mitmed "kõvad" sõitjad olid peas kiiremad rehkenduaed teinud ning taskutesse lisapudelid pannud.. Kas see lahendus ei sobi?
H.S kirjutas:Olen ka aru saanud et kui peagrupis ei suuda siis oledki üksi, sest natukene kergemini võtjaid ei olegi.termos kirjutas:Muidu ju kena kõik, aga sellise palava ilma ja Eesti mõistes suht pika ja raske etapi kohta oleks siiski kena olnud üks joogipunkt raja äärde orgunnida. Praegu tundub küll, et rahvaspordisarjast (umbes nii seda veel paar aastat tagasi meedias reklaamiti) on hakatud poolametlikult loobuma ja seatakse paika tingimused, et "luuserid", kelle keskmine kiirus jääb alla 35 km/h sellisele üritusele parem ei roniks.
Re: Filter Maanteekarikasari 2018
Käesoleval hooajal joogipunkti kaotamist ei ole eriti reklaamitud ja paljudele tuleb see ootamatult, eriti "lihtrahvale" kes osalevad üksikutel etappidel ja ei uuri juhendeid jms. Nägin Mulgis mitmeid ühe pudeliga pikale sõidule minejaid. Panin ka ühe suvapudeli tasku lisaks ja oli paras (vähemalt prügiala on alles jäänud, ei pea tühi pudel seljas lõpuni sõitma).
Jälle on ununenud põhitõde - "tapab tempo, mitte distants".rolfvector kirjutas:Õnneks on Teie peale mõeldud. Märksõnaks on: lühike distants
Paljud ronivad ennast pikale maale tapma kuigi tegelikud võimed ei küündi kaugeltki sellele tasemele, et pikal sõita.
Päris nii hull asi ikka ei ole, väiksemaid punte ikka tekib. Ma pole ühtki sõitu peagrupis teinud ja pole kunagi üksi jäänud.H.S kirjutas:Olen ka aru saanud et kui peagrupis ei suuda siis oledki üksi, sest natukene kergemini võtjaid ei olegi.