1. leht 2-st
III etapp Raudalu 08.05.19
Postitatud: 30. 04. 2019. 14:16
Postitas Alvaro
Kallid kaasvõitlejad!
On rõõm välja hõigata järgmise Škoda maastikuratta kolmapäevakute 2019 sarja etapp - Raudalu.
Kiirlugemine osalejatele, kellele eelmise aasta rada tuttav
*
Põhirajal on neli uuendust
- Stardiala on kolinud 200 meetrit Viljandi maantee poole, vahetult koerte ranna sissesõidutee kõrvale
- Sinine sõõrik on põige esimesele rock gardenile. Kaks sõidujoont. Asukoht raja 1,1 kilomeetril.
- Kollane sõõrik on põige lõigule "Bienvenido Rail Baltica!" Õpime kaevikutes ümber puude painutamist ja õiget käiku valima. Füüsiliselt raskeim lõik rajal, tervelt 10 tõusumeetrit! Asukoht raja 2,9 kilomeetril.
- Roosa sõõrik on kilomeetrine uus lõik, kus kõikide elementide kirjeldamiseks kuluks liigselt trükimusta. Seda pead ise avastama minema. Asukoht raja 6,6 kilomeetril.
* Lasterada on täiesti uus. Eile käis esimene 5 aastane testija peal ja kiitis heaks.
* Daamide põhiklassile on võistlusmenüüs üks ring. Kui rada meeldib, siis sõida soojenduseks üks alla ja pärast üks ring peale. Mitte nii kiirete läbijate huvides on see vast õiglasem valik.
* Ümbersõidud tehnilisematest elementidest Taga sulgudes on kaks numbrit viie palli skaalal- tehnilise elemendi keerukus ja ümbersõidule kuluv lisaaeg.
- Esimesest rock gardenist vasakult läbi võpsari (sinine sõõrik). [3/3]
- Esimesest laudteest paremalt läbi metsa (roosa sõõrik) [3/2]
- Teisest laudteest vasakult läbi metsa (roosa sõõrik) [2/5]
- Puuriidaküür (roosa sõõrik) [3/2]
- AukPauk (roosa sõõrik) [2/3]
- Kividropp [2/3]
Roosa sõõriku looduslikust rock-gardenist ei ole tähistatud ümbersõitu, vaid on u 5 erinevat trajektoori, mis kõik on oma kiirus- ja ikaldumisindeksiga. Kõige vasakpoolsem on see nö kindla peale minek.
* Expert track
Peale rohelise palktee lõppemist algab expert track, mida ei ole nooltega ega lintidega tähistatud. Läbimine täielikult omal vastutusel. Võrreldes põhirajaga võidab palju sekundeid, kui suudad selle puhtalt võtta. Kui ei suuda, võib kukkumine väga valus olla. Läbijalutamismõtetega sinna minek rangelt keelatud! Vihmaga ainult hulludele!
* Fotograafidele on parimad kohad roosas sõõrikus. Lisaks palkteedele on suurepärane koht "Sammalkaar", kust peaks saama ideaalseid lähivõtteid Rootsi laevakruiisi piltide stiilis.
Kõik muu oluline info koos rajakaartide jms ikka ametlikul kodulehel
www.kolmapaev.ee!
Eelmise aasta teema:
viewtopic.php?f=204&t=73256
Rajal näeme!
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Postitatud: 01. 05. 2019. 14:25
Postitas kalari
Sellest roosast sõõrist. Oskusteave ja energiahulk, mis tundmatud meistrimehed sinna on investeerinud... No ühe põllupealse küprokküla püstipanemise jagu on seda kindlasti.
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Postitatud: 01. 05. 2019. 22:46
Postitas antix
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Postitatud: 02. 05. 2019. 08:49
Postitas metsdraakon
Antix, very cool.
Ma juba kartsin, et ei leia "küprokkülla ühtegi elanikku".
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Postitatud: 02. 05. 2019. 09:56
Postitas fotek
Mis riistadega sa neid puid pikkupidi saagisid?
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Postitatud: 02. 05. 2019. 19:22
Postitas metsdraakon
Ei mingeid erivahendeid. Tavaline mootorsaag Husqvarna 445. Kohati jäi võimsusest ja plaadi pikkusest vajaka aga üldiselt pidas kenasti vastu.
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Postitatud: 03. 05. 2019. 09:33
Postitas Jats36
Ma arvan et osa sõitjatest sinna palkide peale sõitma ei lähe...on ka alternatiivne rada?
...Võibolla ka kaamera petab ja lauad on laiemad kui läbi lainurkobjektiivi paistab...st sõidetav ka keskmisele harrastajale.
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Postitatud: 03. 05. 2019. 10:06
Postitas antix
Jats36 kirjutas: ↑03. 05. 2019. 09:33
Ma arvan et osa sõitjatest sinna palkide peale sõitma ei lähe...on ka alternatiivne rada?
Esimeses postituses olnud kanaliinide kirjeldusest jääb mulje, et kõik pikipalki sõitmised saab vahele jätta.
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Postitatud: 03. 05. 2019. 10:47
Postitas Alvaro
Esimeses postituses on nüüd uuendatud ümbersõitude info. Eesmärk anda võimalus ilma rada eelnevalt läbimata hinnata, kas lähed ümbersõidule või proovid ära teha. Mida rohkem on tagumine number suurem esimesest, seda tõenäolisem on ümbersõiduga kaotada rohkem, kui võita.
Jats36 - kõikidest raja elementidest, kus vähese maastikusõidukogemusega sõitjal on oht kukkuda või ennast/ratast vigastada, oleme teinud ümbersõidu. Ikka selleks, et kellelgi ei jääks osalemata põhjusel, et kahtleb oma julguses. Nagu elu on näidanud, juhtuvad aga õnnetused sellel rajal hoopis tugevamate sõitjatega, kes panevad tumepunases ning unustavad, et 20-30% suurema kiirusega võrreldes soojendusringiga, hakkab rada hoopis teist iseloomu näitama.
Seega kes nüüd ainult seda videot vaatas, siis kiigake ikka eelmise aasta teemasse ka ja lugege osalejate tagasisidet ülejäänud 80% rajast, mis on ju samaks jäänud.
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Postitatud: 03. 05. 2019. 11:14
Postitas KaupoR
Alvaro kirjutas: ↑03. 05. 2019. 10:47
Esimeses postituses on nüüd uuendatud ümbersõitude info. Eesmärk anda võimalus ilma rada eelnevalt läbimata hinnata, kas lähed ümbersõidule või proovid ära teha. Mida rohkem on tagumine number suurem esimesest, seda tõenäolisem on ümbersõiduga kaotada rohkem, kui võita.
Aga kui esimene number on suurem? Siis on raudpolt kindel, et võidad "kanaliinist" ja kaotad põhirajal?
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Postitatud: 03. 05. 2019. 12:16
Postitas fotek
Kas on kindel plaan kukkuda? Siis jah.
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Postitatud: 03. 05. 2019. 14:36
Postitas Alvaro
KaupoR kirjutas: ↑03. 05. 2019. 11:14
Alvaro kirjutas: ↑03. 05. 2019. 10:47
Esimeses postituses on nüüd uuendatud ümbersõitude info. Eesmärk anda võimalus ilma rada eelnevalt läbimata hinnata, kas lähed ümbersõidule või proovid ära teha. Mida rohkem on tagumine number suurem esimesest, seda tõenäolisem on ümbersõiduga kaotada rohkem, kui võita.
Aga kui esimene number on suurem? Siis on raudpolt kindel, et võidad "kanaliinist" ja kaotad põhirajal?
Ümbersõit jääb alati ümbersõiduks. Kui skoor on isegi [5/1], võidab puhta sõiduga põhirajal. Võit on lihtsalt väike (kümnendikud või sekund) ja risk ikalduda suur. Kui tagumine number on null, siis võiks eeldada, et ümbersõit on sama kiire.
Eks see kõik on ju subjektiivne ja võistluse käigus selgub tõde!
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Postitatud: 03. 05. 2019. 21:48
Postitas Jats36
Alvaro kirjutas: ↑03. 05. 2019. 10:47
Seega kes nüüd ainult seda videot vaatas, siis kiigake ikka eelmise aasta teemasse ka ja lugege osalejate tagasisidet ülejäänud 80% rajast, mis on ju samaks jäänud.
Eelmise aasta Raudalu oli viiest etapist mis läbi sõitsin parim...soovitan.
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Postitatud: 05. 05. 2019. 08:10
Postitas metsdraakon
Paar soovitust Raudalu rajal võistlusvälisel ajal sõitmiseks.
1. Rajal on kaevikutes pimedad nurgad, seetõttu hoia kõrvad lahti ja tee ennast kuuldavaks. Et vältida vastutuleva ratturiga kokkupõrkamist anna endast heliga märku rattakella, signaali või oma häälepaeltega.
2. Väldi rajal sõitmist suure tuulega ja pimedal ajal. Rajale on kukkunud suuri puid. Suure tuule ajal on suurem tõenäosus puude langemiseks. Pimedajal ajal ei näe, milline puu kukub ja kuhu poole.
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Postitatud: 05. 05. 2019. 10:52
Postitas MarttiM
Lugupidamine rajameistritele. Vinge “vembutembumaa” on meiesugustele ehitatud. Nn ekspert rajaosast jäi mul eile läbimata “draakoni” kurv ja kuusk. Vihmaga oli draakon suht libe. Võistlustel jätan ilmselt selle osa välja. Esimesed 2 estakaadi on suht okei ka vihmaga. Kas neid võistlustel sõita või mitte sõltub rajaliiklusest jne. Erilist võitu sellega muidugi ei saa ja kõrge pulsiga on risk märkimisväärne. Samas kui võtta mõistusega, siis saab “puhata”.
Muud atraktsioonid on väga lahedad ja sõidetavad. Teisest kivimürakalt ei hakanud alla sõitma, sest kanaliin tundus kiirem. Muus osas oli minu jaoks põnevaim esimene rock garden ja muidugi see üles-alla lõik, mis on ka füüsiliselt üsna kurnav. Kurve on omajagu ja esiratas saab vatti, nii et liiga madala rehvirõhuga peale ei läheks - võib õhu välja lüüa.
Passiva poolele jääb üksnes üks kodar.
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Postitatud: 06. 05. 2019. 11:44
Postitas metsdraakon
MarttiM,
kas vihmaga oli libe rohelisest plagist kuni draakoni kurvini või oli kuusk koos okstega, ka libe?
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Postitatud: 06. 05. 2019. 12:02
Postitas Alvaro
MarttiM kirjutas: ↑05. 05. 2019. 10:52
Lugupidamine rajameistritele. Vinge “vembutembumaa” on meiesugustele ehitatud. Nn ekspert rajaosast jäi mul eile läbimata “draakoni” kurv ja kuusk. Vihmaga oli draakon suht libe. Võistlustel jätan ilmselt selle osa välja. Esimesed 2 estakaadi on suht okei ka vihmaga. Kas neid võistlustel sõita või mitte sõltub rajaliiklusest jne. Erilist võitu sellega muidugi ei saa ja kõrge pulsiga on risk märkimisväärne. Samas kui võtta mõistusega, siis saab “puhata”.
Ei saa välistada, et esimese laudtee ümbersõidule juhtub enne kolmapäeva kukkuma üks puu, mis seda ümbersõitu väheke vaevalisemaks teeb.
Teise laudtee ümbersõit on ikka selge kaotus ka praeguste tingimuste juures, nii u 4-5 sekundit. Sai eile lausa mõõdetud seda.
Kividropi võit-kaotus sõltub suuresti elemendile lähenemisest. Kes hooga läheb, võidab kindlasti. Kui täielik peatus teha ja lasta esiratas kukkuda - fify/sixty sel juhul.
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Postitatud: 06. 05. 2019. 14:08
Postitas MarttiM
metsdraakon kirjutas: ↑06. 05. 2019. 11:44
MarttiM,
kas vihmaga oli libe rohelisest plagist kuni draakoni kurvini või oli kuusk koos okstega, ka libe?
Mina sõitsin nii, et draakoni kurvi juures tulin maha. Jalastudes avastasingi, et oli libedam kui eeldasin. Enne seda oli ok. Kuuse osas tatsasin lihtsalt läbi, see nii libe ei tundunud.
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Postitatud: 06. 05. 2019. 19:38
Postitas MarttiM
Alvaro kirjutas: ↑06. 05. 2019. 12:02
MarttiM kirjutas: ↑05. 05. 2019. 10:52
Lugupidamine rajameistritele. Vinge “vembutembumaa” on meiesugustele ehitatud. Nn ekspert rajaosast jäi mul eile läbimata “draakoni” kurv ja kuusk. Vihmaga oli draakon suht libe. Võistlustel jätan ilmselt selle osa välja. Esimesed 2 estakaadi on suht okei ka vihmaga. Kas neid võistlustel sõita või mitte sõltub rajaliiklusest jne. Erilist võitu sellega muidugi ei saa ja kõrge pulsiga on risk märkimisväärne. Samas kui võtta mõistusega, siis saab “puhata”.
Ei saa välistada, et esimese laudtee ümbersõidule juhtub enne kolmapäeva kukkuma üks puu, mis seda ümbersõitu väheke vaevalisemaks teeb.
Teise laudtee ümbersõit on ikka selge kaotus ka praeguste tingimuste juures, nii u 4-5 sekundit. Sai eile lausa mõõdetud seda.
Kividropi võit-kaotus sõltub suuresti elemendile lähenemisest. Kes hooga läheb, võidab kindlasti. Kui täielik peatus teha ja lasta esiratas kukkuda - fify/sixty sel juhul.
Draakoni testisin ära ja tuleb nõustuda. Kolmapäeval ei hakka siiski riskima. Selle teise suurema dropi osas nägin ka hooga pealesõitu ja korralikke hüppeid, kuid ei usu, et see nüüd on kindlasti kiireim viis selle lõigu läbimiseks, sest kanaliin läheb paralleelselt. Need olid aga eduro rattaga tehtud hüpped. IMHO on see drop suht ohtlik, sest maandumisel on ühelpool kivi ja teisel mänd ning ka maandumine ei ole seal mugav. Niisama alla sõites on aga märkimisväärne võimalus üle nipli panna, sest kivi taga on väike lohk. Ka seda nägin ühe enduroga ratturi esitluses.
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Postitatud: 06. 05. 2019. 20:14
Postitas miilits
Krt siin ikka vaeva nàhtud, väga mônus asi kokku keevitud. 5+ autorile. Kui punases ja vôistlushoos, siis mitmeid kohti endale haiget teha
valvsust ei tohi kaotada. Kindlasti làhen seda veel sôitma peale etappi.
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Postitatud: 06. 05. 2019. 20:55
Postitas fotek
Vembutembumaa ise ka üle vaadatud ja pole muud, kui tuleb ühineda kiidukooriga.
Üks idee libedate pöörete jaoks on selline õhuke metallvõrk:
http://us.zooverresources.com/images/E4 ... eogang.jpg
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Postitatud: 06. 05. 2019. 21:07
Postitas piffik
Rada põnev tõesti, samuti plaan sinna hiljem ka sattuda, eriti meeldisid kaevikud ning kraaviäärsete sik-sak. Tutvumine soovituslik, muidu keeruline. Ise mitte kõige tehnilisema sõitjana sõidu ajal valin kanaliinid, saab ühes tükis koju. Mitmes kohas võrdlemisi pikalt kiiremat mööda lasta keeruline või üldse võimatu, arvestage sellega - rada õnneks pikka, hajutab ära. Täna avastasin, et uus Järve kergliiklustee sai värskelt asfalti peale, linna poolt nüüd mugavam-kiirem rattaga tulla.
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Postitatud: 07. 05. 2019. 08:07
Postitas kalts123
Lähen sõidan raja läbi täna kella 17.30 paiku. kes tahab liituda siis stardis mainitud kellajal
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Postitatud: 07. 05. 2019. 08:15
Postitas Alvaro
See võrk on meil kasutusel "Puuriidaküür" nimelisel atraktsioonil, et vihma korral poleksid palgid nii ettearvamatult libedad. Võib-olla seda ei märkagi, sest ülemises otsas on pinnas peal ja võrku mööda alla sõites keskendud juba nina ees ootavale kaevikule. Võrku on meil veel paar lehte järel, kuid esialgne kava oli sellega katta hüppetrampliin (jah, ka see kohustuslik rajaelement tuleb sinna millalgi).
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Postitatud: 07. 05. 2019. 08:17
Postitas Alvaro
kalts123 kirjutas: ↑07. 05. 2019. 08:07
Lähen sõidan raja läbi täna kella 17.30 paiku. kes tahab liituda siis stardis mainitud kellajal
Väga hea, aastal 2019 pole korraldajatel enam vaja ühissõite organiseeridagi, kõik toimub kogukonna initsiatiivil
17.30 näeme seal, sest rajatähistusaktsioon algab samal ajal......
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Postitatud: 07. 05. 2019. 09:08
Postitas indro
Käisime sõitsime ka eile sõbraga päeval läbi ja minu esimene emotsioon oli, et kuradi äge rada! Võibolla natukene palju on seda kõike ühte kohta sattunud aga võibolla ei ole ka? Me küll jätsime kõik ohtlikud kohad vahele ehk kasutasime kanaliine kuna 40+ vanuses kondid enam nii kiirelt ei parane:) Aga minu arust ei võida neid elemente isegi puhtalt sõites selle 9km peale rohkem kui 20-30 sekundit ehk risk ei tasu ennast lihtsalt ära. Kui oluline on "mingi linnuke kirja saada" siis iseasi aga keskmine sõitja ei kaota kanaliine kasutades minu silmis midagi. Suur kummardus kõigile kes selle raja valmimise juures on olnud, jätkake samas vaimus!
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Postitatud: 07. 05. 2019. 09:10
Postitas UrmasL
Alvaro kirjutas: ↑07. 05. 2019. 08:17
kalts123 kirjutas: ↑07. 05. 2019. 08:07
Lähen sõidan raja läbi täna kella 17.30 paiku. kes tahab liituda siis stardis mainitud kellajal
Väga hea, aastal 2019 pole korraldajatel enam vaja ühissõite organiseeridagi, kõik toimub kogukonna initsiatiivil
17.30 näeme seal, sest rajatähistusaktsioon algab samal ajal......
Eile õhtul 6 ja 8 vahel oli mets rattureid täis. GPS'd ja kaardid on nii heaks läinud, et saab ka täitsa esimesel korral jälje kätte.
KTM meestega on ikka kooskõlastatud? Eile oli neid seal mitmeid ja kastoorõli aroom levis nagu vanasti PritaKoseKloostrimetsas.
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Postitatud: 07. 05. 2019. 10:24
Postitas Alvaro
UrmasL kirjutas: ↑07. 05. 2019. 09:10
Eile õhtul 6 ja 8 vahel oli mets rattureid täis. GPS'd ja kaardid on nii heaks läinud, et saab ka täitsa esimesel korral jälje kätte.
KTM meestega on ikka kooskõlastatud? Eile oli neid seal mitmeid ja kastoorõli aroom levis nagu vanasti PritaKoseKloostrimetsas.
KTM meestele on nii hästi, kui oskame, asi teatavaks tehtud.....
https://msport.ee/2019/05/raudalus-toim ... e-suletud/
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Postitatud: 08. 05. 2019. 21:07
Postitas kalari
Tuntud headuses Roosade klubi + hr. Metsadraakon + eilne vihm, mis raja ideaalselt veerevaks tegi = suhteliselt ületamatu tulemus.
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Postitatud: 08. 05. 2019. 21:12
Postitas priit908
Minu poolt ka müts maha, rada oli klass!
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Postitatud: 08. 05. 2019. 21:31
Postitas Mikk_k
Ülivinge rada. Seda tuleb kindlast veel minna sõitma...
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Postitatud: 08. 05. 2019. 22:20
Postitas Apraim
Kiidusõnad ka minu poolt CCRM kollektiivile! "Mäed mida polnud" aga see eest rahmeldamist kuhjaga!
Väike tähelepanek ka siia juurde. Ehk oleks mõtekas panna pikemate kanaliinide (või siis kõikide) lõppu hoiatussilt.
Draakonikurviga laudtee kanaliini lõpus sõitsin kogemata kiirele mehele ette! Vabandused minu poolt. Eks pulss oli kõrge ja pilk pidevalt maas, juurikaid jälgides ei tabanud seda radade ühinemiskohta ära.
Veelkord tänud vinge raja eest!
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Postitatud: 08. 05. 2019. 23:51
Postitas arnea
Tänud rajameistritele. Väga hea rada oli. Päris hulk kohti mida rahulikumates oludes proovima minna.
Mis moodi seal see motoliiklus korraldatud on? Kas tavaliselt sõidavad tsiklid sama pidi kui meie täna?
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Postitatud: 09. 05. 2019. 07:01
Postitas mtm
arnea kirjutas: ↑08. 05. 2019. 23:51
Mis moodi seal see motoliiklus korraldatud on? Kas tavaliselt sõidavad tsiklid sama pidi kui meie täna?
Ma ei tea mis pidi kolmapäevakul sõideti aga tsiklite rada on sõidusuunda tähistavate kolmnurkadega tähistatud. Raku karjäärist idapool on raja sõidusuund üldjoonest põhjast lõunasse. Ka kaevikud mida mööda rada läheb on tähistatud sõidusuunaga, seega eelpool soovitatud kaevikus sõites enda kuuldavaks tegemise asemel võib sõidusuunda jälgida. Kui kuskil kaevikus juhtub sõidusuuna märgid puuduma- ei ole sellisele kohale veel sattunud- võiks need lisada.
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Postitatud: 09. 05. 2019. 07:28
Postitas fotek
Kui ma ei eksi, siis need punased täpi märgid on lihtsalt ühe ammuse endurovõistluse märgid, mis on maha korjamata. Tsiklid sõidavad nagu rattadki - mõlemas suunas.
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Postitatud: 09. 05. 2019. 08:00
Postitas martr
Jagan paljude eelkõnelejate seisukohta, et Raudalu on tõesti vägev rada.
Sai metsavaheteel littida, oli juurikaid, liiva, kiiret ja aeglasemat looklemist, muda, kive, mida kõike veel.
Mis mind üllatas oli et "!!!" kasutati suht lebodes kohtades, samas kui enne neid kohti oli mitmeid elemente, kus oleks see märk palju asjakohasem olnud. Aga see ei ole kriitika. Lihtsalt hetkeks võttis muigama.
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Postitatud: 09. 05. 2019. 09:18
Postitas antix
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Postitatud: 09. 05. 2019. 11:04
Postitas Alvaro
Tere sõbrad,
olen ka lõpuks metsast välja saanud ja vaikselt hakkab kohale jõudma, et eilne päev tasus kõike seda vaeva ja pingutust. Kui tavaliselt pead finišeerijaid nö varrukast tõmbama, et kommentaare saada, siis eile tuldi kohe krapsti juurde ja valati oma emotsioonid välja. Osad suutsid seda teha veel ise rajal sõites! Oli ka neid, kes soovisid isiklikku audientsi hr Metsdraakoniga, et näha, mis müstiline mees see selline on. Jah, ta oli ise eile kohal, kuid oma tagasihoidlikkusega ei soovinud tähelepanu ja stardiala rambivalgusesse ei tulnud. Temale oli suurim tänu see, et teid tuli eile kohale nii palju!
Olen üsna kindel, et varsti üllitatakse ka videomaterjali (pealtvaataja vaatevinklist) sellest päevast. Seniks kannatust.
Tagasisidet lugedes võib olla rahul ka sellega, et enam ei pea lugema kehvasti tähistatud raja vms kohta. Järelikult on see muutunud juba igapäevaseks ning loodame, et suudame sama standardit hoida ka edaspidi. Ja et kõrgemad standardid korvavad stardimaksu tõusu selleks aastaks
Aga mul on ka üks küsimus, millele ma tõesti loodan vastust saada. Miks oli kellelgi vaja sihilikult rada muuta? Kõik elemendid, mis rajal leiduvad, on seal mingi põhjusega nagu nt mahalangenud palgid ümbersõidul. Nagu ka see kivi looduslikus rock-gardenis (sini-must-valge kivikuhja kõrval), mille paigutasime keskmise sõidujoone ideaaltrajektoorile, et seal natukenegi nuputamist oleks. Keegi tõstis seda järjekindlalt sealt ära, nii enne võistlust, kui ka võistluse ajal. Pidin oma kiirel ringil seisma jääma ja seda tagasi tõstma. Palun lihtsalt ütle, miks on nii teha vaja. Püüan mõistev olla
Apraim kirjutas: ↑08. 05. 2019. 22:20
Kiidusõnad ka minu poolt CCRM kollektiivile! "Mäed mida polnud" aga see eest rahmeldamist kuhjaga!
Väike tähelepanek ka siia juurde. Ehk oleks mõtekas panna pikemate kanaliinide (või siis kõikide) lõppu hoiatussilt.
Draakonikurviga laudtee kanaliini lõpus sõitsin kogemata kiirele mehele ette! Vabandused minu poolt. Eks pulss oli kõrge ja pilk pidevalt maas, juurikaid jälgides ei tabanud seda radade ühinemiskohta ära.
Veelkord tänud vinge raja eest!
Antud rajalõigul ei saanudki olla mingit vihjet, et keegi võib sulle paremalt sisse sõita, sest metsdraakoni viimane lõik oli rajana tähistamata. Seega kõik, kes sealt tulid, pidi arvestama, et naasevad põhirajale (see polnud kanaliin) ja et sealt võib sõitja tulla. Seega oli sul täielik õigus sõita oma joont ja mööda saamine seal kurvis on expert-lõigult tuleja vastutusel.
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Postitatud: 09. 05. 2019. 11:16
Postitas KaupoR
Alvaro kirjutas: ↑09. 05. 2019. 11:04
Miks oli kellelgi vaja sihilikult rada muuta? Kõik elemendid, mis rajal leiduvad, on seal mingi põhjusega nagu nt mahalangenud palgid ümbersõidul. Nagu ka see kivi looduslikus rock-gardenis (sini-must-valge kivikuhja kõrval), mille paigutasime keskmise sõidujoone ideaaltrajektoorile, et seal natukenegi nuputamist oleks.
Oma soojendusringil kuulsin kedagi küsimas, et kas see kivi peabki siin olema? Meist jäi ta sinna. Esimesel põhiringil aga oli kadunud. Kivi oli kena valge ja ümar, eemalt võiks isegi jaanalinnumunaga sassi ajada
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Postitatud: 09. 05. 2019. 11:33
Postitas riho
KaupoR kirjutas: ↑09. 05. 2019. 11:16
Alvaro kirjutas: ↑09. 05. 2019. 11:04
Miks oli kellelgi vaja sihilikult rada muuta? Kõik elemendid, mis rajal leiduvad, on seal mingi põhjusega nagu nt mahalangenud palgid ümbersõidul. Nagu ka see kivi looduslikus rock-gardenis (sini-must-valge kivikuhja kõrval), mille paigutasime keskmise sõidujoone ideaaltrajektoorile, et seal natukenegi nuputamist oleks.
Oma soojendusringil kuulsin kedagi küsimas, et kas see kivi peabki siin olema? Meist jäi ta sinna. Esimesel põhiringil aga oli kadunud. Kivi oli kena valge ja ümar, eemalt võiks isegi jaanalinnumunaga sassi ajada
Küsijaks olin mina. Plaanisin võistluse ajal sellest kiviga dropist paremalt altpoolt mööda hiilida. Minu õnneks oli sõidu ajaks kivi kadunud ja sain mõlemad ringid rahulikult otse sõita.
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Postitatud: 09. 05. 2019. 13:04
Postitas kesva
riho kirjutas: ↑09. 05. 2019. 11:33
KaupoR kirjutas: ↑09. 05. 2019. 11:16
Alvaro kirjutas: ↑09. 05. 2019. 11:04
Miks oli kellelgi vaja sihilikult rada muuta? Kõik elemendid, mis rajal leiduvad, on seal mingi põhjusega nagu nt mahalangenud palgid ümbersõidul. Nagu ka see kivi looduslikus rock-gardenis (sini-must-valge kivikuhja kõrval), mille paigutasime keskmise sõidujoone ideaaltrajektoorile, et seal natukenegi nuputamist oleks.
Oma soojendusringil kuulsin kedagi küsimas, et kas see kivi peabki siin olema? Meist jäi ta sinna. Esimesel põhiringil aga oli kadunud. Kivi oli kena valge ja ümar, eemalt võiks isegi jaanalinnumunaga sassi ajada
Küsijaks olin mina. Plaanisin võistluse ajal sellest kiviga dropist paremalt altpoolt mööda hiilida. Minu õnneks oli sõidu ajaks kivi kadunud ja sain mõlemad ringid rahulikult otse sõita.
Ühe kadumise osas võib mind peksta. Sain aru küll, et see kivi oli sinna meelega pandud ja nädal tagasi rajaga tutvudes sain sealt ilusti paremalt poolt mööda nihverdada. Eile oli aga kivi juba veidi paigast nihkunud ja ilmselt seetõttu veidi ikaldusin selles kohas ja läksin tagarattaga kuidagi sinna vastu. Ei pannud ise tähelegi aga natuke hiljem tagant tulnud sõitja andis teada, et olin kivi maha veeretanud.
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Postitatud: 09. 05. 2019. 13:20
Postitas värv
Terve sõit rinnakaamerast.
https://youtu.be/Ya68QlWQXhk
Kirjelduses välja toodud põhilised ikaldumised ja ajakaotused.
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Postitatud: 09. 05. 2019. 13:37
Postitas Janne
Mõned pildid:
https://photos.app.goo.gl/xsEA8SWJUhBk3 ... lEvdxg3i7w
Kakumäele tulen pildistama, ratta jätan koju, ehk siis saab rahulikult teha paremad kaadrid
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Postitatud: 09. 05. 2019. 13:37
Postitas Alvaro
kesva kirjutas: ↑09. 05. 2019. 13:04
Ühe kadumise osas võib mind peksta. Sain aru küll, et see kivi oli sinna meelega pandud ja nädal tagasi rajaga tutvudes sain sealt ilusti paremalt poolt mööda nihverdada. Eile oli aga kivi juba veidi paigast nihkunud ja ilmselt seetõttu veidi ikaldusin selles kohas ja läksin tagarattaga kuidagi sinna vastu. Ei pannud ise tähelegi aga natuke hiljem tagant tulnud sõitja andis teada, et olin kivi maha veeretanud.
Nagu ütlesin, tahaks ainult aru saada, kuidas ja miks selline asi juhtub. Ise pidasin võimatuks seda kivi sealt sõiduga minema lennutada, liiatigi oli see kivi meeter maad oma esialgsest asukohast. Seega ühes kadumises on süüdi rajameister ise, kes liiga väikese kivi sinna pani või seda siis kinni ei liiminud kivipalluri liimiga
Üks huvitav asi tuli veel meelde eilsest. Nimelt mitmed sõitjad ei olnud proovinudki sammalkaare alt läbi sõita, vaid olid eeldanud, et sealt ei mahu. Korduvalt testitud, ka L suuruse raamiga 29 tolliste rõngikutega sai sealt sõita
Tuli lihtsalt pea alla panna, maha vaadata ja usaldada ennast.
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Postitatud: 09. 05. 2019. 15:31
Postitas riho
Alvaro kirjutas: ↑09. 05. 2019. 13:37
Üks huvitav asi tuli veel meelde eilsest. Nimelt mitmed sõitjad ei olnud proovinudki sammalkaare alt läbi sõita, vaid olid eeldanud, et sealt ei mahu. Korduvalt testitud, ka L suuruse raamiga 29 tolliste rõngikutega sai sealt sõita
Tuli lihtsalt pea alla panna, maha vaadata ja usaldada ennast.
Ka XL raam, 190cm ratturit ja vabariigi üks kõrgemaid passatkasid veeresid sealt alt vaevata läbi.
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Postitatud: 09. 05. 2019. 18:21
Postitas mikulaine
Paar ärevat momenti ka eilsest draakoni segmendist:
https://www.youtube.com/watch?v=F42h3vkHde0
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Postitatud: 09. 05. 2019. 19:30
Postitas metsdraakon
Tänan omaltpoolt kõiki osalejaid ja korraldajaid ning eriti neid hulljulgeid eksperte, kes läbisid kiirematel ringidel „mestdraakoni“.
Minu jaoks sai eesmärk täidetud: sain oma kodu lähedal 1,3km tehniliste elementidega uut rada juurde, mis teie kaasabil sai sisse sõidetud.
Väga positiivne on saada tagasisidet, see näitab, et antud võistlus tekitas ka teis emotsioone.
Peale positiivset tagasisidet oleks soov saada ettepanekuid, mida võiks paremini teha. Kui ettepanekuid, raja ja antud Raudalu võistluse kohta ei tule, siis on oht sattuda stagnatsiooni ja jääda loorberitele puhkama. Loomulikult ei tähenda see, et kõiki ettepanekuid kohe realiseerida saab. Mõni võib jäädagi unistuseks aga idee võib ikkagi välja käia.
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Postitatud: 09. 05. 2019. 22:21
Postitas kalts123
Kiitused rajaehitajale
draakoni taolisi asju võib alati juurde ehitada
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Postitatud: 09. 05. 2019. 23:50
Postitas Jats36
metsdraakon kirjutas: ↑09. 05. 2019. 19:30
Tänan omaltpoolt kõiki osalejaid ja korraldajaid ning eriti neid hulljulgeid eksperte, kes läbisid kiirematel ringidel „mestdraakoni“.
Minu jaoks sai eesmärk täidetud: sain oma kodu lähedal 1,3km tehniliste elementidega uut rada juurde, mis teie kaasabil sai sisse sõidetud.
Väga positiivne on saada tagasisidet, see näitab, et antud võistlus tekitas ka teis emotsioone.
Peale positiivset tagasisidet oleks soov saada ettepanekuid, mida võiks paremini teha. Kui ettepanekuid, raja ja antud Raudalu võistluse kohta ei tule, siis on oht sattuda stagnatsiooni ja jääda loorberitele puhkama. Loomulikult ei tähenda see, et kõiki ettepanekuid kohe realiseerida saab. Mõni võib jäädagi unistuseks aga idee võib ikkagi välja käia.
Üks ettepanek oleks rada märgistada nö. tulevaste põlvede ja praeguste sõitjate tarvis...hea maastikuratta õpperada, kus harjutamas käia.
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Postitatud: 10. 05. 2019. 06:14
Postitas fotek
metsdraakon kirjutas: ↑09. 05. 2019. 19:30
Mõni võib jäädagi unistuseks aga idee võib ikkagi välja käia.
Ideede leidmiseks...
https://www.google.ee/search?q=bike+par ... s&tbm=isch