1. leht 2-st

Tallinna 9. Rahvasõit

Postitatud: 24. 05. 2019. 20:03
Postitas Kaido88
Lugesin GP rajakirjeldust ja tekkis küsimus:

HWXPRSS Grand Prix (62km)
52. kilomeetril toimub pööre Järvevana tee kergliiklusteele - sealt on sisuliselt sirge tee finishini!

MIS MOODI SAADAKSE SEALT 10KM??? Nõmme turu juurest on Ülemiste keskusesse 10km.

Re: Tallinna 9. Rahvasõit

Postitatud: 25. 05. 2019. 07:13
Postitas via101
Tere.

Kas ainult mulle tundub, või see ongi suuremat sorti asfaldiralli?

Re: Tallinna 9. Rahvasõit

Postitatud: 25. 05. 2019. 07:57
Postitas priit908
via101 kirjutas:
25. 05. 2019. 07:13
Tere.

Kas ainult mulle tundub, või see ongi suuremat sorti asfaldiralli?
Asfaldi osakaal on ülejäänud etappidega võrreldes Tallinnas oluliselt suurem ja seda tänu võistluskeskusele mis on nii MTB kui ka MNT sõidu jaoks üks (ilmselgelt sobivam MNT jaoks ja nii ka planeeritud) ja selleks, et jõuda MTB radadele tuleb kokku ca. 10 km asfaldit nühkida. Samas on trassil sees nii Männiku kui ka Raudalu mis on kaugelt igavad (liiv + mõnusad enduro singlid).

Minul on pigem küsimus kas sel aastal on jälle see totter lendstart kus stardikoridoris küll jagatakse gruppidesse, aga siis kulgeb kogu see mass ühtlasel 25km/h kiirusel juhtmootorratta taga kuni tehnilise stardini ja vahepeale jääb vihane võistlus possade ja ohutu sõidutrajektori pärast?

Re: Tallinna 9. Rahvasõit

Postitatud: 25. 05. 2019. 20:50
Postitas oinas
Ma ei tea kas asi on minus aga mulle tundub, et see sari on oma aja ära elanud ja nii alla käinud kui vähegi vōimalik...
Sõidan selle aasta veel kaasa aga kui mingit muutust ei näe siis jätkan järgmisel aastal Boschiga ja kõrvale võtan maanteerallid ja Läti võistlused nagu juba paljud sellel aastal on teinud kaasa arvatud niimõnigi eliit (nimesit nimetamata).
Kurb. :|

Re: Tallinna 9. Rahvasõit

Postitatud: 26. 05. 2019. 00:06
Postitas mi.re
Kaido88 kirjutas:
24. 05. 2019. 20:03
Lugesin GP rajakirjeldust ja tekkis küsimus:

HWXPRSS Grand Prix (62km)
52. kilomeetril toimub pööre Järvevana tee kergliiklusteele - sealt on sisuliselt sirge tee finishini!

MIS MOODI SAADAKSE SEALT 10KM??? Nõmme turu juurest on Ülemiste keskusesse 10km.
Peale Järvevana kergliiklusteele jõudmist on finišini 5km. Seega 10km pole see tõesti. Raja esimesed 5km ja viimased 5km on afvaldil. Seega kokku 10km, mitte 10km raja lõpus. Samas tegu pole päris sirge asfaltteega. Vahepeal tuleb läbi tunneli sõita Järvevana tee alt läbi. Keerutamist on omajagu. Üsna omanäoline raja lõpp igal juhul.

Re: Tallinna 9. Rahvasõit

Postitatud: 26. 05. 2019. 00:08
Postitas mi.re
via101 kirjutas:
25. 05. 2019. 07:13
Tere.

Kas ainult mulle tundub, või see ongi suuremat sorti asfaldiralli?
Rada on väga mitmekesine. On pikki singleid, on kruusatee kihutamise lõikusid. Jah, raja esimesed ja viimased 5 km on asfaldil, kuid tegu pole otse pea lenksu all sõidetava asfalda. Näiteks tuleb U-tagasipöörde kaudu sõita läbi tunneli järvevana tee alt läbi. Seejärel üle viadukti Tartu maanteest üle. Seega keerutamist on omajagu.

Re: Tallinna 9. Rahvasõit

Postitatud: 26. 05. 2019. 00:11
Postitas mi.re
priit908 kirjutas:
25. 05. 2019. 07:57
via101 kirjutas:
25. 05. 2019. 07:13
Tere.

Kas ainult mulle tundub, või see ongi suuremat sorti asfaldiralli?
Asfaldi osakaal on ülejäänud etappidega võrreldes Tallinnas oluliselt suurem ja seda tänu võistluskeskusele mis on nii MTB kui ka MNT sõidu jaoks üks (ilmselgelt sobivam MNT jaoks ja nii ka planeeritud) ja selleks, et jõuda MTB radadele tuleb kokku ca. 10 km asfaldit nühkida. Samas on trassil sees nii Männiku kui ka Raudalu mis on kaugelt igavad (liiv + mõnusad enduro singlid).

Minul on pigem küsimus kas sel aastal on jälle see totter lendstart kus stardikoridoris küll jagatakse gruppidesse, aga siis kulgeb kogu see mass ühtlasel 25km/h kiirusel juhtmootorratta taga kuni tehnilise stardini ja vahepeale jääb vihane võistlus possade ja ohutu sõidutrajektori pärast?
Ei ole lendstarti Estonian Cup tarbeks on liikluskorraldus selline, et start on start ja finiš on ikkagi Ülemiste citys.

Jah, Tallinnas ei ole lihtne leida võistluskeskust, mis oleks oma infrastruktuurilt sobilik ja liikluskorralduse osas teostatav nii maantee kui maastiku sõidule. Ülemiste on oma avarate parklate ja asukohaga parim võimalik koht, kust saaks teha ühest ja samast kohast nii maantee kui maastiku sõitu.

Re: Tallinna 9. Rahvasõit

Postitatud: 26. 05. 2019. 00:14
Postitas mi.re
oinas kirjutas:
25. 05. 2019. 20:50
Ma ei tea kas asi on minus aga mulle tundub, et see sari on oma aja ära elanud ja nii alla käinud kui vähegi vōimalik...
Sõidan selle aasta veel kaasa aga kui mingit muutust ei näe siis jätkan järgmisel aastal Boschiga ja kõrvale võtan maanteerallid ja Läti võistlused nagu juba paljud sellel aastal on teinud kaasa arvatud niimõnigi eliit (nimesit nimetamata).
Kurb. :|
Sooh, mis nüüd siis nii hullu EC sarjaga lahti on?

Re: Tallinna 9. Rahvasõit

Postitatud: 26. 05. 2019. 07:28
Postitas AhtiH
Miks matkasõit on laupäeval mitte pühapäeval? Samal ajal on Alutaguse EMV

Re: Tallinna 9. Rahvasõit

Postitatud: 26. 05. 2019. 10:51
Postitas Kaido88
mi.re kirjutas:
26. 05. 2019. 00:06
Kaido88 kirjutas:
24. 05. 2019. 20:03
Lugesin GP rajakirjeldust ja tekkis küsimus:

HWXPRSS Grand Prix (62km)
52. kilomeetril toimub pööre Järvevana tee kergliiklusteele - sealt on sisuliselt sirge tee finishini!

MIS MOODI SAADAKSE SEALT 10KM??? Nõmme turu juurest on Ülemiste keskusesse 10km.
Peale Järvevana kergliiklusteele jõudmist on finišini 5km. Seega 10km pole see tõesti. Raja esimesed 5km ja viimased 5km on afvaldil. Seega kokku 10km, mitte 10km raja lõpus. Samas tegu pole päris sirge asfaltteega. Vahepeal tuleb läbi tunneli sõita Järvevana tee alt läbi. Keerutamist on omajagu. Üsna omanäoline raja lõpp igal juhul.
Aga siis on rajakirjelduses ja distantsi pikkuses vastuolu kodulehel ehk väär info ratturitele. Sellele oligi viide.

Re: Tallinna 9. Rahvasõit

Postitatud: 26. 05. 2019. 20:35
Postitas Nightsilm
Eelmise aasta sõit oli kuidagi mõnusa vaibiga. Natuke omamoodi kiiksuga. Võib-olla ka sellest, et siis kuulunud sõit ühtegi maastikusarja vaid oli pigem nn maanteesõidu "sattelliit". Numbridki tuli kinnnitada "maanteestiilis" - haaknõelaga särgi külge. Absoluutselt väheoluline pisiasi, aga teistmoodi.

Teisiti oli ka võistluse start ja finish, ülemistelt järvevanale "peale ja mahasõidud". Alguses käis saateauto/ratta taga päris vihane andmine positsioonide nimel. Läks hästi, et seal suuremat grupikukkumist ei korraldatud. Metsa jõudes läks asi harjumuspärasemasse formaati ning minu jaoks toimisid Männiku ja Raudalu rajad koos karjäärilõikudega igatahes hästi.

Kokkuvõttes jäid sellest päevasti ikka pigem head mälestused ja selle emotsiooni pealt kavatsen sel aastal samuti osaleda.

Re: Tallinna 9. Rahvasõit

Postitatud: 27. 05. 2019. 20:25
Postitas jaanj
Kas on lendstart nagu rajakirjelduses? 5 km tühja sõitu ja siis lendstart? Peale finisit jälle 5km tühja sõitu? Milleks siis stardigrupid? Kas keegi on kursis? Tänan.

Re: Tallinna 9. Rahvasõit

Postitatud: 27. 05. 2019. 21:52
Postitas kimmo
mi.re kirjutas:
26. 05. 2019. 00:11
Ei ole lendstarti Estonian Cup tarbeks on liikluskorraldus selline, et start on start ja finiš on ikkagi Ülemiste citys.

Re: Tallinna 9. Rahvasõit

Postitatud: 28. 05. 2019. 06:38
Postitas jaanj
Jetoil poolmaratoni rajakirjelduses on kirjas, et 5.kilomeetril on sõidu tehniline start-??

Re: Tallinna 9. Rahvasõit

Postitatud: 28. 05. 2019. 10:48
Postitas kristjan07
jaanj kirjutas:
28. 05. 2019. 06:38
Jetoil poolmaratoni rajakirjelduses on kirjas, et 5.kilomeetril on sõidu tehniline start-??
Parandasime koos rajameistriga rajakirjeldusi. 2019 EI OLE "lendstarti" või nö "tehnilist starti" eraldi. Start on kohe Ülemiste linnakus ja võistlus algab ning lõpeb sealt.

Tõsi algus ja lõpp on asfaldil aga nagu on öeldud, et need tunnelite läbimised ja pöörded jms kohad peaks asja põnevamaks tegema ja kindlasti ei ole see AINULT "pealenksuallsilmadkinni" panemine/kannatamine. Taktikaliselt ka midagi "teistsugust".

Re: Tallinna 9. Rahvasõit

Postitatud: 28. 05. 2019. 10:52
Postitas kristjan07
oinas kirjutas:
25. 05. 2019. 20:50
Ma ei tea kas asi on minus aga mulle tundub, et see sari on oma aja ära elanud ja nii alla käinud kui vähegi vōimalik...
Sõidan selle aasta veel kaasa aga kui mingit muutust ei näe siis jätkan järgmisel aastal Boschiga ja kõrvale võtan maanteerallid ja Läti võistlused nagu juba paljud sellel aastal on teinud kaasa arvatud niimõnigi eliit (nimesit nimetamata).
Kurb. :|
Väga ootame Sinu (ja teiste) konstruktiivset tagasisidet! Võid mulle otse kirjutada privaatsõnumi või e-maili saata. Kui saame teada sinu arvamuse ja tunded siis on meil ka mille põhjal hooajalõpus teha otsuseid ja korrektuure. Teie enda tagasiside aitabki sarjal paremaks saada ja liikuda edasi. Igaljuhul on EC sari sulle tänulik, et sõidad 2019 meie sarjas :!:

Re: Tallinna 9. Rahvasõit

Postitatud: 28. 05. 2019. 17:31
Postitas jaanj
kristjan07 kirjutas:
28. 05. 2019. 10:48
jaanj kirjutas:
28. 05. 2019. 06:38
Jetoil poolmaratoni rajakirjelduses on kirjas, et 5.kilomeetril on sõidu tehniline start-??
Parandasime koos rajameistriga rajakirjeldusi. 2019 EI OLE "lendstarti" või nö "tehnilist starti" eraldi. Start on kohe Ülemiste linnakus ja võistlus algab ning lõpeb sealt.

Tõsi algus ja lõpp on asfaldil aga nagu on öeldud, et need tunnelite läbimised ja pöörded jms kohad peaks asja põnevamaks tegema ja kindlasti ei ole see AINULT "pealenksuallsilmadkinni" panemine/kannatamine. Taktikaliselt ka midagi "teistsugust".
Tänud paranduste ja selgituste eest! Edu!

Re: Tallinna 9. Rahvasõit

Postitatud: 01. 06. 2019. 19:54
Postitas miilits
Tänase matkasõidu kohalt, siis selline liiva kogus ei kutsu rajale. Ääremärkusena tooks välja, et ei ole muutunud ec sarja matkasõitude osas paaril aastal
Suht midagi ja mind tagasi just ei kutsu, lubatud teeninduspunkt kodulehel kirjelduses puudus, grupijuht võiks ikka teada, kus ja kuidas rada läheb. Vähemalt üks eelpingutus võiks olla, enne kui suure huviliste hulgaga rada minnakse ette näitama. Teagi, palju sellest tänasest ringist võistlusel sees on. Siis selline üldine tähelepanek, ilmselt avatud raja üldine mure, seda teistel üritustel samuti. Rivi venib pikaks, siis tekivad augud sisse eri jõudlustega sõitjate hulgas ja hakkas seiklemine pihta, et kuhu minna. Täna nt oli korralikult tunda selle raku tagumise liiva kilomeetri osas, samuti kaevikute ja kolmapäevaku radade pool, enne koerte varjupaika. Seal palju radu ja tunde järgi liikusid löpus ratturid. Muus osas rada väga kiire, tehnilist pole, peale liivas sõitmise.

Re: Tallinna 9. Rahvasõit

Postitatud: 02. 06. 2019. 10:41
Postitas Jats36
Eelmisel aastal tundus ka proovisõidul rada liivane...ma ei mäleta, kas vahepeal sadas vihma, igatahes võistluspäeval rajale minnes oli liiv kinni sõidetud.
Selline keskmine rada, mis ei hirmuta pühapäevasõitjat ja samas ka tehniliste oskustega sõitjal igav ei hakka...nii peabki olema.
Ülemisete järve ääres võiks raja singlitele viia, mis jooksevad paralleelselt pinnaseteega?

Re: Tallinna 9. Rahvasõit

Postitatud: 03. 06. 2019. 10:01
Postitas melkom
Kas keegi seletaks täpsemini lahti, et kus kohast kulgevad raja esimesed ja viimased kilomeetrid enne kui kui jõutakse Ülemiste kergliiklusteele ja Ülemistesse tagasi?

Re: Tallinna 9. Rahvasõit

Postitatud: 03. 06. 2019. 10:43
Postitas UrmasL
Aerobike lehel viitab kogu MTB sõite puudutav Estonian cup lehe. Sealne rajakirjeldus on nõrk ja kaarti pole.

AGA. Sherlok vaatas Aerobike lehel MNT sõidu infot ja klikkas seal kaardi infole:

https://www.google.com/maps/d/viewer?mi ... 99995&z=11

Hästivarajtud saladus on nüüd paljastatud. Andku korraldajad andeks.

Re: Tallinna 9. Rahvasõit

Postitatud: 03. 06. 2019. 10:47
Postitas Mati
UrmasL kirjutas:
03. 06. 2019. 10:43
Aerobike lehel viitab kogu MTB sõite puudutav Estonian cup lehe. Sealne rajakirjeldus on nõrk ja kaarti pole. AGA. Sherlok vaatas Aerobike lehel MNT sõidu infot ja klikkas seal kaardi infole:
https://www.google.com/maps/d/viewer?mi ... 99995&z=11
Hästivarajtud saladus on nüüd paljastatud. Andku korraldajad andeks...
See on ju lahe kui võistluste üheks osaks on ka "leia-info" mäng. Saab kohe terve nädala ära sisustada. :P

Re: Tallinna 9. Rahvasõit

Postitatud: 03. 06. 2019. 10:59
Postitas KaupoR
See Google Mapsi kaart ei ole väga usutav Järvevana tee osas.
1) Filtri tunnelisse (või tunnelist välja) ei saa Järvevanast lõuna pool sedasi siseneda (90 kraadise pöördega). Tuleb sõita mõnikümmend meetrit Ülemiste poole ja siis teha järsk U-pööre tagasi.
2) Kas tõesti kulgeb rada viimased ca 2-3 km sõiduteel, kus autode sõidusuund on Mustamäe poole aga ratturid peaksid sõitma Ülemiste poole? Kui start vastassuunas tundub veel teostatav (punt on veel suhteliselt koos ja saaks ka liikluse ratturite tunnelisse keeramiseni sulgeda), siis tagasisõit .... :roll:

Re: Tallinna 9. Rahvasõit

Postitatud: 03. 06. 2019. 11:01
Postitas Mati
KaupoR kirjutas:
03. 06. 2019. 10:59
See Google Mapsi kaart ei ole väga usutav Järvevana tee osas.
1) Filtri tunnelisse (või tunnelist välja) ei saa Järvevanast lõuna pool sedasi siseneda (90 kraadise pöördega). Tuleb sõita mõnikümmend meetrit Ülemiste poole ja siis teha järsk U-pööre tagasi.
2) Kas tõesti kulgeb rada viimased ca 2-3 km sõiduteel, kus autode sõidusuund on Mustamäe poole aga ratturid peaksid sõitma Ülemiste poole? Kui start vastassuunas tundub veel teostatav (punt on veel suhteliselt koos ja saaks ka liikluse ratturite tunnelisse keeramiseni sulgeda), siis tagasisõit .... :roll:
Mul samad mõtted ja küsimused ...

Mihkel, kas ja mis ajal miskid tänavad suletud on :?: Saan aru, et Suur-Sõjamäe ja Järvevana üks suund on osaliselt kinni mingi aeg :?:
Liikluse regulli osas kuskil ka miski ülevaatlik info on :?:

Re: Tallinna 9. Rahvasõit

Postitatud: 03. 06. 2019. 11:11
Postitas miilits
Seal oli juttu laup, et stardist mööda sõjamäed, üle viadukti ( see stati taga), siis peale lisarea lõppu tuleb see bussiboks, kust läksime üle äärekivi alla tunneli, et siis järvevana tee ületada ja vasakule poole kõnniteele saada.

Re: Tallinna 9. Rahvasõit

Postitatud: 03. 06. 2019. 11:14
Postitas UrmasL
miilits kirjutas:
03. 06. 2019. 11:11
Seal oli juttu laup, et stardist mööda sõjamäed, üle viadukti ( see stati taga), siis peale lisarea lõppu tuleb see bussiboks, kust läksime üle äärekivi alla tunneli, et siis järvevana tee ületada ja vasakule poole kõnniteele saada.
See stardi osa on isegi arusaadav. Kuigi ma ei kujuta ette kuidas see 200-300 inimest ennast sinna tunnelisse pressivad. Saab näha. Aga tagasitulles? Vastassuunas?

Re: Tallinna 9. Rahvasõit

Postitatud: 03. 06. 2019. 11:31
Postitas miilits
UrmasL kirjutas:
03. 06. 2019. 11:14
miilits kirjutas:
03. 06. 2019. 11:11
Seal oli juttu laup, et stardist mööda sõjamäed, üle viadukti ( see stati taga), siis peale lisarea lõppu tuleb see bussiboks, kust läksime üle äärekivi alla tunneli, et siis järvevana tee ületada ja vasakule poole kõnniteele saada.
See stardi osa on isegi arusaadav. Kuigi ma ei kujuta ette kuidas see 200-300 inimest ennast sinna tunnelisse pressivad. Saab näha. Aga tagasitulles? Vastassuunas?
Ei tea lõppu, asi oli lappamas. võimalik et koonused maas ja vastas suunas jah ühes reas võimaolla.

Re: Tallinna 9. Rahvasõit

Postitatud: 03. 06. 2019. 12:12
Postitas kristjan07
Mati kirjutas:
03. 06. 2019. 10:47
UrmasL kirjutas:
03. 06. 2019. 10:43
Aerobike lehel viitab kogu MTB sõite puudutav Estonian cup lehe. Sealne rajakirjeldus on nõrk ja kaarti pole. AGA. Sherlok vaatas Aerobike lehel MNT sõidu infot ja klikkas seal kaardi infole:
https://www.google.com/maps/d/viewer?mi ... 99995&z=11
Hästivarajtud saladus on nüüd paljastatud. Andku korraldajad andeks...
See on ju lahe kui võistluste üheks osaks on ka "leia-info" mäng. Saab kohe terve nädala ära sisustada. :P
Tere UrmasL ja Mati

Kas teie ei näe kodulehel seda rajakaarti sellisel kujul: https://jumpshare.com/v/l2aeVdNN8CVLWqrg1rTX ???

Re: Tallinna 9. Rahvasõit

Postitatud: 03. 06. 2019. 12:28
Postitas UrmasL
kristjan07 kirjutas:
03. 06. 2019. 12:12

Tere UrmasL ja Mati

Kas teie ei näe kodulehel seda rajakaarti sellisel kujul: https://jumpshare.com/v/l2aeVdNN8CVLWqrg1rTX ???
Kontrollisin uuesti. Sisse scrollides või siis eraldi aknas viib tõesti õigele kohale. Ilmselt asi selles, et algne kuva oli maksimaalselt välja scrollitud ja lihtsalt peale klikkides ei juhtunud midagi.

Loodetavast ülejäänud huvilised saavad nüüd kaardi kätte.

Re: Tallinna 9. Rahvasõit

Postitatud: 03. 06. 2019. 12:53
Postitas priit908
Vaikimisi on kaart välja "keritud", vähemalt minul.
Pilt

Re: Tallinna 9. Rahvasõit

Postitatud: 03. 06. 2019. 14:17
Postitas Mati
kristjan07 kirjutas:
03. 06. 2019. 12:12
Tere ... Mati
Kas teie ei näe kodulehel seda rajakaarti sellisel kujul: https://jumpshare.com/v/l2aeVdNN8CVLWqrg1rTX ???
Ei näinud !!!
Nüüd on midagi muudetud ja näha paremini (kuigi mitte nii suurelt).

Re: Tallinna 9. Rahvasõit

Postitatud: 03. 06. 2019. 14:19
Postitas kristjan07
Mati kirjutas:
03. 06. 2019. 14:17
kristjan07 kirjutas:
03. 06. 2019. 12:12
Tere ... Mati
Kas teie ei näe kodulehel seda rajakaarti sellisel kujul: https://jumpshare.com/v/l2aeVdNN8CVLWqrg1rTX ???
Ei näinud !!!
Nüüd on midagi muudetud.
[/quote]

Hei!

Pärast viimaseid kommentaare käisin selle kaardi üle. Tundub, et Google Mapsi iframe'le ei meeldi kui ta on akkordioni sees. Lisan sinna ka lingid "ava uues aknas" mis ilmselt annab kõigile parema kasutajakogemuse.

Re: Tallinna 9. Rahvasõit

Postitatud: 03. 06. 2019. 15:08
Postitas Prommar
MTB ja MNT sõitude kaartide samas potis hoidmine ikka päris ei toimi. Nüüd on jälle Aerobike lehel MNT osas rajakaardil ainult MTB rada, tuleb Googelmapsi külgmenüü lahti teha ja seal häkkida. Igaüks ei pruugi selle peale tulla.

Re: Tallinna 9. Rahvasõit

Postitatud: 05. 06. 2019. 10:12
Postitas powerman
39. kilomeetril toimub pööre Järvevana tee kergliiklusteele - sealt on sisuliselt sirge tee finishini!
Kas see tähendab, et alates Merko majast kuni Filtri tunnelini on uhamine ja sealt siis läbi tunneli sõites hopsti parempöördega sõiduteele ja sealt vastassuunavööndis kuni Lõõtsa ja Valukoja tänavani , kus on ka finish?

Re: Tallinna 9. Rahvasõit

Postitatud: 05. 06. 2019. 20:12
Postitas Kaido88
Kaido88 kirjutas:
26. 05. 2019. 10:51
mi.re kirjutas:
26. 05. 2019. 00:06
Kaido88 kirjutas:
24. 05. 2019. 20:03
Lugesin GP rajakirjeldust ja tekkis küsimus:

HWXPRSS Grand Prix (62km)
52. kilomeetril toimub pööre Järvevana tee kergliiklusteele - sealt on sisuliselt sirge tee finishini!

MIS MOODI SAADAKSE SEALT 10KM??? Nõmme turu juurest on Ülemiste keskusesse 10km.
Peale Järvevana kergliiklusteele jõudmist on finišini 5km. Seega 10km pole see tõesti. Raja esimesed 5km ja viimased 5km on afvaldil. Seega kokku 10km, mitte 10km raja lõpus. Samas tegu pole päris sirge asfaltteega. Vahepeal tuleb läbi tunneli sõita Järvevana tee alt läbi. Keerutamist on omajagu. Üsna omanäoline raja lõpp igal juhul.
Aga siis on rajakirjelduses ja distantsi pikkuses vastuolu kodulehel ehk väär info ratturitele. Sellele oligi viide.
Kurat küll korraldajad. esitasin küsimuse ja viite vasturääkivusele kodulehel aga mitte ühtegi vastust ei ole saanud!!!
Kas GP rada on 62km või 57km ??? Millest 10km on asfaldit :D

Re: Tallinna 9. Rahvasõit

Postitatud: 07. 06. 2019. 10:40
Postitas kristjan07
Oluline info osalejatele - Saatsime just konkreetsel etapil osalejatele värsket infot - Panen ka siia lingi huvilistele: https://estoniancup.sendsmaily.net/brow ... iB43cRf2a/

EDIT:

Rajakaart koos joogipunktidega - https://estoniancup.ee/wp-content/uploa ... 19_map.pdf

Re: Tallinna 9. Rahvasõit

Postitatud: 07. 06. 2019. 23:33
Postitas Jats36
Ilmateenistus näitab et just kella üheks, maratoni stardiajaks algab vihmasadu. maastikuratta maraton, vihm, 25 kraadi sooja(äike)- päris huvitavaks võib minna.

Re: Tallinna 9. Rahvasõit

Postitatud: 08. 06. 2019. 16:28
Postitas craft
Kõige pealt positiivne tagasiside:
Asukoht super
Parkla viimasepeal, parklas pole kunagi ühelgi võistlusel nii lahedalt parkida saanud.
Rada mitmekesine, pigem küll lihtne, aga maitseasi, mulle meeldis.
Negatiivne kogemus olid lastesõidud.
Juba registreerimine võttis üle 10 minuti aega, kuigi 3 naisterahvast oli lauas ja minu ees 4 inimest.
Siis stardijärjekord, esiteks võiks enne teada olla, mis järjekorras vanusegrupid starti lastakse.
Praegu olid kõik puntras koos ja üks laps oleks äärepealt stardi maha maganud.
Minu laps sõitis 8a koos ja mida ma näen, lapsevanem(punase peaga vanem naine) tõstab julmalt minu lapse esireast taha ritta, no HALLO! Ja endal õigust üle veel.
Kui keegi üldse võistlejaid peaks liigutama, siis ikka korraldajad. Neid lapsevanemaid oli seal askeldamas muidugi rohkem.
Üle finishi tulles küsis laps kas juua või midagi muud ei antagi, tuli välja, et 8a pole ette nähtud. Laps oli väga pettunud, ometi lapsed peaksid olema selle sarja tulevik.

Re: Tallinna 9. Rahvasõit

Postitatud: 08. 06. 2019. 16:49
Postitas fronius
Kui keegi leidis kollased NW prillid?
5148692

Re: Tallinna 9. Rahvasõit

Postitatud: 08. 06. 2019. 19:47
Postitas JLansa
fronius kirjutas:
08. 06. 2019. 16:49
Kui keegi leidis kollased NW prillid?
5148692
~7 km enne lõppu metsateel olid ühed prillid maas, aga ei olnud aega peatuda, oleks seltskonnast maha jäänud :D
Küsi korraldajalt EC veebis, üldiselt korjavad kokku ja saad tagasi proshopi poest

Re: Tallinna 9. Rahvasõit

Postitatud: 08. 06. 2019. 20:08
Postitas fronius
Ja need olid minu omad jh arvan

Re: Tallinna 9. Rahvasõit

Postitatud: 08. 06. 2019. 20:10
Postitas kle
Loodan, et rohkem seda üritust ei toimu või siis vähemasti mitte selles sarjas...
Peale parkimis- ja (enda)pesemisvõimaluse muud positiivset sellest võistluselt kaasa ei saanud.

Re: Tallinna 9. Rahvasõit

Postitatud: 08. 06. 2019. 20:58
Postitas kapuuts
Negatiivse kohapealt pole mina nii kehva rajamärgistust 10 hobisportlase aasta jooksul näinud. Sõitsin GP sõitu ja esimene ohtlik koht kohe asfaltilt kõnniteele minek. Kiirus oli 40+ ja pundis sõites oli see kõnniteele minek täiesti varjatud, ühtegi hoiatavat märki ka ei näinud, et hoo võiks maha võtta. Rattad korralikult plokki, päästsid hullemast. Edasi esimeses TP-s oleks võinud vasakpoolse ehk maratoni koridori seniks kinni panna kui GP läbi sõitnud... Nii mõnigi pani sealt kohe esimese hooga vasakule + tagasiteel sama koht ja täpselt sama jama, oli võimalus keerata nii vasakule kui sõita otse aga ei ühtegi märki kuhu peab sõitma . Edasi enne mäe finishit paar kiltsa, kus olid edasi-tagasi rada kõrvuti, keerasid paljud kohe tagasituleku ehk parempoolse raja peale, sest jällegi polnud ühtegi märki nähtaval. Alles kui vastu sõideti, said aru et midagi on mäda, õnneks juhatati õigele teele. Siis veel üle raudtee tagasitulek - jälle 0 silti ja jagasime maratoni ratturitega ühte rada - selle vahega, et nemad sõitsid vastas suunas - õnneks pealtvaatajad andsid juhtnööre, muidu oleks veel maratoonaritega uuele ringile läinud :D Kuna mitmetel lõikudel olid kiirused päris suured, siis rohkem hoiatavaid silte järsematest kurvidest jne. poleks ka paha olnud. Metsasinglitel oli ka rajamärgistus nii ja naa. Üleüldiselt oleks ise lahendusena näinud rohkem nooli ja risti tõmmatuid linte, mis reaalselt näitaks, et kuhu võib ja kuhu mitte sõita. Ühesõnaga arenguruumi kõvasti

Positiivse kohapealt parkimine, mitmed ägedad juurikalised ja punase liivaga metsasinglid , äge karjäär mini liiva püramiididega jne - lõuna eestlasena vaatamist oli. VA algus ja lõpp, siis nagu baigi materjali ikka oli - kuigi rada oli valdavalt kiire siis kartsin tuimemat kimamist

Re: Tallinna 9. Rahvasõit

Postitatud: 08. 06. 2019. 21:09
Postitas eyper
Ma olen mees, kes võistlustel eksleb harva. Täna sai vist viimase 7 aasta ekslemised kõik tasa tehtud. Ei ole nooli, riste õiges kohas või siis need on viimasel hetkel kui lendad 35 km/h kurvi. Või siis kui küsid viimasel hetkel rajaabiliselt, siis too saadab sind üldsegi vastassuunas. On kaks erinevat asja, kas rada läbi sõita ja märgistada 20 km/h kiirusega või 30-40 km/h.

Ja see alguse asfaldi loogika (nagu eelkõneleja viitas) oli ikka absurdselt ohtlik. Kas tõesti arvas rajameister, et 45 km/h pundiga sõites näeb seda kõnniteele minekut, või veel parem ühe 30cmx150cm plaadi pealt sinna minekut.

Üle raudtee + Männiku tee ületus oli kah kuuldavasti olnud täis "pinevamaks" ja "põnevamaid" hetki.

10km asfalti. Jumal tänatud, et tagasi tulles sai seda pundiga sõita. Muidu võiks teha HEECi juhendis muudatuse, et vahepeal võib ratast vahetada.

Hoolimata sellest, et mõistan korraldaja pingutusi, siis ma loodan, et järgmisel aastal seda rada HEECi raames ei sõideta. Muidugi, Haukasse sarnaseks kihutamiseks, ei ole ka mõtet minna :D

Re: Tallinna 9. Rahvasõit

Postitatud: 08. 06. 2019. 21:46
Postitas Kinnivo
Korralik ulgumine käib. Jah oli ohtlik äärekivi, kuid pundis sõites liigub info kiirelt ja üksi liikudes peaksid puru pime olema, kui see märkamata jääb.
Oli väga kiireid ja tehnilisi lõike, kuid kokkuvõttes oli rada väga hea! Paar eksimust rajal oli, aga see ka puhtast oma lollusest...

Re: Tallinna 9. Rahvasõit

Postitatud: 09. 06. 2019. 06:11
Postitas powerman
Mina omalt poolt kiidan nii rajavalikut kui ka - profiili - oli jah alguses asfalt aga mis siis? Saigi korralikul ja kiirelt soojaks. Järvede ümber olevad lõigud ja singlid olid ka omal kohal. Ohtlikke kohti polnud kuskil kui just keegi kuskil pea lenksu all võssa ei kütnud. Rajal oli magusaid maasikaid ja taastumise kohti. Kuna see formaat on varem startinud ka Peetrist ja nüüd Ülemistelt, siis isiklikult mulle meeldivad mõlemad kohad nii, et korraldajad, palun jätkake ja stardipaigal vahet pole.

Re: Tallinna 9. Rahvasõit

Postitatud: 09. 06. 2019. 08:58
Postitas andre170
Väga rahul võistlusega. Positiivne, et nii pikk distants suudeti kokku joonistada Tallinna lähiümbrusesse. Alati on tore sõita mööda autodele ajutiselt suletud sõiduteid, mida on Tallinna Rahvasõit ka varem suutnud ära korraldada. Raja vaheldusrikkus oli kindlasti paljudele väljakutse, kus peab samal distantsil sõitma pikalt nii liivas, juurikatel kui ka asfaldil. Mulle just see meeldis.
Kusagil Pääsküla rabas oli üks 90 kraadi paremkurv tähistamata T-kujulisel ristmikul. Sinna tekkis väike orienteerumisklubi kogunemine paarikümnel ratturil. Muidugi oma viga, et enne sõitu kaardiga ei tutvunud. Võimalik, et kellegi kuri käsi oli siltide kallal käinud.
Omaette elamus oli sattuda tagasisuunal Männiku tee ja raudtee ületusel vastamisi ratastega varustatud Gardena "piisonikarjaga", kellest tuli siis vastassuunas läbi ja mööda saada. Rong jäi teisejärguliseks mureks : )
TP-korraldus oli eeskujuks - uus pudel peale, taara tagasi neile ja minek!

Re: Tallinna 9. Rahvasõit

Postitatud: 09. 06. 2019. 09:13
Postitas fronius
Ka rahul sõiduga ja rajaga:)

Re: Tallinna 9. Rahvasõit

Postitatud: 09. 06. 2019. 09:15
Postitas karlkallas
Tartust tulnuna jäin rajaga rahule. Eriti meeldis punase pinnasega osa, nagu välismaal. Kuna tehnilistel lõikudel jääb oskusi vajaka siis sobis selline rajaprofiil hästi. Vahelduse mõttes hea, et on ka selliseid uhamise etappe. Juhul, kui kõik etapid oleksid sellised siis muutuks ilmselt tüütuks.
Rajal olles tabasin korduvalt ennast mõttelt, et kas ma ei oska, ei saa aru või ei näe rajatähistust. Lugedes eelnevaid kommentaare siis paistab, et ei olnud ainult minu probleem. Võimalik, et põhjus oli hoopis Eesti mõistes ebatavalises palavuses.
Järgmisel aastal tulen tagasi!

Re: Tallinna 9. Rahvasõit

Postitatud: 09. 06. 2019. 09:58
Postitas fronius