1. leht 1-st

Filter Maanteekarikasari 2019

Postitatud: 28. 09. 2018. 00:39
Postitas mi.re
Härrjad ja seltsimehed,
kätte on jõundud 2019 aasta kalendri koostamise aeg. Tänavu on see aga mõnevõrra keerukam, sest:
a) Fakto sõit kolib erinevatel põhjustel nädalavahetusele 8-9 juuni 2019. Jah, muutub kahepäevaseks, kus esimene päev kujtab endast MTB päeva, mis hakkab kuuluma ühe suure ja tuntud sarja koosseisu. Teine päev kujutab endast aga MNT päeva.
b) Sarjaga on avaldanud soovi liituda mitu seni sarja mitte kuuluvat rattarallit. Kõik Eesti üritused aga ühte sarja ei mahu. Seega tuleb teha otsuseid, milliste etappidega võiks sari jätkuda ja palju etappe kokku üldse olla võiks FIlter Maanteekarikasarjas 2019. Põhimõttelisele kokkuleppele oleme jõudnud Pärnu rattapäeva sarjaga liitumise osas. Nüüd on aga küsimus, et milline senistest etappidest võiks sarjast välja jääda või alternatiivina teha sari 8 etapilisena.
c) Tänavu sai taaskord kinnitust, et koondautasutamist on liiga riskantne teha kohe peale viimast etappi. Seega küsimus, kas teha nii, et viimane etapp ei anna koondarvestuse punkte või pigem korraldada kuskil eraldi autasutamise üritus hiljem. Kui minna viimast teed pidi, siis kas kaugema kandi rahvast ikka tuleks autasutamisele? Maru nukker on teha autasutamise tseremooniat, kus pooled poodiumiastmed on tühjad.

Re: Filter Maanteekarikasari 2019

Postitatud: 28. 09. 2018. 10:43
Postitas Prommar
Pärnu oleks vist suht sarnane Haapsaluga. Kes ülejäänud kandidaadid on, kui tohib küsida?

Re: Filter Maanteekarikasari 2019

Postitatud: 28. 09. 2018. 14:45
Postitas mi.re
Prommar kirjutas:Pärnu oleks vist suht sarnane Haapsaluga. Kes ülejäänud kandidaadid on, kui tohib küsida?
Jõgeva, Vändra ja Lauri Ausi GP.

Re: Filter Maanteekarikasari 2019

Postitatud: 28. 09. 2018. 18:39
Postitas rolfvector
a) Väga hea uuendus.
b) Kõik sõidud on head ning tuleb teha sari 8 etapilisena :)
c) Kui eraldi päeval siis suure tõenäosusega on kohaletulijaid vähe.
Kui hooaja viimane etapi päev ei sisalda samas päevas MTB sõite siis on vb kergem punkte kokku lüüa? Arvan, et kui viimasel etapil punkte ei saa, siis on võistlejaid ikkagi mõnevõrra vähem (mis on ju halb).

Uued etapid 2019 aastal :)
Kuusalu
Elva/Jõgeva
Mulgi - raske aga mõnus
Suur Munamäe Rattaralli - sellise lõpu vastu ei saa :)
Fakto Rattaralli
Lauri Ausi GP - väga hea vaheldus kui võistlus ringidel toimub.
Jõgeva Rattaralli
Pärnu Rattaralli - sest nii on ette nähtud :)

Omalt poolt pakun välja, et osad lühikese maa sõidud võiks 15-20 km pikemad olla :)

Re: Filter Maanteekarikasari 2019

Postitatud: 28. 09. 2018. 19:28
Postitas Prommar
Lauri Ausi sõit Filtri sarjas oleks tervitatav uuendus, iseasi kuidas seal ringidel pikk ja lühike sõit korraldada. Lisaks on pikk sõit seal seni olnud ainult litsentsiga.
Jõgeva oleks ka lahe. Saaks see rattaralli ehk uue hingamise. Seal kandis materjali on, millest korralik trass koostada.

8 etappi võib olla päris raske kalendrisse mahutada. Kui neid kuramuse MTB sarju ometi vähem oleks! :)
Ise oleks nõus ka aprillis ja septembris võistlema.

Re: Filter Maanteekarikasari 2019

Postitatud: 28. 09. 2018. 19:58
Postitas soul
Jõgeva oleks ka lahe. Saaks see rattaralli ehk uue hingamise. Seal kandis materjali on, millest korralik trass koostada.
(y) (y)

Re: Filter Maanteekarikasari 2019

Postitatud: 02. 10. 2018. 08:06
Postitas Mpower
a) Hea plaan.

b) Sari võibki olla 8 etapilisena:
Munamäe
Lauri Ausi GP
Viljandi
Jõgeva
Pandivere (Vanal trassil)
Fakto Auto
Elva
Haapsalu või Pärnu

c) Koondautasustamine võiks toimuda ikka viimast etappi arvesse võttes jal etapi järel aga tempo- ja jooksu autasustamine võiks küll võimalusel muul ajal olla.

Re: Filter Maanteekarikasari 2019

Postitatud: 02. 10. 2018. 19:06
Postitas gliff
Jõgeva poolt oleksin küll kahe käega. Muidugi peaks alles jääma ka Mulgi ja Suure- Munamäe etapid, ning ka Elva.
Kui Pärnu on kindel tulija, siis ainuke, mida ära jätta oleks tõesti Haapsalu, aga minu arust on Haapsalu natukene siiski huvitavam, kui Pärnu.
Samas Pärnu trassist on päris suur osa hea kattega teed, mis teeb sõidu nauditavamaks, vastupidiselt Haapsaluga, kus linnas sees olev teekate on masendavas seisukorras.
Pirita oleks suht ok, kuna tegu ka väga huvitava ja vahelduva rajaga, aga see eeldks pikka päeva, et kõik sõidud saaks eraldi peetud. Isegi ühes stardis osalejatega võib tekkida segadus, kui hakatakse ringiga saama ja arvatavasti seda juhtub, sest 6 kilti pole kuigi pikk maa.
4 sõitu ühte päeva mahutamine oleks vist jälle veidi koormav korraldajale?

Re: Filter Maanteekarikasari 2019

Postitatud: 25. 10. 2018. 11:38
Postitas mi.re
Nonii, kaua vaadeldud kaunikene, kuid avaldan siinkohal siis ka Filter Maanteekarikasarja kalenderplaani 2019:

04.05.2018 – 1. etapp / Kuusalu 26. Rattaralli
19.05.2018 – 2. etapp / Elva 34. Rattapäev
UUS ETAPP! 02.06.2018 – 3. etapp / Pärnu 19. Rattapäev
09.06.2019 – 4. etqpp / Fakto Auto Tallinna 9. Rahvasõit (MNT päev)
22.06.2018 – 5. etapp / Haapsalu 19. Rattaralli
UUS RADA! 13.07.2018 – 6. etapp / Pandivere 29. Rattaralli
18.08.2018 – 7. etapp / Suure-Munamäe 3. Rattaralli
31.09.2018 – Finaal / Mulgi 9. Rattaralli

Seega, ei teagi nüüd, kas see on hea uudis või halb, kuid sari saab uuesti 8 etapiliseks, nagu see mõned aastad tagasi oli. Uuesti liitub sarjaga Pärnu. Samuti saab uue raja Pandivere.

Jõgeva siiski Filter Maanteekarikasaja ei potsatanud, kuid AeroBike tegemistega liitus siiski. Jõgeva puhul katsetame pilootprojektina uut kontseptsiooni, üritus hakkab kandma nime Jõgeva treeningrattaralli. Teisiõnu, kui FIlter Maanteekarikasari üritab kõnetada kõiki, pakub 2 distantsi, lastesõitusid, tervisesõitu, kaunist võistluslinnakut, suppi jne., siis Jõgeva treeningrattaralliga katsetame kontseptsiooni, kus võistlus pakub soodsat võistlemise väljundit neile, keda huvitab vaid võidusõit, mitte kõik muu sinna kõrvale kuuluv. Seal saab olema soodsam osalustasu, ent puudub uhke võistluslinnak ja palju distantsivalikuid. Tuleb vaid üks distants, tõenäoliselt ringide peal. Rajaturva ja sportliku poole pealt järeleandmiseid ei tehta, kuid muus osas on tegu tagasihoidlikuma üritusega. Kui see idee võetakse omaks, siis kauges vaimusilmas näeksingi, et kõik sõidud ei peagi üritama olla laulupeod. Võiks jääda esindussarjana FIlter Maanteekarikasari, mis võiks koosneda 4 kuni 6 etapist ning selle kõrval olla treeningsari, kus saaks siis niiöelda tähtsateks sõitudeks põhja alla laduda ja võistluskogemust koguda. Aga ärgem rutakem esialgu sündmustest ette. 2019 aastal on 8 etapiline Filter Maanteekarikasari + eraldiseisev Jõgeva treeningrattaralli.

Re: Filter Maanteekarikasari 2019

Postitatud: 25. 10. 2018. 13:08
Postitas Prommar
(y) (y) (y) Kõik uuendused väga positiivsed, eriti treeningrattaralli kontseptsioon.
Loodan, et treeningralli on pikkuselt pigem pika distantsi kanti või isegi üle, teatavasti - raske õppustel, kerge lahingus :wink:

Re: Filter Maanteekarikasari 2019

Postitatud: 25. 10. 2018. 18:55
Postitas gliff
Pandivere muutub taas künklikumaks? Muidu oleks siledad etapid juba igavalt suures ülekaalus.

Re: Filter Maanteekarikasari 2019

Postitatud: 28. 10. 2018. 22:02
Postitas mi.re
gliff kirjutas:Pandivere muutub taas künklikumaks? Muidu oleks siledad etapid juba igavalt suures ülekaalus.
Jah, Pandiveres on plaan likuda tagasi Tammsalu ja Porkuni poole, mis võimaldab künklikumat rada.

Re: Filter Maanteekarikasari 2019

Postitatud: 29. 12. 2018. 23:52
Postitas mi.re
Meeldetuletuseks kõigile maanteeratturitele - aasta hakkab lõppema ning koos sellega lõppeb ka jõuluhinnaga registreerimine Filter sarjadele. Järgnevalt kolm põhjust sooritamaks registreerimist veel selle aasta viimaste päevade jooksul!

1) Kõige soodsam hind!
Just 31. detsembri südaöösel lõppeb jõuluhinnaga registreerimine, mis on ühtlasi Filter sarjade soodsaim registreerimisvoor. Kokkuhoid pole koonerdamine : )

2) Garanteerid endale treeningmotivatsiooni kogu aastaks!
Peale särtsakat hooaja algust kipub teinekord motivatsioon langema. Eelregistreerimine pole mitte ainult hinnavõit, vaid ka suurepärane motivatsioonipakett tegemaks terve talve trenni ning säilitamaks sportlikkust läbi terve suve!

3) Eeskuju teistele ning panuse Filter sarjade arengusse!
Pole saladus, et umbes 70% Filter sarjade eelarvest tuleb osalustasudest. Sarja hooajapilet on seega just nimelt Sinu panus ja toetus sellesse, et maanteerattasõit elaks ning et need rattarallid ikka toimuda saaksid. Näita ka Sina teistele eeskuju, pane end juba varakult kirja ning innusta seeläbi teisi!

Re: Filter Maanteekarikasari 2019

Postitatud: 05. 03. 2019. 13:43
Postitas Prommar
Ehk oleks aeg juba kodulehel infot uuendada? Praegu kõik etapid veel eelmise aasta infoga ja Pärnu kohta pole üldse midagi.
Ise regasin juba hooajaks ära, aga mõni võibolla ei taha põrsast kotis osta.

Re: Filter Maanteekarikasari 2019

Postitatud: 06. 03. 2019. 15:23
Postitas mi.re
Prommar kirjutas:
05. 03. 2019. 13:43
Ehk oleks aeg juba kodulehel infot uuendada? Praegu kõik etapid veel eelmise aasta infoga ja Pärnu kohta pole üldse midagi.
Ise regasin juba hooajaks ära, aga mõni võibolla ei taha põrsast kotis osta.
Asjakohane ettepanek, oleks tõesti juba aeg.

Re: Filter Maanteekarikasari 2019

Postitatud: 06. 03. 2019. 17:03
Postitas mi.re
Prommar kirjutas:
05. 03. 2019. 13:43
Pärnu kohta pole üldse midagi.
Pärnu raja eskiisplaan on selline: https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... 80484&z=13

Re: Filter Maanteekarikasari 2019

Postitatud: 12. 03. 2019. 20:29
Postitas mi.re
Võistlusjuhend on nüüd uuendatud: http://aerobike.ee/index.php?option=com ... 19&lang=et

Ja olulisemad uuendused lahti kirjutatud: http://aerobike.ee/index.php?option=com ... 30&lang=et

Seega käes on see aeg ja koht, kus oodatud on kõik ettepanekud ja mõtted välja käidud uuenduste kohta. Niikaua kui juhend veel kinnitatud pole, saame teha vajadusel muudatusi või üht-teist tagasi pöörata! Seega konstruktiivne tagasiside on enam kui oodatud : )

Re: Filter Maanteekarikasari 2019

Postitatud: 15. 03. 2019. 10:16
Postitas jonathan
Tere Mihkel.

Ettepanek stardigruppide kohta: Lühikesel(vb ka pikal) võiks olla esimeses grupis 50 esimest, kuna nende vahe on kõvasti väiksem ja ees oleks ainult "kiiremad". 100 liikmelise grupiga on liigselt musti kaarte, kes soovivad stardikoridoris mässu teha. Lisaks võib olla esimese ja 100-nda mehe vahe nii kiiruses kui ka punktides meeletu.
Kui vaadata eelmise aasta protokolli, siis "tõsiselt võetavaid" osalejaid oli alla 100. Pean siis seda silmas, kes osalesid üle 3-4 etapi hooajal.
50 liikmelise grupi nimel oleks ka vb kellegil ka rohkem motti pingutada.

Re: Filter Maanteekarikasari 2019

Postitatud: 15. 03. 2019. 14:41
Postitas Mpower
(y)

Re: Filter Maanteekarikasari 2019

Postitatud: 15. 03. 2019. 15:43
Postitas rainerhq
(y)

Re: Filter Maanteekarikasari 2019

Postitatud: 15. 03. 2019. 21:18
Postitas rolfvector
(y)
jonathan kirjutas:
15. 03. 2019. 10:16
Tere Mihkel.

Ettepanek stardigruppide kohta:...

Re: Filter Maanteekarikasari 2019

Postitatud: 15. 03. 2019. 23:03
Postitas braverider
Loen ja ei saa aru sellest stardigruppide teemast!
Olen aastaid üldarvestuses esimese 20+ sees olnud.
Olen stardi hetkel tavaliselt viimaste seast teele läinud
No olen selline "hilineja" tüüpi :)
No vabandage - mis vahet on kas stardin esiemes 50 seas või teise 50 seas.
Grupid lastakse niikuinii enne starti kokku.
Minu meelest arusaamatu miks selline arutelu, kui start on
siis hakka sõitma ja aega ettepoole jõuda on sul ju küll ja veel. :)

Minule kumab hoopis tugevalt hoopis "säästu" teema läbi - et jätame vanusegruppide etapi autasustamise ära.
Sellega võib vanemate sõitjate mott (ja ka osavõtt) küll vähemaks jääda.

Re: Filter Maanteekarikasari 2019

Postitatud: 16. 03. 2019. 12:12
Postitas mi.re
braverider kirjutas:
15. 03. 2019. 23:03

Minule kumab hoopis tugevalt hoopis "säästu" teema läbi - et jätame vanusegruppide etapi autasustamise ära.
Sellega võib vanemate sõitjate mott (ja ka osavõtt) küll vähemaks jääda.
Muide, korraldajale säästu see autasustamise muutmine ei anna mitte natukestki. Nimelt eelmisel aastal anti välja:
28 vanuseklasside võitja medalit. Lisaks nii pikal, lühikesel kui noortesõidul 3 absoluutmedlit meestele ja üks naistele. Seega kõik kõik kokku, läks igal etapil välja 40 medalit. Kusjuures paljudes vanuseklassides läksid absoluudi ja vanuseklasside medalid topelt samale inimesele, sest see, kes on absoluudi võitja, on ju ühtlasi ka vanuseklassi võitja.

Nüüd uue plaani kohaselt:
Absoluudis kõigil kolmel distantsil 12 medalit absoluudile sõltumata soost (muide on juhtunud, et naine on absoluudi 12 seas, see sõltumata soo klausel pole niisama pandud) ning eraldi 1 medal naiste üldvõitjale. Seega kokku 39 medalit.

Võrreldes varasema süsteemiga hoiab korraldaja tõesti ühe medali kokku, kuid võin kinnitada, et ühe medali hind on väiksem kui ühe võistleja stardimaks. Seega kogu etapi eelarvet arvestades pole see rikkaks tegev kokkuhoid.

Määrav on see, et nüüd ei pea meie grupi aja ja grupi kohaga etappidel näiteks M60 võistlejad keset rahulikult joont ületavat punti spurtima oma vanuseklassi võidu peale. Vanuseklasside mäng käib hooaja kokkuvõttes ja seal annab edu konkurendil eest ära sõitmine, mitte finišis hullu panemine. Ja kui tõesti kõik 6 etappi lõpetatakse samas pundis, siis otsustavad kaks viimast mäefinišiga etappi, kus võetakse kõik kohad fotofinišiga välja.

Teine pisike eelis on veel see, et kui varem läksid paljud vanuseklassi ja absoluudi medalid samadele inimestele - üks inimene käis poodiumil 2 korda ning olukorras, kus ta oli saanud juba eelnevalt absoluudi medali, siis see vanuseklassi medali järgi tulek ei olnud sagedamate poodiumi külastajate jaoks enam kuigi suur rõõm. Muide, just pika sõidu eliitsportlaste seas oli üsna sage, et peale absoluudi auhindade kättesaamist mindi ära ning pärast, kui vanuseklassi medali järgi teda hüüdsime, siis polnud enam võitjat kohal. Nüüd aga medalite kattuvust pole (või kui, siis vaid ühe naiste absoluudi medali näol) - kõik 39 medalit lähevad eraldi inimestele. Seega poodiumil saab käia suurem hulk erinevaid inimesi ning usun, et vähemasti noortesõidus on see väga oluline. Kui enne sai noortesõidus poodiumile sisuliselt 4 poissi/tüdrukut, enamik neist 2 korda, siis nüüd saavad pooidumile 13 poissi/tüdrukut. Usun, et need laiemalt jaotatud medalid mõjuvad eriti just noortele innustavalt ja motiveerivalt.

Aga jah, selles osas tuleb muidgi nõustuda, et nende osas, kes sarja läbivalt ei sõida, võib etappidel vanuseklasside autasutamise kadumine mõnel juhul mõjuda ka demotiveerivalt. Samas tahaksin siiski loota, et läbi turvalisuse tõusu ja suurema erinevatest inimestest medalite saajate hulga on asjast siiski rohkem kasu kui kahju. Hooaja kokkuvõttes autasustakse ikka iga distantsi iga vanuseklassi kolme paremat. Seal muutuseid ei ole.

Re: Filter Maanteekarikasari 2019

Postitatud: 18. 03. 2019. 09:07
Postitas jonathan
braverider kirjutas:
15. 03. 2019. 23:03
Loen ja ei saa aru sellest stardigruppide teemast!
Pole hullu, kõik ei saagi aru.
braverider kirjutas:
15. 03. 2019. 23:03
No olen selline "hilineja" tüüpi :)
Siis sa ei tea ilmselt, et mis mäss toimub seal esimese vära juures, kui see lahti tehakse.

Re: Filter Maanteekarikasari 2019

Postitatud: 02. 04. 2019. 16:57
Postitas Prommar
mi.re kirjutas:
28. 10. 2018. 22:02
gliff kirjutas:Pandivere muutub taas künklikumaks? Muidu oleks siledad etapid juba igavalt suures ülekaalus.
Jah, Pandiveres on plaan likuda tagasi Tammsalu ja Porkuni poole, mis võimaldab künklikumat rada.
Seni pole see lubadus realiseerunud. Kas teema on veel päevakorras?

Re: Filter Maanteekarikasari 2019

Postitatud: 05. 04. 2019. 15:02
Postitas mi.re
Prommar kirjutas:
02. 04. 2019. 16:57
mi.re kirjutas:
28. 10. 2018. 22:02
gliff kirjutas:Pandivere muutub taas künklikumaks? Muidu oleks siledad etapid juba igavalt suures ülekaalus.
Jah, Pandiveres on plaan likuda tagasi Tammsalu ja Porkuni poole, mis võimaldab künklikumat rada.
Seni pole see lubadus realiseerunud. Kas teema on veel päevakorras?
See teema on veidi takerdunud. Nimelt oli mõte tõesti rada sinna poole tagasi viia. Sel juhul oleks stardi/finiši koridor kolinud keskväljaku taha J. Liivi tänavale. Suurele peatänavale, kus kunagi olime, ei saa enam stardi/finiši koridori teha, kuna sinna on ehitatud ohutussaared. Samas Jakob Liivi tänav on hetkel veel pooles ulatuses väga väga kehva teekattega. Sinna kolimise eelduseks oli selle tee remont, mis pidi esialgsete andmete põhjal aset leidma sellel aastal. Hetkel kipub aga sinna suunas, et teed siiski see aasta ei remondita ning sellel juhul oleks finišikurv ja eelne auklik tee liiga ohtlik. Seega hoiame kätt pulsil - kui tänav siiski korda saab, siis kolime. Kui aga ei saa, siis jääme viimaste aastate rajale.

Re: Filter Maanteekarikasari 2019

Postitatud: 28. 04. 2019. 21:22
Postitas tarmo
Käisin täna sõitmas Kuusalu etapi rada. Pudisoo jõge ületav sild on remondis, kas on lootust, et see nädalaga asfaldi alla saab?
Pilt

Re: Filter Maanteekarikasari 2019

Postitatud: 29. 04. 2019. 00:19
Postitas mi.re
tarmo kirjutas:
28. 04. 2019. 21:22
Käisin täna sõitmas Kuusalu etapi rada. Pudisoo jõge ületav sild on remondis, kas on lootust, et see nädalaga asfaldi alla saab?
Pilt
Siinkohal on hea ja halb uudis. Alustades halvast, siis selle teeremondiga on nii nagu see asi kipub ikka olema - see sild läks remonti veebruari keskel ning peaks valmima 13. mai. Arvasime ja lootsime, et nii vahetult enne valmismistähtaega on vähemasti esimene asfaldi kiht maas, kuid seda pole ega tule. Samas on meil tunamullusest Iklast halb mälestust kruusase sillaga olemas ning seda me jätkata ei soovi. Seega siitkohast hea uudise juurde:

Kuusalu Filtri rada muutub, nii et remodis silda ei ületata. Plaan B on sõita Kolga-Kolgaküla-Loksa-Leesi-Pudisoo ringi. Tegeleme, et sellele kooskõlastust saada. Kui sellele kooskõlastust ei saa, siis läheb käiku plaan C - sõidame 25km pikkust ringi ümber Kahala järve. Lõikame lihtsalt Loksa maanteest Narva poole jääva raja osa välja. Samas ise eelistan ikkagi seda Plaan B varianti, sest 25km pikkuse ringi puhul on meil probleem lastesõitudega. Ei jõua neid ära pidada enne kui punt finišit läbib. Seega 95% tõenäosusega sõidame seda trassi:
https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... 00016&z=11

Natuke muutuksid siis ka sõidu pikkused: Lühike sõit 47,8km ja pikk sõit 95,6. Matkasõit lõikaks Leesi juurest jupi otseks ja pikkuseks tuleks 35km.

NB! Hooaja esimese suure Rattaralli start pole enam mägede taga. Juba tuleval laupäeval!

Re: Filter Maanteekarikasari 2019

Postitatud: 29. 04. 2019. 09:19
Postitas Prommar
Plaan B on väga hea, seda ringi oleks isegi pakkunud.

Re: Filter Maanteekarikasari 2019

Postitatud: 30. 04. 2019. 02:15
Postitas mi.re
Nüüd asi lukus - Maanteeameti kooskõlastus tuli ära. Seega see nn Plaan B rada jääb.

Tegelikult usun, et perspektiivis võiks selle hoopis plaan A rajaks teha. See Juminda poolsaare tee on hästi ilus - kurviline, hea teekattega ning mis peamine, väga väikese liiklusega. Usun, et see on vaat et parem rada, kui senine rada oli.

Igal juhul, olgugi et olude sunnil, siis sarjas on üks uus rada juures : )

Muide, päris meelt ei maksa heita veel ka Pandivere osas. Viimased uudised räägivad seda keelt, et kui teekatte kohendamise plaanid ikka vett peavad, siis ehk õnnestub ikkagi juba sel suvel ka Pandivere vähe põnevama trassi peale kolida!

Re: Filter Maanteekarikasari 2019

Postitatud: 02. 05. 2019. 19:15
Postitas Prommar
Infoks veel, et Kiiu-Aablas on kahes kohas lagunenud ajutise kattega truubi parandamise kohad, mis on paari meetri laiused ja muust teepinnast u. 5cm allpool. Panin kaardile ka. Põhjapoolses punktis on kaks "kraavi" järjest.
Hoiatusmärgid on küll väljas, aga nende ohtlikkust ei pruugi eemalt õigesti hinnata.

Re: Filter Maanteekarikasari 2019

Postitatud: 19. 05. 2019. 20:27
Postitas Prommar
Live-tulemuste värk nagu logiseb tänavu rohkem kui tavaliselt. Pärast eelmist etappi olid vähemalt mingid aiateibad timing.ee-s, täna pole üldse midagi.

Re: Filter Maanteekarikasari 2019

Postitatud: 09. 06. 2019. 21:53
Postitas Prommar
Tahaks korraldajat tunnustada selle eest, et lennuvälja äärsetele saarekestele tee keskel olid liputajad pandud. Isegi taganttuule 60+ kiirusega saadi sealt (vist) ilma kadudeta läbi. Enne finišit Suur-Sõjamäelt maha pööramiseks aedadega eraldatud teepool oli ka väga hea lahendus.

Re: Filter Maanteekarikasari 2019

Postitatud: 20. 06. 2019. 21:52
Postitas radiaator
Pärast starti Suur-Sõjamäe tänaval sõitsin nii julma löökauku, et korralikult hoidikus olnud joogipudel lendas lihtsalt minema (väike kusjuures). Õnneks jäin püsti ja rattad ka imekombel sirgeks. Tubeless abiks. Väga loodan, et keegi tagapool pudeli pärast matsu ei pannud. Kiirused olid seal väga korralikud, reageerida ei jõudnud üldse. Ei teagi, kas oleks seal midagi teha andnud endal või korraldajatel? Elvas oli võistlejate koosolek, kus sarnase kaliibriga aukude teemal hoiatati, oli vast abiks.

Re: Filter Maanteekarikasari 2019

Postitatud: 26. 06. 2019. 23:48
Postitas mi.re
radiaator kirjutas:
20. 06. 2019. 21:52
Pärast starti Suur-Sõjamäe tänaval sõitsin nii julma löökauku, et korralikult hoidikus olnud joogipudel lendas lihtsalt minema (väike kusjuures). Õnneks jäin püsti ja rattad ka imekombel sirgeks. Tubeless abiks. Väga loodan, et keegi tagapool pudeli pärast matsu ei pannud. Kiirused olid seal väga korralikud, reageerida ei jõudnud üldse. Ei teagi, kas oleks seal midagi teha andnud endal või korraldajatel? Elvas oli võistlejate koosolek, kus sarnase kaliibriga aukude teemal hoiatati, oli vast abiks.
Fakto sõit möödus kadudeta. Ei saa välistada, et et keegi kuskil siiski põlve veristas, kuid igal juhul kiirabi teenuseid ei vajanud Faktol keegi. Seega kõne all oleva augu tõttu midagi hullu õnneks ei juhtunud.

Ka Faktol oli võistluseelne koosolek ning tegelikult on igal Filter Maanteekarikasarja etapil. See koosolek viiakse läbi laudade ja toolidega toidutelgi all ning info dubleeritakse mikrofooniga ka helisüsteemi. Koosolek toimub tund aega enna pika maa starti, st enamikel etappidel kell 11:00, Faktol kell 13:00.

Re: Filter Maanteekarikasari 2019

Postitatud: 03. 07. 2019. 21:16
Postitas gliff
Kas nüüd siis Pandivere trass on lukus ja ikka tegu selle sileda variandiga? Sileda tõusumeetrite poolest ainult, sest teekate oli seal vist eriti mittesile, kui õieti mäletan...

Re: Filter Maanteekarikasari 2019

Postitatud: 07. 07. 2019. 18:28
Postitas Prommar
Käisin täna seda Jakob Liivi tänava otsa vaatamas, mida tuleks läbida, et vanale rajale pääseda. Minu arust pole seal midagi katastroofilist. Kui paar teravamat auku veel külmasfaldi või kasvõi kruusaga ära täita, on täitsa sõidetav, u 100m lõik on katkine. Lisaks kõik osalejad näevad seda kohta enne sõitu ja igaüks otsustab ise, kui palju seal riskib.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Re: Filter Maanteekarikasari 2019

Postitatud: 07. 07. 2019. 22:06
Postitas mi.re
Paraku jah, need lootused ja ootused, et Jakob Liivi tänav saab sedavõrd korda, et seal võiks võistlust pidada, ei ole täitunud. Seega sõidame eelmise kahe aasta rada Pandiveres, Start Väike-Maarja bussijaama juurest.

Võimalik, et see Jakob Liivi tänav kannataks sõita, kuid me ei soovi riskida. Kogu see mahapööre finišisirgele oleks seal üksna konarlik, krooniliselt kruusane ja auklik. Suure grupiga finišisirgele tulles oleks see minu arvates ikkagi liiga ohtlik. Valime ikkagi ohutuma trassi.

Re: Filter Maanteekarikasari 2019

Postitatud: 08. 07. 2019. 07:48
Postitas rainerhq
OK aga tee siis Mulgi RR lõpp sama nagu oli EMV´l :D ehk kolme põntsuga.

Re: Filter Maanteekarikasari 2019

Postitatud: 14. 07. 2019. 20:37
Postitas Prommar
Tundub, et igakord kui ilmaennustus vähegi vihma lubab, jätab mingi kolmandik kohale ilmumata. Ei tea kas nad on suhkrust tehtud või on see "vihmaga sõitu ei toimu" ühistrennide tagajärg?
Nii ei saa rallit sõita!

Re: Filter Maanteekarikasari 2019

Postitatud: 14. 07. 2019. 21:00
Postitas soul
Prommar kirjutas:
14. 07. 2019. 20:37
Nii ei saa rallit sõita!
Tean, et mõned hoopis vaatasid rallit :)

Re: Filter Maanteekarikasari 2019

Postitatud: 14. 07. 2019. 22:21
Postitas termos
Prommar kirjutas:
14. 07. 2019. 20:37
Tundub, et igakord kui ilmaennustus vähegi vihma lubab, jätab mingi kolmandik kohale ilmumata. Ei tea kas nad on suhkrust tehtud või on see "vihmaga sõitu ei toimu" ühistrennide tagajärg?
Nii ei saa rallit sõita!
Ma ei tea kas selle kohta mingit statistikat on tehtud, aga kui võrrelda suvalisel etapil eelregistreerinute arvu finisiprotokolliga, siis tundub, et nii keskmiselt umbes veerand jätab tulemata ilmast olenemata.

Re: Filter Maanteekarikasari 2019

Postitatud: 15. 07. 2019. 13:43
Postitas mi.re
Prommar kirjutas:
14. 07. 2019. 20:37
Tundub, et igakord kui ilmaennustus vähegi vihma lubab, jätab mingi kolmandik kohale ilmumata. Ei tea kas nad on suhkrust tehtud või on see "vihmaga sõitu ei toimu" ühistrennide tagajärg?
Nii ei saa rallit sõita!
Kusjuures minu statistika ütleb seda, et lühike sõit näitab õrna kasvudendentsi ja toob kastanid tulest välja. Pikk sõit aga kahaneb. Eks ilmselt kattuvus L'etape du Touriga muidgi jätis pikale sõidule ka oma jälje.

Kes aga on rattarallitamisest tüdinenud, siis nüüd on võimalus Filter Maanteekarikasarjast ligi kuu aega puhata ja suve nautida. Järgmine etapp on alles 18 august ning siis ootavad järjest ees kaks hooaja maiuspala ja otsustavat etappi - mäefinišiga sõidud Suurel Munamäel ja Viljandis.

Re: Filter Maanteekarikasari 2019

Postitatud: 15. 07. 2019. 15:55
Postitas Prommar
Kui veel Pandiverest rääkida, siis Väike-Maarjas oli näha, et siin arutluse all olnud katkine jupp Jakob Hurda tänavast oli just üles freesitud. Seega tuleval aastal peaks vist saama jälle õiget Pandivere rattarallit sõita?

Re: Filter Maanteekarikasari 2019

Postitatud: 17. 07. 2019. 21:00
Postitas gliff
Et etapp toimus mitte sellel trassil, mis kevadel välja hõigati, siis valisin rattasõidu asemel ralli vaatamise.
Pole mingi mägironija, aga need lauslapikud sõidud on kuidagi igavaks muutunud minu jaoks.

Re: Filter Maanteekarikasari 2019

Postitatud: 14. 08. 2019. 12:48
Postitas hypnootik
Äkki kedagi huvitab.
Pühendasin natukene aega, et Bikeroll abil panna kokku Haanja sõidu rajaprofiil
http://bit.ly/2yV3ZWF

Re: Filter Maanteekarikasari 2019

Postitatud: 14. 08. 2019. 20:19
Postitas gliff
Võrdlen enda eelmise aasta Garmini pildiga ja esimese erinevusena torkab kohe silma, et lõputõus on välja jäänud sootuks.

Re: Filter Maanteekarikasari 2019

Postitatud: 14. 08. 2019. 21:39
Postitas Prommar
Abiks ikka, kuigi jah, Munamäe profiili vahiks küll. Tunde järgi on laugem, kui Kõrgemäe Viljandis, aga pikem ja suurema kõrguste vahega.

Re: Filter Maanteekarikasari 2019

Postitatud: 15. 08. 2019. 10:22
Postitas indivvid

Re: Filter Maanteekarikasari 2019

Postitatud: 09. 09. 2019. 14:14
Postitas mi.re
Kõigile infoks ka veloclubbersisse. Filter sarjade 2019 aasta hooaja koondautasustamine toimub sellel reedel, 13. septmebril klubi Venus ruumised Tallinnas. Algus kell 19:00.

Auhinna kättesaamiseks on kohaloleks kohustuslik. Kui võistleja ise ei saa tulla, siis võib auhinda tulla vastu võtma ka treener või esindaja.

Seal samas toimub ka Kullapaja ja Velotuuri auhinnaloos.