1. leht 1-st
Martin Loo
Postitatud: 14. 07. 2018. 21:57
Postitas siim_s
Avastasin, et erineval mitmest teisest meie tippsõitjast, pole Loo kohta veel eraldi teemat. Parandame selle vea. Täna ilmus Pinkbikes selline kena piltidega lugu Martinist:
https://www.pinkbike.com/news/martin-lo ... awaii.html
Re: Martin Loo
Postitatud: 09. 12. 2018. 21:05
Postitas KaupoR
Martin Loo kirjutas alla profilepingule
Martin Loo kirjutas alla
kaheaastasele lepingule Itaalia profiklubiga Elios Code Factory Racing. Meeskonna kalendrisse kuuluvad järgmisel hooajal
kõik MK-etapid.
Teami kodukas
Re: Martin Loo
Postitatud: 11. 12. 2018. 13:56
Postitas tarmo
Vaadates tiimi kodukalt tulemusi, siis Martin peaks seal igal juhul esinumber olema.
Re: Martin Loo
Postitatud: 12. 12. 2018. 09:47
Postitas Maarek
Jah, aga liituvad veel salapärane lätlane, kes kõigi eelduste kohaselt on Arnis Petersons ning ka belglane, kelle nime kahjuks pakkuda ei oska.
Petersonsi kalender oli möödunud aastal oluliselt lahjem ja üldiselt Loo ikka parem olnud, aga Nove Mesto MK etapil suutis lätlane ikka korraliku sõidu teha, seega võitlus esinumbri kohale läheb huvitavaks.
Re: Martin Loo
Postitatud: 12. 12. 2018. 11:36
Postitas elar
Re: Martin Loo
Postitatud: 03. 06. 2019. 13:15
Postitas dnq
Martin Loo FB lehelt:
After being very patience over last five months and trying to focus as much as I can only on training and racing, it is more than clear that it has not been working out.
After taking time for thinking and hearing opinions about the current situation, I made my decision about rest of the season and
I applied for termination of my current contract due to breaches by the second party.
Re: Martin Loo
Postitatud: 08. 01. 2020. 22:30
Postitas Martin K
Lool siis järjekorras kolmas profileping Itaalia klubiga. Esimene oli päris edukas, teine ebaõnnestus, kolmas loodetavasti toob tagasi vähemalt endised tulemused..
https://www.ejl.ee/martin-loo-solmis-it ... filepingu/
Re: Martin Loo
Postitatud: 09. 01. 2020. 11:28
Postitas DeeJott
Huvitav, millise veloga võistlema hakkab? Trinxi kodulehel XC suunitlusega FS ratast esialgu veel ei ole.
Re: Martin Loo
Postitatud: 10. 01. 2020. 10:04
Postitas mart2
DeeJott kirjutas: ↑09. 01. 2020. 11:28
Huvitav, millise veloga võistlema hakkab? Trinxi kodulehel XC suunitlusega FS ratast esialgu veel ei ole.
Miks
http://www.trinx.com/index.php?ac=artic ... d&did=1783 ei sobi?
Re: Martin Loo
Postitatud: 10. 01. 2020. 10:06
Postitas kevin
jamh, eks sellise tankiga ongi võimalik XCO'd kiiresti sõita..
Re: Martin Loo
Postitatud: 10. 01. 2020. 11:01
Postitas DeeJott
Neil 29 jooksudega paistab, et on ainult odavama otsa rattad. Üks kangem asi XX grupiga on ka, aga seegi ainult 27,5 jooksudega. Võib-olla mingi prototüüp töös neil, mine sa tea.
Re: Martin Loo
Postitatud: 10. 01. 2020. 11:06
Postitas arnea
Tasub googeldada "trinx factory team" ja vaadata videosid.
https://zh-cn.facebook.com/trinxofficia ... 884338731/
https://ps-af.facebook.com/bicitv/video ... 642293354/
Trinx soovib ennast entry level rataste tootjast (
https://en.wikipedia.org/wiki/Trinx_Bikes) reporfileerida ägedamate rataste tootjaks. Loodetavasti sellel Hiina ärimehel raha jätkub. Videos oli ta igatahes entusiastlik. Näha oli ka renderdusi uuest hardtailist - ei usu, et sellega erilis probleeme oleks, aga ma loodan, et nad seda omaenda õhkamorti ei proovi võistlusratastel kasutada.
Re: Martin Loo
Postitatud: 10. 01. 2020. 12:11
Postitas kalari
Poolakate Kross oli/on umbes samasugune odavaotsa rataste tootja, kes lõi tipptasemel xco tiimi. Kui tootmisliinilt väärilist raami ei ole võtta, läheb käiku käsitööna valmistatud prototüüp. Geomeetriaga jändama ei pea - selle saab alati kelleltki maha viksida.
Re: Martin Loo
Postitatud: 10. 01. 2020. 14:31
Postitas Rivo
Ega mõne teise raami üle värvimine ja kleepimine "õigete logodega" kah nüüd nii üle mõistuse kulukas pole.
Trinx kodulehe valikust on jah, ainult üks HT millega vast kannataks, kui 27,5" jooksuga leppida.
Re: Martin Loo
Postitatud: 10. 01. 2020. 16:01
Postitas SK
DeeJott kirjutas: ↑09. 01. 2020. 11:28
Huvitav, millise veloga võistlema hakkab? Trinxi kodulehel XC suunitlusega FS ratast esialgu veel ei ole.
Ott Tänaku Hyundai i20 pole ka see, mis poeletilt vastu vaatab. Who cares?
Re: Martin Loo
Postitatud: 10. 01. 2020. 18:28
Postitas Rivo
SK kirjutas: ↑10. 01. 2020. 16:01
Ott Tänaku Hyundai i20 pole ka see, mis poeletilt vastu vaatab. Who cares?
No rattamaailmas asi ikka nii hull pole
WRC's tõesti, pole seeria tootmise autodest reaalsuses mitte midagi alles, peale üldise kuju ja logo.
PS. Sain just paar päeva tagasi teha tiiru Tommi Mäkinen Racing team tehases (see muideks asub Peetris) - muljet avaldav!
Re: Martin Loo
Postitatud: 11. 01. 2020. 02:29
Postitas DeeJott
Ott Tänaku WRC masinast ega poeletivariandist pole sooja ega külma. Rattamaailm, vot see viskab jõnksu sisse ära.
Re: Martin Loo
Postitatud: 20. 02. 2020. 19:52
Postitas kevin
sellise rattaga siis hakkavad sõitma
Trixni font sarnane Treki omale
Re: Martin Loo
Postitatud: 20. 02. 2020. 20:41
Postitas usssky
Mis ime stem see on, või on mingi optiline pete?
Re: Martin Loo
Postitatud: 20. 02. 2020. 20:53
Postitas kevin
usssky kirjutas: ↑20. 02. 2020. 20:41
Mis ime stem see on, või on mingi optiline pete?
Stem-lenks ühes.. Sarnaneb kallimate Scottide Syncrose omale.. Aga Trinxi oma stemi osa vist natuke suurem/pikem
https://reviews.mtbr.com/wp-content/upl ... Nino-2.jpg
Re: Martin Loo
Postitatud: 09. 01. 2021. 14:37
Postitas Kaido88
Re: Martin Loo
Postitatud: 19. 01. 2021. 18:45
Postitas erikr