Saustinõmme / 28. juuli 2021
Saustinõmme / 28. juuli 2021
Algselt Leetses toimuma pidanud etapp on toodud üle Saustinõmme, kuna selgus, et Leetse rada läbib eramaid. Maaomanike väljaselgitamiseks ja nendega kontakti loomiseks korraldajatel ressursse napib.
Saustinõmme rajad on paljudele osalejstele kindlasti juba tuttavad - tegu on Saku 100 "ilusama ja kiireima" piirkonnaga. Rajad on vorminud loodus, korraldajad on vaid ehitanud vajadusel mõned sillad. Ilmselt saab olema kiire sõit.
Saustinõmme rajad on paljudele osalejstele kindlasti juba tuttavad - tegu on Saku 100 "ilusama ja kiireima" piirkonnaga. Rajad on vorminud loodus, korraldajad on vaid ehitanud vajadusel mõned sillad. Ilmselt saab olema kiire sõit.
Re: Saustinõmme / 28. juuli 2021
Kuhu täpsemalt stardipaiga leidmiseks tulema peab?
Training always works best when it’s built around your life, not the other way around.
Re: Saustinõmme / 28. juuli 2021
Rada 5+ aga kaduma läks SKS TOM 18 multitööriist. Kui keegi leidis siis võiks järgmine kord infotelki anda. Oleks tänulik.
Tööriist leitud.
Tööriist leitud.
Viimati muutis AhtiH, 29. 07. 2021. 18:54, muudetud 1 kord.
Re: Saustinõmme / 28. juuli 2021
Tänud hea raja eest, väga mõnus uhamine!
Re: Saustinõmme / 28. juuli 2021
Rada 5+, oli pisut nikerdamist, aga sai ka hooga lasta!
Küsimus selle nikerdamise lõiguga seoses - kui lai lenks selline optimaalne võiks olla? Endal oli küll paras bussijuhi tunne, põhitähelepanu läks sellele, et "peegleid" maha ei sõidaks. Et kas oleks mõistlik 74cm lenks pisut kitsamaks lõigata või pigem rohkem trenni teha, äkki järgmine kord "painutab" läbi.
Küsimus selle nikerdamise lõiguga seoses - kui lai lenks selline optimaalne võiks olla? Endal oli küll paras bussijuhi tunne, põhitähelepanu läks sellele, et "peegleid" maha ei sõidaks. Et kas oleks mõistlik 74cm lenks pisut kitsamaks lõigata või pigem rohkem trenni teha, äkki järgmine kord "painutab" läbi.
Re: Saustinõmme / 28. juuli 2021
Pigem õpi nikerdamist ja painutamist - isegi lenksust kitsamast puudevahest on võimalik läbi nikerdada ilma jalastumata. Heedrit saagima ei hakkaks, sest puude vahelt läbi lipsamise hinnaga kannatab kogu ülejäänud tehniline kontroll.piffik kirjutas: ↑30. 07. 2021. 10:46Rada 5+, oli pisut nikerdamist, aga sai ka hooga lasta!
Küsimus selle nikerdamise lõiguga seoses - kui lai lenks selline optimaalne võiks olla? Endal oli küll paras bussijuhi tunne, põhitähelepanu läks sellele, et "peegleid" maha ei sõidaks. Et kas oleks mõistlik 74cm lenks pisut kitsamaks lõigata või pigem rohkem trenni teha, äkki järgmine kord "painutab" läbi.
Re: Saustinõmme / 28. juuli 2021
See nikerdamine on puhtalt õpitav oskus, ise sõitsin sellest täisgaasiga läbi 800mm lai lenksuga ja polnud ühtegi probleemi, pead õppima oskama täpselt õigel hetkel lenksu sisse keerama, niimoodi väheneb su lenksu efektiivne laius. Harjutamine teeb meistrikspiffik kirjutas: ↑30. 07. 2021. 10:46Rada 5+, oli pisut nikerdamist, aga sai ka hooga lasta!
Küsimus selle nikerdamise lõiguga seoses - kui lai lenks selline optimaalne võiks olla? Endal oli küll paras bussijuhi tunne, põhitähelepanu läks sellele, et "peegleid" maha ei sõidaks. Et kas oleks mõistlik 74cm lenks pisut kitsamaks lõigata või pigem rohkem trenni teha, äkki järgmine kord "painutab" läbi.
Re: Saustinõmme / 28. juuli 2021
enne kitsast kohta nokk lendu ja lenks viltusena puude vahelt läbi Mul natuke ikka riivas ka kusagil, aga polnud hullu. Käiain mõõtsin üle, mul 76cm. Kui oleks hoogu vähendanud, siis oleks saanud ka riivamata läbi.
Tagasiside sai antud ka kohapeal, aga ka teistele arvamuse avaldamiseks - kui ramp, hüpe või kivist üle tehniline takistus, siis võiks "kanarada" olla selgelt aegalsem. Sakus hetkel sai kõrvalt kiiremini ja see päris nii ei peaks olema. Ise küll võtsin kõik hõpped ja kivid ära, sest see ongi kogu 3päevaku mõte, aga lihstalt edaspidiseks rajameistritele kasutamiseks väike tähelepanek. Muidu väga mõnus kiire ja tehniline kurvetamine, ning sai ka täitsa kenasti hüpata mitmes kohas. Tänud!
Tagasiside sai antud ka kohapeal, aga ka teistele arvamuse avaldamiseks - kui ramp, hüpe või kivist üle tehniline takistus, siis võiks "kanarada" olla selgelt aegalsem. Sakus hetkel sai kõrvalt kiiremini ja see päris nii ei peaks olema. Ise küll võtsin kõik hõpped ja kivid ära, sest see ongi kogu 3päevaku mõte, aga lihstalt edaspidiseks rajameistritele kasutamiseks väike tähelepanek. Muidu väga mõnus kiire ja tehniline kurvetamine, ning sai ka täitsa kenasti hüpata mitmes kohas. Tänud!